quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wie loopt er anders met beton rond?
verbouwinkje...quote:
Weet je het zéker?quote:
Maatje 39 Is dat genoegquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
Ik moet weer gaan slapen...en dat terwijl er nog zo veel belangrijke vragen onbeantwoord zijn!
Ik heb ooit met een vriendin samengewoond, waar ik in januari en augustus een dag moest zwijgen, vanwege Elvisday?quote:
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je het zéker?
Misschien komt Peterrr zo wel wéér bij Pauw en Witteman.
Jij komt toch oorspronkelijk ook uit die contreien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Zelfs IK kan niet wennen aan dat dialect hier
WHahahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een vriendin samengewoond, waar ik in januari en augustus een dag moest zwijgen, vanwege Elvisday?
Nee joh, die zwaaien weer een keer vriendelijk naar elkaar, aanstaand weekend thuis tegen Sparta, en alles is weer koek en ei.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?
Dat is alvast 1quote:
iets met MUIL en iets met DICHTquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij komt toch oorspronkelijk ook uit die contreien?![]()
Of bedoel je het dialect hier in de S fokking C?
Om te vertellen dat DIT BOEK besproken zou worden, dat was de deal. En DIT BOEK is helemaal niet besproken. Ja, tijdens de aftiteling begon hij over DIT BOEK... enz...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Om zijn beklag te doen over Mathias zeker ?
Nee dat is niet leuker.. Leer es wat !! Er worden opmerkingen heen en weer gemaakt en ieder ziet zijn lol erin. Nu Jij nog ..Echt hoor neem het allemaal niet zo zwartgallig dat maakt je sc leven een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
cryptisch is leuk, maar man to man leuker
quote:Victoria Beckham made a surprise appearance at New York Fashion Week's Project Runway finale. Posh Spice, who couldn't be missed in an orange ensemble, walked down the runway alongside host Heidi Klum and judges Micheal Kors and Nina Garcia before the designers presented their collections.
Posh wasn't the only celeb in the house though. Meryl Streep and her daughter Mamie Gummer, Make Me A Supermodel's Tyson Beckford and Niki Taylor, Lipstick Jungle's Lindsay Price, Runway alum Laura Bennett, Queer Eye's Ted Allen, How Do I Look's Finola Hughes and the cast of Bravo's upcoming series The Real Housewives of New York City were all on hand.
All five of Project Runway's remaining contestants showed their work at Bryant Park so as not to give away any clues as to which designers make it to the finals.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuker.. Leer es wat !! Er worden opmerkingen heen en weer gemaakt en ieder ziet zijn lol erin. Nu Jij nog ..Echt hoor neem het allemaal niet zo zwartgallig dat maakt je sc leven een stuk makkelijker
Maar die heeft nog geen eigen dag ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze geilt nu op George Clooney..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |