Waarom heb jij een Macbookquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom staan in de OP eigenlijk eerst de randapparatuur en dan pas de computers?
Draait hier al bijna 2 dagen zonder problemen. Al zegt dat misschien nog niet zoveel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Is 10.5.2 een beetje stabiel bij jullie?
Al weer een stuk beter dan 10.5.1quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Yep. Heb alleen gehad dat Time Machine wel erg lang met voorbereiden was, bij de 1e backup sinds de updatequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Vandaar de toevoeging In Mijn Hermeutische Opinie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef nietzman het volgende:
Dat denk jíj.
Die is nog erger.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wee je vriendinnetje.
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef nietzman het volgende:
Je bent valentijn toch niet vergeten hè?
Moaaaah zieltjequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.
quote:AirPort
* Improves connection reliability and stability
* Includes 802.1X improvements.
* Resolves certain kernel panics.
idd... Ik vnd de MBA echt een BtoB oplossing. Handig voor sales vertegenwoordigers die veel presentaties buiten het bedrijf geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn in ieder geval veel dingen te bedenken waar je beter 1600 (of 3200) euro aan kan uitgeven, dan aan een MBA...
Umm... Die optie heeft er altijd in gezeten hoor... Rechtermuisknop op het dock icoon van TM en dan Backup Now. Verschil is dat er nu ook een icoontje bovenin aanwezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB of Firewire werkt allebei of je koopt zo'n Time Capsule unit..
Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Unrarx. Weet niet of 'ie bins pakt, maar zips en rars en zulks wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:57 schreef Norrage het volgende:
Hoi mensen...Welk programma is het meest geschikt om gezellig dingen te unzippen? bins, zips etc...dat stuffit is echt onmogelijk te downloaden zonder dingen te betalen en rare licenties te moeten invullen...
Heb me rot gezocht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |