Dames... Ik ben laatst naar een speed dating evenement geweest en ik zit nu met vier van die jongedames opgescheept. Een academische titel + een onweerstaanbaar Nederlands accent doen wonderen. Helaas zat er geen kandidaat tussen die ik in de categorie "spectaculair" durf te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:28 schreef sneakypete het volgende:
Of je post een foto van de dame en dan geef ik je wel een advies vanuit wat ik zou doen
Je loopt dan wel het risico dat ze binnen een paar jaar over kinderen beginnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben ondertussen al midden 30. Maar dan nog. Mijn laatste relatie was 6 jaar jonger en dat ging op zich wel. Maar 10... Maar ja, het is Valentijnsdag. Laten we gewoon met het commerciele circus meedoen.
Geil is datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze binnen een paar jaar over kinderen beginnen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Overheidsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #15
Is dat nou een serieuze vraag? "Wilt u 10% verhoging of 30% loonsverhoging?"quote:De respondenten gaven hun mening over verschillende verhogingsvoorstellen. Het voorstel van het kabinet, een verhoging van 10 procent, ziet maar 7 procent zitten. Een verhoging met 30 procent, het voorstel van de commissie-Dijkstal, valt bij 30 procent van de ondervraagden in goede aarde.
Er heeft hier iemand zijn hand overspeeld......quote:Sarkozy, zijn zoon en het sms-je
Ook wie het gevoel heeft dat we al ruimschoots voldoende getracteerd zijn op de beslommeringen van de familie Sarkozy, kan er niet om heen: de Franse president komt er steeds verder door in de politieke problemen. Nu blijkt zijn 21-jarige zoon Jean (foto) een sleutelrol gespeeld te hebben in de complete afgang die de woordvoerder van de president, David Martinon, heeft beleefd als kandidaat voor het burgemeesterschap van de sjieke Parijse voorstad Neuilly. Sarkozy de Jongere zet zo de man voor schut die juist naar voren was geschoven door zijn vader - die ondertussen steeds verder daalt in de peilingen. Maar: ,,It appeared highly unlikely that the young Sarkozy would have acted without his father’s blessing”, schrijft de Herald Tribune vandaag in een stuk over de kwestie. Om de problemen nog groter te maken is er de kwestie van het sms-je dat de president volgens de Nouvel Observateur acht dagen voor zijn huwelijk met Carla Bruni gestuurd zou hebben aan zijn ex Cecilia: Si tu reviens, j’ annule tout - Als je terugkomt, blaas ik alles af. Onzin, vervalsing, en bovendien gebaseerd op gestolen informatie, aldus de president (die zichzelf daarmee lijkt tegen te spreken) in een juridische klacht tegen het blad.
Ik las vanochtend in de krant dat Rusland met een antwoord zou komen als het Westen Kosovo erkent en ik dacht aan Rusland die delen van Georgië (Zuid-Ossetië, Abchazië en die andere) als onafhankelijk zal erkennen. Georgië had ik dus kennelijk goed en ik verwacht dat andere ook.quote:LATEST: Russia warns of policy change on Georgia, if Kosovo gains independence. More soon.
Klassieke verdeel en heers politiek.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik las vanochtend in de krant dat Rusland met een antwoord zou komen als het Westen Kosovo erkent en ik dacht aan Rusland die delen van Georgië (Zuid-Ossetië, Abchazië en die andere) als onafhankelijk zal erkennen. Georgië had ik dus kennelijk goed en ik verwacht dat andere ook.
Wel erg flauw van Rusland.
http://www.guardian.co.uk/world/2008/feb/15/bae.armstradequote:Saudi Arabia's rulers threatened to make it easier for terrorists to attack London unless corruption investigations into their arms deals were halted, according to court documents revealed yesterday.
Previously secret files describe how investigators were told they faced "another 7/7" and the loss of "British lives on British streets" if they pressed on with their inquiries and the Saudis carried out their threat to cut off intelligence.
Prince Bandar, the head of the Saudi national security council, and son of the crown prince, was alleged in court to be the man behind the threats to hold back information about suicide bombers and terrorists. He faces accusations that he himself took more than £1bn in secret payments from the arms company BAE.
Het bewijs dat de angst voor Eurabia gegrond is. Europa gaat verscheurd worden door Rusland, Amerika en de Arabische boevenstaten. Tragisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk/world/2008/feb/15/bae.armstrade
Guardian, oké.
Waarom doe je zo vol dedain? Ga eens dit boek lezen:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:56 schreef Monidique het volgende:
Ja, Klopkoekje, ja.
Je ogen zijn al een klein beetje geopend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom doe je zo vol dedain? Ga eens dit boek lezen:
[ afbeelding ]
Het opent je ogen. Echt waar. Het zijn niet de moslims die hier wonen die een gevaar vormen, het zijn de boevenstaten.
Die haatmoskees worden door de boevenstaten bepaald. De overlegkoepels worden door de moslimsstaten betaald. Niet alleen in Nederland maar ook in de VS speelt dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Monidique het volgende:
'tuurlijk... Klopkoekje, natuurlijk...
Met als verschil dat jij ook de hier wonende moslims verketterd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je ogen zijn al een klein beetje geopend.
quote:PVV: Marokkaanse ambassadeur ontbieden
vrijdag 15 februari 2008
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Justitie, Buitenlandse Zaken en voor Wonen, Wijken en Integratie over het bericht dat Marokko haar banden met Marokkanen in het buitenland verder aanhaalt.
1.)
Bent u bekend met het bericht "Marokko haalt band met immigrant aan"?*
2.)
Bent u met mij van mening dat het beleid van de Marokkaanse overheid dat er op is gericht de banden met Marokkanen in het buitenland sterker aan te halen en de Arabische taal en de Marokkaanse cultuur onder hen te verspreiden verwerpelijk is en tegengegaan dient te worden? Zo neen, waarom niet?
3.)
Deelt u mijn mening dat de uitspraak van de Marokkaanse minister voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland dat “de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland moet worden beschouwd als de zeventiende provincie van Marokko” stuitend is en de verderfelijke actieve bindingspolitiek van de Marokkaanse overheid onderstreept? Zo neen, waarom niet?
4.)
Bent u bereid de Marokkaanse regering in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk te maken dat deze actieve bindingspolitiek uiterst ongewenst is? Bent u voornemens de Marokkaanse regering dringend te verzoeken deze bindingspolitiek te stoppen en daartoe de Marokkaanse ambassadeur te Den Haag onmiddellijk te ontbieden? Zo neen, waarom niet?
Je hebt gelijk. Dit is moeilijk vol te houden. Saudi Arabië is immers een lief en vriendelijk land, met democratische tradities. Bush is daarentegen een charlatan die terroristen martelt en met fraude op het pluche is gekomen. Shame on you Bush and praise Allah!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Monidique het volgende:
Klopkoekje, hoe lang ga je dit nog volhouden?
Moslims radicaliseren vaak hier, die komen niet radicaal binnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef Gabry het volgende:
Ik snap alleen niet dat zoveel Nederlanders moeite hebben met een immigratiestop voor specifieke landen.
Meen je dat nou? Of zit je wat te geinen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Barack Osama zal onze westerse traditie in de uitverkoop doen.
Nieuwe migranten vertragen het integratieproces omdat ze omgaan met oude migranten. Een constante stroom van nieuwe migranten terwijl we al een integratieprobleem hebben is ook ongewenst. Daarom moet de integratie afgewacht worden voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen. Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moslims radicaliseren vaak hier, die komen niet radicaal binnen.
Hoe schattig en naïefquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nieuwe migranten vertragen het integratieproces omdat ze omgaan met oude migranten. Een constante stroom van nieuwe migranten terwijl we al een integratieprobleem hebben is ook ongewenst. Daarom moet de integratie afgewacht worden voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen. Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.
Hiermee kunnen de Islamieten in Nederland tevreden zijn en de niet-Islamieten.
de grenzen staan al decennia lang niet meer wijd openquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef Gabry het volgende:
Niets doen en blijven afvragen waar de problemen vandaan komen met de grenzen wijd open is naïever.
De Integratie? Integratie is nooit af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef Gabry het volgende:
Daarom moet de integratie afgewacht worden
quote:voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen.
Ik, als liberaal en gericht op het individu en niet het collectief, ben het daar niet mee eens.quote:Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.
Van dwang is nog nooit iemand beter geworden. De multiculturele samenleving opleggen aan mensen werkt enkel averechts en vertraagt het proces nog verder. Ik denk dat het nog wel enkele generaties duurt voordat je kan spreken van een geslaagde integratie als het überhaupt al zover komt. Verschilt waarschijnlijk ook wel per etnische groep.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:09 schreef Gabry het volgende:
Nu probeert men integratie af te dwingen door zoveel mogelijk rechten en plichten op te dringen. Vrijwel elke partij, inclusief ikzelf, doet dat en niemand wordt daar vrolijk van.
Zolang de problemen niet escaleren en de situatie niet veranderd heb ik er vertrouwen in dat het een kwestie van tijd is voordat ze zich aanpassen.
En om te zorgen dat de situatie hetzelfde blijft en de problemen niet escaleren moeten de grenzen dicht. Dwijlen met de kraan dicht. Verbreek de verbinding met het land van herkomst maar.
Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn. Als de arbeidsparticipatie en criminaliteitscijfers gelijk staan aan die van autochtone Nederlanders is de integratie behoorlijk voltooid. Daaraan kun je zien dat Marokkanen het slecht doen in het integratieproces en Duitsers heel goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Integratie? Integratie is nooit af.
[..]
Potentiële radicalen.quote:Wil je nou moslims of potentiële radicalen weren?
Veel mensen zijn het met mij oneens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn.
Inderdaad. Heb me dit jaar echt rot gezwetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als de zon schijnt en je lekker aan het skiën bent valt het met de kou wel mee. Je hebt het eerder warm.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb me dit jaar echt rot gezweten
Nee, nee. Lees dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nieuwe migranten vertragen het integratieproces omdat ze omgaan met oude migranten. Een constante stroom van nieuwe migranten terwijl we al een integratieprobleem hebben is ook ongewenst. Daarom moet de integratie afgewacht worden voordat er nieuwe potentiele radicalen vanuit het buitenland hierheen komen. Als de Islamitische gemeenschap in Nederland niet meer uit het oog springt kunnen de grenzen weer open.
Hiermee kunnen de Islamieten in Nederland tevreden zijn en de niet-Islamieten.
Nederland doet ook niet anders met gesubsidieerde Koninginnedag en Sinterklaasfeestjes in het buitenland. Of met Nederlandstalige verpleeghuizen in Australië (wat denk wat het voor ophef zou geven als hier een puur Turks of Marokkaans verpleegtehuis zou starten?)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ook Marokko wil emigranten binden
Van dat soort berichten word je niet vrolijk.
Gelukkig gebeurt dit. De oorspronkelijke plannen waren om de EU samen te voegen met de SU, maar zover zal het niet komen. Als het wel gebeurt is het te hopen dat de grenzen nog lang genoeg open blijven...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het bewijs dat de angst voor Eurabia gegrond is. Europa gaat verscheurd worden door Rusland, Amerika en de Arabische boevenstaten. Tragisch.
Toevallig vorige week nog een Duitse gesproken die al 25 jaar in Nederland woont en werkt maar echt geintergreerd vindt ze zichzelf nog niet. Net als een Nederlands gezin dat een paar jaar terug in DLD is gaan wonen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk dat vele Duitsers in Nederland het daarmee oneens zullen zijn. Als de arbeidsparticipatie en criminaliteitscijfers gelijk staan aan die van autochtone Nederlanders is de integratie behoorlijk voltooid. Daaraan kun je zien dat Marokkanen het slecht doen in het integratieproces en Duitsers heel goed.
[..]
gelukkig hebben we internationale verdragen als het gaat over vluchtelingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:54 schreef Gabry het volgende:
Ja, meteen weigeren. Als ze Nederland in willen moeten ze een aantal jaar wachten. Als er een tekort is in bepaalde beroepsgroepen lost de markt dat vanzelf wel op.
Boven was het redelijk vers, beneden iets te ijzig. Zolang je maar optijd een lift omhoog nam was het prima te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..].
Beetje leuk gehad en lag er veel (vers) sneeuw?
Die kunnen we opzeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
gelukkig hebben we internationale verdragen als het gaat over vluchtelingen.
Dat lijkt me niet volstrekt identiek met het gedrag van Marokko.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:28 schreef du_ke het volgende:
Nederland doet ook niet anders met gesubsidieerde Koninginnedag en Sinterklaasfeestjes in het buitenland.
Heeft dat niet te maken met het feit dat mensen daar dementeren en teruggaan naar hun jeugd? Dat ze ineens alleen nog maar Nederlands kunnen spreken.quote:Of met Nederlandstalige verpleeghuizen in Australië (wat denk wat het voor ophef zou geven als hier een puur Turks of Marokkaans verpleegtehuis zou starten?)
En de tijd zal alle wonden helen inderdaad.
En daarmee geen goede Farmaceut mislopenquote:
Ik gaf net twee voorbeelden van objectieve criteria.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toevallig vorige week nog een Duitse gesproken die al 25 jaar in Nederland woont en werkt maar echt geintergreerd vindt ze zichzelf nog niet. Net als een Nederlands gezin dat een paar jaar terug in DLD is gaan wonen.
daarnaast zijn objectieve criteria voor integratie (of wil je assimilatie) bijna niet op te stellen.
Het blijft het binden van emigranten uitvoering kan anders zijn het idee is het zelfde. We koesteren toch ook nog steeds dat NY NL elementen heeft? Of dat Stuyvesant en Roosevelt Nederlandse (voor)ouders hadden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet volstrekt identiek met het gedrag van Marokko.
[..]
daar heeft het wel mee te maken inderdaadquote:Heeft dat niet te maken met het feit dat mensen daar dementeren en teruggaan naar hun jeugd? Dat ze ineens alleen nog maar Nederlands kunnen spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |