abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56704555
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
Ik sta nu officieel achter Obama.Ik endorse nu officieel Obama .
Ja die heeft ook zoveel overeenkomsten met Ron Paul
pi_56704584
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:05 schreef Chewie het volgende:
Maar dat was ver voor de verkiezingen, Obama's race lijkt op die van bijvoorbeeld Dukakis en dat liep niet goed af, Dukakis scoorde ook goed bij de doelgroep die nu het fanatiekst achter Obama staat maar die doelgroep liet het wel afweten bij de verkiezingen.
Ik heb geen flauw idee, is dat zo?
quote:
Vandaar dat ik ook steeds minder zeker ben van een Democratische overwinning.
In november is het de keus tussen Bush-III en een Democraat, ik heb er alle vertrouwen in dat de Democraten gaan winnen.
pi_56704601
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:53 schreef Monidique het volgende:
En... ik ben even aan het vergelijken, maar hoe kun je zeggen dat Martin Luther King en Barack Obama hetzelfde accent hebben? Sterker nog, dat Obama het zwaar ingestudeerd heeft.
Accent is mischien ongelukkig uitgedrukt maar qua intonatie is het zeker vergelijkbaar en het ingestudeerde baseer ik op het verschil in speeches en interviews.
pi_56704646
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Accent is mischien ongelukkig uitgedrukt maar qua intonatie is het zeker vergelijkbaar
Want het is een speech, het zijn mannen en... uhm... waarom? Wel, je hebt gelijk, het is niet zo oncharismatisch als een speech van Bush of McCain, maar voor de rest... inspirerende, goede speeches, ja, dat zijn het beide, maar voor de rest hoor ik maar weinig uitzonderlijke overeenkomsten.
quote:
en het ingestudeerde baseer ik op het verschil in speeches en interviews.
Daarom is het ene een speech en het andere een interview.
pi_56704649
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, is dat zo?
Ja, Bernard Hammelburg had het daar onlangs ook nog over in zijn radio-column op BNR.
quote:
In november is het de keus tussen Bush-III en een Democraat, ik heb er alle vertrouwen in dat de Democraten gaan winnen.
Ik hoop het maar ik heb er steeds minder vertrouwen in.
pi_56704667
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja, Bernard Hammelburg had het daar onlangs ook nog over in zijn radio-column op BNR.
Als Bernard Hammelburg het zegt...
pi_56704683
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als Bernard Hammelburg het zegt...
Daar is nog wel meer informatie over te vinden, wikipedia bijvoorbeeld
pi_56704770
<
pi_56704779
Vast wel. Ik vind het niet.
pi_56705126
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef Monidique het volgende:
Vast wel. Ik vind het niet.
Als ik het vind zal ik het voor je posten. in mijn geschiedenis moet ook nog een link staan naar een opiniestuk van (ik dacht) NY times hierover maar daarvoor moet je wachten tot vanavond, zit nu op mijn werk.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
afgelopen verkiezingen voor het huis hebben wel aangetoond dat democraten er beter voor staan dan republikeinen... ...
Dit is normaal gesproken geen goed teken voor (in dit geval) de democraten, gaat niet altijd op maar wie de macht heeft in het huis en senaat levert meestal niet de president.
pi_56706308
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja die heeft ook zoveel overeenkomsten met Ron Paul
Ik denk dat de meeste Paul-supporters overstappen op Obama. Vooral het Irak en buitenlands beleid hebben Obama en Paul gemeen. Hillary heeft zelfs voor de Irak-oorlog gestemd .
pi_56706315
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het geloof in Ron Paul definitief opgegeven ?
.

En maakt Obama volgens jou wel een kansje?
pi_56706555
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Meer dan Paul ooit had buiten de Twilight Zone in elk geval.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56706616
quote:

[..]

.

Hij maakt zelfs een bijhoorlijk grote kans, al moeten we niet doen of hij er al is.
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:47:37 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56706671
quote:

[..]

.

Bandwagon...
pi_56707144
Ik hoop maar dat die fanatiekelingen van Obama ook in november stemmen, want anders zitten we met Bush tot 2012

Is het einde van de wereld niet voorspelt in 2012?
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_56707219
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:10 schreef Joe. het volgende:

Is het einde van de wereld niet voorspelt in 2012?
Ja vlak na de verkiezingen in 2012 die Jeb Bush heeft gewonnen/gestolen
pi_56707293
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja vlak na de verkiezingen in 2012 die Jeb Bush heeft gewonnen/gestolen
Is die gast nog gouveneur?

Ik hoop dat het ooit verboden word Bush te heten als je in de poltiek wil.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_56707339
Of 'Bos'.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56707438
Over walter mondale:
quote:
After losing the 1980 election, he returned briefly to the practice of law at Winston and Strawn, a large Chicago-based law firm. Mondale ran for the Democratic presidential nomination in the 1984 election. He was the frontrunner in the race, facing competition from Rev. Jesse Jackson and Senator Gary Hart of Colorado. Jackson's support dried up after he made an off-the-record reference to Jews as "Hymies" and New York City as "Hymietown." Mondale used the Wendy's slogan "Where's the beef?" to describe Hart's policies as lacking depth. Mondale clinched the nomination with the majority of delegates on the first ballot.

When he made his acceptance speech at the Democratic Convention, Mondale said: "By the end of my first term, I will reduce the Reagan budget deficit by two-thirds. Let's tell the truth. It must be done, it must be done. Mr. Reagan will raise taxes, and so will I. He won't tell you. I just did."[2] While this was meant to show that Mondale would be honest with voters, it was largely interpreted as a campaign pledge to raise taxes, which was unappealing to some voters. In 1986, Reagan did sign into law a bill that raised taxes for corporations and flattened the tax rates for individual taxpayers, raising the bottom tax rate from 11% to 15% and lowering the top tax rate from 50% to 28% (Tax Reform Act of 1986).
Beetje vergelijkbaar met Wouter Bos zo te lezen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56707845
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste Paul-supporters overstappen op Obama. Vooral het Irak en buitenlands beleid hebben Obama en Paul gemeen. Hillary heeft zelfs voor de Irak-oorlog gestemd .
Wat betreft kernwaarden staan ze echter net zo ver tegen over alkaar als SP en PvdV...
pi_56707853
Net per ongeluk in Obama topic gepost, waar het ook wel past, maar hier beter:

http://www.youtube.com/watch?v=UNdHd3TXruc Iets voor TRU/BNW of zit er wat in?
pi_56707930
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
Ik sta nu officieel achter Obama.Ik endorse nu officieel Obama .
Was jij gisteren niet nog voor McCain?
pi_56708103
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Net per ongeluk in Obama topic gepost, waar het ook wel past, maar hier beter:

http://www.youtube.com/watch?v=UNdHd3TXruc Iets voor TRU/BNW of zit er wat in?
Tsja, CFR bestaat echt, net als PNAC. En als grote denktanks het zijn ze belangrijk in het formuleren van beleid. Maar ik geloof niet dat het een of andere Kwade allesbepalende organisatie is...
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:25:40 #100
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56708524
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')