Perezquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:39 schreef WooZ het volgende:
Knap dat hij er na het verlies van zijn broer weer zo snel stond.
Is dat laatste gifje tegen 020? Overtreding op wie? Luque?
heb die wedstrijd gemist nml
Maar je bent wel gecharmeerd van andere mannenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeker ja.
Alleen die inteeltkop ben ik niet zo gecharmeerd van.
Cannavaro is 1.76 en verkozen tot wereldvoetballer van het jaar. Koppen draait ook meer om timing en explosieve kracht dan om lengte. Ik zie Quansah van Heracles bijvoorbeeld geregeld gevaarlijk zijn bij corners, met het hoofd, terwijl die net twee turf hoog is. Marcellis kan wel aardig koppen trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef koningdavid het volgende:
Doet het zeker goed dit seizoen.
Vind hem alleen een beetje klein voor een verdediger (1.80 m. ofzo?). Kan hij een beetje koppen eigenlijk?
Euh...ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar je bent wel gecharmeerd van andere mannen?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeker ja.
Alleen die inteeltkop ben ik niet zo gecharmeerd van.
Inderdaad. Het staat volgens mij naast het woord Mongool in het groene boekje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee neem dan KJH hè, die heeft pas een leuke kop
quote:
Krul niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Solstice het volgende:
Was samen met Krul, Anita en Vormer al de sterkhouder van het Oranje onder -17 dat 3e werd op het jeugd-WK en 2e op het EK. Bij Anita is het nog maar de vraag of het fysiek ooit wat wordt, maar de andere 3 verwacht ik binnen niet al te veel tijd(2/3 jaar) bij de Oranje-selectie.
Binnen 2/3 jaar kan er een hoop veranderen. Je hebt verder wel gelijk hoor, maar gezien het talent van Krul zie ik hem binnen die periode wel doorbreken. Kan het fout hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krul niet.
Stekelenburg en Velthuizen zijn veel verder.
Het is wachten totdat Krul minuten mag gaan maken bij Newcastle, maar dat zal nu ook wel een tijd duren, omdat hij geblesseerd is.
Hij is een van de velen die veel te snel naar het buitenland is gegaan. Ik snapte die transfer toen al niet en nu nog steeds niet.
Hij had hier moeten blijven en gewoon bij een subtopper ervaring opdoen, dat is het belangrijkste voor een keeper.
Bij Falkirk doet ie natuurlijk ongeveer hetzelfde als bij een subtopper hier en maakte tot z'n blessure daar ook redelijk furore, maar zulke jonkies moeten gewoon niet in het buitenland gaan spelen zonder ooit een minuut op een Nederlands veld te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krul niet.
Stekelenburg en Velthuizen zijn veel verder.
Het is wachten totdat Krul minuten mag gaan maken bij Newcastle, maar dat zal nu ook wel een tijd duren, omdat hij geblesseerd is.
Hij is een van de velen die veel te snel naar het buitenland is gegaan. Ik snapte die transfer toen al niet en nu nog steeds niet.
Hij had hier moeten blijven en gewoon bij een subtopper ervaring opdoen, dat is het belangrijkste voor een keeper.
Want PSV zit zo dik in de verdedigers.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk eerste seizoen
Volgend jaar hopelijk wel verhuurd aan een middenmotor overigens
Falkirk is natuurlijk niveautje FC Den Boschquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bij Falkirk doet ie natuurlijk ongeveer hetzelfde als bij een subtopper hier en maakte tot z'n blessure daar ook redelijk furore, maar zulke jonkies moeten gewoon niet in het buitenland gaan spelen zonder ooit een minuut op een Nederlands veld te hebben gestaan.
Valt mee. Eerder niveautje Graafschap ofzo, hoewel zulke schattingen altijd natte vingerwerk zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Falkirk is natuurlijk niveautje FC Den Bosch
Op dit moment is het een van de sterkere verdedigers bij PSV, en ook nog eens iemand waarvan je bijna zeker weet dat hij er volgend jaar ook al is. Dus waarom in vredesnaam verhuren? Als hij er staat is het toch goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk eerste seizoen
Volgend jaar hopelijk wel verhuurd aan een middenmotor overigens
Noem d'r zo eens een paar, en trouwens, als je wat anders centraal vindt kun je Marcellis altijd nog rechts zetten. Aangezien het van Rajkovic en Alcides geloof ik niet eens zeker is dat er volgend jaar zijn, en Da Costa al weg is zou je trouwens meer dan 1 vervanger moeten zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn voldoende mogelijkheden en Marcellis leert niks op de bank
En dat is 100% zeker? Nou kun je trouwens Alcides rechtsback zetten, maar dat vind ik samen met Kromkamp geen betere keuze dan Marcellis op die plek. Dus zou hem dan nog niet verkopen. Wie van de drie spelers die je noemt is trouwens haalbaar voor PSV?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie alleen al Matteu, Botinelli en Silvestre. En Rajkovic, Addo en Alcides blijven
Tip PSV dan eens over die Botinelli want zie die naam echt al lang langskomenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie alleen al Matteu, Botinelli en Silvestre. En Rajkovic, Addo en Alcides blijven
Dan tip je hemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Matteu is beter en niet zon klein beetje ook
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |