Waarom heb jij een Macbookquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom staan in de OP eigenlijk eerst de randapparatuur en dan pas de computers?
Draait hier al bijna 2 dagen zonder problemen. Al zegt dat misschien nog niet zoveel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Is 10.5.2 een beetje stabiel bij jullie?
Al weer een stuk beter dan 10.5.1quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Yep. Heb alleen gehad dat Time Machine wel erg lang met voorbereiden was, bij de 1e backup sinds de updatequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Vandaar de toevoeging In Mijn Hermeutische Opinie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef nietzman het volgende:
Dat denk jíj.
Die is nog erger.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wee je vriendinnetje.
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef nietzman het volgende:
Je bent valentijn toch niet vergeten hè?
Moaaaah zieltjequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik zit hier al de hele dag verkleed als een snoephartje.
quote:AirPort
* Improves connection reliability and stability
* Includes 802.1X improvements.
* Resolves certain kernel panics.
idd... Ik vnd de MBA echt een BtoB oplossing. Handig voor sales vertegenwoordigers die veel presentaties buiten het bedrijf geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn in ieder geval veel dingen te bedenken waar je beter 1600 (of 3200) euro aan kan uitgeven, dan aan een MBA...
Umm... Die optie heeft er altijd in gezeten hoor... Rechtermuisknop op het dock icoon van TM en dan Backup Now. Verschil is dat er nu ook een icoontje bovenin aanwezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB of Firewire werkt allebei of je koopt zo'n Time Capsule unit..
Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Unrarx. Weet niet of 'ie bins pakt, maar zips en rars en zulks wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:57 schreef Norrage het volgende:
Hoi mensen...Welk programma is het meest geschikt om gezellig dingen te unzippen? bins, zips etc...dat stuffit is echt onmogelijk te downloaden zonder dingen te betalen en rare licenties te moeten invullen...
Heb me rot gezocht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Ik heb dat nooit ontdekt iig, ik gebruik de rechtermuisknop niet meer zo vaak sinds dat ik met de Mac werk..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:29 schreef Kremers het volgende:
Umm... Die optie heeft er altijd in gezeten hoor... Rechtermuisknop op het dock icoon van TM en dan Backup Now. Verschil is dat er nu ook een icoontje bovenin aanwezig is.
Bijna geen "gebruikerssporen"?quote:
Nee, maar hier staat wel hoe je later zelf er een SSD-drive in kan bouwen, misschien handig als die dinger over een aantal jaar goedkoper worden..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft er eigenlijk nog iemand de MBA met de Solid state gekocht?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laten we weer 's ouderwets gaan showen met je bureau. Geen MBA, maar allemaal prima werkend Apple spul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gimme! Al is die Veraposter wel toffer uiteraard.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:49 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog ergens een stuk of tien "Where the wild things are" posters liggen geloof ik.
Is dat een Miss Machine poster bij jou?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Netjes btw Nietz, en prima posters @ Sjoewe.
Zit er een USB 1.0 (12 Mbit/s) op of heb je een USB 2.0 (480 Mbit/s) aansluiting? In het eerste geval heb je een ATI Radeon 7500 erin zitten, in het 2.0 geval heb je er een ATI Radeon 9200 inzitten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb laatst van iemand een oudere eMac over kunnen nemen, leek me wel eens leuk om mee te kloten.
Maar deze wou ik dus opnieuw installeren om gewoon ff een 'fris' systeem te hebben maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd heb ik maar een heel klein schermpje van 640 x 480 met een enorme zwarte balk er omheen...
Ik neem aan dat ik de video drivers ff moet installeren? Maar ik heb dus geen flauw idee, behalve dat het een Ati kaart is, welke dat zijn en welke videokaart er in zit..
Zijn hier wat Mac experts die me kunnen helpen?![]()
(Specs: 1 ghz, 256mb geheugen, 40gb schijf, zo uit mijn hoofd..)
Yup, en ik sla even over. Al is 't nieuwe album wel weer erg vet hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een Miss Machine poster bij jou?
TDEP27/2 in de Melkweg.
Kan je niet met je iSight de spiegel fotograferen, ik heb nog nooit een MacBook Air in het wild gezien.quote:
Heb je de orginele cd's/dvd's gebruikt die erbij zaten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb laatst van iemand een oudere eMac over kunnen nemen, leek me wel eens leuk om mee te kloten.
Maar deze wou ik dus opnieuw installeren om gewoon ff een 'fris' systeem te hebben maar sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd heb ik maar een heel klein schermpje van 640 x 480 met een enorme zwarte balk er omheen...
Ik neem aan dat ik de video drivers ff moet installeren? Maar ik heb dus geen flauw idee, behalve dat het een Ati kaart is, welke dat zijn en welke videokaart er in zit..
Zijn hier wat Mac experts die me kunnen helpen?![]()
(Specs: 1 ghz, 256mb geheugen, 40gb schijf, zo uit mijn hoofd..)
Waar/hoeveel? Ik ben ook erg geinteresseerd, maar er zijn zoveel manieren om aan zo'n ding te komen dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een iPhone besteld, hoop hem ergens volgende week binnen te hebben
.
Laatste keer dat ik keek (dinsdag) waren ze er nog niet. Morgen ga ik nog even kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Airbooks zijn nu toch gewoon in de NL Apple Store's te bekijken?
Via een kennisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:33 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Waar/hoeveel? Ik ben ook erg geinteresseerd, maar er zijn zoveel manieren om aan zo'n ding te komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Maar er staat hier al een Airport Express mét AIrTunes, daarom nog geen Time Capsule hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
USB of Firewire werkt allebei of je koopt zo'n Time Capsule unit..
Ben blij dat er nu gewoon een "Backup Now" functie erin zit anders zit ik weer een uur te wachten voordat er een backup gemaakt wordt als ik de externe schijf eraan plug...
Ik kan nergens de Ati Radeon 7500 drivers vinden, maar de Ati software heeft zo te zien zelf de Ati Radeon 9200 drivers geinstalleerd, maar het heeft niet geholpen volgensmij, misschien de 7500 drivers zoeken en proberen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Zit er een USB 1.0 (12 Mbit/s) op of heb je een USB 2.0 (480 Mbit/s) aansluiting? In het eerste geval heb je een ATI Radeon 7500 erin zitten, in het 2.0 geval heb je er een ATI Radeon 9200 inzitten.
En nee, dit weet ik niet uit m'n hoofd maar van uit het programma Mactracker.
Toen in de Apple installeerde had ik er inderdaad ook last van.. Misschien met iemand anders zijn cd's proberen, vervelend dat er geen dvdspeler in zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je de orginele cd's/dvd's gebruikt die erbij zaten?
Had je er bij het installeren van de Apple ook al last van? (Of als je van de CD/DVD af start?)
Ik vindt het erg vreemd.
Misschien helpt het simpel door een update-je draaien?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef JoMo0 het volgende:
Zakenreisjes FTW !
Dus nu aan het jailbreaken dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef JoMo0 het volgende:
Weer terug uit de USA gelijk maar een iPhone 16 GB meegebracht.
Het ruikt naar sweatshop?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:48 schreef JoMo0 het volgende:
Had er 2 meegenomen. Binnen 10 minuten beide simlockvrij. Het is nu wel heel erg simpel. En trouwens wat ruikt nieuwe Apple stuff toch lekker.
Heb 'm ff gecheckt maar damn wat is dat buttugly zeg. En dat zoeken kan ook al in 2.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Kremers het volgende:
Hebben hier meer mensen de nieuwe betá (3) van FireFox? Hij bevalt mij erg goed, ik denk dat hij Safari bij mij gaat vervangen
Dus dat geneuzel over dat je tegenwoordig meteen in de Apple Store een AT&T abonnement moet afsluiten is bullshit?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:35 schreef JoMo0 het volgende:
Zakenreisjes FTW !
Ja zeker. Was zo gepiept.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus dat geneuzel over dat je tegenwoordig meteen in de Apple Store een AT&T abonnement moet afsluiten is bullshit?
Ik hoop tegen die tijd mijn iPhone 16gb binnen te hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hoop ik nog steeds eind volgende week een MBA te hebben met solid state disk
Welk progje heb jij ervoor gebruikt ? Mag ook via pmquote:
Das helaas pech.. Voor UIF heb ik nooit een OSX proggie gevonden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef Svyatagor het volgende:
Hmz, ik heb een cd gedownload in .uif formaat. Kan geen progje vinden wat daar iets mee kan, behalve Windows Magic Iso ofzo...is er geen OSX-alternatief? Heb al redelijk zitten googlen..
Ja, die heb ik natuurlijk ook gevonden. Maar als je dat downloadt krijg je een .exe file en een - voor mij - onbegrijpelijk textbestandje:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
google helden
http://freshmeat.net/projects/uif2iso/
http://vafer.org/blog/20080124001224
Dat kan ja. Ik heb niet de GUI gebruikt. Maar de terminal versie van ZiPhone.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd mijn iPhone 16gb binnen te hebben.
[..]
Welk progje heb jij ervoor gebruikt ? Mag ook via pm. Ik ben van plan om dat iJailbreak progje wat op de FP staat te gebruiken.
Heb je op die 2e link gekeken? die heeft een gecompilde versie voor intel based macs staan als zipje....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die heb ik natuurlijk ook gevonden. Maar als je dat downloadt krijg je een .exe file en een - voor mij - onbegrijpelijk textbestandje:
1 |
Je portemonnee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:08 schreef Remzz het volgende:
Waarin zou ik het verschil merken als ik een iMac met 2.0 processor koop t.o.v. een iMac met 2.4 processor?
Hehe, goed punt op zich. Je achtergrond is wel ftwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef tony_clifton- het volgende:
En er wordt weer gratis software weggegeven: www.yousoftware.com/tunes [ afbeelding ].
Coversutra light ofzo, maar wel gratis.
Vb. ->
[ afbeelding ]
Ik gebruik 't vooral om gemakkelijk een nummer te kunnen skippen. Coversutra heb ik niet nodig. Een nieuw apple-toetsenbord zou nog beter zijn maar hey, je kan blijven geld pompen in dat bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |