Daar is geen probleem mee, maar wat afwisseling is misschien wel leukquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Roemertje het volgende:
Borkydude, wat is het probleem met bier drinken? ik vroeg me trouwens af waar dit presies gehouden word en doe het na de 9e! met een beetje geluk krijg ik me ouders zo ver dat ik iedereen mag tracteren*vna hun geld uiteraart) omdat ik de 9e jarig ben!!
Ben je wel ouder dan 14?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Roemertje het volgende:
Borkydude, wat is het probleem met bier drinken? ik vroeg me trouwens af waar dit presies gehouden word en doe het na de 9e! met een beetje geluk krijg ik me ouders zo ver dat ik iedereen mag tracteren*vna hun geld uiteraart) omdat ik de 9e jarig ben!!
ag kom we doen eens vriendelijk.quote:
En ik als jij geen bier over me broek heen gooit!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef MarkM het volgende:
Ik kom alleen als Bella ook komt.
Zorg dan maar gauw dat Bella komt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
En ik als jij geen bier over me broek heen gooit!
BINGO!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
21e!
Ga dood.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een gratis kaartje voor GROEZROCK 2008!!1
En daarom heb ik al een aantal dagen geleden gedrukt op mijn keuze.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
Essentie van een poll is zegmaar, dat je kan drukken op je keuze, zodat je het niet allemaal door elkaar heen hoeft te posten kinders.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
21 maart kan ik in ieder geval niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op andere dagen kan ik niet.
En anders kan een zaterdag misschien wel.
Tof! Als je dat combineert kom ik ook want ik houd van fysieke activiteiten onder invloed!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:52 schreef Borkydude het volgende:
Ik zal er zijn
Misschien een plan om eens iets hards te gaan doen, zoals laserquesten of bowlen, in plaats van bier drinken in de Stairway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |