Is het nou een fa2 of nietquote:Op zondag 17 februari 2008 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, toewijzen van plaatsen.
Moeten ze voor de grap een keer doen, het kaf scheiden van de rest
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:35 schreef On het volgende:
Maar ik heb bandjes en mijn broertje die voor het eerst gaat niet, moet hij dan apart gaan staan ofzo?
Jeff Mills moet gewoon komen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:58 schreef Hennnn het volgende:
Hoop op Jeff Millsde rest maakt me niet zoveel uit lowlands
Ik deed het alleen vanwege de line-upquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Terug lezen.
[..]
Festivals zijn totaal niet te vergelijken met elkaar qua line-up en uitstraling. Als je nu al twijfelt of je überhaupt naar PP wilt moet jeook niet heen gaan. Als je twijfelt om een andere reden wil ik je daar wel even bij helpen hoor
Als het alleen maar is om de namen die op het festival komen is het geen goede vergelijking
Lijkt me een prima plan, doe ik ook altijdquote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed het alleen vanwege de line-up. Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest, alleen een keer op LL en dat vond ik echt tof. Anders ga ik wel naar allebei, probleem opgelost
.
Me too!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan, doe ik ook altijd
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook bij hem gaan staan maar dan moet je je oude bandjes weer inleveren.
Nopes. Bandjes blijven altijd eigendom van de organisatie. Net als met bierflesjes zeg maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef On het volgende:
[..]
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.
Bandjes dienen terug gebracht te worden naar de rechtmatige eigenaar. En dat is in dit geval de LL organisatie.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef On het volgende:
[..]
wtf ik hoop dat dit niet doorgevoerd gaat worden want het slaap natuurlijk helemaal nergens op dan mijn bandjes zijn mijn bezit gewoon.
Is heel gemakkelijk te doen, als die 20 bij elkaar willen staan, worden ze naar de camping gestuurd waar degene met de minste bandjes hoort te staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef On het volgende:
Daar zit wel wat in., maar dit word toch lastig te realiseren? Sommige groepen zijn wel met zijn 20en en zie dan maar eens te regelen wie waarheen gaat?
Of is het maar een suggestie en geen feit dat deze regel ingevoerd gaat worden?
Ja, maar ze kunnen moeilijk gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn bandje afgeknipt maar wel bewaard, telt dat ook?
Dan maar hopen dat er iets leuk tegenover geprogrammeerd staat.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef kweek89 het volgende:
ik hoorde een vogeltje zeggen dat The Kooks komen...
Officieel via mijquote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Coiler het volgende:
Is volbeat echt officieel bevestigd al?
Dat ligt een beetje aan de hoeveelheid mensen voor je in de rij, humeurigheid van de security en de stand van de maan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn bandje afgeknipt maar wel bewaard, telt dat ook?
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestandquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef Mathijz het volgende:
dEUS staat ook op werchter, gaan touren.Dus mogen ook zeker op lowlands komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |