Ja, dat was ook gelijk mijn eerste gedachte toen ik de foto van Dionne zag. En Jaslene doet mij heel erg denken aan Dr. Suresh uit Heroes.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dionne is net Chris Rock
En ik kwam er ook beetje laat achter dat het travo's waren
Maar zij heeft ook als enige helemaal geen snor of baard of op zn minst een schaduw daarvan.. En dr haar is best wel lang voor een vent... Misschien moet ze wel zo'n metro-man zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Sarah slaat hier wat mij betreft het allermeest de plank mis
Die staat er nog veel te vrouwelijk bij
ECHT???quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:48 schreef Maartel het volgende:leuke reeks!
Wat heeft Sarah een dorky lach zeg..
Mogen ze zelf hun bijnaam plus 4 eigenschappen van zichzelf kiezen??
(en in dat geval: wat doet Drag Queen bij Jaslene?)
In dat geval vind ik dat Jaslene veel te voor de hand liggende keuzes heeft gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passen.
Vind het juist wel fijn dat het eens een keer niet over de top is.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Foto's van volgende week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé mop!!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
JaelAan de ene kant zit ik met kromme tenen van plaatsvervangende schaamte, aan de andere kant lach ik me een breuk
Ik vind die Renee trouwens steeds minder sporen hoor, met dat sjaaltje heel de tijd om d'r waffel
Hi darrrrrrrling!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé mop!!![]()
Ik vind Renee wel behoorlijk mooi eigenlijk....
Zou kunnen, daar waren ze niet zo positief over. Ik vind Whitney echt geen model en Jael d'r foto's vond ik ook heel onaantrekkelijk...En ben ik nu de enige die Natasha op Angelina Jolie vind lijken? (op foto's dan)quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Wie zou er uit gaan? Sarah?
Ik moet zometeen ook dringend zappen naar Net 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |