Eerst meldenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
er is hier vast wel een geheelonthoudert.
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh..was de Gert en Milagro rel..![]()
Niks Talitha (johhh doe ik het es goed) ..Maar ik ga je geen Héé of jéé noemen dat was ut. Verders was het geinen..quote:
Feel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik je virtueel aanraken?![]()
En post de fucking link dan ook!
Die past idd beter bij Robbie..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
Feel van Robbie vind ik nog steeds errug mooi
Dit is nieuw voor me, details!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wat was dat ook alweer? Iets met Gert Timmernan of zo toch?
Jemig die kent iedereen toch wel maar here you goquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik je virtueel aanraken?![]()
En post de fucking link dan ook!
Lol...zellfde periode maar net ff anders...hoe heette die gosert ook alweer ? FrancisC toch ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wat was dat ook alweer? Iets met Gert Timmernan of zo toch?
Als jij nou een stukkie inzingt en het hier post, dan doen wij jureren.quote:
Sing along!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Feel?
http://www.youtube.com/watch?v=lj9cy70xdvE
een meezinger
Als je dat zo zegt, dan wil ik het juist wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof me, dat wil je niet...
Lol...die nassale Amsterdamse tongval leent zich echt niet voor het inzingen van liedjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij nou een stukkie inzingt en het hier post, dan doen wij jureren.![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is toch een soort van idols op Fok.. Ik weet niet waar maar las er wat overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snorlene?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Iemand met een snor toch?
Ik vergeet altijd al die rellen.
doe s voor...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt, dan wil ik het juist wel!
Ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef Jappie het volgende:
Lol...zellfde periode maar net ff anders...hoe heette die gosert ook alweer ? FrancisC toch ?![]()
quote:
Ga het ook nog eens uitleggen Muis.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks Talitha (johhh doe ik het es goed) ..Maar ik ga je geen Héé of jéé noemen dat was ut. Verders was het geinen..
Jappie's bankstel neem ik op de koop toequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
doe s voor...![]()
en Jappie zit z'n snor ook al te drukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |