Ik ga voor een biertje uit de onderklasse (huismerk) in een glas dat betrokken is uit diefstal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik nog even een kanswhiskey inschenk in mijn prachtglas.
Als je maar niet zo eindigt als apropos.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een werkloze lamzakkerige licht vertraagde student.
Ze zal ooit mooi geweest zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik ga voor een biertje uit de onderklasse (huismerk) in een glas dat betrokken is uit diefstal.
mooie vrouw op rtl 5hoop dat ze wint.
Nou Aaah, kop 'm maar in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:23 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ach wat is er mis met rijp fruit?
Je bedoelt: met enorme IBG schuld, dronken in de goot?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je maar niet zo eindigt als apropos.
Ohhhh dat conservatieven dat zitten te lezen. Eerst al de bekentenis dat je voordringt en nu ook nog toegeven dat je dat leest. Hoe zullen de conservatieve heiligen daar wel niet over denken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Om te beginnen vind ik 'rijp' al eng klinken. Alsof je verdomme de contactadvertenties in De Telegraaf zit te lezen.
dude heb je wel gekeken? Maarja misschien ben ik gewoon een sletquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Om te beginnen vind ik 'rijp' al eng klinken. Alsof je verdomme de contactadvertenties in De Telegraaf zit te lezen.
Weet je dat een telefoontje me leerde dat er mensen zijn die denken dat je een kloon van me bent omdat ik als enige op je reageer? Maar goed, ik ga wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ohhhh dat conservatieven dat zitten te lezen. Eerst al de bekentenis dat je voordringt en nu ook nog toegeven dat je dat leest. Hoe zullen de conservatieve heiligen daar wel niet over denken?
Wel, ik weet in ieder geval zeker dat dat niet op de meet beweerd is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nee, ik telefoneerde over de meet, aangezien ik iemand beloofd had terug te bellen en dat nagelaten had.
http://www.youtube.com/watch?v=JyDjNIxnR0gquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Rock 'n roll.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef Monidique het volgende:
Jij telefoneert met mensen over jou en een Fok!-entiteit genaamd Klopkoekje?
Maar ik steun je toch in de strijd tegen conservatismequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wordt weer uitgelachen merk ik maar het zou sommigen hier sieren als ze eens toe zouden geven dat het hele conservatisme nergens op slaat wanneer je zelf als een hork gedraagt. Het is net zoiets als een paus die heimelijk homo is.
Als je daar foto's van hebt hoef je voorlopig niet meer te werken vermoed ik. Kranten hebben daar wel minimaal een ton voor overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar ik steun je toch in de strijd tegen conservatisme![]()
de paus is toch ook een homo?
ja maar hij mag niet neuken dusja dan wordt het moeilijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je daar foto's van hebt hoef je voorlopig niet meer te werken vermoed ik. Kranten hebben daar wel minimaal een ton voor over
Dit is too easy.quote:
Volgens mij word jij nooit uitgelachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt weer uitgelachen merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |