ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhuquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:
[..]
Nou wil ik het ook weten![]()
een lepeltje Completa in je koffie,
dat is anders en ook lekker heet?
http://nl.youtube.com/watch?v=AR4PGt9oOtoquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn co niet gezien vandaag
Volgens mij hebben we 'm! Of in ieder geval een close genoege call.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:
Nou wil ik het ook weten![]()
een lepeltje Completa in je koffie,
dat is anders en ook lekker heet?
Zo heeft Leandra in den beginne ook veel geduld met mij gehadquote:
Dan bedank ik je wel! Bedankt Leandra, voor je geweldige hulp!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien beheerst Joep inmiddels de kunst van het PI plaatsen...
Gaby Blaaser [SpanGas] en ANTM - NL edition #8 - Begonnen!
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhu
![]()
WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhu
![]()
quote:WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.
Jemig wat heb ik aangeslingerd
[..]
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.
jA , NET ZOALS EEN HALF JAAR GELEDEN : DUS MET 10 BIER OP.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...Gertie is back...en ??? ben je nog onder een extreem laag betonnen viaduct door gereden vandaag ?
Topavondquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 'm! Of in ieder geval een close genoege call.
En we hebben ook Gert levend en wel!
Weet je nu eindelijk hoe je een PI moet posten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Leandra!
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
Toen ze in het plafond geklauwd warenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zag nu pas je foto's van Oud en Nieuw met Trees en Bounty!
Ja dat krijg je als iemand een zinnetje eruit piktquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze in het plafond geklauwd warenDenk dat je kerst bedoeld
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je nu eindelijk hoe je een PI moet posten?![]()
ik sluit me bij Demins aan: sommige kwartjes vallen pas jaren later...quote:
quote:
De fles drank weet ik nog wel maar meisjes van 11 ken ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets met een meisje van een jaar of 11 en een lege fles drank
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
Weet je nu eindelijk hoe je een PI moet posten?![]()
Iets wat voor voetbal door moet gaan?!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
WTF heeft PSV gedaan?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De fles drank weet ik nog wel maar meisjes van 11 ken ik niet
Staat 2-0. bijna afgelopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
WTF heeft PSV gedaan?
vRIENJE mANU WAS ER WILD VANquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iets wat voor voetbal door moet gaan?!
'JE WEET WEL SMILEY'quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat 2-0. bijna afgelopen.
Met Mark erbij had het al wel 8-0 gestaan.
Schélden?quote:
Die gast met een lawinepijl tochquote:
quote:
Tis ook een bereklus om die betonnen schoenen te jekkeren (op tijd)quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Niet te hard gejekkerd en te veel gevloekt?
Wat is er mis met opgroeien in jetto'squote:Op woensdag 13 februari 2008 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Schélden?
Hee, persoonlijk heb ik dat 10 keer liever dan mensen uit de jetto die hun street wise shit met ons willen delen.
ahh..doe es lief tegen Dolfquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook een bereklus om die betonnen schoenen te jekkeren (op tijd)
Had ik het tegen Dolfquote:
Niks!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met opgroeien in jetto's
Zie onderquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wie loopt er anders met beton rond?
Utereg me staaadjie...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met opgroeien in jetto's
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wie loopt er anders met beton rond?
verbouwinkje...quote:
Weet je het zéker?quote:
Maatje 39 Is dat genoegquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
Ik moet weer gaan slapen...en dat terwijl er nog zo veel belangrijke vragen onbeantwoord zijn!
Ik heb ooit met een vriendin samengewoond, waar ik in januari en augustus een dag moest zwijgen, vanwege Elvisday?quote:
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je het zéker?
Misschien komt Peterrr zo wel wéér bij Pauw en Witteman.
Jij komt toch oorspronkelijk ook uit die contreien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Zelfs IK kan niet wennen aan dat dialect hier
WHahahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een vriendin samengewoond, waar ik in januari en augustus een dag moest zwijgen, vanwege Elvisday?
Nee joh, die zwaaien weer een keer vriendelijk naar elkaar, aanstaand weekend thuis tegen Sparta, en alles is weer koek en ei.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?
Dat is alvast 1quote:
iets met MUIL en iets met DICHTquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij komt toch oorspronkelijk ook uit die contreien?![]()
Of bedoel je het dialect hier in de S fokking C?
Om te vertellen dat DIT BOEK besproken zou worden, dat was de deal. En DIT BOEK is helemaal niet besproken. Ja, tijdens de aftiteling begon hij over DIT BOEK... enz...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?
Nee dat is niet leuker.. Leer es wat !! Er worden opmerkingen heen en weer gemaakt en ieder ziet zijn lol erin. Nu Jij nog ..Echt hoor neem het allemaal niet zo zwartgallig dat maakt je sc leven een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
cryptisch is leuk, maar man to man leuker
quote:Victoria Beckham made a surprise appearance at New York Fashion Week's Project Runway finale. Posh Spice, who couldn't be missed in an orange ensemble, walked down the runway alongside host Heidi Klum and judges Micheal Kors and Nina Garcia before the designers presented their collections.
Posh wasn't the only celeb in the house though. Meryl Streep and her daughter Mamie Gummer, Make Me A Supermodel's Tyson Beckford and Niki Taylor, Lipstick Jungle's Lindsay Price, Runway alum Laura Bennett, Queer Eye's Ted Allen, How Do I Look's Finola Hughes and the cast of Bravo's upcoming series The Real Housewives of New York City were all on hand.
All five of Project Runway's remaining contestants showed their work at Bryant Park so as not to give away any clues as to which designers make it to the finals.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuker.. Leer es wat !! Er worden opmerkingen heen en weer gemaakt en ieder ziet zijn lol erin. Nu Jij nog ..Echt hoor neem het allemaal niet zo zwartgallig dat maakt je sc leven een stuk makkelijker
Maar die heeft nog geen eigen dag ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze geilt nu op George Clooney..
Truste lelijke MOD !!!!!quote:
Overmorgen is het Pyday!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef Py het volgende:
[..]
Maar die heeft nog geen eigen dag ...
Alle checks innen van je valentijnsquote:
Goud zo mien jong,. Je loopt al weer aardig wat van je overtijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is alvast 1
Nu nog weten hoe het met de C&c Milk Factory is gesteld!![]()
![]()
trust lelijke fokkertjes![]()
Wat past haar teint mooi bij de jurk! Is dit de aflevering waar wij naar kijken of is het de USA reeks die nu loopt?quote:
MUIL dan weer OPEN?quote:
GAWD WOMAN!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
cryptisch is leuk, maar man to man leuker
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!quote:
Die is pas lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!
Oh ja. Die kijk jij (nog) niet ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Wat past haar teint mooi bij de jurk! Is dit de aflevering waar wij naar kijken of is het de USA reeks die nu loopt?
mijn schoonmoeder leeft niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GAWD WOMAN!![]()
gewoon letterlijk, verbouwd en dus zeer veel beton verkruid. Niks moeilijks aan. Ja je schoonmoeder met die grote gok een beetje netjes wegwerken is nog best een klus maar voor de rest easy breasy
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen stortenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GAWD WOMAN!![]()
gewoon letterlijk, verbouwd en dus zeer veel beton verkruid. Niks moeilijks aan. Ja je schoonmoeder met die grote gok een beetje netjes wegwerken is nog best een klus maar voor de rest easy breasy
Als je benen nóg lelijker zijn, mag je ook wel naar 'm schoppen hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!
Buiten werking!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef Jappie het volgende:
Dat is alvast 1
Nu nog weten hoe het met de C&c Milk Factory is gesteld!![]()
![]()
Sjesus mijn gok heeft al een betonne pijler nodigquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen storten![]()
Stukjes eraf hakken.. te beginnen met die gok![]()
Amateurs
ik had het dan ook over de mijne, skattiequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder leeft niet meer
Mwah.. op een stevige fundering kun je een leuk huisje bouwen... van de erfenisquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus mijn gok heeft al een betonne pijler nodig
Ik ga nog niet naar bed. Ik reageerde op truste lelijke fokkers en besloot terug te zwaaien. Zo ben ik.quote:
Het leek ons wel een passende oplossing waar anders een lelijke dilatatievoeg had gezetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen storten![]()
Stukjes eraf hakken.. te beginnen met die gok![]()
Amateurs
hebbie zo'n hekel aan d'r. zonder haar was jouw husband er ook niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had het dan ook over de mijne, skattie
Het is het eindresultaat dat telt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja je schoonmoeder met die grote gok een beetje netjes wegwerken is nog best een klus maar voor de rest easy breasy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |