Okequote:
Wat niet echt succesvol bleekquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha dat was echt appart,
daarna pimpt die ak
Vette shitquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef booo het volgende:
Er zit wel een kans in dat ik de volgende keer ook kom
Nee jij gaat die dag daarna al feeste neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef lauwert het volgende:
Het duurt nog een maand voordat het zo ver is hoor, maar oke.
Mensen met plannen kunnen het altijd melden.
Als het 11 april wordt zal ik er niet bij zijn
jaa idnerdaad, even m'n 18e verjaardag in stijl vierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee jij gaat die dag daarna al feeste neem ik aan
Dat heb ik dus niet gedaan, heb er echt spijt van.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa idnerdaad, even m'n 18e verjaardag in stijl vieren
pfffffquote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan, heb er echt spijt van.
Vrijdag 11 of zaterdag 12 aprilquote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iemand nog ideeen voor meet data?
Maar je kan wel über snel FOK!en straks!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:11 schreef mash_ het volgende:
ik kom niet! want heb verlopig ff geen geld meer
ja daar doe ik het allemaal voor!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar je kan wel über snel FOK!en straks!
Hehe ik werd 18 toen Ajax 0-4 in de kuip won, nou dat was best ok dusquote:Op zondag 24 februari 2008 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
pfffff![]()
op dat soort dagen moet je het feestbeest hemzelf zijn
Voor mij niet echt.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik werd 18 toen Ajax 0-4 in de kuip won, nou dat was best ok dus
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom. i.v.m het geen geld hebbenmaar vrijdag werkt me ov teminste mee
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom maar vrijdag werkt me ov teminste mee
Ja dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef mash_ het volgende:
heb vrijdag gestemd. Geen idee of ik kom. i.v.m het geen geld hebbenmaar vrijdag werkt me ov teminste mee
Ja fuck, jij hebt nooit zinquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef oshiro het volgende:
Ik heb überhaupt geen idee of ik kom. Als ik de vorige plannen als indicatie moet nemen heb ik hoogstwaarschijnlijk geen zin meer
Vind je het gek met dat gedram van jou, das wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:
buiten zitten, barbeque en drankjes erbij ?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat gedram van jou, das wel het laatste waar ik op zit te wachten.
Maar anders gaan we toch lekker hier zitten bij mij thuis ofzo (mits niet teveel mensen dus dan is het eindelijk eens positief als er mensen niet kunnen)
Dan moet het wel ff lekker weer zijn zodat we buiten kunnen zitten ofzo.
Whehe, jullie zijn altijd welkomquote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef lauwert het volgende:
[..]
buiten zitten, barbeque en drankjes erbij ?
sounds like fun
aangezien deze meet bij voorbaat al dreigt te mislukken
Dat zie ik wel weer gebeurenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, jullie zijn altijd welkomZolang ik de kabouters maar niet van de muur af hoef te schrapen of de bitterballen achter de tv vandaan hoef te plukken.
Inderdaad,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |