Daar is geen probleem mee, maar wat afwisseling is misschien wel leukquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Roemertje het volgende:
Borkydude, wat is het probleem met bier drinken? ik vroeg me trouwens af waar dit presies gehouden word en doe het na de 9e! met een beetje geluk krijg ik me ouders zo ver dat ik iedereen mag tracteren*vna hun geld uiteraart) omdat ik de 9e jarig ben!!
Ben je wel ouder dan 14?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Roemertje het volgende:
Borkydude, wat is het probleem met bier drinken? ik vroeg me trouwens af waar dit presies gehouden word en doe het na de 9e! met een beetje geluk krijg ik me ouders zo ver dat ik iedereen mag tracteren*vna hun geld uiteraart) omdat ik de 9e jarig ben!!
ag kom we doen eens vriendelijk.quote:
En ik als jij geen bier over me broek heen gooit!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef MarkM het volgende:
Ik kom alleen als Bella ook komt.
Zorg dan maar gauw dat Bella komt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
En ik als jij geen bier over me broek heen gooit!
BINGO!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
21e!
Ga dood.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een gratis kaartje voor GROEZROCK 2008!!1
En daarom heb ik al een aantal dagen geleden gedrukt op mijn keuze.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
Essentie van een poll is zegmaar, dat je kan drukken op je keuze, zodat je het niet allemaal door elkaar heen hoeft te posten kinders.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
21 maart kan ik in ieder geval niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op andere dagen kan ik niet.
En anders kan een zaterdag misschien wel.
Tof! Als je dat combineert kom ik ook want ik houd van fysieke activiteiten onder invloed!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:52 schreef Borkydude het volgende:
Ik zal er zijn
Misschien een plan om eens iets hards te gaan doen, zoals laserquesten of bowlen, in plaats van bier drinken in de Stairway?
Wat dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:34 schreef ericajax het volgende:
Donderdag 13maart, ClubMonza! Gezellig
Oh daar ga ik waarschijnlijk heen met wat mensenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga alleen op een vrijdag of zaterdag mits slaapplaats
Donderdag is uitgesloten ivm werk...
En ik hoef ook niet naar de stairway... beter gaan we een x naar een tent met afwisselende muziek.
Dus mijn eisen
Vrijdag/Zaterdag en geen stairway
Monza is echt een kankertentquote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef ericajax het volgende:
[..]
Oh daar ga ik waarschijnlijk heen met wat mensen(gaan 13/14&15maart stappen wegens mijn verjaardag dus
)
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Deze pagina ook nog maar ff.
Poll: Wanneer gaan we meeten?Donderdag Zaterdag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kiezen verplicht, antwoorden als: ik kan op allebei de dagen hebben we niks aan
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?Het maakt me echt geen zak uit
Dan doe je maar wat je goed dunktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?Het maakt me echt geen zak uit
Ik zal er zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:00 schreef ericajax het volgende:
Ik kom trouwens alleen als er bepaalde mensen ook zijn, maargoed, dat zie ik dan wel dus
dan kan ik haast niet achterblijven...quote:
Jaszaaaaaaaa o.aquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef liiszle het volgende:
zoals wie=
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jaszaaaaaaaa o.a
en natuurlijk ook liiszle![]()
![]()
Tja, sommige mannen hoeven niet te bewijzen dat ze niet homofiel zijn door met enkel vrouwen te meeten....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:08 schreef Jajong het volgende:
Ik moet altijd lachen om de 10:1 man:vrouw ratio in deze topics.
Sad really.
Vooropig niet nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk idd niet dat 28 dec te overtreffen is
Ik ga liever stappen met 10 VRIENDEN dan met 10 virgins van het internet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, sommige mannen hoeven niet te bewijzen dat ze niet homofiel zijn door met enkel vrouwen te meeten....
Ik ga liever stappen met 10 vrienden dan met 10 vrienden en 20 vriendinnen erbij..
Zou wel persoonlijke smaak zijn
Gelukkig ken ik een aantal personen persoonlijk en zie ik ze eerder als "vriend" dan internet-virgin...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga liever stappen met 10 VRIENDEN dan met 10 virgins van het internet.
Dat viel me dus met de oudjaarsborrel heel erg meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik een aantal personen persoonlijk en zie ik ze eerder als "vriend" dan internet-virgin...
Het beeld over de gemiddelde Fokker is tamelijk slecht als je het vergelijkt met wat daadwerkelijk komt op de Meets
idemquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef liiszle het volgende:
ik kijk t nog even aan
Je jas.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat krijg ik als ik nog een stoel mol?
Oh noeesss.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zou graag een datum willen hebben, binnen een week.
Anders kom ik niet.
+10 kudo'squote:Op woensdag 20 februari 2008 10:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het lijkt mij een idee om de meet verder naar achter te plaatsen. Het is vrij kort dag en de berichten zijn ook niet echt positief. Ga het meer richting de zomer gooien. Mensen zijn weer enthousiaster, en volgens mij zijn er dan veel meer mogelijkheden tot een meet.
Eens.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het lijkt mij een idee om de meet verder naar achter te plaatsen. Het is vrij kort dag en de berichten zijn ook niet echt positief. Ga het meer richting de zomer gooien. Mensen zijn weer enthousiaster, en volgens mij zijn er dan veel meer mogelijkheden tot een meet.
Ja want vladje en ikkkkke gaan ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef Snien het volgende:
Zal ik, zal ik?
Da's toch dikke omweg?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja want vladje en ikkkkke gaan ookkan je zo meerijden
Boeiend.quote:
Ja?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vrijdag 11 april?
Okequote:
Wat niet echt succesvol bleekquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha dat was echt appart,
daarna pimpt die ak
Vette shitquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef booo het volgende:
Er zit wel een kans in dat ik de volgende keer ook kom
Nee jij gaat die dag daarna al feeste neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef lauwert het volgende:
Het duurt nog een maand voordat het zo ver is hoor, maar oke.
Mensen met plannen kunnen het altijd melden.
Als het 11 april wordt zal ik er niet bij zijn
jaa idnerdaad, even m'n 18e verjaardag in stijl vierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee jij gaat die dag daarna al feeste neem ik aan
Dat heb ik dus niet gedaan, heb er echt spijt van.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa idnerdaad, even m'n 18e verjaardag in stijl vieren
pfffffquote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan, heb er echt spijt van.
Vrijdag 11 of zaterdag 12 aprilquote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand nog ideeen voor meet data?
Maar je kan wel über snel FOK!en straks!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:11 schreef mash_ het volgende:
ik kom niet! want heb verlopig ff geen geld meer
ja daar doe ik het allemaal voor!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar je kan wel über snel FOK!en straks!
Hehe ik werd 18 toen Ajax 0-4 in de kuip won, nou dat was best ok dusquote:Op zondag 24 februari 2008 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
pfffff![]()
op dat soort dagen moet je het feestbeest hemzelf zijn
Voor mij niet echt.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik werd 18 toen Ajax 0-4 in de kuip won, nou dat was best ok dus
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom. i.v.m het geen geld hebbenmaar vrijdag werkt me ov teminste mee
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom maar vrijdag werkt me ov teminste mee
Ja dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom. i.v.m het geen geld hebbenmaar vrijdag werkt me ov teminste mee
Ja fuck, jij hebt nooit zinquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef oshiro het volgende:
Ik heb überhaupt geen idee of ik kom. Als ik de vorige plannen als indicatie moet nemen heb ik hoogstwaarschijnlijk geen zin meer
Vind je het gek met dat gedram van jou, das wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:
buiten zitten, barbeque en drankjes erbij ?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat gedram van jou, das wel het laatste waar ik op zit te wachten.
Maar anders gaan we toch lekker hier zitten bij mij thuis ofzo (mits niet teveel mensen dus dan is het eindelijk eens positief als er mensen niet kunnen)
Dan moet het wel ff lekker weer zijn zodat we buiten kunnen zitten ofzo.
Whehe, jullie zijn altijd welkomquote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef lauwert het volgende:
[..]
buiten zitten, barbeque en drankjes erbij ?
sounds like fun
aangezien deze meet bij voorbaat al dreigt te mislukken
Dat zie ik wel weer gebeurenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, jullie zijn altijd welkomZolang ik de kabouters maar niet van de muur af hoef te schrapen of de bitterballen achter de tv vandaan hoef te plukken.
Inderdaad,quote:
Je komt zelfs in wadwaj met het ov.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is dat met OV bereikbaar?
Nee, het laatste stuk zul je moeten lopen of bij Erik achterop, maar dat heeft enig risicoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is dat met OV bereikbaar?
Beter dan lopen terwijl erik daar los rondrijdt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het laatste stuk zul je moeten lopen of bij Erik achterop, maar dat heeft enig risico
Er is een bushalte 30 meter verderop.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het laatste stuk zul je moeten lopen of bij Erik achterop, maar dat heeft enig risico
PUB ook wel.quote:
Hoezo? We hebben nog 3 dagen!quote:Op donderdag 27 maart 200819:21 schreef MarkM het volgende:
Doe maar een een slotje plx! Dit wordt net niks.
Pwnd.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2008 00:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
12 april of 19 april.
Daarna pas ik alles.
Jij hebt dan al vakantie?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vakantie.
Ik moet mijn verjaardag nog vieren in mei.En nog meer van die dingen.
Care.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog een krappe 5 uur te gaan [ afbeelding ]
Zaterdag toch ?quote:
Ojaquote:
meetquote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
wat is er zaterdag
Hèèèèèèèèèèèèèèèèèèè...quote:
Bij Fiets thuisquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat![]()
![]()
Heb net nieuwe pc
dus heb gewoon ff geen geld meer
Neehoor, wees maar niet bangquote:
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Fiets, je bent een klaploper.
En nu moet ik wiskunde oplettenquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Fiets, je bent een klaploper.
Plaats, datum, tijd?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komen er?
T_C
Zet je naam er even bij als je komt.
Bij de lijstquote:Op woensdag 2 april 2008 12:05 schreef bierbart het volgende:
Ik kom.. waar moet ik m'n naam neerzetten?
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie komen er?
T_C
Fiets
Vladi
Jekoos
Bierknaap
BB
Maaike, mits bukake
Zet je naam er even bij als je komt.
Moet je hem er ook wel bijzetten hequote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef bierbart het volgende:
O zo![]()
Bukake komt ook wel![]()
na hem zo'n 10 jaar te kennen kan ik zeggen dat hij wel meekomt![]()
Maargoed..
Wie komen er?
T_C
Fiets
Vladi
Jekoos
Bierknaap
BB
Maaike, mits bukake
Als we stairway gaan, gaat Vladi iig niet meequote:Op woensdag 2 april 2008 16:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
5 april dus.
Tijd, rond half 8 daar?
Plaats; stairway?
quote:
Ja, en dag dáárna Sneakerzquote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef mcDavid het volgende:
Op de dag ná de Dribbel_ gratis-bier-in-bus-meet?
Wordt een beetje veel van het goeie hoor
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef mcDavid het volgende:
Op de dag ná de Dribbel_ gratis-bier-in-bus-meet?
Wordt een beetje veel van het goeie hoor
Iets meer richting binnenstad heb je er zatquote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heb je dan nog meer toffe kroegen in de buurt van cs?
quote:Op woensdag 2 april 200817:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets meer richting binnenstad heb je er zatMet vrouwen met lage spijkerbroeken enzo.
[afbeelding]
Ik heb die foto niet gemaaktquote:
Tof, je komt dusquote:
maar een stuk of 15quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heb je dan nog meer toffe kroegen in de buurt van cs?
Dus ook kans van welquote:
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus ook kans van welHoe liggen de kansen?
![]()
Lamme zakquote:Op woensdag 2 april 2008 17:42 schreef booo het volgende:
[..]
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..
Als één van jullie niet komt, kom ik ook niet!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef mash_ het volgende:
als bo niet komt, kom ik ook niet!
Dat voelt goed!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als één van jullie niet komt, kom ik ook niet!
Heeeeee!quote:
Hm, nog een reden meer om niet te gaan dusquote:Op woensdag 2 april 2008 18:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een complot! Maar ik kom denk ik sowieso niet.
Mijn bank ligt heel lekker, filmkijktechnisch gezien.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:42 schreef booo het volgende:
[..]
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..
1,5 week geleden ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:06 schreef lauwert het volgende:
huh? 5 april ineens ? wanneer is dat gepland ?
\quote:Op woensdag 2 april 2008 18:57 schreef booo het volgende:
[..]
Heeeeee!![]()
[..]
Hm, nog een reden meer om niet te gaan dus
19 april is een prima datum, wat mij betreftquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef lauwert het volgende:
Het staat er alleen pas sinds vandaag, lekker handig.
19 april is geen goede datum ?
Ook om het naar op te schuiven?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
19 april is een prima datum, wat mij betreft
Waarom opschuiven? Gewoon allebei doenquote:
Kan ookquote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom opschuiven? Gewoon allebei doenDubbele pret [ afbeelding ]
Dan gaan we 19 april ookquote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef lauwert het volgende:
19 april kan k wel, zaterdag ben k dood van twee optredens en moet werken, dus dan kom ik niet
!!! hoeduur is een kaartjequote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef MarkM het volgende:
19e is in Qontrol, dus dan ben ik er ook niet.
2 tankers met bier misschien!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik geef jou 2 bier dan betaal jij mijn kaartje ok?
Alsof je daar veel voor krijgtquote:
Ja, maar menig Fok!er heeft dat ook voor Kellyquote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Menig FOK!er zal er geld voor over hebben.
Meer voor haar! en en en! wat boeit mij dta nou wie er geld voor geeft. als ze maar geld gevenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar menig Fok!er heeft dat ook voor Kelly
Klopt. Nou zet haar eens in de uitverkoop zou ik zeggen, benieuwd hoeveel er geboden wordtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Meer voor haar! en en en! wat boeit mij dta nou wie er geld voor geeft. als ze maar geld geven
Niet fucken met Assenquote:
TTquote:
Belgiequote:Op woensdag 2 april 2008 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets meer richting binnenstad heb je er zatMet vrouwen met lage spijkerbroeken enzo.
[ afbeelding ]
Niks mis met Assen, het is alleen verderweg.quote:
Op Hengelo na dan...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles dichtbij duisland.
Nouja zeg!quote:
quote:
Ik kom!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles dichtbij duisland.
Pwnd.quote:
Nee daarom.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:50 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee! HA! LOLZ!!1 Ik kwam toch heul niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11
Noem maar een tijd, ik heb niks te doen zaterdag, dusquote:Op donderdag 3 april 2008 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoelaat ben jij er Bart?
Kom je daar vaak?quote:
Eigenlijk niet, ik ga vaker naar lunatic in enschede. Maar als chix gaan moet ik er ook heen obv.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kom je daar vaak?![]()
ik zo'n beetje iedere zaterdagavond
Ik weet nog geen tijd, vertel ik je nog welquote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem maar een tijd, ik heb niks te doen zaterdag, dus
Is goed schatje (L)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet nog geen tijd, vertel ik je nog wel
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
pause
Wat dachten jullie van half 8?
Dat dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het prima; kan ook eerder wat mij betreft
haha x-fi, bestaat die nog joh?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tevens kom ik alleen als X-fi komt
Ik weet het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |