Is het nou een fa2 of nietquote:Op zondag 17 februari 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, toewijzen van plaatsen.
Moeten ze voor de grap een keer doen, het kaf scheiden van de rest
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:35 schreef On het volgende:
Maar ik heb bandjes en mijn broertje die voor het eerst gaat niet, moet hij dan apart gaan staan ofzo?
Jeff Mills moet gewoon komen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:58 schreef Hennnn het volgende:
Hoop op Jeff Millsde rest maakt me niet zoveel uit lowlands
Ik deed het alleen vanwege de line-upquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Terug lezen.
[..]
Festivals zijn totaal niet te vergelijken met elkaar qua line-up en uitstraling. Als je nu al twijfelt of je überhaupt naar PP wilt moet jeook niet heen gaan. Als je twijfelt om een andere reden wil ik je daar wel even bij helpen hoor
Als het alleen maar is om de namen die op het festival komen is het geen goede vergelijking
Lijkt me een prima plan, doe ik ook altijdquote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed het alleen vanwege de line-up. Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest, alleen een keer op LL en dat vond ik echt tof. Anders ga ik wel naar allebei, probleem opgelost
.
Me too!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan, doe ik ook altijd
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook bij hem gaan staan maar dan moet je je oude bandjes weer inleveren.
Nopes. Bandjes blijven altijd eigendom van de organisatie. Net als met bierflesjes zeg maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef On het volgende:
[..]
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.
Bandjes dienen terug gebracht te worden naar de rechtmatige eigenaar. En dat is in dit geval de LL organisatie.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef On het volgende:
[..]
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.
Is heel gemakkelijk te doen, als die 20 bij elkaar willen staan, worden ze naar de camping gestuurd waar degene met de minste bandjes hoort te staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef On het volgende:
Daar zit wel wat in., maar dit word toch lastig te realiseren? Sommige groepen zijn wel met zijn 20en en zie dan maar eens te regelen wie waarheen gaat?
Of is het maar een suggestie en geen feit dat deze regel ingevoerd gaat worden?
Ja, maar ze kunnen moeilijk gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn bandje afgeknipt maar wel bewaard, telt dat ook?
Dan maar hopen dat er iets leuk tegenover geprogrammeerd staat.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef kweek89 het volgende:
ik hoorde een vogeltje zeggen dat The Kooks komen...
Officieel via mijquote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Coiler het volgende:
Is volbeat echt officieel bevestigd al?
Dat ligt een beetje aan de hoeveelheid mensen voor je in de rij, humeurigheid van de security en de stand van de maan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn bandje afgeknipt maar wel bewaard, telt dat ook?
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestandquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef Mathijz het volgende:
dEUS staat ook op werchter, gaan touren.Dus mogen ook zeker op lowlands komen
Neophytequote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef skyrebel het volgende:
Ik wil weer eens een vette hardcore band op lowlands!!!!
Dat 030303 was vorig jaar wel tof, maar dat was geen Hardcore, wel goeie classics. Ze zouden van mij best een classicavondje in de Bravo mogen doen, met DJ Rob en The Darkraver.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:00 schreef GooseFM het volgende:
Dit topic is wel erg newbie-bashen geworden he
quote:
voor de brug ja!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef Coiler het volgende:
[..]
Iedereen straks zoeken waar die nou zijn tentje neer mag zetten
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:00 schreef GooseFM het volgende:
Dit topic is wel erg newbie-bashen geworden he
Laat maar? dEUS is de meest geniale band van de Benelux, en er komt een nieuwe cd. 1+1=2quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestand
"Hello Amsterdam......."
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pff, valt me tegen in een Lowlands topic dat mensen bij de term 'hardcore' aan gabber denken.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:37 schreef Coiler het volgende:
Job For A Cowboy!!!11
Promo mag dan wel komen D:quote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef skyrebel het volgende:
Ik wil weer eens een vette hardcore band op lowlands!!!!
quote:
Je kan ook proberen de organisatie te mailen of ze nog bandjes van vorige jaren over hebben. Waarschijnlijk niet, maar is het proberen waard.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Argh, ik ben een paar bandjes kwijt... nu mag ik dadelijk niet de brug over om dichtbij het festivalterrein te staan.
Dadelijk mis ik om die reden het optreden van Depeche Mode.![]()
Is er misschien iemand die het niet erg vindt om verder te staan en zijn bandjes aan mij verkopen?
Denk niet dat ze dat doen. Anders probeert natuurlijk iedereen bandjes te krijgen om dichterbij te staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je kan ook proberen de organisatie te mailen of ze nog bandjes van vorige jaren over hebben. Waarschijnlijk niet, maar is het proberen waard.
Nou laat die maar thuis blijven, er is zoveel véél betere reggae!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestand
"Hello Amsterdam......."
Wel effe jaar erbij vermelden hé. Ik bedoel, als hij ouder is brengt hij natuurlijk meer op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog wel een bandje voor de liefhebber. Ik hou niet zoveel van depeche mode.. Overnemen voor een goed bedrag en in bijna nieuw staat. Je krijgt er een hoop voor terug.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef Coiler het volgende:
[..]
Iedereen straks zoeken waar die nou zijn tentje neer mag zetten
Lowlands meubel?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb lekker geen bandjes nodig, ik ben er al zo vaak geweest, men kent mij
En? Luie Hond zou ik ook tof vinden, maarja die zijn er mee gestopt dus dat feestje gaat ook niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef Luni het volgende:
Nou laat die maar thuis blijven, er is zoveel véél betere reggae!
Dan zou dat ID systeem beter werken. Maar ja, Lowlands bandjes raak je toch niet kwijt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef De Wouzeraar het volgende:
Een vriend van mij was vorig jaar ook z'n bandjes kwijt, toen stond ie voor de brug.Beetje lullig, maar wij zijn er toen niet bij gaan staan. Dat is wel erg ver lopen.
Hoeveel bandjes moet je daar ok alweer voor hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:01 schreef fathank het volgende:
wat een topic is dit geworden zeg. En btw, camping 3 is de beste. Vlakbij festival ingang, en redelijk ver van de 24-uurs zodat je toch nog fatsoenlijk kunt slapen.
Ik wil zaterdag of zondagavond een dikke schranz-avond, met Sven Wittekind ofzo
Ik denk dat we eindelijk eens in opstand moeten gaan komen, die Mojo ellende kan echt niet langer, hoe streng moet het gaan worden? Laten we onze festivalvrijheid terug nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:26 schreef maxor het volgende:
^^ hoe bedoel je? Ik denk niet dat de organisatie zomaar hun regels omgooit. Het wordt alleen maar strenger, dat zie je wel met die BBQs
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef maxor het volgende:
En? Luie Hond zou ik ook tof vinden, maarja die zijn er mee gestopt dus dat feestje gaat ook niet door.
2002 t/m 2006. 2007 heb ik moeten missen omdat mijn schoonouders geen bandjes hadden..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wel effe jaar erbij vermelden hé. Ik bedoel, als hij ouder is brengt hij natuurlijk meer op.
Of we gaan demonstratief met zo'n alle wildcamperen op zo'n boerenveld waar zo'n beetje 99% van die Flevopolder uit bestaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:35 schreef Leonos het volgende:
Ja! Laten we gewoon thuis blijven met ze allen!
Dan staan ze daar klaar voor ons en dan komt er helemaal niemand
Daarom had ik eerder ook al gezegd: mits minder brak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat en?
Ik noem een Morgan Heritage, Burning Spear. Luie Hond was 2 jaar geleden ook errug goed, 10x beter dan die zingende jood, wat een dooie bedoening was dat.
Of nog beter: zullen we een invasie van Walibi Flevo (of Six Flags of hoe het dit jaar mag heten) gaan voorbereiden?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of we gaan demonstratief met zo'n alle wildcamperen op zo'n boerenveld waar zo'n beetje 99% van die Flevopolder uit bestaat
En dan allemaal six flags bestormen met onze tenten en dan alles opzetten voor de Goliath! Strak planquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of nog beter: zullen we een invasie van Walibi Flevo (of Six Flags of hoe het dit jaar mag heten) gaan voorbereiden?
Ik maak jou projectleider, akkoord?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
En dan allemaal six flags bestormen met onze tenten en dan alles opzetten voor de Goliath! Strak plan
En jij hebt een 1tje naast dat envelopje bovenin je scherm staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het nu al een geslaagde editie
Sure, ipv de 'immers faalende meet topic' een 'bestorm six flags topic' dit jaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik maak jou projectleider, akkoord?
ik zit nog even op de fok mobiel. Maar bijna thuis dan ga ik dat 1tje eens onder zoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij hebt een 1tje naast dat envelopje bovenin je scherm staan.
Verheug je niet te erg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik zit nog even op de fok mobiel. Maar bijna thuis dan ga ik dat 1tje eens onder zoeken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sure, ipv de 'immers faalende meet topic' een 'bestorm six flags topic' dit jaar?
Daar heb ik nog wel wat primeurtjes voor, ik zal er vanavond even voor je achteraan.quote:
Oh leuk, we gaan crossposten met de PMquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel wat primeurtjes voor, ik zal er vanavond even voor je achteraan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:41 schreef WalterSobchak het volgende:
En een fijne dosis reggae voor in de middag zou fijn zijn ja! Net als vorig jaar, lekker uitbrakken op de Alpha heuvels met Alpha Blondy.
Als het aantal bandjes over de 10 ligt mag je bij geselecteerde bands backstage komen kijken. Welke bands is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:56 schreef dj_mvt het volgende:
hmmm enneh mag ik met mijn 15 bandjes dan OP het festivalveld gaan staan ofzo?
Ah nee natuurlijk niet want wij komen tegenwoordig met caravan en campers, wel zo relaxed
alleen wat verder lopen maargoed als je dan in je "normale" bed stapt, met lekker donzen dekbed dan ben je dat lopen ook alweer vergeten hahahaha...
In ieder geval dit jaar voor de 16e keer
Kaartjes liggen al sinds 2 februari 10.14u binnen...
Zozo jij bent stoer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:01 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik ga dit jaar voor de 2e keer. Vorig jaar zonder kaartje binnen gekomen, dit jaar weer proberen
Ok dan moet ik die bandjes toch maar weer eens op gaan zoeken... volgens mij zijn er al een aantal verteerd, kijken of ik nog andere bewijzen hebquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als het aantal bandjes over de 10 ligt mag je bij geselecteerde bands backstage komen kijken. Welke bands is nog niet bekend.
Ben jij die dude die op zondagmiddag bij iemand die wegging het bandje had afknipt, vastgeplakt met secondenlijm en van z'n laatste 2,60 euro mijn laatste wiet kocht..?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:01 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik ga dit jaar voor de 2e keer. Vorig jaar zonder kaartje binnen gekomen, dit jaar weer proberen
Welk privilege heb je als je de bandjes van 1967 en 1968 nog omhebt? Dan mag je bij Eric van Eerdenburg in bed liggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als het aantal bandjes over de 10 ligt mag je bij geselecteerde bands backstage komen kijken. Welke bands is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:00 schreef skyrebel het volgende:
Wat een geleuter met die bandjesHeb een hekel aan die festival-bandjes en ben altijd blij is die na het festival van mijn pols gerukt kan worden. En heb nog een grotere hekel aan mensen die hun bandjes sparen om zo te laten zijn dat ze eens ergens geweest zijn
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Pakt zijn perskaart er even bij.
O, okee, mag ik er dan nu al wel om blij om zijn? Of is dat dan verboden?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef Coiler het volgende:
Nog 13 dagen houden ze het geheim, volgens officiele berichten.
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef Coiler het volgende:
Nog 13 dagen houden ze het geheim, volgens officiele berichten.
Algemene kennisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |