Whoehaaaaaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef Leandra het volgende:
Voor Joep....
Volgens mij wel ..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:
[..]
Nou wil ik het ook weten![]()
een lepeltje Completa in je koffie,
dat is anders en ook lekker heet?
ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhuquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=AR4PGt9oOtoquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn co niet gezien vandaag
Volgens mij hebben we 'm! Of in ieder geval een close genoege call.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:
Zo heeft Leandra in den beginne ook veel geduld met mij gehadquote:
Dan bedank ik je wel! Bedankt Leandra, voor je geweldige hulp!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien beheerst Joep inmiddels de kunst van het PI plaatsen...
Gaby Blaaser [SpanGas] en ANTM - NL edition #8 - Begonnen!
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhu
![]()
WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit hier ook al is huhuh en ook huhhuuhu
![]()
quote:WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.
Jemig wat heb ik aangeslingerd
[..]
Neeheeeeee Buuf de truck was omdat het poeder was !!! .. Kolere ik word oud. Dus geen kouwe koffiemelk maar poeder. En dan blijft ie lekker heet.
jA , NET ZOALS EEN HALF JAAR GELEDEN : DUS MET 10 BIER OP.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...Gertie is back...en ??? ben je nog onder een extreem laag betonnen viaduct door gereden vandaag ?
Topavondquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 'm! Of in ieder geval een close genoege call.
En we hebben ook Gert levend en wel!
Weet je nu eindelijk hoe je een PI moet posten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Leandra!
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is er met Completa! Je maakt mij niet wijs dat je koffie er heet van wordt. Maar wat wel?!
Toen ze in het plafond geklauwd warenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zag nu pas je foto's van Oud en Nieuw met Trees en Bounty!
Ja dat krijg je als iemand een zinnetje eruit piktquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze in het plafond geklauwd warenDenk dat je kerst bedoeld
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je nu eindelijk hoe je een PI moet posten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |