abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56708781
Zijn jullie bekend met het programma "America's funniest home videos"? Het is een van de leukere programma's op de Amerikaanse televisie, omdat er video's tussen zitten die spontaan, eerlijk en leuk zijn. Via dit programma krijg je ook een goede kijk op het Amerikaanse gezinsleven.

Er zitten wel wat minpuntjes aan de show, zoals de manier waarop de winnaar van $100.000 per aflevering tot stand komt. Er wordt dan een "nominee" aangekondigd en die blijkt vaak stukken minder leuk te zijn dan de andere filmpjes die worden vertoond. Meestal gaat het om een tenenkrommend fragment van een jengelend kind dat een koekje wil of zo. Uiteindelijk eindigt de show met 3 nominatie's en daar moet het publiek dan uit kiezen. Dit publiek kiest dan verbazend vaak het meest afgrijselijke en tenenkrommende filmpje van de show!

Wat betreft de Amerikaanse (voor)verkiezingen heb ik het gevoel naar America's funniest home videos te kijken. Er is hier zo veel politiek talent, en we eindigen met de McCain, Clinton en Obama, waarbij Obama nog het meeste talent heeft, maar helaas erg on-Amerikaans en Europees is. Nu we zo ver gekomen zijn, zal het mij niet verbazen dat we met de minst geschikte kandidaat eindigen. America's funniest home videos in het kwadraat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56708924
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn jullie bekend met het programma "America's funniest home videos"? Het is een van de leukere programma's op de Amerikaanse televisie, omdat er video's tussen zitten die spontaan, eerlijk en leuk zijn. Via dit programma krijg je ook een goede kijk op het Amerikaanse gezinsleven.
Maak je nu een grapje? Mijn god dat hele programma is tenenkrommend, op enkele filmpjes met dieren na. Hoewel ook die verkracht worden door de meest humorloze voice-overs.

De rest van je vergelijking, even er van uitgaande dat de andere video's wel leuk zijn , gaat wel enigzins op idd, zie ook mijn signature. Degenen die het voor elkaar krijgen zover te komen hebben het vaak achter de ellebogen zitten.
pi_56709342
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Maak je nu een grapje? Mijn god dat hele programma is tenenkrommend, op enkele filmpjes met dieren na. Hoewel ook die verkracht worden door de meest humorloze voice-overs.

De rest van je vergelijking, even er van uitgaande dat de andere video's wel leuk zijn , gaat wel enigzins op idd, zie ook mijn signature. Degenen die het voor elkaar krijgen zover te komen hebben het vaak achter de ellebogen zitten.
Nee, serieus! D'r zitten soms echt hele leuke video's tussen, en met het commentaar zit het tegenwoordig ook wel goed sinds Tom Bergeron het zaakje presenteert. Met Bob Saget was het een stuk minder.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:11:15 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56709405
Tenenkrommend is nog een understatement. Het is zo bar en boos dat ik er spontaan weeën van krijg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56709427
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Maar wij zijn bevooroordeeld, aangezien die filmpjes in Nederland door Hans Kraay jr. van commentaar worden voorzien.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56709567
Ik kan om sommige filmpjes wel lachen, maar van Bob Saget moet ik huilen...
pi_56710700
Ik hoop dat Obama nog een keer zo'n soort actie zal doen:

Daarmee zal hij laten zien dat hij zijn afkomst niet verloochent. In dat opzicht heb ik wel respect voor Jesse Jackson enzo.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:13:34 #108
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56711097
quote:
Er is hier zo veel politiek talent, en we eindigen met de McCain, Clinton en Obama, waarbij Obama nog het meeste talent heeft, maar helaas erg on-Amerikaans en Europees is.
Obama is erg Amerikaans hoor. Overigens, wat meer Europees denken zou Amerika goed doen.
Drink ik.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:21:01 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56711350
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat Obama nog een keer zo'n soort actie zal doen:

[ afbeelding ]

Daarmee zal hij laten zien dat hij zijn afkomst niet verloochent. In dat opzicht heb ik wel respect voor Jesse Jackson enzo.
Ja dat zal hem een boel stemmen opleveren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56711622
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef SpaRood het volgende:
Overigens, wat meer Europees denken zou Amerika goed doen.
Zodat we van ~22% naar >45% belastingtarief kunnen gaan, een werkeloosheid van meer dan 10% en een nog hoger begrotingstekort kunnen gaan?
pi_56711683
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
In dat opzicht heb ik wel respect voor Jesse Jackson enzo.
Jess Jackson is een charlatan. Southpark
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:16:43 #112
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56712947
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zodat we van ~22% naar >45% belastingtarief kunnen gaan, een werkeloosheid van meer dan 10% en een nog hoger begrotingstekort kunnen gaan?
In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort. Het is beter dan wat GW Bush voor elkaar weet te krijgen. Nederland is eerlijker imho.
Drink ik.
pi_56713172
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Doe niet zo schijnheilig. Reagan heeft de belastingen destijds gewoon verhoogd. Alleen de top kreeg een relief. En nu met Bush ook weer.

Een schande.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56713247
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja dat zal hem een boel stemmen opleveren.
Er mag best wel eens wat meer aandacht zijn voor verdrukte groepen. Obama is (half) afkomstig uit één van die groepen.

Helaas heeft dat Black Power symbool nog steeds een geweldadige connotatie, niet geheel onterecht maar ook weer niet volledig terecht.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56713603
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef SpaRood het volgende:

[..]

In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort. Het is beter dan wat GW Bush voor elkaar weet te krijgen. Nederland is eerlijker imho.
IMHO is Amerika eerlijker, ik heb het idee dat individuele inzet daar beter behandeld wordt. Je moet het wel slim doen, maar in ieder geval zul je niet meer dan de helft van je inkomen moeten afstaan als je eenmaal succesvol bent.

Het ligt natuurlijk aan je persoonlijke overtuigingen, maarja, zo denk ik er dus ongeveer over.
pi_56713954
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Was jij gisteren niet nog voor McCain?
Omdat ik van McCain patat hou?
pi_56714430
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

IMHO is Amerika eerlijker, ik heb het idee dat individuele inzet daar beter behandeld wordt. Je moet het wel slim doen, maar in ieder geval zul je niet meer dan de helft van je inkomen moeten afstaan als je eenmaal succesvol bent.

Het ligt natuurlijk aan je persoonlijke overtuigingen, maarja, zo denk ik er dus ongeveer over.
Inderdaad, ALS je succesvol bent én ALS je rijk bent is Amerika 'eerlijker'
Maar als je dat niet bent, om welke reden dan ook, dan dus niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_56717531
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef SpaRood het volgende:

[..]

In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort.
Er zijn meer dan 900.000 WAOers (vergeleken met de beroepsbevolking een belachelijk groot aantal), er lopen veel VUTters rond en een veel te groot aantal mensen werkt in deeltijd. Als je al die vrije uren bij elkaar optelt kom je tot een schrikbarende verborgen werkeloosheid.
pi_56717556
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad, ALS je succesvol bent én ALS je rijk bent is Amerika 'eerlijker'
Maar als je dat niet bent, om welke reden dan ook, dan dus niet.
Als je van aanpakken weet dan is Amerika eerlijker. Als je ziek, zwak en misselijk bent, dan kun je beter in Nederland blijven.
pi_56717605
quote:

Er zitten wel wat minpuntjes aan de show, zoals de manier waarop de winnaar van $100.000 per aflevering tot stand komt. Er wordt dan een "nominee" aangekondigd en die blijkt vaak stukken minder leuk te zijn dan de andere filmpjes die worden vertoond. Meestal gaat het om een tenenkrommend fragment van een jengelend kind dat een koekje wil of zo. Uiteindelijk eindigt de show met 3 nominatie's en daar moet het publiek dan uit kiezen. Dit publiek kiest dan verbazend vaak het meest afgrijselijke en tenenkrommende filmpje van de show!

Wat betreft de Amerikaanse (voor)verkiezingen heb ik het gevoel naar America's funniest home videos te kijken. Er is hier zo veel politiek talent, en we eindigen met de McCain, Clinton en Obama, waarbij Obama nog het meeste talent heeft, maar helaas erg on-Amerikaans en Europees is. Nu we zo ver gekomen zijn, zal het mij niet verbazen dat we met de minst geschikte kandidaat eindigen. America's funniest home videos in het kwadraat.
Americans funniest zuigt aan alle kanten. Vooral het walgelijke commentaar bij de filmpjes.

Nee als het om humor gaat moet je volgens mij niet te ver de zee over, tenminste dit is er geen voorbeeld van. Die presentator maakt mij niet aan het lachen maar geeft me eerder zin om iets te vernielen.
pi_56717872
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:51 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Americans funniest zuigt aan alle kanten. Vooral het walgelijke commentaar bij de filmpjes.

Nee als het om humor gaat moet je volgens mij niet te ver de zee over, tenminste dit is er geen voorbeeld van. Die presentator maakt mij niet aan het lachen maar geeft me eerder zin om iets te vernielen.
Ik weet niet of jullie up-to-date zijn, maar de laatste shows kunnen best vermakelijk zijn. Het is erg voorspelbaar, maar soms zitten er juweeltjes tussen.

Wat betreft humor is het inderdaad zo dat de Britten dat vak beter onder de knie hebben. Maar een Brits-Amerikaanse fusion zoals "the Office" is best te pruimen. En laten we vooral Seinfeld en Curb your Enthusiasm niet vergeten.
pi_56717969
Mja vind ik niet echt dé comedy. Je kunt seinfeld niet bepaald gelijkschakelen met het legendarische fawlty towers. The office vind ik ook goed maar de UK versie is beduidend leuker. Misschien zijn amerikanen net iets te beleefd ofzo. Heb wel eens op tv gezien althans, dat de Nederlandse cynische en grove humor vaak weinig in de smaak zou vallen in de VS maar misschien weet jij het beter dan ik.
South Park is trouwens weer wel zoiets geniaals. The Sopranos (in mijn ogen minstens 50% comedy) is ook een van de beste series sinds jaren.
En natuurlijk zien we hier vooral de oude filmpjes, maar ik heb het sowieso niet zo met homevideos... vaak afgezaagd en soms ook duidelijk in scene gezet. Sowieso lach ik het meeste om een goede cabaretshow met niet teveel engagement en juist wat relativering (door harde grappen te maken over taboes bijv)
pi_56719253
Ik heb al jaren geen Nederlandse comedy meer gezien, maar ik kan me niet herinneren dat het wel eens leuk was. In mijn tijd keek ik vooral veel BBC. Serie's als Men Behaving Badly, Game on, Father Ted en the Fast Show. Klassiekers: The Young Ones, Fawlty Towers en Bottom. Een canadese aanrader is the Red Green show.
  donderdag 14 februari 2008 @ 02:10:03 #124
202940 Diebold
We love the South
pi_56719391
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Obama is Clinton voorbij .
Obama was Clinton al sinds Nevada voorbij.
Als het aan CNN legt dan lag Obama begin vorig jaar al achter, lang voor de eerste verkiezingen in Iowa had Clinton al de leiding in superdelegates. Zelfs Bill Clinton is een superdelegate, zijn stem telt evenzwaar al die van duizenden gewone Amerikanen. Een superdelegate waarvan we al lange tijd weten dat ie niet van gedachten zal veranderen. Van de rest zullen we het zien.

Onze stad, palnaast de luchtmachtbasis, heeft het nationale record gehaald. De grootste opkomst, percentage, vergeleken met elke andere stad nationwide. Obama won hier met 82%.
In Shaw AFB, South Carolina, was het 72%

Bij de exit poll werden we gevraagd om onze opinie over Irak ed. De interviewers waren drie blanke mannen en een African American man, allen veteranen. We vertelden ze dat het onze mening is dat Clinton met zogenaamd 35 jaar ervaring geen idee heeft wat het Powell Doctrine is en dat ze bij elke verkiezing van gedachten veranderd, terwijl Obama vanaf het begin tegen de oorlog was. Toen begonnen ze allemaal te klappen en te schreeuwen "Obama, Obama".
Alle branches van de military zijn vertegenwoordigd hier in Virginia, de grootste military bevolking van het land. Uiteraard kreeg ook Virginia geen breakdown van de military vote van de corporate media. Dat blijft alleen voor Florida weggelegd.

Awesome!
Yes, we can!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diebold op 14-02-2008 02:29:53 ]
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  donderdag 14 februari 2008 @ 03:12:08 #125
202940 Diebold
We love the South
pi_56719649
Onze Governor Time Kaine was geweldig enthousiast tijdens de campagne. We denken dat naast Webb maakt ook hij een goede kans maakt op VP, en de Governor van een andere rode staat, Kansas, Governor Kathleen Sebelius.

Vandaag kregen we een email van Howard Dean, de huidige DNC voorzitter, waarin hij uitgebreid McCain aanvalt, en vraagt om de steun voor Hillary en Obama. We hebben direct een email naar 'm teruggestuurd met onze positie mbt de Clintons en de partij van de Democraten, dat als het opnieuw tot een race tussen de gevestigde orde neerkomt, we onder geen enkele omstandigheid voor de Clintons zullen stemmen, en dat McCain onze stem zal krijgen en de redenen waarom.

We hebben ook direct de gelegenheid genomen om onze afschuw te uiten voor het verzoek van de Ciintons om de regels ACHTERAF te veranderen die door de partij zelf voor de verkiezingen waren vastgelegd, het niet meetellen van de delegates van Michigan en Florida, en het verbod voor de kandidaten en voor vrijwilligers van de kandidaten om in deze Staten campagne te voeren. Organisatie op de grond maakt een groot verschil, dat hebben we hier in South Carolina en opnieuw in Virginia gezien. Dat dit zelfs een onderwerp van discussie bij de partij van de Democraten is doet ons herinneren waarom we naast dat we geen Republikeinen zijn ook geen Democraten zijn, maar Independents.

Ter ere van President Lincoln hebben we gisteren op 12 February, Lincoln's verjaardag, samen met honderdduizend+ andere Obama supporters een symbolische donatie overgemaakt naar de campagne van Obama van 5.01 of een meervoud ervan. (President Lincoln staat op het briefje van 5 en op de penny.) Wij en de grote meerderheid van Obama's donateurs zitten voorlopig nog niet aan ons maximum, de grote meerderheid van Clinton wel.

Yes, we can!

[ Bericht 2% gewijzigd door Diebold op 14-02-2008 04:17:09 ]
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')