quote:Grand Theft Auto IV zit vol kleine details. Hier een lijstje met de voor mij meest opvallende dingetjes:Wanneer je tijdens het luisteren naar de radio wordt gebeld, hoor je het karakteristieke statische geluidje. Wanneer een neergeschoten vijand zijn geweer op de grond laat vallen, bestaat de kans dat deze bij het raken van de grond nog eens afgaat. Je kunt over schuttingen klimmen, maar ook gebouwen kun je, mits er richels zijn, beklimmen. In tegenstelling tot de voorgaande GTA-games, kunnen politieagenten je staande houden wanneer ze je onder schot hebben. Niko zal dan zijn handen omhoog houden om vervolgens langzaam door zijn knieën te gaan. Deze animatie kun je doorbreken door snel weg te rennen. Voetgangers lopen soms met prullaria in hun handen, zoals tassen of koffiebekers. Loop je tegen ze op, dan zullen ze die laten vallen. Wanneer je een bestuurder van dichtbij onder schot houdt, zal deze zijn handen omhoog houden, langzaam wegduiken en de wagen keren en wegrijden. Schiet je hem echter door zijn hoofd, dan bestaat de kans dat hij voorover op zijn stuur valt, waarbij de claxon van de wagen af zal gaan. Alle wagens hebben een GPS, maar bij de dure modellen zal een vrouwenstem je de weg wijzen. Iedere politiewagen heeft een computer aan boord waarmee je criminelen op kunt zoeken, evenals de plek waar ze zich bevinden. Je kunt dit op naam doen, maar ook aan de hand van een foto die je met je telefoon hebt genomen. Ook kun je in een politiewagen om back-up oproepen, waarbij het zelfs mogelijk is dat je in een benarde situatie de politie het vuile werk op laat knappen. Tijdens missies kun je jouw telefoon gebruiken om radio te luisteren. Omdat GTA wat meer realistisch is, zweven er geen hartjes. Dit is wat natuurgetrouwer opgelost met EHBO-pakketjes. Kogelvrije vesten zijn afwezig vanwege het coversysteem.
Bron: Power Unlimited, #171, maart 2008
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:52 schreef pberends het volgende:
Dit kan wel foutgaan, want ze brengen dit poepspel niet eens op de PC uit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef sander89 het volgende:
Frequenties veranderd of (sterkte)zendmast veranderd van sommige zenders?
Ik heb soms erg hard gebonk achtig door me computer boxen dan kan je geen een iets luisteren dus dan zet ik ze maar uit
Ja verkeerde topic, had meteen veranderd maar jij was me nog voor blijkbaarquote:
Ik dacht dat het over GTA gingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, had meteen veranderd maar jij was me nog voor blijkbaar
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
Het speelt toch beter op een console dus wees blij! Koop gewoon een 360 of PS3 a 400 euro en GTA er bij en je bent de man!
Voor mij is het dubbel en dwars waard!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:25 schreef ScarFace- het volgende:
Om nu alleen voor GTA een console te kopen nah.
X360 a 330 euro / PS3 a 470 euro.
Veel te duur ik wacht wel ff totdat ie op de pc komt.
Misschien een controller erbij kopen a 30 euro
even wennen, maar als je er aan gewend bent speelt het fantastischquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.
Voor GTA juist beter als tobo + muis! Vooral omdat je meestal in de auto zitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottem, alleen spelen gamecontrollers voor geen meter.
Ik speel GTA liever op de pc met een tobo en muis. Maar IK MOET EN ZAL HET SPELEN dus ik ga een 360 kopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor GTA juist beter als tobo + muis! Vooral omdat je meestal in de auto zit
Niks tegen de 360.......maaaarrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik speel GTA liever op de pc met een tobo en muis. Maar IK MOET EN ZAL HET SPELEN dus ik ga een 360 kopenEn dan later voor de pc nog 8 keer uitspelen.
Dat ligt er ook maar aan of het spel dat ondersteund. En de 360 kan het ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niks tegen de 360.......maaaarrr
waarom koop je geen PS3... daar kun je een tobo en muis op aansluiten.
Als ik dat eerder had geweten. Had ik me dierekt een PS3 gekocht
i.p.v. de 360.
Ja, maar je kunt er ook voor kiezen om het op te halen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef El-Salvador het volgende:
Vraagie: Als je de game via een pre-order bij FRS besteld, kan je deze thuis laten opsturen bij release?
Idd met behulp van een XPFS kun je een tobo en muis op de 360 aansluitenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan of het spel dat ondersteund. En de 360 kan het ook.
En voor de 360 zijn toffere games. En de PS3 is duurder. En de PS3 is niet ombouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |