Maak je nu een grapje?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn jullie bekend met het programma "America's funniest home videos"? Het is een van de leukere programma's op de Amerikaanse televisie, omdat er video's tussen zitten die spontaan, eerlijk en leuk zijn. Via dit programma krijg je ook een goede kijk op het Amerikaanse gezinsleven.
Nee, serieus! D'r zitten soms echt hele leuke video's tussen, en met het commentaar zit het tegenwoordig ook wel goed sinds Tom Bergeron het zaakje presenteert. Met Bob Saget was het een stuk minder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje?Mijn god dat hele programma is tenenkrommend, op enkele filmpjes met dieren na. Hoewel ook die verkracht worden door de meest humorloze voice-overs.
De rest van je vergelijking, even er van uitgaande dat de andere video's wel leuk zijn, gaat wel enigzins op idd, zie ook mijn signature. Degenen die het voor elkaar krijgen zover te komen hebben het vaak achter de ellebogen zitten.
Maar wij zijn bevooroordeeld, aangezien die filmpjes in Nederland door Hans Kraay jr. van commentaar worden voorzien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje?Mijn god dat hele programma is tenenkrommend, op enkele filmpjes met dieren na. Hoewel ook die verkracht worden door de meest humorloze voice-overs.
De rest van je vergelijking, even er van uitgaande dat de andere video's wel leuk zijn, gaat wel enigzins op idd, zie ook mijn signature. Degenen die het voor elkaar krijgen zover te komen hebben het vaak achter de ellebogen zitten.
Obama is erg Amerikaans hoor. Overigens, wat meer Europees denken zou Amerika goed doen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Lyrebird het volgende:
Er is hier zo veel politiek talent, en we eindigen met de McCain, Clinton en Obama, waarbij Obama nog het meeste talent heeft, maar helaas erg on-Amerikaans en Europees is.
Ja dat zal hem een boel stemmen opleveren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat Obama nog een keer zo'n soort actie zal doen:
[ afbeelding ]
Daarmee zal hij laten zien dat hij zijn afkomst niet verloochent. In dat opzicht heb ik wel respect voor Jesse Jackson enzo.
Zodat we van ~22% naar >45% belastingtarief kunnen gaan, een werkeloosheid van meer dan 10% en een nog hoger begrotingstekort kunnen gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef SpaRood het volgende:
Overigens, wat meer Europees denken zou Amerika goed doen.
Jess Jackson is een charlatan. Southparkquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
In dat opzicht heb ik wel respect voor Jesse Jackson enzo.
In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort. Het is beter dan wat GW Bush voor elkaar weet te krijgen. Nederland is eerlijker imho.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zodat we van ~22% naar >45% belastingtarief kunnen gaan, een werkeloosheid van meer dan 10% en een nog hoger begrotingstekort kunnen gaan?
Doe niet zo schijnheilig. Reagan heeft de belastingen destijds gewoon verhoogd. Alleen de top kreeg een relief. En nu met Bush ook weer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zodat we van ~22% naar >45% belastingtarief kunnen gaan, een werkeloosheid van meer dan 10% en een nog hoger begrotingstekort kunnen gaan?
Er mag best wel eens wat meer aandacht zijn voor verdrukte groepen. Obama is (half) afkomstig uit één van die groepen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat zal hem een boel stemmen opleveren.
IMHO is Amerika eerlijker, ik heb het idee dat individuele inzet daar beter behandeld wordt. Je moet het wel slim doen, maar in ieder geval zul je niet meer dan de helft van je inkomen moeten afstaan als je eenmaal succesvol bent.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef SpaRood het volgende:
[..]
In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort. Het is beter dan wat GW Bush voor elkaar weet te krijgen. Nederland is eerlijker imho.
Omdat ik van McCain patat hou?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Was jij gisteren niet nog voor McCain?
Inderdaad, ALS je succesvol bent én ALS je rijk bent is Amerika 'eerlijker'quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
IMHO is Amerika eerlijker, ik heb het idee dat individuele inzet daar beter behandeld wordt. Je moet het wel slim doen, maar in ieder geval zul je niet meer dan de helft van je inkomen moeten afstaan als je eenmaal succesvol bent.
Het ligt natuurlijk aan je persoonlijke overtuigingen, maarja, zo denk ik er dus ongeveer over.
Er zijn meer dan 900.000 WAOers (vergeleken met de beroepsbevolking een belachelijk groot aantal), er lopen veel VUTters rond en een veel te groot aantal mensen werkt in deeltijd. Als je al die vrije uren bij elkaar optelt kom je tot een schrikbarende verborgen werkeloosheid.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef SpaRood het volgende:
[..]
In Nederland is er geen werkeloosheid van 10% en is er vrijwel geen begrotingstekort.
Als je van aanpakken weet dan is Amerika eerlijker. Als je ziek, zwak en misselijk bent, dan kun je beter in Nederland blijven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ALS je succesvol bent én ALS je rijk bent is Amerika 'eerlijker'
Maar als je dat niet bent, om welke reden dan ook, dan dus niet.
Americans funniest zuigt aan alle kanten. Vooral het walgelijke commentaar bij de filmpjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn jullie bekend met het programma "America's funniest home videos"? Het is een van de leukere programma's op de Amerikaanse televisie, omdat er video's tussen zitten die spontaan, eerlijk en leuk zijn. Via dit programma krijg je ook een goede kijk op het Amerikaanse gezinsleven.
Er zitten wel wat minpuntjes aan de show, zoals de manier waarop de winnaar van $100.000 per aflevering tot stand komt. Er wordt dan een "nominee" aangekondigd en die blijkt vaak stukken minder leuk te zijn dan de andere filmpjes die worden vertoond. Meestal gaat het om een tenenkrommend fragment van een jengelend kind dat een koekje wil of zo. Uiteindelijk eindigt de show met 3 nominatie's en daar moet het publiek dan uit kiezen. Dit publiek kiest dan verbazend vaak het meest afgrijselijke en tenenkrommende filmpje van de show!
Wat betreft de Amerikaanse (voor)verkiezingen heb ik het gevoel naar America's funniest home videos te kijken. Er is hier zo veel politiek talent, en we eindigen met de McCain, Clinton en Obama, waarbij Obama nog het meeste talent heeft, maar helaas erg on-Amerikaans en Europees is. Nu we zo ver gekomen zijn, zal het mij niet verbazen dat we met de minst geschikte kandidaat eindigen. America's funniest home videos in het kwadraat.
Ik weet niet of jullie up-to-date zijn, maar de laatste shows kunnen best vermakelijk zijn. Het is erg voorspelbaar, maar soms zitten er juweeltjes tussen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:51 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Americans funniest zuigt aan alle kanten. Vooral het walgelijke commentaar bij de filmpjes.
Nee als het om humor gaat moet je volgens mij niet te ver de zee over, tenminste dit is er geen voorbeeld van. Die presentator maakt mij niet aan het lachen maar geeft me eerder zin om iets te vernielen.
Obama was Clinton al sinds Nevada voorbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |