Dat is iets te stigmatiserend maar er bestaat zeker een verband tussen mijns inziens.quote:
quote:DEN HAAG - Vanaf eind februari kunnen herkeurde WAO'ers, arbeidsongeschikte zelfstandigen (WAZ) en jonggehandicapten (Wajong) aan de slag via een zogeheten brugbaan.
Werkgevers kunnen voor de mensen die ze op een brugbaan in dienst nemen, maximaal een jaar lang een subsidie van hoogstens 50 procent van het minimumloon krijgen.
Aanvankelijk was het de bedoeling dat uitkeringsinstituut UWV vanaf 1 januari herbeoordeelde arbeidsongeschikten via de gesubsidieerde arbeidsplaatsen aan het werk zou helpen.
Advies
Maar het kabinet kon volgens een woordvoerster van het ministerie van Sociale Zaken pas vrijdag besluiten dat de 10.000 brugbanen er kunnen komen, omdat het moest wachten op een advies van de Raad van State.
Of een gevoelloze egoïst?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ben geen egoistische klootzakMag ik dan nog steeds op de VVD stemmen
Nee, maar je mag wel contributie betalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
Doen moet je op de VVD stemmen. Alleen aardige mensen die gratis geld weggeven mogen sociaal stemmen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
En ik zeg dat dat gelul is. Ik zeg dat VVD'ers juist de sociaalste mensen zijn, omdat ze mensen hun eigenwaarde gunnen, en (zoals Rutte in de campagne betoogde) pleiten voor een flinke verbetering van het inkomen van de minima; nl. door een baan ipv een uitkering.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is iets te stigmatiserend maar er bestaat zeker een verband tussen mijns inziens.
Overigens was op de universiteit een keer een Amsterdams deelraadslid van de PvdA aanwezig. Toen kwam deze problematiek ook even aan de orde. Iemand zei "De PvdA is al 40 jaar aan de macht in Amsterdam, waarom zijn er nog steeds evenveel zwervers?". Nou, toen kwam er eigenlijk uit dat de zwervers niet tot de achterban van de PvdA worden gerekend. Hij zei het niet zo letterlijk maar daar kwam het zeker wel op neer ("Mensen in volkswijken hebben het meeste last van zwervers" blablabla).
Vooroordelen over de PvdA werden iig weer bevestigd, laat ik het zo zeggen.
Mensen denken ook altijd dat ik arrogant ben...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Fastmatti het volgende:
Ik kreeg vanmiddag wel het verwijt dat ik arrogant ben. Telt dat ook
Geloof je het zelf dat het daar Rutte om te doen isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat gelul is. Ik zeg dat VVD'ers juist de sociaalste mensen zijn, omdat ze mensen hun eigenwaarde gunnen, en (zoals Rutte in de campagne betoogde) pleiten voor een flinke verbetering van het inkomen van de minima; nl. door een baan ipv een uitkering.
Leg 'ns uit waarom jij dat niet denkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat het daar Rutte om te doen is
Het is ook net zoiets als een enthausiaste commentator bij een wedstrijd in de Jupiler League. Of Van Basten die een 'prachtige overwinning' heeft gezien op Andorra.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:05 schreef Xtreem het volgende:
Krachtwijken, Prachtwijken, Kansenwijken....
Hoe prachtig het ook moge zijn daar, en hoeveel kansen zo al gehad hebben.... Ik wil er nog niet dood gevonden worden.
Sorry, ik ben een werkloze lamzakkerige licht vertraagde student.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat er teveel slap geluld wordt. Ga eens werken!
Dit is sowieso iets om doodziek van te worden. Je speelt toch om te winnen dus ga je er toch vanuit dat je beter bent dan je tegenstander.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Luxemburg mogen we niet onderschatten. Dat gedoe.
Als het daadwerkelijk 20.000 uitkeringstrekkers zijn dan zijn de cijfers van de gemeente Den Haag realistischer. Want 63 miljoen / 20 duizend = 3150 per jaar is niet geloofwaardig. Of ze krijgen meerdere soorten uitkeringenquote:Dit jaar zal volgens Aboutaleb 63 miljoen euro aan bijstandsuitkeringen aan de pardon-illegalen worden gegeven. Volgend jaar stijgt dit naar 66 miljoen euro.
---
Hoger
De gemeente Den Haag was kort daarvoor met cijfers gekomen waaruit blijkt dat dat landelijk zo'n 20.000 zullen zijn. Door Den Haag worden de totale kosten aan uitkeringen dan ook veel hoger geschat: 270 miljoen euro per jaar.
Bron: elsevier
Vermoedelijk zullen dit de extra kosten zijn, want toen ze nog asielzoeker waren, kosten ze natuurlijk ook al bakken met geld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk 20.000 uitkeringstrekkers zijn dan zijn de cijfers van de gemeente Den Haag realistischer. Want 63 miljoen / 20 duizend = 3150 per jaar is niet geloofwaardig. Of ze krijgen meerdere soorten uitkeringen
Ik ga voor een biertje uit de onderklasse (huismerk) in een glas dat betrokken is uit diefstal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik nog even een kanswhiskey inschenk in mijn prachtglas.
Als je maar niet zo eindigt als apropos.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een werkloze lamzakkerige licht vertraagde student.
Ze zal ooit mooi geweest zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik ga voor een biertje uit de onderklasse (huismerk) in een glas dat betrokken is uit diefstal.
mooie vrouw op rtl 5hoop dat ze wint.
Nou Aaah, kop 'm maar in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:23 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ach wat is er mis met rijp fruit?
Je bedoelt: met enorme IBG schuld, dronken in de goot?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je maar niet zo eindigt als apropos.
Ohhhh dat conservatieven dat zitten te lezen. Eerst al de bekentenis dat je voordringt en nu ook nog toegeven dat je dat leest. Hoe zullen de conservatieve heiligen daar wel niet over denken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Om te beginnen vind ik 'rijp' al eng klinken. Alsof je verdomme de contactadvertenties in De Telegraaf zit te lezen.
dude heb je wel gekeken? Maarja misschien ben ik gewoon een sletquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Om te beginnen vind ik 'rijp' al eng klinken. Alsof je verdomme de contactadvertenties in De Telegraaf zit te lezen.
Weet je dat een telefoontje me leerde dat er mensen zijn die denken dat je een kloon van me bent omdat ik als enige op je reageer? Maar goed, ik ga wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ohhhh dat conservatieven dat zitten te lezen. Eerst al de bekentenis dat je voordringt en nu ook nog toegeven dat je dat leest. Hoe zullen de conservatieve heiligen daar wel niet over denken?
Wel, ik weet in ieder geval zeker dat dat niet op de meet beweerd is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nee, ik telefoneerde over de meet, aangezien ik iemand beloofd had terug te bellen en dat nagelaten had.
http://www.youtube.com/watch?v=JyDjNIxnR0gquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Rock 'n roll.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef Monidique het volgende:
Jij telefoneert met mensen over jou en een Fok!-entiteit genaamd Klopkoekje?
Maar ik steun je toch in de strijd tegen conservatismequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wordt weer uitgelachen merk ik maar het zou sommigen hier sieren als ze eens toe zouden geven dat het hele conservatisme nergens op slaat wanneer je zelf als een hork gedraagt. Het is net zoiets als een paus die heimelijk homo is.
Als je daar foto's van hebt hoef je voorlopig niet meer te werken vermoed ik. Kranten hebben daar wel minimaal een ton voor overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar ik steun je toch in de strijd tegen conservatisme![]()
de paus is toch ook een homo?
ja maar hij mag niet neuken dusja dan wordt het moeilijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je daar foto's van hebt hoef je voorlopig niet meer te werken vermoed ik. Kranten hebben daar wel minimaal een ton voor over
Dit is too easy.quote:
Volgens mij word jij nooit uitgelachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt weer uitgelachen merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |