abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56740408
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:28 schreef sneakypete het volgende:
Of je post een foto van de dame en dan geef ik je wel een advies vanuit wat ik zou doen
Dames... Ik ben laatst naar een speed dating evenement geweest en ik zit nu met vier van die jongedames opgescheept. Een academische titel + een onweerstaanbaar Nederlands accent doen wonderen. Helaas zat er geen kandidaat tussen die ik in de categorie "spectaculair" durf te plaatsen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56740491
Mwah de meeste Nederlandse accenten doen me niet veel, alleen de provinciale (fries, brabants).
Een academische titel wordt ik niet zo warm van, ik houd meer van mooie heupen maarja.
Ben op mijn huidige vriendin trouwens vooral gevallen om haar stem en accent
Ben het spraakje zelfs gaan overnemen (integratie ofzo)
Maargoed alst allemaal nix is gewoon niet doen he
pi_56741003

Môgge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:27:46 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_56741657
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben ondertussen al midden 30. Maar dan nog. Mijn laatste relatie was 6 jaar jonger en dat ging op zich wel. Maar 10... Maar ja, het is Valentijnsdag. Laten we gewoon met het commerciele circus meedoen.
Je loopt dan wel het risico dat ze binnen een paar jaar over kinderen beginnen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 10:20:49 #155
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:26:24 #156
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56743717
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Je loopt dan wel het risico dat ze binnen een paar jaar over kinderen beginnen.
Geil is dat
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56743842
quote:
quote:
De respondenten gaven hun mening over verschillende verhogingsvoorstellen. Het voorstel van het kabinet, een verhoging van 10 procent, ziet maar 7 procent zitten. Een verhoging met 30 procent, het voorstel van de commissie-Dijkstal, valt bij 30 procent van de ondervraagden in goede aarde.
Is dat nou een serieuze vraag? "Wilt u 10% verhoging of 30% loonsverhoging?"

- "Hee, ze willen dertig procent!"

[ Bericht 4% gewijzigd door Autodidact op 15-02-2008 10:46:58 ]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:09:58 #158
Stranger than fiction
pi_56744820
quote:
Sarkozy, zijn zoon en het sms-je

Ook wie het gevoel heeft dat we al ruimschoots voldoende getracteerd zijn op de beslommeringen van de familie Sarkozy, kan er niet om heen: de Franse president komt er steeds verder door in de politieke problemen. Nu blijkt zijn 21-jarige zoon Jean (foto) een sleutelrol gespeeld te hebben in de complete afgang die de woordvoerder van de president, David Martinon, heeft beleefd als kandidaat voor het burgemeesterschap van de sjieke Parijse voorstad Neuilly. Sarkozy de Jongere zet zo de man voor schut die juist naar voren was geschoven door zijn vader - die ondertussen steeds verder daalt in de peilingen. Maar: ,,It appeared highly unlikely that the young Sarkozy would have acted without his father’s blessing”, schrijft de Herald Tribune vandaag in een stuk over de kwestie. Om de problemen nog groter te maken is er de kwestie van het sms-je dat de president volgens de Nouvel Observateur acht dagen voor zijn huwelijk met Carla Bruni gestuurd zou hebben aan zijn ex Cecilia: Si tu reviens, j’ annule tout - Als je terugkomt, blaas ik alles af. Onzin, vervalsing, en bovendien gebaseerd op gestolen informatie, aldus de president (die zichzelf daarmee lijkt tegen te spreken) in een juridische klacht tegen het blad.
Er heeft hier iemand zijn hand overspeeld......
pi_56745735
quote:
LATEST: Russia warns of policy change on Georgia, if Kosovo gains independence. More soon.
Ik las vanochtend in de krant dat Rusland met een antwoord zou komen als het Westen Kosovo erkent en ik dacht aan Rusland die delen van Georgië (Zuid-Ossetië, Abchazië en die andere) als onafhankelijk zal erkennen. Georgië had ik dus kennelijk goed en ik verwacht dat andere ook.

Wel erg flauw van Rusland.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:01 #160
Stranger than fiction
pi_56745898
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik las vanochtend in de krant dat Rusland met een antwoord zou komen als het Westen Kosovo erkent en ik dacht aan Rusland die delen van Georgië (Zuid-Ossetië, Abchazië en die andere) als onafhankelijk zal erkennen. Georgië had ik dus kennelijk goed en ik verwacht dat andere ook.

Wel erg flauw van Rusland.
Klassieke verdeel en heers politiek.
pi_56745990
quote:
Saudi Arabia's rulers threatened to make it easier for terrorists to attack London unless corruption investigations into their arms deals were halted, according to court documents revealed yesterday.

Previously secret files describe how investigators were told they faced "another 7/7" and the loss of "British lives on British streets" if they pressed on with their inquiries and the Saudis carried out their threat to cut off intelligence.

Prince Bandar, the head of the Saudi national security council, and son of the crown prince, was alleged in court to be the man behind the threats to hold back information about suicide bombers and terrorists. He faces accusations that he himself took more than £1bn in secret payments from the arms company BAE.
http://www.guardian.co.uk/world/2008/feb/15/bae.armstrade

Guardian, oké.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:54:56 #162
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746040
quote:
Het bewijs dat de angst voor Eurabia gegrond is. Europa gaat verscheurd worden door Rusland, Amerika en de Arabische boevenstaten. Tragisch.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56746091
Ja, Klopkoekje, ja.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:01:04 #164
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746178
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:56 schreef Monidique het volgende:
Ja, Klopkoekje, ja.
Waarom doe je zo vol dedain? Ga eens dit boek lezen:

Het opent je ogen. Echt waar. Het zijn niet de moslims die hier wonen die een gevaar vormen, het zijn de boevenstaten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56746249
'tuurlijk... Klopkoekje, natuurlijk...
pi_56746292
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom doe je zo vol dedain? Ga eens dit boek lezen:

[ afbeelding ]

Het opent je ogen. Echt waar. Het zijn niet de moslims die hier wonen die een gevaar vormen, het zijn de boevenstaten.
Je ogen zijn al een klein beetje geopend.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:08:47 #167
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746318
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Monidique het volgende:
'tuurlijk... Klopkoekje, natuurlijk...
Die haatmoskees worden door de boevenstaten bepaald. De overlegkoepels worden door de moslimsstaten betaald. Niet alleen in Nederland maar ook in de VS speelt dat.

Plus dat boevenstaten moslims dwingen om loyaal te zijn. Zijn ze dat niet, dan ondervinden zij of hun familie de repercussies.

Het Islamofascisme bestaat! Lang leve Bush. Barack Osama zal onze westerse traditie in de uitverkoop doen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:09:42 #168
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746344
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je ogen zijn al een klein beetje geopend.
Met als verschil dat jij ook de hier wonende moslims verketterd.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56746380
Klopkoekje, hoe lang ga je dit nog volhouden?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:11:44 #170
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746387
quote:
PVV: Marokkaanse ambassadeur ontbieden
vrijdag 15 februari 2008
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Justitie, Buitenlandse Zaken en voor Wonen, Wijken en Integratie over het bericht dat Marokko haar banden met Marokkanen in het buitenland verder aanhaalt.

1.)
Bent u bekend met het bericht "Marokko haalt band met immigrant aan"?*

2.)
Bent u met mij van mening dat het beleid van de Marokkaanse overheid dat er op is gericht de banden met Marokkanen in het buitenland sterker aan te halen en de Arabische taal en de Marokkaanse cultuur onder hen te verspreiden verwerpelijk is en tegengegaan dient te worden? Zo neen, waarom niet?

3.)
Deelt u mijn mening dat de uitspraak van de Marokkaanse minister voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland dat “de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland moet worden beschouwd als de zeventiende provincie van Marokko” stuitend is en de verderfelijke actieve bindingspolitiek van de Marokkaanse overheid onderstreept? Zo neen, waarom niet?

4.)
Bent u bereid de Marokkaanse regering in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk te maken dat deze actieve bindingspolitiek uiterst ongewenst is? Bent u voornemens de Marokkaanse regering dringend te verzoeken deze bindingspolitiek te stoppen en daartoe de Marokkaanse ambassadeur te Den Haag onmiddellijk te ontbieden? Zo neen, waarom niet?
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:13:53 #171
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56746435
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Monidique het volgende:
Klopkoekje, hoe lang ga je dit nog volhouden?
Je hebt gelijk. Dit is moeilijk vol te houden. Saudi Arabië is immers een lief en vriendelijk land, met democratische tradities. Bush is daarentegen een charlatan die terroristen martelt en met fraude op het pluche is gekomen. Shame on you Bush and praise Allah!
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:29:36 #172
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56746725
Op extremisten die haatzaaien moet sowieso gelet worden. Maar als ze de grenzen voor risicolanden dichtgooien hoeven er wat mij betreft geen extra maatregelen tegen de Islam genomen te worden. Het zou wel leuk zijn, maar eigenlijk zijn andere maatregelen gewoon bijzaak zonder noodzaak. Ik snap alleen niet dat zoveel Nederlanders moeite hebben met een immigratiestop voor specifieke landen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56746812
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef Gabry het volgende:
Ik snap alleen niet dat zoveel Nederlanders moeite hebben met een immigratiestop voor specifieke landen.
Moslims radicaliseren vaak hier, die komen niet radicaal binnen.
pi_56746840
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Barack Osama zal onze westerse traditie in de uitverkoop doen.
Meen je dat nou? Of zit je wat te geinen ?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:39:49 #175
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56746910
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Moslims radicaliseren vaak hier, die komen niet radicaal binnen.
Nieuwe migranten vertragen het integratieproces omdat ze omgaan met oude migranten. Een constante stroom van nieuwe migranten terwijl we al een integratieprobleem hebben is ook ongewenst. Daarom moet de integratie afgewacht worden voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen. Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.

Hiermee kunnen de Islamieten in Nederland tevreden zijn en de niet-Islamieten.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:42:46 #176
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56746972
De geintegreerde gemeenschap kan dan de nieuwe migranten ook weer helpen met vestigen en integreren.
pi_56747115
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef Gabry het volgende:

[..]

Nieuwe migranten vertragen het integratieproces omdat ze omgaan met oude migranten. Een constante stroom van nieuwe migranten terwijl we al een integratieprobleem hebben is ook ongewenst. Daarom moet de integratie afgewacht worden voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen. Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.

Hoe schattig en naïef
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:49:19 #178
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56747131
Niets doen en blijven afvragen waar de problemen vandaan komen met de grenzen wijd open is naïever.
pi_56747221
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef Gabry het volgende:
Niets doen en blijven afvragen waar de problemen vandaan komen met de grenzen wijd open is naïever.
de grenzen staan al decennia lang niet meer wijd open .

Overigens gister nog een gesprek gehad met een werkende Afghaanse vluchteling, was prof in Kabul doet nu wat simpeler werk, zoon studeert farmacie, ook maar weigeren voortaan dat soort mensen?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:54:21 #180
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56747231
Ja, meteen weigeren. Als ze Nederland in willen moeten ze een aantal jaar wachten. Als er een tekort is in bepaalde beroepsgroepen lost de markt dat vanzelf wel op.
pi_56747342
Migranten leven in hun hoofd teveel met het (geïdealiseerde) land van herkomst. Met de moderne technieken en vervoersmiddelen wordt die band onnodig lang tot stand gehouden.

Vroeger was dat anders en verliep assimilatie/aanpassing veel sneller. Niet per definitie maar grosso modo wel.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:09:35 #182
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56747530
Nu probeert men integratie af te dwingen door zoveel mogelijk rechten en plichten op te dringen. Vrijwel elke partij, inclusief ikzelf, doet dat en niemand wordt daar vrolijk van.

Zolang de problemen niet escaleren en de situatie niet veranderd heb ik er vertrouwen in dat het een kwestie van tijd is voordat ze zich aanpassen.

En om te zorgen dat de situatie hetzelfde blijft en de problemen niet escaleren moeten de grenzen dicht. Dwijlen met de kraan dicht.
pi_56747578
quote:
Daarom moet de integratie afgewacht worden
De Integratie? Integratie is nooit af.
quote:
voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen.
. Wil je nou moslims of potentiële radicalen weren?
quote:
Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.
Ik, als liberaal en gericht op het individu en niet het collectief, ben het daar niet mee eens.
pi_56747670
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:09 schreef Gabry het volgende:
Nu probeert men integratie af te dwingen door zoveel mogelijk rechten en plichten op te dringen. Vrijwel elke partij, inclusief ikzelf, doet dat en niemand wordt daar vrolijk van.

Zolang de problemen niet escaleren en de situatie niet veranderd heb ik er vertrouwen in dat het een kwestie van tijd is voordat ze zich aanpassen.

En om te zorgen dat de situatie hetzelfde blijft en de problemen niet escaleren moeten de grenzen dicht. Dwijlen met de kraan dicht. Verbreek de verbinding met het land van herkomst maar.
Van dwang is nog nooit iemand beter geworden. De multiculturele samenleving opleggen aan mensen werkt enkel averechts en vertraagt het proces nog verder. Ik denk dat het nog wel enkele generaties duurt voordat je kan spreken van een geslaagde integratie als het überhaupt al zover komt. Verschilt waarschijnlijk ook wel per etnische groep.

Ook Marokko wil emigranten binden
Van dat soort berichten word je niet vrolijk.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:21:56 #185
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56747824
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

De Integratie? Integratie is nooit af.
[..]
Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn. Als de arbeidsparticipatie en criminaliteitscijfers gelijk staan aan die van autochtone Nederlanders is de integratie behoorlijk voltooid. Daaraan kun je zien dat Marokkanen het slecht doen in het integratieproces en Duitsers heel goed.
quote:
Wil je nou moslims of potentiële radicalen weren?
Potentiële radicalen.
pi_56747850
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn.
Veel mensen zijn het met mij oneens.
pi_56747908
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als de zon schijnt en je lekker aan het skiën bent valt het met de kou wel mee. Je hebt het eerder warm.
Inderdaad. Heb me dit jaar echt rot gezweten
pi_56747911
Ik daarentegen ben het zelden oneens met M.

Misschien ben ik geen mens .
pi_56747932
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Inderdaad. Heb me dit jaar echt rot gezweten
.

Beetje leuk gehad en lag er veel (vers) sneeuw?
pi_56747943
quote:

[..]

Nee, nee. Lees dit.

http://www.marcelroele.nl/index.php?pagina=39
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56747987
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef MrX1982 het volgende:

Ook Marokko wil emigranten binden
Van dat soort berichten word je niet vrolijk.
Nederland doet ook niet anders met gesubsidieerde Koninginnedag en Sinterklaasfeestjes in het buitenland. Of met Nederlandstalige verpleeghuizen in Australië (wat denk wat het voor ophef zou geven als hier een puur Turks of Marokkaans verpleegtehuis zou starten?)

En de tijd zal alle wonden helen inderdaad .
pi_56748031
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het bewijs dat de angst voor Eurabia gegrond is. Europa gaat verscheurd worden door Rusland, Amerika en de Arabische boevenstaten. Tragisch.
Gelukkig gebeurt dit. De oorspronkelijke plannen waren om de EU samen te voegen met de SU, maar zover zal het niet komen. Als het wel gebeurt is het te hopen dat de grenzen nog lang genoeg open blijven...
pi_56748041
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn. Als de arbeidsparticipatie en criminaliteitscijfers gelijk staan aan die van autochtone Nederlanders is de integratie behoorlijk voltooid. Daaraan kun je zien dat Marokkanen het slecht doen in het integratieproces en Duitsers heel goed.
[..]
Toevallig vorige week nog een Duitse gesproken die al 25 jaar in Nederland woont en werkt maar echt geintergreerd vindt ze zichzelf nog niet. Net als een Nederlands gezin dat een paar jaar terug in DLD is gaan wonen.

daarnaast zijn objectieve criteria voor integratie (of wil je assimilatie) bijna niet op te stellen.
pi_56748073
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:54 schreef Gabry het volgende:
Ja, meteen weigeren. Als ze Nederland in willen moeten ze een aantal jaar wachten. Als er een tekort is in bepaalde beroepsgroepen lost de markt dat vanzelf wel op.
gelukkig hebben we internationale verdragen als het gaat over vluchtelingen .
pi_56748098
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.

Beetje leuk gehad en lag er veel (vers) sneeuw?
Boven was het redelijk vers, beneden iets te ijzig. Zolang je maar optijd een lift omhoog nam was het prima te doen.

Helaas wel veel te kort
pi_56748113
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

gelukkig hebben we internationale verdragen als het gaat over vluchtelingen .
Die kunnen we opzeggen
pi_56748131
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:28 schreef du_ke het volgende:
Nederland doet ook niet anders met gesubsidieerde Koninginnedag en Sinterklaasfeestjes in het buitenland.
Dat lijkt me niet volstrekt identiek met het gedrag van Marokko.
quote:
Of met Nederlandstalige verpleeghuizen in Australië (wat denk wat het voor ophef zou geven als hier een puur Turks of Marokkaans verpleegtehuis zou starten?)

En de tijd zal alle wonden helen inderdaad .
Heeft dat niet te maken met het feit dat mensen daar dementeren en teruggaan naar hun jeugd? Dat ze ineens alleen nog maar Nederlands kunnen spreken.
pi_56748144
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Die kunnen we opzeggen
En daarmee geen goede Farmaceut mislopen . Kan lijkt me echter geen toegevoegde waarde te hebben .
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:34:10 #199
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56748152
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toevallig vorige week nog een Duitse gesproken die al 25 jaar in Nederland woont en werkt maar echt geintergreerd vindt ze zichzelf nog niet. Net als een Nederlands gezin dat een paar jaar terug in DLD is gaan wonen.

daarnaast zijn objectieve criteria voor integratie (of wil je assimilatie) bijna niet op te stellen.
Ik gaf net twee voorbeelden van objectieve criteria.
pi_56748198
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet volstrekt identiek met het gedrag van Marokko.
[..]
Het blijft het binden van emigranten uitvoering kan anders zijn het idee is het zelfde. We koesteren toch ook nog steeds dat NY NL elementen heeft? Of dat Stuyvesant en Roosevelt Nederlandse (voor)ouders hadden?
quote:
Heeft dat niet te maken met het feit dat mensen daar dementeren en teruggaan naar hun jeugd? Dat ze ineens alleen nog maar Nederlands kunnen spreken.
daar heeft het wel mee te maken inderdaad .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')