Maar toch zijn ze daar niet ongelukkig, omdat ze op zijn minst het idee hebben dat ze het ver zouden kunnen schoppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
De American dream is voor veel mensen vooral een droom en eigenlijk gewoon een nachtmerrie.
Klopt, hier heerst het slachtoffergehuil dat men nooit wat kan bereiken door overheidsinmenging.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maar toch zijn ze daar niet ongelukkig, omdat ze op zijn minst het idee hebben dat ze het ver zouden kunnen schoppen.
Er is nogal verschil tussen nooit iets bereiken of minder bereiken meneer Montov.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Montov het volgende:
Klopt, hier heerst het slachtoffergehuil dat men nooit wat kan bereiken door overheidsinmenging.
Zolang jij maar blijft huilenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is nogal verschil tussen nooit iets bereiken of minder bereiken meneer Montov.
Aldus de Protocollen van Zion?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef Fastmatti het volgende:
De oorspronkelijke plannen waren om de EU samen te voegen met de SU
Een bekentenis is 'nauwelijks bewijs'?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef Monidique het volgende:
De Vries: Joran beloond voor saboteren onderzoek
Inderdaad, Peter R., het zal er wel niets mee te maken hebben dat jij met jouw zogenaamde onthulling nauwelijks bewijs hebt geleverd.
Ja. Dat is nauwelijks bewijs. Daarnaast, is het een bekentenis? Ja, hij zegt tegen modelburger Patrick dat-ie zus en zo heeft gedaan, maar een wettelijke bekentenis is het niet; hij zegt dan ook het maar verzonnen te hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een bekentenis is 'nauwelijks bewijs'?
Uiteraard zegt hij nu dat hij alles verzonnen heeft. Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Dat is nauwelijks bewijs. Daarnaast, is het een bekentenis? Ja, hij zegt tegen modelburger Patrick dat-ie zus en zo heeft gedaan, maar een wettelijke bekentenis is het niet; hij zegt dan ook het maar verzonnen te hebben.
Dat wist Joran eerst zelf ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef Gabry het volgende:
Met bekentenis kon de politie nog steeds niks. Ze weten niet eens of Natalee uberhaubt wel dood is.
Liever dat het zichtbaar is dan dat politici het wegstoppen omdat liberaaltjes uit Wassenaar daar niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Armoede en bedelaars opzich is niet schrikwekkend ofzo. Je weet dat ze er zijn in elk land. Het is meer het contrast wat zo enorm groot is in Amerika.
5 meter lopen van een chique winkelcentrum liggen de zwervers in de goot en nog wat verder lopen zit je ineens in een achterbuurt. Loop je weer verder en je zit weer in een chique buurt.
Belevenis is de metro nemen in LA. Wat je daar ziet als je door South Central LA rijdt stemt je niet vrolijk. De armoede daar zou niet misstaan in een derde wereld land. De American dream is voor veel mensen vooral een droom en eigenlijk gewoon een nachtmerrie.
Maar dat is Amerika. Ambivalente gevoelens roept dat ergens wel op.
Klopt. Er is ook een verschil tussen een kikker en een potlood.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is nogal verschil tussen nooit iets bereiken of minder bereiken meneer Montov.
Dus eigenlijk best goed dat amerikaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Liever dat het zichtbaar is dan dat politici het wegstoppen omdat liberaaltjes uit Wassenaar daar niet tegen kunnen.
Heb jij ooit weleens een zwerver eten gegeven? Moet je eens doen. Wel even bukken als je jouw boterham terug gesmeten krijgt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Liever dat het zichtbaar is dan dat politici het wegstoppen omdat liberaaltjes uit Wassenaar daar niet tegen kunnen.
Ik heb weleens meegemaakt dat een zwerver zat te bedelen en beweerde dat 'ie honger had. Maar toen ik 'em een hamburger wilde geven was hij plotseling vegetariër.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens een zwerver eten gegeven? Moet je eens doen. Wel even bukken als je jouw boterham terug gesmeten krijgt.
Het enige dat ik ooit aan een dakloze gaf, was 2.50 voor een paar biertjes. Hij gaf namelijk eerlijk toe dat hij niet zielig was, maar gewoon geen geld meer had om op vrijdag zijn nodige drank naar binnen te werken. Dat vond ik zo origineel en oprecht dat ik het wel moest belonenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens een zwerver eten gegeven? Moet je eens doen. Wel even bukken als je jouw boterham terug gesmeten krijgt.
Werkt soms, maar je hebt erbij die dan alsnog agressief worden. Een keer zo'n gast gezien terwijl ik op de trein wachtte. Hij maakte zich even extra breed en ging een hele verhandeling houden tegen twee bejaarden. Niet eens bedelend, meer intimiderend in gebroken Nederlands. Met bange ogen trok die vrouw nog bijna haar portemonnee tot dat ik tussen ze ging staan en die gast vriendelijk vroeg om snel op te kankeren en zelf zijn geld te verdienen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:26 schreef Fastmatti het volgende:
Bij mij gaat de negeerstand gewoon aan net als bij andere bevolkingsgroepen.
Ahja, de alom bekende zwevererianen uit zwerfistan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:26 schreef Fastmatti het volgende:
Bij mij gaat de negeerstand gewoon aan net als bij andere bevolkingsgroepen.
Heeft ie ook eens gewerkt voor zijn geldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tijdens nachtelijk dwalen in de stad (dus na het uitgaan) heeft een vriend eens een zwerver betaald om een dansje uit te voeren. De man deed het. Ik stond erbij en ik schaamde me, zeker toen de vriend het resultaat op een mobiele telefoon opgenomen bleek te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |