Streng hoor.quote:
Tis meer onkundequote:
O dear.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis meer onkunde![]()
Ik kan er niet mee omgaan
Is dit een verkapt SC topique?quote:
Als je geen kwaliteitstopic meer kan herkennen blijf dan gewoon in het rek staanquote:
Ja !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dit een verkapt SC topique?
Niet zolang die kutpuber van mij ook regelmatig de muziek doet... hoewel hij wel een brede muzieksmaak heeft en er vast af en toe een Boudewijn de Groot doorheen gooit...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en ze zitten er kruidenthee nippend naar Bach te luisteren.
Het juiste nummertje is ook weer een probleem??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja !
Ik sluit net de andere.
Zal het wat minder verkapt maken, om allerlei vervelende verwarring te voorkomen.
Ja baasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je geen kwaliteitstopic meer kan herkennen blijf dan gewoon in het rek staan![]()
Rooibosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zolang die kutpuber van mij ook regelmatig de muziek doet... hoewel hij wel een brede muzieksmaak heeft en er vast af en toe een Boudewijn de Groot doorheen gooit...
Die kruidenthee is de bloody limit, als dat gebeurt dan vraag ik een omgangsverbod voor m'n moeder aan, want van mij zal hij dat niet hebben
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het juiste nummertje is ook weer een probleem??![]()
Het moet # 604 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |