Waarom heb jij een Macbookquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom staan in de OP eigenlijk eerst de randapparatuur en dan pas de computers?
Draait hier al bijna 2 dagen zonder problemen. Al zegt dat misschien nog niet zoveel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Is 10.5.2 een beetje stabiel bij jullie?
Al weer een stuk beter dan 10.5.1quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Yep. Heb alleen gehad dat Time Machine wel erg lang met voorbereiden was, bij de 1e backup sinds de updatequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Vandaar de toevoeging In Mijn Hermeutische Opinie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef nietzman het volgende:
Dat denk jíj.
Die is nog erger.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wee je vriendinnetje.
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef nietzman het volgende:
Je bent valentijn toch niet vergeten hè?
Moaaaah zieltjequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.
quote:AirPort
* Improves connection reliability and stability
* Includes 802.1X improvements.
* Resolves certain kernel panics.
idd... Ik vnd de MBA echt een BtoB oplossing. Handig voor sales vertegenwoordigers die veel presentaties buiten het bedrijf geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn in ieder geval veel dingen te bedenken waar je beter 1600 (of 3200) euro aan kan uitgeven, dan aan een MBA...
Umm... Die optie heeft er altijd in gezeten hoor... Rechtermuisknop op het dock icoon van TM en dan Backup Now. Verschil is dat er nu ook een icoontje bovenin aanwezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB of Firewire werkt allebei of je koopt zo'n Time Capsule unit..
Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Unrarx. Weet niet of 'ie bins pakt, maar zips en rars en zulks wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:57 schreef Norrage het volgende:
Hoi mensen...Welk programma is het meest geschikt om gezellig dingen te unzippen? bins, zips etc...dat stuffit is echt onmogelijk te downloaden zonder dingen te betalen en rare licenties te moeten invullen...
Heb me rot gezocht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Ik heb dat nooit ontdekt iig, ik gebruik de rechtermuisknop niet meer zo vaak sinds dat ik met de Mac werk..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:29 schreef Kremers het volgende:
Umm... Die optie heeft er altijd in gezeten hoor... Rechtermuisknop op het dock icoon van TM en dan Backup Now. Verschil is dat er nu ook een icoontje bovenin aanwezig is.
Bijna geen "gebruikerssporen"?quote:
Nee, maar hier staat wel hoe je later zelf er een SSD-drive in kan bouwen, misschien handig als die dinger over een aantal jaar goedkoper worden..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft er eigenlijk nog iemand de MBA met de Solid state gekocht?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laten we weer 's ouderwets gaan showen met je bureau. Geen MBA, maar allemaal prima werkend Apple spul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gimme! Al is die Veraposter wel toffer uiteraard.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:49 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog ergens een stuk of tien "Where the wild things are" posters liggen geloof ik.
Is dat een Miss Machine poster bij jou?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Netjes btw Nietz, en prima posters @ Sjoewe.
Zit er een USB 1.0 (12 Mbit/s) op of heb je een USB 2.0 (480 Mbit/s) aansluiting? In het eerste geval heb je een ATI Radeon 7500 erin zitten, in het 2.0 geval heb je er een ATI Radeon 9200 inzitten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb laatst van iemand een oudere eMac over kunnen nemen, leek me wel eens leuk om mee te kloten.
Maar deze wou ik dus opnieuw installeren om gewoon ff een 'fris' systeem te hebben maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd heb ik maar een heel klein schermpje van 640 x 480 met een enorme zwarte balk er omheen...
Ik neem aan dat ik de video drivers ff moet installeren? Maar ik heb dus geen flauw idee, behalve dat het een Ati kaart is, welke dat zijn en welke videokaart er in zit..
Zijn hier wat Mac experts die me kunnen helpen?![]()
(Specs: 1 ghz, 256mb geheugen, 40gb schijf, zo uit mijn hoofd..)
Yup, en ik sla even over. Al is 't nieuwe album wel weer erg vet hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een Miss Machine poster bij jou?
TDEP27/2 in de Melkweg.
Kan je niet met je iSight de spiegel fotograferen, ik heb nog nooit een MacBook Air in het wild gezien.quote:
Heb je de orginele cd's/dvd's gebruikt die erbij zaten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb laatst van iemand een oudere eMac over kunnen nemen, leek me wel eens leuk om mee te kloten.
Maar deze wou ik dus opnieuw installeren om gewoon ff een 'fris' systeem te hebben maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd heb ik maar een heel klein schermpje van 640 x 480 met een enorme zwarte balk er omheen...
Ik neem aan dat ik de video drivers ff moet installeren? Maar ik heb dus geen flauw idee, behalve dat het een Ati kaart is, welke dat zijn en welke videokaart er in zit..
Zijn hier wat Mac experts die me kunnen helpen?![]()
(Specs: 1 ghz, 256mb geheugen, 40gb schijf, zo uit mijn hoofd..)
Waar/hoeveel? Ik ben ook erg geinteresseerd, maar er zijn zoveel manieren om aan zo'n ding te komen dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een iPhone besteld, hoop hem ergens volgende week binnen te hebben
.
Laatste keer dat ik keek (dinsdag) waren ze er nog niet. Morgen ga ik nog even kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Airbooks zijn nu toch gewoon in de NL Apple Store's te bekijken?
Via een kennisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:33 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Waar/hoeveel? Ik ben ook erg geinteresseerd, maar er zijn zoveel manieren om aan zo'n ding te komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Maar er staat hier al een Airport Express mét AIrTunes, daarom nog geen Time Capsule hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB of Firewire werkt allebei of je koopt zo'n Time Capsule unit..
Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Ik kan nergens de Ati Radeon 7500 drivers vinden, maar de Ati software heeft zo te zien zelf de Ati Radeon 9200 drivers geinstalleerd, maar het heeft niet geholpen volgensmij, misschien de 7500 drivers zoeken en proberen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Zit er een USB 1.0 (12 Mbit/s) op of heb je een USB 2.0 (480 Mbit/s) aansluiting? In het eerste geval heb je een ATI Radeon 7500 erin zitten, in het 2.0 geval heb je er een ATI Radeon 9200 inzitten.
En nee, dit weet ik niet uit m'n hoofd maar van uit het programma Mactracker.
Toen in de Apple installeerde had ik er inderdaad ook last van.. Misschien met iemand anders zijn cd's proberen, vervelend dat er geen dvdspeler in zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je de orginele cd's/dvd's gebruikt die erbij zaten?
Had je er bij het installeren van de Apple ook al last van? (Of als je van de CD/DVD af start?)
Ik vindt het erg vreemd.
Misschien helpt het simpel door een update-je draaien?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef JoMo0 het volgende:
Zakenreisjes FTW !
Dus nu aan het jailbreaken dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef JoMo0 het volgende:
Weer terug uit de USA gelijk maar een iPhone 16 GB meegebracht.
Het ruikt naar sweatshop?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:48 schreef JoMo0 het volgende:
Had er 2 meegenomen. Binnen 10 minuten beide simlockvrij. Het is nu wel heel erg simpel. En trouwens wat ruikt nieuwe Apple stuff toch lekker.
Heb 'm ff gecheckt maar damn wat is dat buttugly zeg. En dat zoeken kan ook al in 2.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Kremers het volgende:
Hebben hier meer mensen de nieuwe betá (3) van FireFox? Hij bevalt mij erg goed, ik denk dat hij Safari bij mij gaat vervangen
Dus dat geneuzel over dat je tegenwoordig meteen in de Apple Store een AT&T abonnement moet afsluiten is bullshit?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef JoMo0 het volgende:
Zakenreisjes FTW !
Ja zeker. Was zo gepiept.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus dat geneuzel over dat je tegenwoordig meteen in de Apple Store een AT&T abonnement moet afsluiten is bullshit?
Ik hoop tegen die tijd mijn iPhone 16gb binnen te hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hoop ik nog steeds eind volgende week een MBA te hebben met solid state disk
Welk progje heb jij ervoor gebruikt ? Mag ook via pmquote:
Das helaas pech.. Voor UIF heb ik nooit een OSX proggie gevonden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef Svyatagor het volgende:
Hmz, ik heb een cd gedownload in .uif formaat. Kan geen progje vinden wat daar iets mee kan, behalve Windows Magic Iso ofzo...is er geen OSX-alternatief? Heb al redelijk zitten googlen..
Ja, die heb ik natuurlijk ook gevonden. Maar als je dat downloadt krijg je een .exe file en een - voor mij - onbegrijpelijk textbestandje:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
google helden
http://freshmeat.net/projects/uif2iso/
http://vafer.org/blog/20080124001224
Dat kan ja. Ik heb niet de GUI gebruikt. Maar de terminal versie van ZiPhone.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd mijn iPhone 16gb binnen te hebben.
[..]
Welk progje heb jij ervoor gebruikt ? Mag ook via pm. Ik ben van plan om dat iJailbreak progje wat op de FP staat te gebruiken.
Heb je op die 2e link gekeken? die heeft een gecompilde versie voor intel based macs staan als zipje....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die heb ik natuurlijk ook gevonden. Maar als je dat downloadt krijg je een .exe file en een - voor mij - onbegrijpelijk textbestandje:
1 |
Je portemonnee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:08 schreef Remzz het volgende:
Waarin zou ik het verschil merken als ik een iMac met 2.0 processor koop t.o.v. een iMac met 2.4 processor?
Hehe, goed punt op zich. Je achtergrond is wel ftwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef tony_clifton- het volgende:
En er wordt weer gratis software weggegeven: www.yousoftware.com/tunes [ afbeelding ].
Coversutra light ofzo, maar wel gratis.
Vb. ->
[ afbeelding ]
Ik gebruik 't vooral om gemakkelijk een nummer te kunnen skippen. Coversutra heb ik niet nodig. Een nieuw apple-toetsenbord zou nog beter zijn maar hey, je kan blijven geld pompen in dat bedrijf.
Google -> scream munch, grootste nemen -> achtergrond zetten en osx 'm laten uitrekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, goed punt op zich. Je achtergrond is wel ftw
Ja. Leer mij De Schreeuw kennenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Google -> scream munch, grootste nemen -> achtergrond zetten en osx 'm laten uitrekken
System preferences > Startup disk en dan de OS X partitie kiezen. Als het goed is zou die hele Windows partitie niet eens meer zichtbaar moeten zijn in dat overzicht? Anders moet je die nog verwijderen.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:52 schreef Ludacriss het volgende:
Even een vraagje. Ik heb windows eraf gehaald met behulp van bootcamp zelf alleen zit ik nu wel met een probleem. De oude opstartschema van bootcamp blijft er dus in zitten, hij start in windows op terwijl die er niet meer is. Weet iemand hoe dit te verwijderen is? Btw ik gebruik leopard.
inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet echt geschikt voor de GMA 950
quote:For those of you who like apples, we offer versions for MacOS 8.1-8.5, MacOS 8.6 and MacOS 9-X.
Ja dat lukt wel maar blijkbaar blijft de oude schema er nog inhangen. Ik heb namelijk net windows opnieuw geinstalleerd en nu geeft windows een fout aan bij het opstarten, (error 4) partition table 80, dan duurt het een minuut voordat hij juist opstart vanuit vista. Blijkbaar blijft er toch een oude opstartschema hangen ofzoiets.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
System preferences > Startup disk en dan de OS X partitie kiezen. Als het goed is zou die hele Windows partitie niet eens meer zichtbaar moeten zijn in dat overzicht? Anders moet je die nog verwijderen.
Amazon shipt niet naar ons. En als je iets vanuit de US besteld en het komt via een pakketje reken maar dat je daar invoerrechten op betaalt.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*newbie vraag*
Kan ik vanaf bv Amazon een iPod Touch 32GB kopen en die hier normaal gebruiken enzo?
En hoe zit t met douane enzo?
Ah, okay. Ik ben natuurlijk gewend dat ze DVDs e.d. wel shippen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:41 schreef JoMo0 het volgende:
Amazon shipt niet naar ons. En als je iets vanuit de US besteld en het komt via een pakketje reken maar dat je daar invoerrechten op betaalt.
Mac Pro. Ik mis het numerieke gedeelte zeker niet. Het werkt super en ik ben ook nog eens een draad kwijt. Alleen maar voordelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor mac zit daarachter JoMo0?
en dat toetsenbord, is dat nou lekker, zonder numeriek deel?? ik zou t zo erg missen...
That's what Apple is all about!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mac Pro. Ik mis het numerieke gedeelte zeker niet. Het werkt super en ik ben ook nog eens een draad kwijt. Alleen maar voordelen.
Ja issie mooi?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:54 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag even de MBA mogen bewonderen in Den Haag (passage). Damn!erg mooi ding!
Apple + i onderandere...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:41 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn macbook probeert ineens *.sit bestanden met word te openen. What can you do?
Uiteraard, ik heb nu zelfs de icq geluidsset geinstalleerdquote:Op zondag 17 februari 2008 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
Je kan toch via Adium gewoon ICQ gebruiken?
Nadeel vind ik dat je dan onderweg geen library heb. (Das uiteraard alleen op een notebook een probleem)quote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn iTunes library naar een NAS geconsolidate, eindelijk kan mijn hardeschijf weer eens ademen.
Pas de problem, dan leg ik even een VPN aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nadeel vind ik dat je dan onderweg geen library heb. (Das uiteraard alleen op een notebook een probleem)
VPN'en vanuit een taiwanese hotelkamer lijkt me niet handig.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pas de problem, dan leg ik even een VPN aan.
Gelukkig gebruik ik mijn Macbook enkel voor op mijn bureau.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
VPN'en vanuit een taiwanese hotelkamer lijkt me niet handig.
Waar heb je die VPN dan voor nodigquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik mijn Macbook enkel voor op mijn bureau.
Voor als ik ergens uit huis ben en ik bij mijn bestanden wil. Dan is het erg gemakkelijk om een VPN verbinding klaar te hebben liggenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar heb je die VPN dan voor nodig
Maar je gebruikt je macbook enkel op je bureau. Dus die laat je blijkbaar thuis....quote:Op zondag 17 februari 2008 20:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor als ik ergens uit huis ben en ik bij mijn bestanden wil. Dan is het erg gemakkelijk om een VPN verbinding klaar te hebben liggen
Klopt, maar ik gebruik ook andere computers buiten's huis.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je gebruikt je macbook enkel op je bureau. Dus die laat je blijkbaar thuis....
Nog zoiets handig waarvoor VPN goed is; op de unif (kotnet) zijn alle poorten geblokkeerd buiten die die je echt niet kan missen voor basisfunctionaliteit, dus geen filesharing etc. -> denk dat moest ik een vpn leggen dat ik dan wel zou kunnen torrenten ofzo...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar heb je die VPN dan voor nodig
Dan zal GRE ook wel geblokkeerd worden door de firewall. Daar gaat je mogelijkheid voor een VPN.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Nog zoiets handig waarvoor VPN goed is; op de unif (kotnet) zijn alle poorten geblokkeerd buiten die die je echt niet kan missen voor basisfunctionaliteit, dus geen filesharing etc. -> denk dat moest ik een vpn leggen dat ik dan wel zou kunnen torrenten ofzo...
Moet ik mij eens op toeleggen.
Ja en dan? Hij suggereert me het bestand met Word te openen, maar ik wil het bestand gewoon installeren. Waarmee moet ik het dan openen?quote:
stuffit expander of een andere extract tool zoals The Unarchiver.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ja en dan? Hij suggereert me het bestand met Word te openen, maar ik wil het bestand gewoon installeren. Waarmee moet ik het dan openen?
Maar Stuffit Expander staat helemaal niet bij de programma's die ik kan gebruiken. Het lijkt me standaard dat hij stuffit gebruikt, maar niet dus? Het is ook niet een programma wat je los kan openen of kan lokaliseren met spotlight?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
stuffit expander of een andere extract tool zoals The Unarchiver.
Normaal wel, dat kan je ook ergens aanpassen hoor. ff zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar Stuffit Expander staat helemaal niet bij de programma's die ik kan gebruiken. Het lijkt me standaard dat hij stuffit gebruikt, maar niet dus?
Je lacht he! Geef het toe!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Normaal wel, dat kan je ook ergens aanpassen hoor. ff zoeken.
Nee nee, echt niet. Ik loop bij een mac ook hopeloos achter met alle OS truukjes zoals ik die bij Windows wel wist. OM de dood simpele reden dat ik maar zelden truukjes nodig heb.quote:
Volgens mij enkel verwerkt als ZIP utility. Thank god for DMG.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie trouwens dat stuffit helemaal niet op mijn macbook staat. Wordt die niet meer standaard meegeleverd?
Zit daar ook niet iets van compressie op? Soms download je een DMG van 25 mb en verplaats je de app die in totaal 40 mb is ofzo, een tamelijk enorm verschil... Skype bijvoorbeeld heeft dit...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij enkel verwerkt als ZIP utility. Thank god for DMG.
Dat is volgens mij met name vanwege de enorme bak lucht die je bij Skype gratis erbij krijgt.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Zit daar ook niet iets van compressie op? Soms download je een DMG van 25 mb en verplaats je de app die in totaal 40 mb is ofzo, een tamelijk enorm verschil... Skype bijvoorbeeld heeft dit...
Niet dat je zoiets met mp3s in een dmg gaat bereiken maartoch...
Kan wel. Moet je wel een Creditcardnummer opgeven zodat je ze moet betalen als je ze niet terugstuurt. Het is niet meer zoals vroeger dat je zo even nieuwe doppen kon aanvragen en ze niet hoefde terug te sturen. Helaas.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:47 schreef Haunter het volgende:
Kun je tegenwoordig niet meer gratis kapotte iPodoordopjes terugsturen en nieuwe ontvangen?
De kleur en de verpakking is anders.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is het verschil tussen 2e en 3e generatie iPod shuffle?
En verkoopt iemand er toevallig 1?
Tsja, Stuffit is blijkbaar niet beschikbaar om op deze manier te kiezen. Ik snap het niet goed. Waarschijnlijk moet ik enkel om dit bestandje te openen een andere extracter downloaden die wel beschikbaar is in de programmalijst.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik heb het wel gevonden, als je rechtsklik kies je voor 'openen met' vervolgens 'anderen'. Zoek stuffit of een ander op en vink aan dat je altijd met dat programma wil openen. Als het goed is worden .sits nu voortaan met dat programma geopend.
Bij de tweede ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:00 schreef super-muffin het volgende:
En bij de derde zitten de nieuwe oordopjes.
Nouja, de vorige keer werkte dat. Maar nu moet ik aankoopbewijs faxen en dan gaan ze kijken of het onder de garantie valt.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:04 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kan wel. Moet je wel een Creditcardnummer opgeven zodat je ze moet betalen als je ze niet terugstuurt. Het is niet meer zoals vroeger dat je zo even nieuwe doppen kon aanvragen en ze niet hoefde terug te sturen. Helaas.
Hier vandaan: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1502quote:Op maandag 18 februari 2008 12:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar heb jij die achtergrond vandaan?
Heb op "Repair Disk" geklikt en kreeg bij Details/History:quote:Op zondag 17 februari 2008 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat zegt Disk Utility ervan?
Pop-up zegtquote:Verify and Repair volume "Time Machine Backups"
Checking Journaled HFS Plus Volume
Invalid extent entry
Volume check failed
Error: Filesystem verify or repair failed
In het linkerkolom wordt de externe HD wel herkend als "149,1 GB WDC WD16 00BEVS-00RST0 Media" in zwarte tekst met als tree "Time Machine Backups" in het grijs.quote:First Aid failed
Disk Uitility stopped repairing "(null)" because the following error was encountered:
Filesystem verifu or repair failed
Heldquote:Op maandag 18 februari 2008 12:43 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hier vandaan: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1502
Zelfde melding.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt als een corrupte partitie. Rebooten en Disk Utility opnieuw proberen?
Niet dus.quote:
bronquote:You may remember that the new headphones that Steve Jobs announced at the "It's Showtime" event no longer come with pads, and we confirmed that when we did our review of the second-generation iPod nano. For some inexplicable reason, the 2G shuffle comes with the old earbuds.
Je moet het dan wel helemaal vertellen. De 2G Shuffle was er eerst alleen in het zilver. Die was inderdaad met oude oordoppen , later toen er ook de kleuren bijkwamen nog steeds 2G waren er nieuwe doppen bij. Bij de 3G dus met de nieuwe Nano kleuren zitten er ook nieuwe doppen bij.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet dus.Pas bij de kleurtjes
[..]
bron
Appeltje-Spatie --> Boot Camp Assistantquote:Op maandag 18 februari 2008 15:18 schreef portier het volgende:
Waar de hell vind ik Bootcamp? Ik word er gek van.
Been there.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Appeltje-Spatie --> Boot Camp Assistant
Ja klopt de 2G(fel) en de 3G (pastel) dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:12 schreef super-muffin het volgende:
Dat is toch ook precies wat ik zei, bij de nieuwe met kleurtjes zaten de nieuwe oordopjes.
Pff... Don't hassel the hoff dude!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
"One Man Can Make a Difference"![]()
[ afbeelding ]
Hij is vast heel gezellig met een paar Borrels op..quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
En als je een keer wil lachen op het werk geef je de Hoff gewoon een paar borrels.
Je NAS hoeft niet per se HFS+ te supporten, het partitiesysteem van de disk maakt eigenlijk niet zoveel uit, dat kan ook best ext2/3, NTFS of een custom partitiesysteem zijn. Waar het om gaat is dat het apparaat AFP (Appleshare) en/of SMB (Windows networking) moet ondersteunen zodat je of een fatsoenlijke manier via het netwerk bij je disk kunt. Zelfs als het paritiesysteem NTFS zou zijn, kun je via een SMB of AFP interface daar gewoon op schrijven vanuit Mac OS X. Alleen als je de disk direct (bv via Firewire of USB) aansluit, heb je echt te maken met het partitiesysteem van de schijf.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:41 schreef Daklem het volgende:
Heren!
Ik ben opzoek naar een NAS voor mn apple netwerk.
Nu zoek ik iets waar ik minimaal 2 schijven van 1TB in kwijt kan (liefst meer), voor een betaalbare prijs die ik in mijn netwerk kan sharen. Ik zoek dus een kast zonder schijven, aangezien inclusief schijven te duur zijn!
Nu is de eis dat hij HFS+ aan moet kunnen, aangezien ik regelmatig werk met bestanden die groter zijn dan 4GB. (dit is vaak het probleem waar ik nu tegen aan loop!)
Iemand tips? ideeën, en andere toevoegingen zou ik die graag willen horen.
Simlock vrij neem ik aan. Hoeveel moet 'm kosten?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef JoMo0 het volgende:
Waren hier nog geïnteresseerden in een iPhone 1.1.3. 8 GB met BL 3.9 ..
Nog even wachten dan hebben 'wij' zequote:Op maandag 18 februari 2008 18:41 schreef Daklem het volgende:
Heren!
Ik ben opzoek naar een NAS voor mn apple netwerk.
Nu zoek ik iets waar ik minimaal 2 schijven van 1TB in kwijt kan (liefst meer), voor een betaalbare prijs die ik in mijn netwerk kan sharen. Ik zoek dus een kast zonder schijven, aangezien inclusief schijven te duur zijn!
Nu is de eis dat hij HFS+ aan moet kunnen, aangezien ik regelmatig werk met bestanden die groter zijn dan 4GB. (dit is vaak het probleem waar ik nu tegen aan loop!)
Iemand tips? ideeën, en andere toevoegingen zou ik die graag willen horen.
kosttie?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef JoMo0 het volgende:
Waren hier nog geïnteresseerden in een iPhone 1.1.3. 8 GB met BL 3.9 ..
goed om te horen! Ik wist dit dus niet zeker. maar had wel zoiets verwacht.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je NAS hoeft niet per se HFS+ te supporten, het partitiesysteem van de disk maakt eigenlijk niet zoveel uit, dat kan ook best ext2/3, NTFS of een custom partitiesysteem zijn. Waar het om gaat is dat het apparaat AFP (Appleshare) en/of SMB (Windows networking) moet ondersteunen zodat je of een fatsoenlijke manier via het netwerk bij je disk kunt. Zelfs als het paritiesysteem NTFS zou zijn, kun je via een SMB of AFP interface daar gewoon op schrijven vanuit Mac OS X. Alleen als je de disk direct (bv via Firewire of USB) aansluit, heb je echt te maken met het partitiesysteem van de schijf.
Zo'n beetje alle NAS-dingen ondersteunen SMB en van LaCie weet ik dat ze ook AFP ondersteunen.
Thanks!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog even wachten dan hebben 'wij' ze
Tip, zoek in ieder geval een NAS server met een storelink oplossing, aangezien die de snelste is momenteel. Ik kan morgen wel even de exacte chipset voor je opzoeken.
100 ? Hoe kom je daaraan ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Thanks!!
Mijn TB schijf begint krapjes te worden! Ik heb sinds een paar dagen 100mbit, en heb denk ik al 400gb gedownload.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij is vast heel gezellig met een paar Borrels op..
Het is dan een regelrechte One-Man-Show!!
[ afbeelding ]
Dat is erg mooi ja. Dat was toch maar op een enkele plaats in NL of was dat vroeger? Wat kost zo'n lijntje nu eigenlijk ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
glasvezel
[img=http://img160.imageshack.us/img160/2680/afbeelding1yz4.th.png]
Foto boven ff gefixt!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is erg mooi ja. Dat was toch maar op een enkele plaats in NL of was dat vroeger? Wat kost zo'n lijntje nu eigenlijk ? Ik moet het stellen met slechts 24 mbit over de kabel.
de 100mb file haal ik via wireless binnen met 5mb/squote:Op maandag 18 februari 2008 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
test eens op speedtest.bbned.nl?
5MB bedoel je? Dat is inderdaad zo'n beetje het maximum van 54G wlan. Je moet een 802.11N setje kopen. Die haalt echte snelheden van 80 ~ 115 Mbps.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
de 100mb file haal ik via wireless binnen met 5mb/s
5 megabyte lijkt mij wel lastig te halen met 11g, of je moet een Sitecom / Linksys hebben met speciale boost-tech. Of loop ik nou achter?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
5MB bedoel je? Dat is inderdaad zo'n beetje het maximum van 54G wlan. Je moet een 802.11N setje kopen. Die haalt echte snelheden van 80 ~ 115 Mbps.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Foto boven ff gefixt!
het kost 15 euro per maand. Waarvan ik nu het eerste half jaar gratis heb.
Hmz je hebt gelijk. Je haalt ongeveer 27Mbps dus misschien 3 MBps. MiMo of Turbo of andere enhancements halen ongeveer 35Mbps. Daar zou je misschien met hangen en wurgen 5MB uit kunnen persen dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
5 megabyte lijkt mij wel lastig te halen met 11g, of je moet een Sitecom / Linksys hebben met speciale boost-tech. Of loop ik nou achter?
Dan is je N router niet best. Ik haal met een sitecom setje zonder enige moeite een gemiddelde van rond de 94Mbps. Misschien is je router een zogenaamde draft1 ipv een draft2.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef Daklem het volgende:
Ik bezit een N router. Echt veel sneller gaat het niet hoor!
Al die bullshit van het gaat veel sneller is ruime onzin!
Mijn linksys G router ging ong 2,5 ~ 3mb/s.
Mn N router (ook linksys) gaat nu ong 5mb/s
Meer heb ik dr niet uit weten te slepen tot nu toe.
bbned bekabeld:
[ afbeelding ]
zelfs dat niet eens!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Da's zeker een studentenprijsje ofzo.
Ik betaal meer dan het dubbele voor 4 mbit![]()
Maarja, ik wist dat XS4ALL niet de goedkoopste is.
mn N router is prima in orde hoor, ding is net 2 dagen oud, en is dus 2x zo snel dan mijn G router van linksys. Of wou je zeggen dat die ook al niet in orde zou zijn?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is je N router niet best. Ik haal met een sitecom setje zonder enige moeite een gemiddelde van rond de 94Mbps. Misschien is je router een zogenaamde draft1 ipv een draft2.
De N client van de apple haalde een aantal maanden geleden met een airport snelheden rond de 65Mbps in dezelfde situatie, maar ik mag aannemen dat apple dat ondertussen beter voor elkaar heeft. En het kan natuurlijk gewoon incompatibiliteit zijn. 802.11N is natuurlijk nog erg gevoelig voor kinderziektes. Misschien gaat het beter als je een linksys USB client op je apple installeert.
Je snelheid is te laag, hij zou 4 keer sneller moeten zijn dan je G router. En 2 dagen oud zegt niets. Heel veel fabrikanten dumpen momenteel hun draft 1 producten.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
mn N router is prima in orde hoor, ding is net 2 dagen oud, en is dus 2x zo snel dan mijn G router van linksys. Of wou je zeggen dat die ook al niet in orde zou zijn?
Het kan zijn dat hij op 20Mhz staat ipv 40Mhz.quote:Het kan zijn dat het 1 of andere instelling is, maar dat weet ik niet. Zoveel verstand heb ik dr ook niet van
Voorlopig vind ik dit geen enkel probleem! Ik download nu met 5mb/s van usenet. Mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je snelheid is te laag, hij zou 4 keer sneller moeten zijn dan je G router. En 2 dagen oud zegt niets. Heel veel fabrikanten dumpen momenteel hun draft 1 producten.
[..]
Het kan zijn dat hij op 20Mhz staat ipv 40Mhz.
Ik zou toch maar even kijken want je gebruikt nu maar de helft van je glasvezel potentieel, terwijl je wireless router niet de bottleneck hoeft te zijn.
Het zou dus met 8 ~ 10MB kunnenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik dit geen enkel probleem! Ik download nu met 5mb/s van usenet. Mij hoor je niet klagen
We kregen een brief in de bus of we glasvezel (TV/Telefoon/Internet) wilden.quote:
Misschien is de lijn verbinding nu niet optimaal in de avond. Je weet natuurlijk ook niet hoe druk het is op het bbned netwerkquote:Op maandag 18 februari 2008 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het zou dus met 8 ~ 10MB kunnen
MIDI Powerrrquote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef Svyatagor het volgende:
Even een desktopshotje tussen de 1337sp34k door.
[ afbeelding ]
Ja, voor de camera hoef je de iPhone niet te kopen.
Zo'n brief wil ik ook!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
We kregen een brief in de bus of we glasvezel (TV/Telefoon/Internet) wilden.
Graag![]()
![]()
OnsBrabantNet ?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
We kregen een brief in de bus of we glasvezel (TV/Telefoon/Internet) wilden.
Graag![]()
![]()
Net wat Sjoewe zegt, beetje hobby'en enzo.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Iedereen heeft hier echt allemaal van die dure apparatuur he, en dan heb ik amper een bureau met nog net een iCurve, toetsenbord, muis een andere goedkope pc met 17" crt beeldscherm
Grapjurk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:30 schreef E.T. het volgende:
Je weet dat de letterlijke vertaling van LAPtop 'schoot-computer' is he?
(en ja, foto's bewerken gaat ook prima op de bank)
wat zij zegtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:26 schreef E.T. het volgende:
Ik heb alleen een MBP.. geen tobo, geen muis.. niet eens een bureau..
Gewoon MBP zoals ie bedoelt is... Op schoot
Tis daar 7 maanden winter. Je moet wat om warm te blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Je bedoelt dat ze gewoon porno downloadde via Usenet?
Wat sjoewe zegt het is daar 7 maanden winter en je moet wat om je warm te houden.... dus macbook is van aliminium, en dat is lekker warmquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Als een MBP voor op schoot gemaakt is, waarom is de onderkant dan van alu gemaakt?
Zolang je bekabeld 8 Mbps haal en draadloos 5 Mbps, is wifi de bottleneck, niet BBned.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Misschien is de lijn verbinding nu niet optimaal in de avond. Je weet natuurlijk ook niet hoe druk het is op het bbned netwerk
In dit geval dus niet. De vertraging zit duidelijk in je wifiquote:Dus allemaal erg objectief is het niet eigenlijk!Er zijn teveel externe factoren die invloed kunnen hebben op mijn benchmark.
40Mhz zou heel veel uit moeten maken tov 20Mhz om de eenvoudige reden dat je kanalen gaat bundelen en je effectief een 2 keer zo hoge snelheid zou moeten kunnen halen.quote:ps; heb de router ff op 40mhz gezet, en ff getest met de verschillende kanalen. Dr zit wel enig verschil tussen. Ik denk dat ik nu de snelste heb gekozen, want haal nu al 6mb/s via wifi.
Moet je wel Full HD materiaal downloaden, anders blijft het frisjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat sjoewe zegt het is daar 7 maanden winter en je moet wat om je warm te houden.... dus macbook is van aliminium, en dat is lekker warm
Stimmtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef Geqxon het volgende:
De reguliere Macbook is echter wel voor op schoot gemaakt, met de plastieken onderkant.
Kan je ook emo zijn enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je wel Full HD materiaal downloaden, anders blijft het frisjes.
Of beter nog haal je de Een-na-laatste revisie van de G4 Powerbooks. Dat je op een gegeven moment de keuze had tussen een extern toetsenbord pakken, of het als een man doorstaan en die eerste graads brandwonden op je polsen voor lief nemen.
Vind je dat wel prettig, zo voor het raam op straat niveau? Ik vind dat niet een heel erg fijne gedachte dat iedereen ziet dat jij een mooie dure iMac hebt staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:17 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop, Compaq Evo N1005v (logitech webcam en hp mini muis) (TeKoop, prijs nog onbekend)
Sigaretten, Chesterfield
Fotolijstje, Salora .....
Asbak, Marlboro
Dock (van), JVC Everio GZ-MG575E
iMac, 20" 2,4ghz, 1gb, 500GB
TB, Apple TB
muis, MightyMouse
muismat, jeans look (moet nog een mooiere komen)
ext. hd, Iomega 500GB (timemachine)
Bureau, Ikea
Stoel, ikea
Zo dat was mijn bureau.
Binnenkort staat er ook nog een iPhone 16gb bij, is als het goed is gisteren verzonden.
(Er komen nog zwarte (glas)gordijnen tot op de grond)
Ja, OnsBrabantNetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
OnsBrabantNet ?
Ik heb het over 1 jaar. Het ligt hier als het goed is al over een half jaar, maar ik zit nog tot januari vast aan upc.
Moet me trouwens nog steeds aanmelden.
OS X 10.5.1 vergeten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
http://webwereld.nl/artic(...)-herstartcyclus.html
Ik, en vele andere, hadden na het installeren van OS X 10.5.1 het probleem dat je na het opstarten de "User Migration Wizard" (oid) kreeg te zien. Deze wizard afsluiten resulteerde in het opnieuw starten van de computer waarna de wizard weer tevoorschijn kwam. Al het was het probleem gelukkig wel wat simpeler, een enkele keer opstarten in safe-mode en alles ging weer prima.quote:
Je Powerbook!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:15 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga eindelijk over op Intel! Zwarte MacBook is zojuist besteld.
Hetgeen een synoniem is. En zeg geen nee, want die discussie heb ik al eens gevoerd en kunnen onderbouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef Battlefan het volgende:
Een MBP is geen laptop maar een notebook
Maar daarmee is een MBP niet nog niet de ware belichaaming van een schootcomputer. Als we met definities gaan smijten zou Mobile Workstation beter zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hetgeen een synoniem is. En zeg geen nee, want die discussie heb ik al eens gevoerd en kunnen onderbouwen.
Het ging dan ook om de definitie. En zoals gezegd gebruikt E.T. hem zonder enig probleem als schootcomputer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar daarmee is een MBP niet nog niet de ware belichaaming van een schootcomputer. Als we met definities gaan smijten zou Mobile Workstation beter zijn.
Maar who cares.
Wel een fijn warmhoudplaatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat is een kutargument. Als ze 'm succesvol als onderzetter gebruikt is het daarmee nog steeds geen onderzetter.
Net zo'n kutargument als stellen dat het GEEN schootcomputer is omdat hij te warm zou worden als 0,01% van de gebruikers hem zwaar belast. Want laten we eerlijk zijn. 99,99% doet niet veel meer dan surfen, wat officetaken en een beetje media geneuzel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat is een kutargument. Als ze 'm succesvol als onderzetter gebruikt is het daarmee nog steeds geen onderzetter.
Filosofen zijn het schuim der aarde en moeten zo snel mogelijk dood.quote:Laten we Sartre eens bellen. Die heeft vast een antwoord op deze existentialistische crisis.
Omdat ik het niet zeker weet, 50 dollar kan zich naar 50 euro óf 40 euro vertalen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef super-muffin het volgende:
Waarom een vraagteken Geqx? Het staat al op TUAW Engadget
Godzijdank wel. De rest besteed ze aan schoonmaaktaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:04 schreef nietzman het volgende:
Haha de vrouw van Swets benut haar computer maar voor 0,01 procent.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godzijdank wel. De rest besteed ze aan schoonmaaktaken.
Nee hoor, het is gewoon een chronische teringzooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef nietzman het volgende:
Haha Swets doet net alsof híj de broek aanheeft.
Je hapt wel lekker vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo'n kutargument als stellen dat het GEEN schootcomputer is omdat hij te warm zou worden als 0,01% van de gebruikers hem zwaar belast. Want laten we eerlijk zijn. 99,99% doet niet veel meer dan surfen, wat officetaken en een beetje media geneuzel.
[..]
Filosofen zijn het schuim der aarde en moeten zo snel mogelijk dood.
VMWare ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef super-muffin het volgende:
Wat gebruiken jullie om Windows programma's te gebruiken op je Mac? Parallels, Bootcamp of VM ware?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef super-muffin het volgende:
Wat gebruiken jullie om Windows programma's te gebruiken op je Mac? Parallels, Bootcamp of VM ware?
AppleTV 160GB? Roze iPod nano? 32GB iPod Touch? Of waren die al eerder gewijzigd?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:46 schreef BaggerUser het volgende:
de store is er weer, iemand met een scherp oog die nog meer prijs wijzigingen ziet ?
Omdat? Ik wil trouwens alleen sites testen in IE 6 en 7.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Omdat? Ik wil trouwens alleen sites testen in IE 6 en 7.En misschien sporadisch ook een potje patience.
Dan kan ik je CrossOver iig afraden, daar is de weergave niet alles van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Omdat? Ik wil trouwens alleen sites testen in IE 6 en 7.En misschien sporadisch ook een potje patience.
crossover.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is de weergave niet alles van. Het is niet 1 op 1 met een Windows 2000 of Windows XP machine, en dat is wel wat je om websites te testen wilt bereiken.quote:
Snelheid. Vond Parallels maar traag. VMWare is lekker snel. Bootcamp is alleen handig als je wilt gaan gamen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
I zit op de eerste etage van een appartementen gebouwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vind je dat wel prettig, zo voor het raam op straat niveau? Ik vind dat niet een heel erg fijne gedachte dat iedereen ziet dat jij een mooie dure iMac hebt staan.
Vanmiddag ga ik weer terug naar boven, want dan gaat het gips er afDan ga ik ook gelijk mijn Macintosh Plus neer zetten.
Volgende week eens langsgaan bij die winkel iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:39 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, OnsBrabantNet![]()
Ik zou jezelf zeker aanmelden, want het is gewoon zo snel als ze zeggen dat het is! Gewoon ideaal!
Mij heb je zeker liever niet over de vloer...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Sitecom WL-153 MiMo router, gratis af te halen in Rotterdam. Wie het eerst komt het eerst maalt.
Jij had hem toch al?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mij heb je zeker liever niet over de vloer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |