quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:52 schreef pberends het volgende:
Dit kan wel foutgaan, want ze brengen dit poepspel niet eens op de PC uit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef sander89 het volgende:
Frequenties veranderd of (sterkte)zendmast veranderd van sommige zenders?
Ik heb soms erg hard gebonk achtig door me computer boxen dan kan je geen een iets luisteren dus dan zet ik ze maar uit
Ja verkeerde topic, had meteen veranderd maar jij was me nog voor blijkbaarquote:
Ik dacht dat het over GTA gingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, had meteen veranderd maar jij was me nog voor blijkbaar
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
Het speelt toch beter op een console dus wees blij! Koop gewoon een 360 of PS3 a 400 euro en GTA er bij en je bent de man!
Voor mij is het dubbel en dwars waard!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:25 schreef ScarFace- het volgende:
Om nu alleen voor GTA een console te kopen nah.
X360 a 330 euro / PS3 a 470 euro.
Veel te duur ik wacht wel ff totdat ie op de pc komt.
Misschien een controller erbij kopen a 30 euro
even wennen, maar als je er aan gewend bent speelt het fantastischquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.
Voor GTA juist beter als tobo + muis! Vooral omdat je meestal in de auto zitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.
Ik speel GTA liever op de pc met een tobo en muis. Maar IK MOET EN ZAL HET SPELEN dus ik ga een 360 kopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor GTA juist beter als tobo + muis! Vooral omdat je meestal in de auto zit
Niks tegen de 360.......maaaarrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik speel GTA liever op de pc met een tobo en muis. Maar IK MOET EN ZAL HET SPELEN dus ik ga een 360 kopenEn dan later voor de pc nog 8 keer uitspelen.
Dat ligt er ook maar aan of het spel dat ondersteund. En de 360 kan het ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niks tegen de 360.......maaaarrr
waarom koop je geen PS3... daar kun je een tobo en muis op aansluiten.
Als ik dat eerder had geweten. Had ik me dierekt een PS3 gekocht
i.p.v. de 360.
Ja, maar je kunt er ook voor kiezen om het op te halen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
Vraagie: Als je de game via een pre-order bij FRS besteld, kan je deze thuis laten opsturen bij release?
Idd met behulp van een XPFS kun je een tobo en muis op de 360 aansluitenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan of het spel dat ondersteund. En de 360 kan het ook.
En voor de 360 zijn toffere games. En de PS3 is duurder. En de PS3 is niet ombouwbaar.
GTA is groot geworden op de PC.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die lopen te zeuren over waarom hij niet eerst op d pc uitkomt: GTAIII is groot geworden door de PS2, daarom dus
Daarnaast brengen console games veel meer op dan PC games, dus ook zakelijk een betere keus.
Ikzelf heb meer vertrouwen in bol.comquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
Vraagie: Als je de game via een pre-order bij FRS besteld, kan je deze thuis laten opsturen bij release?
GTA serie is groot geworden op de PCquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die lopen te zeuren over waarom hij niet eerst op d pc uitkomt: GTAIII is groot geworden door de PS2, daarom dus
Daarnaast brengen console games veel meer op dan PC games, dus ook zakelijk een betere keus.
Kleine kinderen worden groot,.... het ouderlijk huis voelt verlaten aan,.. hence,.. tijd om volwassen te wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
GTA serie is groot geworden op de PC
Het gaat ook al jaren zo dat hij alleen voor Sony kwam, en nu voor de PS3 en Xbox 360.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik snap de verbazing ookj niet aangezien het al een aantal jaren zo gebeurd bij GTA.
Dat kan een slimme zet blijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het gaat ook al jaren zo dat hij alleen voor Sony kwam, en nu voor de PS3 en Xbox 360.
Maar dat is *waarschijnlijk* omdat Microsoft tientallen miljoenen heeft betaald.
Jawel, want er gaan nu heul veel mensen een Xbox 360 kopen. Waaronder ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan een slimme zet blijkenMaar misschien ook niet!
*insert opmerkingen over vaak stuk en hd-dvd*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jawel, want er gaan nu heul veel mensen een Xbox 360 kopen. Waaronder ik.
Van de nieuwste versie Xbox 360 (met nieuw moederbord en koeling) is nog géén een bekend geval dat ie kapot is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*insert opmerkingen over vaak stuk en hd-dvd*
Waarom? Veel mensen willen geen console, maar een console, blu-ray speler en media center in 1. Mensen willen 1 apparaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Van de nieuwste versie Xbox 360 (met nieuw moederbord en koeling) is nog géén een bekend geval dat ie kapot is.
What the fuck boeit HD-DVD of Bluray nou
Over een jaartje koop je een blu-ray speler voor 50 euro, en ik heb nog geeneens een Full HDTV.
Als bluray de doorslag geeft om een PS3 te kopen ben je echt een mongool. Sowieso kan je 1080P kwaliteit ook op een dual layer dvdtje kwijt.
ik heb een ps3 , xbox 360 en een hd tvquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Van de nieuwste versie Xbox 360 (met nieuw moederbord en koeling) is nog géén een bekend geval dat ie kapot is.
Over een jaartje koop je een blu-ray speler voor 50 euro, en ik heb nog geeneens een Full HDTV.
Als bluray de doorslag geeft om een PS3 te kopen ben je echt een mongool. Sowieso kan je 1080P kwaliteit ook op een dual layer dvdtje kwijt.
Ik niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Veel mensen willen geen console, maar een console, blu-ray speler en media center in 1. Mensen willen 1 apparaat.
Ik reageerde alleen maar op het feit dat het niet dom is om je door blu-ray te laten overhalen.quote:
Dan kan jij mss wel 5 gebruiks voor en nadelen geven van de PS3 en de 360quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb een ps3 , xbox 360 en een hd tv
xbox te kleine harde schijfquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kan jij mss wel 5 gebruiks voor en nadelen geven van de PS3 en de 360
Opvallend feit dat het IQ van mensen die een Xbox 360 én een PS3 hebben angstaanjagend laag is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
xbox te kleine harde schijf
ps 3 heb blue ray
xbox maakt te veel geluid
xbox leukere spellen nu denk ik.
xbox live uitgebreider dan ps online
Er is zelfs een topic voor GTA op de console en de pc!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
Gaat dit nog over GTA?![]()
Er zijn al genoeg zei k topics over de verschillende consoles en een PC
pardonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Opvallend feit dat het IQ van mensen die een Xbox 360 én een PS3 hebben angstaanjagend laag is.
dat is dan enorm compressed en dus brakke kwaliteit. Echte blu-ray disks komen in de buurt van 50gb, dat past dus niet op een dual layer dvdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan moet misschien ook wel: http://www.psonly.nl/nieu(...)exclusief_na_GTA_IV/quote:
Dat zou echt naar zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan moet misschien ook wel: http://www.psonly.nl/nieu(...)exclusief_na_GTA_IV/
Werkt niet..quote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
(Fanmade kaart van GTA IV, op basis van de filmpjes en plaatjes)
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://games.blogo.nl/?comments/2008224-gta-iv-map.html
(Fanmade kaart van GTA IV, op basis van de filmpjes en plaatjes)
Moeten die PS3 fanboys nodig zeggenquote:Sony + Rockstar = onverslaanbaar... Ik hoop dat Rockstar exclusief wordt... Dan kunnen we eindelijk een beetje graphics in GTA krijgen inplaats van die bagger xbox kwaliteit...
Exclusiviteit isook in het voordeel van de consument, spellen (zoals deze) worden bijvoorbeeld niet uitgesteld.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het maakt mij niet uit op hoeveel platforms GTAIV uitkomt, zo lang er maar eentje tussen zit die ik bezit, exclusiviteit is leuk als console-seller, maar multi-platform is vriendelijker voor de consument.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pure exclusives zorgen wel voor een betere grafische kwaliteitquote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het maakt mij niet uit op hoeveel platforms GTAIV uitkomt, zo lang er maar eentje tussen zit die ik bezit, exclusiviteit is leuk als console-seller, maar multi-platform is vriendelijker voor de consument.
voorlopig krijgt de 360 extra content in 2008 en 2009 (die zeer waarschijnlijk groot zullen zijn), dus van die deal kunnen PS3-bezitters pas gaan genieten bij een volgende GTA, die ws pas over een paar jaar zal verschijnen (als die deal al waar isquote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat komt omdat de PS3 gewoon te master is om games op te ontwerpen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
PS3 exlusives hahahahaha jezus die fanboys gaan wel erg ver voor hun baggerconsoletje.
Ajb zeg. Herrineren we ons nog dat het uitstel kwam door de PS3?
Uw wens is mijn bevel:quote:Op zondag 24 februari 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil wel eens een uptodate lijstje met feiten zien. Zoals die feiten die eergisteren ofzo zijn vrijgegeven enzo? Niet al die kutgeruchten
quote:• Liberty City heeft meer straten dan wat voor game and ook in het genre.
• Je kunt niet ieder gebouw binnen gaan. Al is er wel interactie met de meeste gebouwen, je kunt bijvoorbeeld, daken, trappen, nooduitgangen etc gebruiken.
• Bowling games, dart games, drink games, strip clubs en nacht clubs zitten in de game.
• Het thema van GTA: IV gaat om menselijke relaties.
• Soms kan je tijdens een missie gebeld worden door een contact persoon, dan kan deze bijvoorbeeld vragen of je hem kan helpen. Op dat moment kan je kiezen tussen je missie waar je mee bezig bent of je contactpersoon, als je, je contactpersoon helpt kan dit invloed hebben op je missie en zou je deze misschien niet opnieuw kunnen doen.
• De next-gen realistische en levende stad is werkelijk prachtig.
• Het aantal mensen die je ziet is per omgeving anders, in de stad is het bijvoorbeeld erg druk.
• Als je in de stad loopt met een wapen kunnen sommige mensen de politie bellen.
• Mensen raken soms ook in paniek, zo wou Niko een auto stelen maar de bestuurder racete snel weg, waarbij het voertuig tegen andere twee voertuigen knalde.
• Niko probeerde ook zonder wapen een voertuig te stelen, hierbij werd hij helaas in elkaar geslagen door de bestuurder.
• Burgers reageren dus erg realistisch, iedere burger heeft daarom ook een eigen leven.
• Men deed er 15 minuten over om door 2/3 van Manhattan te gaan met een boot. Ze deden er 10 minuten over om met een auto door Brooklyn en Central Park te gaan.
• De auto's lopen erg realistisch schade op, ieder gedeelte kan zelfs buigen.
• De missies zijn nu gevarieerder en moeilijker dan de vorige GTA delen.
• De game gaat bijna gold, er zitten bijna geen bugs in en de framerate is super vloeiend.
• Niko kan overal klimmen, je kunt ook tegen muren schuilen en bewegen.
• Er is een zwemclub.
• Met 5 wanted sterren is het bijna onmogelijk om te ontsnappen, de politie zit overal en ze zijn veel slimmer dan de vorige GTA delen.
• In een boot zijn de geluids-effecten geweldig, je hoort zelfs de golven tegen de boot opslaan.
• Met krachtige wapens gaan de kogels door muren heen.
• Het weersysteem van de vorige delen is ook weer aanwezig
• Als je dood gaat, moet je $100 betalen maar je behoud wel je wapens.
• Als je naar de gevangenis gaat betaal je meer dan $100 en ben je, je wapens kwijt.
• Als je dronken bent is het heel moeilijk normaal te bewegen, de effecten zijn zeer goed nagedaan.
• Helikopters hebben s'nachts zoeklichten.
• Als je in een strip club geld geeft aan vrouwen, dan zullen deze ook gaan strippen.
• Afhankelijk in welke omgeving je bevind, zullen sommige personages met andere talen praten.
• Health kits zijn alleen in gebouwen aanwezig.
Ja maar dit zijn dus die feiten die een paar dagen geleden zijn gekomen, een maandje terug was er toch ook een shitload aan feiten vrijgegeven?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat komt omdat de PS3 gewoon te master is om games op te ontwerpen.
Ik denk dat dit een nóg meer fanboy-bericht isquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
PS3 exlusives hahahahaha jezus die fanboys gaan wel erg ver voor hun baggerconsoletje.
quote:
Anti-fanboyisme is ook fanboyisme.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Had ik mn smoel maar gehoudenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
[..]
Anti-fanboyisme is ook fanboyisme.
Ha, die gedachte heb ik ook precies.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ga denk deze week maar crackdown kopen. moet die echt nog eens uitspelen voor gta 4 komt.
had 1 gang gehad ofzo, moest hem toen inleveren
soort gelijk spel
Ik zit er toch over te denken een console te gaan halen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ik wacht gewoon op de PC versie. Ben vooral benieuwd naar de systeemeisen. Wil hem natuurlijk wel op z'n mooist kunnen draaien. Hoop dat ze ook weer zo'n leuk doosje met travel guide erbij doen zoals bij SA
GTA moet gewoon ook naar de pc komen, 29 April!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ja inderdaad, doch is een console goedkoper dan een PC. Je hoeft niet elk jaar je videokaart te upgraden![]()
Maar ik kan maar niet wennen aan die controllers, elke keer als ik erop speel bij vrienden dan word ik keihard ingemaaktAl is dat natuurlijk wel te leren.
Gaat niet gebeuren. Een reden zou kunnen zijn dat je zo'n monster PC voor GTAIV nodig hebt, dat niemand hem kan draaien... Dan is later uitbrengen een betere optie, als de systeemeisen wat meer standaard zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:56 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
GTA moet gewoon ook naar de pc komen, 29 April!
crackdown is gewoon een toffe free roaming gamequote:Op maandag 25 februari 2008 20:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
GTA 4 is een evolutie op zich tegenover Crackdown.
Naja ik denk neit dat je echt een monster van een PC nodig hebt hoor. Denk dat als je pc nieuwe spellen als CoD4, en matigjes Crysis wel draait GTA IV ook wel zou draaien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Een reden zou kunnen zijn dat je zo'n monster PC voor GTAIV nodig hebt, dat niemand hem kan draaien... Dan is later uitbrengen een betere optie, als de systeemeisen wat meer standaard zijn.
Kost namelijk nogal wat, om zo'n spel naar de PC te vertalen.
ik hoop het want dat is hier namelijk het gevalquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naja ik denk neit dat je echt een monster van een PC nodig hebt hoor. Denk dat als je pc nieuwe spellen als CoD4, en matigjes Crysis wel draait GTA IV ook wel zou draaien.
hoezo toyota prius kloonquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)s/6184/?p=1#reacties
echt gaaf
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
Grappig, wij hebben zelf een prius, kan niet wachten om een Karin te nakken in GTA IV
Ja uhh me pa wou die. Maar alleen maar omdat ie navigatie/parkeerhulp enzo had.quote:
dat is miss nog erger dan dat ie hybride isquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Maar alleen maar omdat ie navigatie/parkeerhulp enzo had.
Alles , Diesels zijn net zo zuinig en zien er niet zo suf uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Kremers het volgende:
Wat is er mis met een hybride auto, stelletje vervuilers!
Het maakt geen geluid?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Kremers het volgende:
Wat is er mis met een hybride auto, stelletje vervuilers!
Nope, volgens mij niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Alles , Diesels zijn net zo zuinig en zien er niet zo suf uit.
Hoe zit het trouwens met de extra content op de ps3 hier was geloof ik toch ook sprake van
Nouja, vandaag is gezegd dat het ALLEEN EN EXCLUSIEF voor de Xbox 360 is, en nooit voor de PS3 komtquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Alles , Diesels zijn net zo zuinig en zien er niet zo suf uit.
Hoe zit het trouwens met de extra content op de ps3 hier was geloof ik toch ook sprake van
Ja, Microsoft zegt ook dat Vice City en San Andreas min of meer uitbreidingen waren voor GTAIII, ik zou d'r nog niet 100% op vertrouwen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nouja, vandaag is gezegd dat het ALLEEN EN EXCLUSIEF voor de Xbox 360 is, en nooit voor de PS3 komt
En dat één downloadable ding net zo groot is als Vice City/San Andreas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |