abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71759247
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer pijnlijke en opvallende wissel gisteren .

Tevens las ik vandaag ergens dat er nog altijd problemen zijn rondom de opwaardering van z'n contract?
In de Telegraaf zeker
Hij speelt de laatste tijd wel wat minder maar dat kan weleens. De beste jongen speelt al meer dan een jaar uitstekende wedstrijden. Ik vond het een beetje jammer dat hij zo weinig krediet heeft maar goed hij kan moeilijk Ooijer of Simons wisselen.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71759289
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef neilpad het volgende:

[..]

In de Telegraaf zeker
Hij speelt de laatste tijd wel wat minder maar dat kan weleens. De beste jongen speelt al meer dan een jaar uitstekende wedstrijden. Ik vond het een beetje jammer dat hij zo weinig krediet heeft maar goed hij kan moeilijk Ooijer of Simons wisselen.
Waarom zou hij niet Ooijer of Simons kunnen wisselen?
pi_71759414
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou hij niet Ooijer of Simons kunnen wisselen?
Staan toch wat hoger in de hierarchie lijkt me op dat moment. Ze speelden geen van alle een wereldpartij dus dan kiest hij voor diegene die hij het makkelijkst kan wisselen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:22:02 #179
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71760579
Bovendien heeft Ooijer de lengte en kracht om N'Kufo te bestrijden. Marcellis niet.
pi_71767097
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef neilpad het volgende:

[..]

Staan toch wat hoger in de hierarchie lijkt me op dat moment. Ze speelden geen van alle een wereldpartij dus dan kiest hij voor diegene die hij het makkelijkst kan wisselen.
Simons is beter als vrije verdediger. Ik vond het verrassend dat Marcellis niet ging backen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71767443
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer pijnlijke en opvallende wissel gisteren .
Valt volgens mij wel mee.

"Ik heb niks van de trainer gehoord, ik ben ook niet een speler die meteen om uitleg vraagt. Hij zal wel niet tevreden zijn geweest. Ik vond het zelf ook niet goed gaan vandaag. Maar het is wel erg vroeg in de wedstrijd, ja. We hebben veel kansen tegen gekregen en een doelpunt geïncasseerd dus ik moet bij mezelf te rade gaan wat er mis liep. Ik weet dat ik beter kan en dus moet ik laten zien dat dit een incident was. Je weet dat dit anders gebeurt bij een club als PSV."

Uit het Eindhovens Dagblad.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:58:07 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73330968
Lijkt niet meer voor te komen in de plannen bij PSV of is hij geblesseerd?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73331763
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Happel het volgende:
Lijkt niet meer voor te komen in de plannen bij PSV of is hij geblesseerd?
Hij is niet geblesseerd, alleen gigantisch uit vorm. In jong PSV schijnt hij zelfs dramatisch te spelen. Erg zonde!
pi_73334392
De concurentie doet het daarnaast goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 21:30:50 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73372017
Elk talent krijgt een keer een dip. Hij is eigenlijk vanuit het niets ineens basisspeler en dragende kracht geworden. Hij gaat hier ook wel weer uit komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80457970
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:42 schreef BonJovi het volgende:
Goeie speler kunnen we in het Nederlands elftal nog gebruiken later.
AFC AJAX
pi_80461224
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Geldt wat mij betreft nog steeds.

Hij heeft natuurlijk een zeer tegenvallend seizoen gehad. Slechte bal tegen VVV thuis en een ongelukkige actie tegen NAC. Maar ik had gehoopt dat Rutten hem toch wat meer de kans zou geven. Waarom hij Ooijer boven hem verkiest is mij echt een raadsel...
pi_80461472
We zijn sws nauwelijks centrale verdedigers die jong zijn en spelen. Voor het EK zullen Heitinga, Vlaar(als hij gaat spelen bij een mogelijke transfer) en Mathijsen wel zeker zijn van een plaats en de 4e plaats ligt gewoon open. Naast Greg gold card is er ook geen keus op rechts
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80463823
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn sws nauwelijks centrale verdedigers die jong zijn en spelen. Voor het EK zullen Heitinga, Vlaar(als hij gaat spelen bij een mogelijke transfer) en Mathijsen wel zeker zijn van een plaats en de 4e plaats ligt gewoon open. Naast Greg gold card is er ook geen keus op rechts
Bruma en Van Aanholt spelen nu niet centraal, maar kunnen prima centraal spelen. Daar dan maar op hopen. Marcellis zie ik niet zo zitten. Te klein, te zwak, te traag en voetballend ook nog eens geen feest.
pi_80463860
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Bruma en Van Aanholt spelen nu niet centraal, maar kunnen prima centraal spelen. Daar dan maar op hopen. Marcellis zie ik niet zo zitten. Te klein, te zwak, te traag en voetballend ook nog eens geen feest.
Zeg maar een soort van Greg goldcard
pi_80464282
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zeg maar een soort van Greg goldcard
Ten eerste is het Blackcard Greg. Typisch gevalletje van de klepel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klok hangt. Ten tweede is Van der Wiel wel sterk en snel en komt hij ook nog eens fantastisch op. Nu weer over Marcellis.
pi_80464371
Inderdaad is Greg een beer die niet te verslaan is op snelheid, op kracht en in de lucht
pi_80464462
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad is Greg een beer die niet te verslaan is op snelheid, op kracht en in de lucht
Kindje toch.
pi_81078087
Brabant huilt
pi_81078677
Hij komt uit Horst.
pi_81078707
En?
pi_81078813
Dat ligt in Limburg. Of moet ik je reactie anders opvatten?
pi_81078825
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef Sloggi het volgende:
Dat ligt in Limburg. Of moet ik je reactie anders opvatten?
Ja
pi_81079004
Ok.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 20:41:47 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81151014
Weer een talent van PSV die door de achterdeur vertrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')