Waar doe jij je opleidingen? Op Mars soms?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef Pumatje het volgende:
nou ja ben ik het niet mee eens.
Plafond is zo hoog je wil gaan, wellicht doe ik vanzelf na enkele jaren de KMA na de kms gedaan te hebben.
En zoals ik al zei, terwijl iedereen met hun deskjob staat te leuteren over hun te gekke avond want ze hebben gepaintballed cross ik met mijn tank door oost -duitsland, spring ik uit een vliegtuig of ben ik aan het oefenschieten.
Tjah, voor mij kan daar niets tegenop.
Hij zit er nog niet, hij heeft de reclame nog in zijn hoofdquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar doe jij je opleidingen? Op Mars soms?
Ik geloof er geen flikker van wat jij allemaal loopt te verkondigen.
Dat zal het zijn... Anders moet ik nog even het 1 en ander met terugwerkende kracht declareren.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij zit er nog niet, hij heeft de reclame nog in zijn hoofd
Ben nog niet begonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar doe jij je opleidingen? Op Mars soms?
Ik geloof er geen flikker van wat jij allemaal loopt te verkondigen.
jammer, airborne tankpiloot lijkt me wel vet!quote:Op donderdag 3 april 2008 03:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ben nog niet begonnen
Maar heb vrienden en ouders die daarvan genoten hebben![]()
Airborne Tankers:quote:Op donderdag 3 april 2008 10:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
jammer, airborne tankpiloot lijkt me wel vet!
Doe dat dan ook niet voor jezelf.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Pumatje het volgende:
nee natuurlijk sta je niet de gehele dag leuke dingen te doen, maar wat ik wilde zeggen.
Het is een stuk levendiger dan een deskjob, snap je.
wil niet het verkeerde beeld schetsen.
Zo.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet voor jezelf.
Maar gemotiveerd ben je wel, da's ook belangrijk. Als je nog steeds gemotiveerd bent als je op een lege maag bij drie graden boven nul een tweeënhalve kilo modder in je bek hebt krijgt, je wapen vol modderwater ziet lopen en je gvd wéér op je bek glijdt op de helling omdat 't zo teringhard regent nat sneeuwt, dan komt t wel goed
Zelfs op de KMA is dat niet gratis.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:32 schreef Pumatje het volgende:![]()
* ik had het over de mogelijkheid dat je tijdens de opleiding op de KMS bij een clubje kon gaan die allen graag als hobby vrijwillig uit een goed niet beschadigd vliegtuig springt.
Je intrensieke motivatie, wat doe je?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:18 schreef sp3c het volgende:
dat poetsen wordt je ook niet vrolijk van ...
"LOOP JIJ ER THUIS OOK ZO BIJ"
"thuis loop ik in me blote reet"
"HOUD ANDERS FF JE BEK!!!!"
Mooi artikel! Ik gooi hem zelfs even in een apart topic, is zeker wel de moeite waard!quote:Op donderdag 3 april 2008 05:27 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.iht.com/articles/2008/04/02/america/dutch.php
Zeg, wat doen jullie die arme Stoerinamers allemaal aan joh?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef franske19 het volgende:
Die oude YPR is wat pondjes aangekomen in Afghanistan.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |