abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67322894
Triest van de beleidsbepalers van PSV dat ze hem 'wel' 10% loonsverhoging hebben aangeboden, terwijl Bakkal tonnen meer verdient .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67324063
Ja hup naar ajax met die jongen
pi_67334893
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef cultheld het volgende:
Triest van de beleidsbepalers van PSV dat ze hem 'wel' 10% loonsverhoging hebben aangeboden, terwijl Bakkal tonnen meer verdient .
Echt triest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 00:39:24 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67344939
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:50 schreef cultheld het volgende:
ze zijn de naam beleidsbepalers niet eens waard
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:16:12 #155
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67345624
Inderdaad, laat vooral je beste verdediger even merken hoeveel je z'n inzet waardeert.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:38:16 #156
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67345697
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef TheClown1 het volgende:
everton heeft interesse in hem dus tja als ze hem een goed salaris bieden gaat hij weg hoor.
Denk niet dat die het wint van een Lescott, Jagielka of Yobo. Laat hem maar gewoon bij PSV blijven.
pi_67352059
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 02:16 schreef Kriegel het volgende:
Inderdaad, laat vooral je beste verdediger even merken hoeveel je z'n inzet waardeert.
10% is zeer genereus voor zo'n jonge jongen! Dirk is duidelijk een geldwolf die de sfeer bij de club verpest, tijd om 'm de club uit te werken!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:23:23 #158
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67357349
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

10% is zeer genereus voor zo'n jonge jongen! Dirk is duidelijk een geldwolf die de sfeer bij de club verpest, tijd om 'm de club uit te werken!
Gast, hij had hiervoor een veredeld jeugdcontract, niet gek dan dat ie dan als inmiddels vaste basisspeler iets meer verwacht dan 10% erbij. Vooral als leeftijdsgenoten als Bakkal veel meer verdienen, dat is gewoon scheef.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_67357406
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Gast, hij had hiervoor een veredeld jeugdcontract, niet gek dan dat ie dan als inmiddels vaste basisspeler iets meer verwacht dan 10% erbij. Vooral als leeftijdsgenoten als Bakkal veel meer verdienen, dat is gewoon scheef.
Bakkal is 2 tot 3 jaar ouder dan Marcellis toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 14:27:41 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67357479
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]

SARCASME!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67360361
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

SARCASME!
Kriegel is niet bekend met mijn reptoire geloof ik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:55:14 #162
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67360462
Weet ik veel of dat sarcasme is. Meestal herken ik dat wel, hoor.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:25 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Bakkal is 2 tot 3 jaar ouder dan Marcellis toch?
Is dat zo? Zou je niet zeggen dan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:45:25 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362318
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Kriegel het volgende:
Weet ik veel of dat sarcasme is. Meestal herken ik dat wel, hoor.
[..]

Is dat zo? Zou je niet zeggen dan.
Bakkal heeft eerst nog bij Eindhoven, Den Bosch en Twente gespeeld, Marcellis kwam meteen bij de A selectie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68224118
quote:
Marcellis: Ik wil lang bij PSV blijven
Door LUDO VAN DENDEREN

EINDHOVEN - Eén zorg heeft de nieuwe PSV-trainer Fred Rutten in elk geval niet. Zonder twijfel gaat er in de zomermaanden getrokken worden aan spelers van de onttroonde landskampioen, maar Dirk Marcellis speelt ook volgend seizoen in Eindhoven. ,,Als het aan mij ligt, blijf ik nog een aantal jaren bij PSV,'' zegt de verdediger, zittend op een zonovergoten terras op trainingscomplex De Herdgang, vol overtuiging.

Ook al doet de club volgend seizoen niet mee aan de Champions League, hij zegt in Brabant nog genoeg te kunnen leren. Mensen neigen namelijk te vergeten dat Marcellis pas aan zijn eerste volledige seizoen in de eredivisie bezig is. ,,Het was voor mij een jaar met diepte- en hoogtepunten,'' kijkt de PSV'er terug. ,,De laatste weken ziet mijn spel er weer goed uit. Als je een periode met de ploeg veel verliest, gaat het ook persoonlijk minder. De afgelopen tijd gaat het met het elftal beter en voetbal ik ook weer lekkerder.''

Hij zegt vooral 'in opbouwend opzicht beter te zijn geworden'. ,,En met de coaching van achteruit ben ik veel bezig. Het neerzetten van de ploeg. Al hoort dat ook bij de positie die ik bekleed.''

Zoals de Belgen zouden zeggen is Marcellis in amper achttien maanden tijd een 'grote meneer' geworden. International zelfs. Marcellis noemt dat het mooiste wat hem in zijn carrière is overkomen. Maar die status verandert ook een hoop. ,,Er wordt kritischer naar je gekeken. Als je net op de deur klopt, is het voor iedereen leuk wat je doet. Hoe je speelt is minder belangrijk. Als international wordt meer van me verwacht. Niet onterecht overigens. Druk maak ik me daar niet om.''

Voor de laatste twee interlands van Oranje was Marcellis weliswaar opgeroepen, maar tijdens de wedstrijden zat hij op de tribune. Voorlopig heeft de jongeling daar vrede mee. ,,Toen ik voor het eerst werd geselecteerd, waren er veel geblesseerden. Van Marwijk zei direct dat zodra iedereen fit is, het best zo kan zijn dat ik er niet bij zit. Dat kan ik begrijpen. Tien dagen alleen trainen met het Nederlands elftal is trouwens ook goed voor me.''

Niet om de titel van de eredivisie meespelen, hoopt Marcellis niet meer te doen. ,,Nu ervaar ik het seizoen als een klotejaar. PSV moet altijd meedoen om de prijzen. Als je onverhoopt toch vijfde wordt, hoort dat niet bij deze club. Maar misschien kijk ik later terug op dit seizoen en zeg ik dat ik hierdoor veel heb geleerd, omdat er zoveel is gebeurd. En je kunt natuurlijk niet altijd winnen.''

Met de nieuwe trainer Fred Rutten en de komst van verdediger André Ooijer wil PSV het kampioenschap op AZ heroveren. Rutten kent Marcellis niet persoonlijk, Ooijer wel. ,,Ik heb André bij Oranje leren kennen als iemand die een elftal goed neer kan zetten. Ik kijk uit naar de samenwerking.'' Mogelijk is wel dat Marcellis door de komst van de routinier naar de backpositie verhuist. ,,Het liefste sta ik centraal. Als dat niet kan omdat anderen beter zijn, is het niet erg wanneer ik elders geposteerd word.''
pi_68224237
Goed nieuws!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 april 2009 @ 00:33:38 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68225238
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68226037
pi_68229478
Dirk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 14:56:30 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68905854
Hij heeft weer een bijzonder sterk seizoen gedraaid. En geen enkele kaart gepakt in de Eredivisie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68906068
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef rubbereend het volgende:
Hij heeft weer een bijzonder sterk seizoen gedraaid. En geen enkele kaart gepakt in de Eredivisie
Is hij zo een goede maar nette verdediger of was hij soms te soft? 31 wedstrijden zonder een kaart is gewoon geweldig
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 11 mei 2009 @ 15:51:13 #171
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68907538
Dirk, held

Erg sterk seizoen inderdaad, deelde wat mee in de malaise toen het ECHT kut ging, maar ook toen hield hij zich redelijk goed staande imo.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_70181128
Dit wordt het jaar van zijn grote doorbraak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:09:57 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_70181166
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:03 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Is hij zo een goede maar nette verdediger of was hij soms te soft? 31 wedstrijden zonder een kaart is gewoon geweldig
Ik denk dat soms een overtreding gewoon slim/nodig is als verdediger zijnde. Als je een heel seizoen geen één kaart pakt, ben je m.i. te passief.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70181297
Als je zo goed een op een bent als Marcellis heb je gewoon weinig overtredingen nodig.

Zijn inspeelpass moet nog beter en zijn lange pass moet hij meer gebruiken

Dan komt het allemaal goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71759132
Zeer pijnlijke en opvallende wissel gisteren .

Tevens las ik vandaag ergens dat er nog altijd problemen zijn rondom de opwaardering van z'n contract?
pi_71759247
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

Tevens las ik vandaag ergens dat er nog altijd problemen zijn rondom de opwaardering van z'n contract?
In de Telegraaf zeker
Hij speelt de laatste tijd wel wat minder maar dat kan weleens. De beste jongen speelt al meer dan een jaar uitstekende wedstrijden. Ik vond het een beetje jammer dat hij zo weinig krediet heeft maar goed hij kan moeilijk Ooijer of Simons wisselen.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71759289
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef neilpad het volgende:

[..]

In de Telegraaf zeker
Hij speelt de laatste tijd wel wat minder maar dat kan weleens. De beste jongen speelt al meer dan een jaar uitstekende wedstrijden. Ik vond het een beetje jammer dat hij zo weinig krediet heeft maar goed hij kan moeilijk Ooijer of Simons wisselen.
Waarom zou hij niet Ooijer of Simons kunnen wisselen?
pi_71759414
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou hij niet Ooijer of Simons kunnen wisselen?
Staan toch wat hoger in de hierarchie lijkt me op dat moment. Ze speelden geen van alle een wereldpartij dus dan kiest hij voor diegene die hij het makkelijkst kan wisselen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:22:02 #179
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71760579
Bovendien heeft Ooijer de lengte en kracht om N'Kufo te bestrijden. Marcellis niet.
pi_71767097
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef neilpad het volgende:

[..]

Staan toch wat hoger in de hierarchie lijkt me op dat moment. Ze speelden geen van alle een wereldpartij dus dan kiest hij voor diegene die hij het makkelijkst kan wisselen.
Simons is beter als vrije verdediger. Ik vond het verrassend dat Marcellis niet ging backen
pi_71767443
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valt volgens mij wel mee.

"Ik heb niks van de trainer gehoord, ik ben ook niet een speler die meteen om uitleg vraagt. Hij zal wel niet tevreden zijn geweest. Ik vond het zelf ook niet goed gaan vandaag. Maar het is wel erg vroeg in de wedstrijd, ja. We hebben veel kansen tegen gekregen en een doelpunt geïncasseerd dus ik moet bij mezelf te rade gaan wat er mis liep. Ik weet dat ik beter kan en dus moet ik laten zien dat dit een incident was. Je weet dat dit anders gebeurt bij een club als PSV."

Uit het Eindhovens Dagblad.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:58:07 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73330968
Lijkt niet meer voor te komen in de plannen bij PSV of is hij geblesseerd?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73331763
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Happel het volgende:
Lijkt niet meer voor te komen in de plannen bij PSV of is hij geblesseerd?
Hij is niet geblesseerd, alleen gigantisch uit vorm. In jong PSV schijnt hij zelfs dramatisch te spelen. Erg zonde!
pi_73334392
De concurentie doet het daarnaast goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 21:30:50 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73372017
Elk talent krijgt een keer een dip. Hij is eigenlijk vanuit het niets ineens basisspeler en dragende kracht geworden. Hij gaat hier ook wel weer uit komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_80457970
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:42 schreef BonJovi het volgende:
Goeie speler kunnen we in het Nederlands elftal nog gebruiken later.
AFC AJAX
pi_80461224
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Geldt wat mij betreft nog steeds.

Hij heeft natuurlijk een zeer tegenvallend seizoen gehad. Slechte bal tegen VVV thuis en een ongelukkige actie tegen NAC. Maar ik had gehoopt dat Rutten hem toch wat meer de kans zou geven. Waarom hij Ooijer boven hem verkiest is mij echt een raadsel...
pi_80461472
We zijn sws nauwelijks centrale verdedigers die jong zijn en spelen. Voor het EK zullen Heitinga, Vlaar(als hij gaat spelen bij een mogelijke transfer) en Mathijsen wel zeker zijn van een plaats en de 4e plaats ligt gewoon open. Naast Greg gold card is er ook geen keus op rechts
pi_80463823
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn sws nauwelijks centrale verdedigers die jong zijn en spelen. Voor het EK zullen Heitinga, Vlaar(als hij gaat spelen bij een mogelijke transfer) en Mathijsen wel zeker zijn van een plaats en de 4e plaats ligt gewoon open. Naast Greg gold card is er ook geen keus op rechts
Bruma en Van Aanholt spelen nu niet centraal, maar kunnen prima centraal spelen. Daar dan maar op hopen. Marcellis zie ik niet zo zitten. Te klein, te zwak, te traag en voetballend ook nog eens geen feest.
pi_80463860
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Bruma en Van Aanholt spelen nu niet centraal, maar kunnen prima centraal spelen. Daar dan maar op hopen. Marcellis zie ik niet zo zitten. Te klein, te zwak, te traag en voetballend ook nog eens geen feest.
Zeg maar een soort van Greg goldcard
pi_80464282
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zeg maar een soort van Greg goldcard
Ten eerste is het Blackcard Greg. Typisch gevalletje van de klepel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klok hangt. Ten tweede is Van der Wiel wel sterk en snel en komt hij ook nog eens fantastisch op. Nu weer over Marcellis.
pi_80464371
Inderdaad is Greg een beer die niet te verslaan is op snelheid, op kracht en in de lucht
pi_80464462
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad is Greg een beer die niet te verslaan is op snelheid, op kracht en in de lucht
Kindje toch.
pi_81078087
Brabant huilt
pi_81078677
Hij komt uit Horst.
pi_81078707
En?
pi_81078813
Dat ligt in Limburg. Of moet ik je reactie anders opvatten?
pi_81078825
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef Sloggi het volgende:
Dat ligt in Limburg. Of moet ik je reactie anders opvatten?
Ja
pi_81079004
Ok.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 20:41:47 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81151014
Weer een talent van PSV die door de achterdeur vertrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')