Officieel via mijquote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Coiler het volgende:
Is volbeat echt officieel bevestigd al?
Dat ligt een beetje aan de hoeveelheid mensen voor je in de rij, humeurigheid van de security en de stand van de maan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn bandje afgeknipt maar wel bewaard, telt dat ook?
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestandquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef Mathijz het volgende:
dEUS staat ook op werchter, gaan touren.Dus mogen ook zeker op lowlands komen
Neophytequote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef skyrebel het volgende:
Ik wil weer eens een vette hardcore band op lowlands!!!!
Dat 030303 was vorig jaar wel tof, maar dat was geen Hardcore, wel goeie classics. Ze zouden van mij best een classicavondje in de Bravo mogen doen, met DJ Rob en The Darkraver.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:00 schreef GooseFM het volgende:
Dit topic is wel erg newbie-bashen geworden he
quote:
voor de brug ja!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef Coiler het volgende:
[..]
Iedereen straks zoeken waar die nou zijn tentje neer mag zetten
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:00 schreef GooseFM het volgende:
Dit topic is wel erg newbie-bashen geworden he
Laat maar? dEUS is de meest geniale band van de Benelux, en er komt een nieuwe cd. 1+1=2quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestand
"Hello Amsterdam......."
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pff, valt me tegen in een Lowlands topic dat mensen bij de term 'hardcore' aan gabber denken.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:37 schreef Coiler het volgende:
Job For A Cowboy!!!11
Promo mag dan wel komen D:quote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef skyrebel het volgende:
Ik wil weer eens een vette hardcore band op lowlands!!!!
quote:
Je kan ook proberen de organisatie te mailen of ze nog bandjes van vorige jaren over hebben. Waarschijnlijk niet, maar is het proberen waard.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Argh, ik ben een paar bandjes kwijt... nu mag ik dadelijk niet de brug over om dichtbij het festivalterrein te staan.
Dadelijk mis ik om die reden het optreden van Depeche Mode.![]()
Is er misschien iemand die het niet erg vindt om verder te staan en zijn bandjes aan mij verkopen?
Denk niet dat ze dat doen. Anders probeert natuurlijk iedereen bandjes te krijgen om dichterbij te staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je kan ook proberen de organisatie te mailen of ze nog bandjes van vorige jaren over hebben. Waarschijnlijk niet, maar is het proberen waard.
Nou laat die maar thuis blijven, er is zoveel véél betere reggae!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Nee laat maar. Matisyahu mag wel weer komen alleen dan in minder brakke toestand
"Hello Amsterdam......."
Wel effe jaar erbij vermelden hé. Ik bedoel, als hij ouder is brengt hij natuurlijk meer op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog wel een bandje voor de liefhebber. Ik hou niet zoveel van depeche mode.. Overnemen voor een goed bedrag en in bijna nieuw staat. Je krijgt er een hoop voor terug.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef Coiler het volgende:
[..]
Iedereen straks zoeken waar die nou zijn tentje neer mag zetten
Lowlands meubel?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb lekker geen bandjes nodig, ik ben er al zo vaak geweest, men kent mij
En? Luie Hond zou ik ook tof vinden, maarja die zijn er mee gestopt dus dat feestje gaat ook niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef Luni het volgende:
Nou laat die maar thuis blijven, er is zoveel véél betere reggae!
Dan zou dat ID systeem beter werken. Maar ja, Lowlands bandjes raak je toch niet kwijt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef De Wouzeraar het volgende:
Een vriend van mij was vorig jaar ook z'n bandjes kwijt, toen stond ie voor de brug.Beetje lullig, maar wij zijn er toen niet bij gaan staan. Dat is wel erg ver lopen.
Hoeveel bandjes moet je daar ok alweer voor hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:01 schreef fathank het volgende:
wat een topic is dit geworden zeg. En btw, camping 3 is de beste. Vlakbij festival ingang, en redelijk ver van de 24-uurs zodat je toch nog fatsoenlijk kunt slapen.
Ik wil zaterdag of zondagavond een dikke schranz-avond, met Sven Wittekind ofzo
Ik denk dat we eindelijk eens in opstand moeten gaan komen, die Mojo ellende kan echt niet langer, hoe streng moet het gaan worden? Laten we onze festivalvrijheid terug nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:26 schreef maxor het volgende:
^^ hoe bedoel je? Ik denk niet dat de organisatie zomaar hun regels omgooit. Het wordt alleen maar strenger, dat zie je wel met die BBQs
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef maxor het volgende:
En? Luie Hond zou ik ook tof vinden, maarja die zijn er mee gestopt dus dat feestje gaat ook niet door.
2002 t/m 2006. 2007 heb ik moeten missen omdat mijn schoonouders geen bandjes hadden..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wel effe jaar erbij vermelden hé. Ik bedoel, als hij ouder is brengt hij natuurlijk meer op.
Of we gaan demonstratief met zo'n alle wildcamperen op zo'n boerenveld waar zo'n beetje 99% van die Flevopolder uit bestaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:35 schreef Leonos het volgende:
Ja! Laten we gewoon thuis blijven met ze allen!
Dan staan ze daar klaar voor ons en dan komt er helemaal niemand
Daarom had ik eerder ook al gezegd: mits minder brak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat en?
Ik noem een Morgan Heritage, Burning Spear. Luie Hond was 2 jaar geleden ook errug goed, 10x beter dan die zingende jood, wat een dooie bedoening was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |