Truste lelijke MOD !!!!!quote:
Overmorgen is het Pyday!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef Py het volgende:
[..]
Maar die heeft nog geen eigen dag ...
Alle checks innen van je valentijnsquote:
Goud zo mien jong,. Je loopt al weer aardig wat van je overtijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is alvast 1
Nu nog weten hoe het met de C&c Milk Factory is gesteld!![]()
![]()
trust lelijke fokkertjes![]()
Wat past haar teint mooi bij de jurk! Is dit de aflevering waar wij naar kijken of is het de USA reeks die nu loopt?quote:
MUIL dan weer OPEN?quote:
GAWD WOMAN!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
cryptisch is leuk, maar man to man leuker
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!quote:
Die is pas lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!
Oh ja. Die kijk jij (nog) niet ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
Wat past haar teint mooi bij de jurk! Is dit de aflevering waar wij naar kijken of is het de USA reeks die nu loopt?
mijn schoonmoeder leeft niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GAWD WOMAN!![]()
gewoon letterlijk, verbouwd en dus zeer veel beton verkruid. Niks moeilijks aan. Ja je schoonmoeder met die grote gok een beetje netjes wegwerken is nog best een klus maar voor de rest easy breasy
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen stortenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GAWD WOMAN!![]()
gewoon letterlijk, verbouwd en dus zeer veel beton verkruid. Niks moeilijks aan. Ja je schoonmoeder met die grote gok een beetje netjes wegwerken is nog best een klus maar voor de rest easy breasy
Als je benen nóg lelijker zijn, mag je ook wel naar 'm schoppen hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben spuuglelijk! Ik zwaai dus met mijn meest lelijke arm naar Jappie!
Buiten werking!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef Jappie het volgende:
Dat is alvast 1
Nu nog weten hoe het met de C&c Milk Factory is gesteld!![]()
![]()
Sjesus mijn gok heeft al een betonne pijler nodigquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen storten![]()
Stukjes eraf hakken.. te beginnen met die gok![]()
Amateurs
ik had het dan ook over de mijne, skattiequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder leeft niet meer
Mwah.. op een stevige fundering kun je een leuk huisje bouwen... van de erfenisquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus mijn gok heeft al een betonne pijler nodig
Ik ga nog niet naar bed. Ik reageerde op truste lelijke fokkers en besloot terug te zwaaien. Zo ben ik.quote:
Het leek ons wel een passende oplossing waar anders een lelijke dilatatievoeg had gezetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet dr dan ook niet in 1 stuk in t beton willen storten![]()
Stukjes eraf hakken.. te beginnen met die gok![]()
Amateurs
hebbie zo'n hekel aan d'r. zonder haar was jouw husband er ook niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had het dan ook over de mijne, skattie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |