Waarin we zelfs de JC schaal niet kunnen winnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Op naar het volgende jaar vol armoede.
Zou een mooie eerste stap zijn naar een totale sanering, en een andere oplossing zie ik niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:47 schreef Nashje het volgende:
"Posities Van Geel en Fontein wankelen."Nu nog er uit knikkeren.
Net zoals zondag zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag knallen tegen Sparta!
Omdat alle Ajax supporters geilen op Elsemieke (ofzo)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom wankelt de positie van Jaakke niet?
Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag knallen tegen Sparta!
AZ en topploeg in één post noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:
PSV - Roda JC 2-4
Excelsior - Feyenoord 2-1
Willem II - AZ 3-0
nou doe mij maar 18.00 of 20.00 op zondag ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Er zijn mensen met een sociaal leven hoor!
14:30 op Zondag en niets anders!
... zou niet lief zijnquote:'Sneijder wijst Real op Heitinga'
Gepubliceerd op dinsdag 12 februari 2008
De kans dat er volgend seizoen naast Sneijder, Van Nistelrooy, Robben en Drenthe nog een Nederlander aan de selectie van Real Madrid wordt toegevoegd lijkt aanwezig. Het AD meldt dat Wesley Sneijder zijn leidinggevenden bij Madrid heeft gewezen op de meer dan verdienstelijke prestaties van John Heitinga.
De 24-jarige verdediger van Ajax is momenteel aan een meer dan prima seizoen bezig. Als een van de weinige Ajacieden draait hij een, vrijwel, foutloos jaar en staat hij steevast in de basis. Tijdens de winterstop toonde Atletico Madrid al de nodige interesse in de diensten van de centrale verdediger. Toen was een overgang echter onbespreekbaar voor Ajax.
Maar nu lijkt de situatie anders. Heitinga zelf heeft al meerdere malen aangegeven na dit seizoen de stap naar het buitenland te willen maken. De verdediger heeft echter nog een contract tot 2011 bij Ajax.
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een mooie eerste stap zijn naar een totale sanering, en een andere oplossing zie ik niet meer.
Minder ego'tjes op lege functies, alleen mensen met voetbalverstand gaan over het sportieve beleid, reclame/merchandise etc mag wel door een cijferneuker gedaan worden. Maar aankoop/scouting etc alleen door iemand die weet hoe het spelletje werkt.
Dus ook gewoon minder mensen in de top, vertraagt alleen maar en zorgt voor teveel "compromissen" Er is maar 1 doel voor Ajax en dat is sportief succes, zowel in eigen land als een redelijke Europese campange. Alle andere resultaten zijn zwaar ondergeschikt.
En als het niet om aan te zien is, kun je gewoon het licht uitzettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
Zaterdag of zondagavond
Zondagmiddag niks aan, veel minder sfeer.
Wel begrijpelijk, hij is de enige die elke week wel een behoorlijk niveau haalt en hij werkt zich elke week een slag in de rondte. Hij wil ook wel eens prijzen pakken.quote:
eenschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Fontein doet weinig kwaad denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.
Fontein kan ik weinig over oordelen. Op commercieel gebied doet ie het vrij aardig voor zover ik weet, maar als ik zo nu en dan wat verhaaltjes over hem lees blijkt het wel een neukertje te zijn.
quote:Huntelaar achterhaalt Mols
AMSTERDAM - Met zijn doelpunt tegen Roda JC heeft Klaas-Jan Huntelaar Michael Mols achterhaald op de topscorerslijst van nog actieve eredivisievoetballers. De spits van Ajax en de reserve-aanvaller van Feyenoord hebben nu 92 doelpunten achter hun naam.
Huntelaar had voor zijn totaal aanmerkelijk minder duels nodig. Waar Mols 307 eredivisiewedstrijden nodig had voor de 92 goals, bereikte Huntelaar dat aantal al na 128 duels. Nummer drie op de lijst zijn Kenneth Perez (Ajax) en Robin Nelisse, die op 88 doelpunten staan. De Deen had daar 259 duels voor nodig, Nelisse 277.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
Ach jongens, niet te negatief allemaal.
Waarschijnlijk gaat het gewoon weer een goed jaar worden voor Ajax.
Daar waar het als team heeft gefaald, hebben diverse spelers hun individuele kwaliteiten laten zien.
Hierdoor zal Huntelaar +20 milj. , Heitinga +15 milj. , Stekelenburg +10 milj.
Misschien een Suarez dan nog voor veel geld verkocht worden.
Wanneer we dat weer ff bij elkaar optellen, komt er toch weer ruim 50 milj. binnen.
Dan geven we in 2008/2009 10 milj. uit aan transfers, of halen spelers zonder contract zodat we het jaar positief hebben afgesloten.
Je ziet wel, ons bestuur is zo gek nog niet.
Ik gok dat we het nooit te zien krijgen en er niets veranderd. De comissieleden worden bedankt voor hun moeite, maar aan die rare eisen wensen "we" niet te voldoen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wanneer komt dat rapport? Kan niet wachten
Voor veel stadionbezoeker is voetbal sociaal leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Het zou iig een duidelijk statement zijn ipv 30 man een beetje rellen voor de ingang..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef patrickt37 het volgende:
We plaatsen gewoon gezamelijk een advertentie is de Telegraaf en verzoeken alle seizoenkaarthouders om de volgende thuiswedstrijd niet te gaan.
En misschien wel een stukje in de VI. Snorremans werkt daar wel aan mee.
Dat zeg ik. Ik kan het ze ook niet eens kwalijk nemen, als je als Heitinga elke week keihard werkt en de mensen om je heen zo ziet kloten, dat breekt je op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Bah, je ziet gewoon alweer aankomen dat volgend jaar een kutjaar gaat worden. Waarom zouden goede spelers in hemelsnaam blijven met zulks beleid?
Nou, ik ben benieuwd vrijdag.. Sparta..
Ik denk dat wij nooit de rust en kalmte kunnen krijgen als bij psv. Wij zijn nou eenmaal de grootste club van Nederland, en dat ontgaat ook de media niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rust en kalmte van bij PSV (er is druk om kampioen te worden, maar dat worden ze toch wel).
De scouting van H'veen/Groningen.
De medische staf van AC Milan (ok ok, lastig).
De inzet (van spelers) van zo'n beetje elke andere ploeg in de Eredivisie (vooral tegen Ajax).
En een omgangsvorm (bedrijfscultuur) dat Perez/HTc, Koster/Luque, Luque/Suarez situaties gewoon als volwassenen worden opgelost.
Ja, want zo hebben we Jorien ook weg gekregenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Brammie het volgende:
Het zou bijna makkelijker zijn ala Feyenoord gewoon een paar kale knakkers richting Jaake te sturen en ze wat zinnen instuderen om te scanderen
Ach komop, wat daar gebeurde was gewoon te genant voor woorden...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, want zo hebben we Jorien ook weg gekregen![]()
Onbenul.
dat zeg ik; onbenul.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:56 schreef Brammie het volgende:
[..]
Ach komop, wat daar gebeurde was gewoon te genant voor woorden...
Verder lief dat je begint te schelden
Wou je beweren dat dat gevloek en getier van de aanhang niet meegespeeld heeft dan? Strooit de media ons allen zand in de ogen inzake dit?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
dat zeg ik; onbenul.
Als je niet weet waar je het over hebt hou dan gewoon je mond
Veel mensen om me heen die er echt al jaaaren komen overwegen serieus hun seizoenskaart op te geven en een tv-abonnementje te nemen. Ik ben nog lang niet zover maar dat ermee willen stoppen zal in andere vakken ook wel leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:31 schreef HeatWave het volgende:
No offence en ik bedoel het ECHT NIET lullig of verkeerd, maar zolang de ArenA elke week toch weer vol zit en er elk jaar seizoenskaarten als warme broodjes de deur uitgaan zal het bestuur geen enkele reden zijn om iets te veranderen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef Brammie het volgende:
[..]
Wou je beweren dat dat gevloek en getier van de aanhang niet meegespeeld heeft dan? Strooit de media ons allen zand in de ogen inzake dit?
Wat doe je dan hier, ga protesteren tegen dit grote onrecht!
Fijn dat je het erkentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Laat maar, jij weet blijkbaar alles al
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Veel mensen om me heen die er echt al jaaaren komen overwegen serieus hun seizoenskaart op te geven en een tv-abonnementje te nemen. Ik ben nog lang niet zover maar dat ermee willen stoppen zal in andere vakken ook wel leven.
Eurootje of 10 ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.
Ik vraag me alleen wel af hoeveel onze SCC nu weer duurder wordt en wat dit jaar de reden is
Ik wist het "gevaar" van die opmerking hoor. En ik snap beide kanten wel, je bent Ajacied, geen fan van deze selectie of dit bestuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.
Ik vraag me alleen wel af hoeveel onze SCC nu weer duurder wordt en wat dit jaar de reden is
Dat is het punt. Als ik kijk naar mijn pa, die er al vanaf '65 komt waarvan de laatste 25 jaar met seizoenskaart, is het al een jaar of vier meer dan zat. Toch verlengt 'ie iedere keer want hey, het is Ajax.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:27 schreef HeatWave het volgende:
En ik snap beide kanten wel, je bent Ajacied, geen fan van deze selectie of dit bestuur.
Maar het is echt al 10 jaar kut en het uitzicht is alleen maar nog kutter.
Het word nu allemaal wel erg negatief gezien inderdaad. Hoewel Ajax niet veel kans meer maakt zou het me verder ook niet verbazen als het weer een fotofinish word met PSV waarbij zij net winnen.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
he pssst, je hebt zand in je ogen...
Ik zou er wel gek van op kijken. Ik zie PSV niet dezelfde slippertjes maken als vorig jaar. Toen viel de steunpilaar Alex opeens weg en hadden ze anti-crisismanager Knoeiman. Ik ben bang dat het kampioenschap al een uitgemaakte zaak is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:39 schreef Brammie het volgende:
[..]
Het word nu allemaal wel erg negatief gezien inderdaa. Hoewel Ajax niet veel kans meer maakt zou het me verder ook niet verbazen als het weer een fotofinish word met PSV waarbij zij net winnen.
Ik zie dit seizoen ook minder reden voor een wederopstanding. Aan de andere kant: als je het vorig seizoen rond deze tijd had gevraagd had ik hetzelfde gezegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zou er wel gek van op kijken. Ik zie PSV niet dezelfde slippertjes maken als vorig jaar. Toen viel de steunpilaar Alex opeens weg en hadden ze anti-crisismanager Knoeiman. Ik ben bang dat het kampioenschap al een uitgemaakte zaak is.
Maar dat neemt niet weg dat ze er wel voor moeten blijven knokken natuurlijk.
Benieuwd of die jongen nog zal komen of niet. Hij heeft wel interesse, dat moge duidelijk zijn. Nu moet Ajax nog kordaat handelen (quote:Defour kan titelstrijd weer hervatten
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 februari om 09:29
Standard Luik kan sneller dan verwacht over Steven Defour beschikken. De negentienjarige middenvelder leek zes weken uit de roulatie te zijn met een spierscheuring, maar hervat mogelijk deze week alweer de training.
“De spierscheuring is volledig verdwenen. Zelfs het litteken is niet meer zichtbaar”, vertelt de winnaar van de Gouden Schoen in De Gazet van Antwerpen. "Misschien kan ik deze week de trainingen met de groep al hervatten. De wedstrijd tegen Club Brugge komt toch nog te vroeg. Ik richt me eerder op AA Gent."
Defour liep de blessure vorige maand op in het met 3-1 gewonnen duel met Zulte Waregem . Gevreesd werd dat Defour dezelfde spier had beschadigd als waar hij eerder dit seizoen ook al geblesseerd aan was geraakt.
De spelbepaler bevestigt in Luik zijn reputatie als groot talent. De twaalfvoudig international is bezig aan zijn tweede contractjaar en kwam 46 competitieduels (vijf treffers) in actie. Afgelopen zomer ving Ajax bot bij Les Rouges in een poging de aanvoerder over te nemen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet gereageerd als jij niet zo'n domme opmerking had gemaakt. Dus ga het lekker bij jezelf zoekenquote:
HALLO kan dat ff ergens anders? Keep it on Ajax please..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet gereageerd als jij niet zo'n domme opmerking had gemaakt. Dus ga het lekker bij jezelf zoeken
hoi,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HALLO kan dat ff ergens anders? Keep it on Ajax please..
Nou voorlopig wilde ik voor vrijdag nog 2 kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde dus ook niet dat iedereen Ajax definitief de rug moet toekeren, uiteraard niet.
En je treft ze met 1 actie dan wel niet meteen financieel, maar als de ArenA gewoon 1 thuiswedstrijd leeg is geef je wel een signaal af lijkt me zo. Betaald heb je toch al...
Boeiend gewoon 2 kaarten halen voor een vak, zijn altijd genoeg plaatsen vrij voor een wedstrijd tegen Spartaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nou voorlopig wilde ik voor vrijdag nog 2 kaartjes kopen.
Gewoon in geen enkel vak meer 2 aangrenzende stoelenTegen sparta
Die Ticketboxdame stond ook vreemd te kijken. Mja.
Toen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:52 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
hoi,
het gaat ook min of meer over ajax hoor meneer. bij jullie gaat het bovenin namelijk bijna net zo kut als bij ons toen.
groetjes,
ec
Bij jullie gaat het nog steeds slecht?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:52 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
hoi,
het gaat ook min of meer over ajax hoor meneer. bij jullie gaat het bovenin namelijk bijna net zo kut als bij ons toen.
groetjes,
ec
Jij bent een Feyenoorder? Kom op, zeg. Het zou een schande zijn als jullie dit seizoen geen kampioen worden!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:52 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
hoi,
groetjes,
ec
Toen ja, hij maakte de vergelijking Jaakke - Jorien.quote:
Die fucking play-offs interesseren me ook geen ruk meer. CL hebben we toch niets te zoeken. Nee, ik heb het weer gehad tot 1 september wanneer de transfermarkt dicht is. Dan weten we weer of we ergens op mogen hopen of niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Vanaf nu is het ook niet interessant meer, tot deplay-offs
. PSV is kampioen en verder zal het me worst wezen of we 2de of 5de worden....
En jij zit vrolijk in Tjsechiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die fucking play-offs interesseren me ook geen ruk meer. CL hebben we toch niets te zoeken. Nee, ik heb het weer gehad tot 1 september wanneer de transfermarkt dicht is. Dan weten we weer of we ergens op mogen hopen of niet.
Lees anders ff een stukje terugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent een Feyenoorder? Kom op, zeg. Het zou een schande zijn als jullie dit seizoen geen kampioen worden!
Dus hou kritiek op andere clubs maar achterwege.
Toch moet Ajax altijd proberen Cl te halen. Al was het alleen maar om aantrekkelijk te zijn/blijven voor spelers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die fucking play-offs interesseren me ook geen ruk meer. CL hebben we toch niets te zoeken. Nee, ik heb het weer gehad tot 1 september wanneer de transfermarkt dicht is. Dan weten we weer of we ergens op mogen hopen of niet.
Weet je dat HEEL zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Lees anders ff een stukje terug![]()
Ik heb kritiek op de achteloosheid waarmee hier iemand stelt dat Jorien weg is gegaan door spreekkoren, bedreigingen etc. terwijl dit totaal niet het geval is...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch moet Ajax altijd proberen Cl te halen. Al was het alleen maar om aantrekkelijk te zijn/blijven voor spelers.
Een Defour bijv zie ik eerder komen als hij het met een nieuwe trainer meteen in de CL kan laten zien. Om maar even een net aangehaald voorbeeld te noemen.
Ik realiseer me dat we niets te zoeken hebben in een poule met Arsenal, Barca en Bayern oid, maar je moet het wel willen halen...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef StarGazer het volgende:
FF wat afleiding:
De 10 van maestro Michael Laudrup:
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2471
Jij hebt ws een scc voor het sfeervak..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boeiend gewoon 2 kaarten halen voor een vak, zijn altijd genoeg plaatsen vrij voor een wedstrijd tegen Sparta
Ik zit boven de F-side en bij ons word er geen probleem van gemaakt, ja als je gaat staan wel midden in het vakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij hebt ws een scc voor het sfeervak..
Want moet jij eens bij iemand anders gaan staan middenin een ander vak, geheid dat je gezeik krijgt.
En ik zou, zeker in dit geval, graag naast die ander zitten
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit boven de F-side en bij ons word er geen probleem van gemaakt, ja als je gaat staan wel midden in het vak![]()
Bij mijn rij zijn bijna standaard 6 plaatsen naast elkaar vrij namelijk, en rijen eromheen ook wel, zeker tegen Sparta.
Er zijn vrijdag in ieder vak wel twee plaatsen naast elkaar te vinden. Dat is niet eens een gok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemen
Mgoed, terug naar Ajax.
Dat leek mij dus ook, daarom keek ik ook zo vreemd op dat het blijkbaar niet zo.. of deelt ticketbox heel onlogisch in met gaten tussen de plekken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zijn vrijdag in ieder vak wel twee plaatsen naast elkaar te vinden. Dat is niet eens een gok.
Dat komt omdat deze plaatsen zijn gereserveerd voor scc houders. Maar die komen niet allemaal dus zijn er plekken naast elkaar te vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemen
Mgoed, terug naar Ajax.
Wat Enactedchaos zegt en mensen kopen kaarten, maar gaan ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook, daarom keek ik ook zo vreemd op dat het blijkbaar niet zo.. of deelt ticketbox heel onlogisch in met gaten tussen de plekken?
Of het systeem werkt weer eens niet naar behoren. K probeer het morgen nog wel een keer.
Het home is open, gezellig iig welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vergeet niet.. het is VRIJDAG he.. k bedoel.. zondag 14.30 uur zit het langerna nooit vol.. laat staan vrijdag..
Ticketbox gelovenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
quote:‘Guus Hiddink gaat niet naar Ajax of SC Heerenveen’
Datum: 12-feb-2008 13:34
De geruchtenmachine rondom Guus Hiddink kan stop worden gezet. De oefenmeester heeft voor zichzelf al enige tijd geleden besloten om in Rusland actief te blijven. Het bijhorende contract zal dan ook op korte termijn worden ondertekend, zo stelt hij tegenover Het Parool. ‘Er was nog wat fiscale onduidelijkheid. Die lijkt nu uit de weg te zijn geruimd, omdat er een belastingverdrag bestaat tussen Rusland en Nederland. Ik voel er niks voor om in twee landen aangeslagen te worden.’
De keuze voor Rusland, houdt in dat Hiddink niet naar Nederland terugkeert. Een overstap naar Ajax of SC Heerenveen, onlangs gesuggereerd, is dus uitgesloten. ‘Ik heb het uitstekend naar mijn zin in Rusland. We gaan dus nog mooi even door. Er is duidelijk de bereidheid om het voetbal in te richten naar een modernere leest. De mensen zijn open en welwillend, de basis voor een topsportklimaat is aanwezig.’
Sportweek.nl
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Seizoen: 1997/98
Club: Ajax
Wedstrijden: 21
Doelpunten: 11
quote:
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die zag ik als enige als een zeker medicijn. Man met zoveel kennis en eigen visie. Weet van aanpakken.
Gecondoleerd alvast iedereen. Waar wordt Ajax begraven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
Leer je nog wel af hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:26 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik heb der gewoon weer zin anGewoon die 3 punten pakken en hopen dat psv alsnog punten verspeeld. (Ik ben altijd veel te optimistisch
)
Nooit last van. Lekker comazuipen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Toch wel met lichte tegenzin naar Ajax vrijdag, prutsers...
Ik heb het wel gezien, was niet ontevreden over het spel. Maar je word inderdaad heel beroerd als je ziet hoe PSV weer met geluk punten uitloopt, daar word je naar al die jaren ziek van. Meestal zijn we er zelf schuldig aan, soms zoals nu niet. En dan doen het pijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.
Jouw goed recht.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.
Ach ja, scorebordjournalistiek of TT supporters. Tis maar hoe je het noemen wilt.
Vrijdag weer lekker naar Ajax. Home is open, ik heb er zin in.
Eén liefde: Ajax Amsterdam!
Wil net zeggen, zo goed vond ik Ajax zondag nu ook weer niet. En zodra ze Roda een beetje laten voetballen staat het meteen 1-0. Je ziet het weer aankomen. En natuurlijk kunnen de spelers wel voetballen. Stuk voor stuk. Het probleem zit tussen de oren. Als Roda in Feyenoord-shirts had gespeeld win je ongetwijfeld wel, dat idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
Home is open, het word echt heerlijk weer vrijdag dus lijkt me een heerlijke avond en we winnen toch welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef Roysen het volgende:
We worden kampioen.
Als je een echte Ajacied bent blijf je toch wel gaan ookal ze spelen kut, ik was ook niet blij hoor om zolang terug in de trein te moeten maar zo is het.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..
Ik heb de wedstrijd ook gezien.. vond ze ook niet slecht spelen.. dat veranderd echter niets aan het feit dat we verloren hebben.. en we nu 9 punten achter staan op die kut boeren..
Tuurlijk ga ik heen, wegblijven is nu wel het makkelijkst. Je club steun je ook in slechte tijden. En behalve als ik moet werken sla ik geen wedstrijd over, nu dus ook niet. Maar het is zo frustrerend zoals het allemaal gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuis
Ik zit vrijdag weer om 18.08 uur in de trein richting Am*dam
Ja maar zo is het toch ook? 6 of 9 punten is een wezenlijk verschil ouwe..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.
En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.
En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..
K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
Jij wilde Elsemieke toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
Wie wil Jaakke doodschieten?
Die actie was in de ochtend toch? had toen andere dingen te doen bijvquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Ajax heeft supporters over heel nederland zitten.. laat ze zo een demonstratie eens op een wedstrijddag organiseren.. durf te wedden dat je dan MEER mensen hebt dan op een andere normale doordeweekse of weekenddag..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?
I know, maar het scheelt mij weer een chagrijnige kutavond. Heb sowieso een hekel aan vrijdagavond wedstrijden en helemaal als ze ook nog eens sfeerloos, koud en slecht zijn (voorspelling: 1-1)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaan
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Gewoon elke wedstrijd weer protestacties, heeft uiteindelijk bij Feyenoord ook wel rendement gehad hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..
K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
feyenoordsupporters kregen vd Herik wel weg. Het kan dus wel. Ik zeg niet dat dat de goede manier was zoals hun dat deden, maar om bij voorbaat te zeggen dat je er niets aan kan doen, vind ik wel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:10 schreef devv05 het volgende:
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.
oftewel... vergeet het maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil best met 10000 man demonsteren, mits het niet op kansloos gerel uitloopt..
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is de demonstratie ook via teletekst te volgen.
Sowieso beter even koest houden, veel recht van spreken heeft hij niet.quote:Urby Emanuelson zal zich koest houden. De verdediger van Ajax moest de laatste wedstrijden op de bank plaatsnemen. “Ajax heeft er niets aan als ik herrie ga schoppen. Ik moet loeren op mijn kans. Het ging best redelijk tegen FC Utrecht en Vitesse, maar ja… de trainer bepaalt." (Sportweek)
quote:
quote:Leonardo niet blij met rol bij Ajax
Leonardo is niet tevreden over zijn rol bij Ajax, zo meldt de Amsterdamse omroep AT5. De Braziliaan zat de afgelopen wedstrijden op de bank of op de tribune en ontbrak afgelopen zondag tegen Roda JC vanwege een disciplinaire schorsing.
Koster wilde zondagmiddag, na afloop van de wedstrijd, niet veel kwijt over de situatie. Hij sprak slechts in mysterieuze termen over het voorval. “Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn. Hij revalideert nog steeds een beetje.”
Na het duel tussen Jong Ajax en de beloften van FC Twente uitte de Braziliaan maandagavond zijn frustratie over zijn rol als wisselspeler. “Ik wil duidelijkheid”. Of hij vrijdag tegen Sparta meespeelt, is niet duidelijk.
Leonardo (24) maakte na langdurig blessureleed op 13 januari zijn rentree in de thuiswedstrijd tegen AZ (6-1 winst), een duel waarin hij ook scoorde. Sindsdien mocht hij tegen NEC, FC Utrecht en Vitesse respectievelijk 29, 18 en 25 minuten meedoen.
Inderdaad, daarbij kan hij juist wel iets forceren, omdat hij zo onberekenbaar is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Leonardo wel, hij ziet ook Rommeldahl en Kenhetnie wekelijks prutsen...
Bij Vitesse-uit was Leonardo nog slechter.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Leonardo wel, hij ziet ook Rommeldahl en Kenhetnie wekelijks prutsen...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is de demonstratie ook via teletekst te volgen.
Na de 2-2 liep het dan ook niet meer bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij Vitesse-uit was Leonardo nog slechter.
Zat kansen gehad toch nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de 2-2 liep het dan ook niet meer bij Ajax.
2/3 kansen ja maar ik vind het niet bepaald gepast om hem nu daarom iets te verwijten. Hij is er ruim 6 maanden eruit geweest en is de laatste weken nog steeds zoekende naar zijn gewenste niveau. Spelers als Rommedahl en Kennedy die vanaf dag 1 al bij de selectie zitten mag je eerder de vloer aanvegen.quote:
Helemaal met je eens, daarom moet Leo ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2/3 kansen ja maar ik vind het niet bepaald gepast om hem nu daarom iets te verwijten. Hij is er ruim 6 maanden eruit geweest en is de laatste weken nog steeds zoekende naar zijn gewenste niveau. Spelers als Rommedahl en Kennedy die vanaf dag 1 al bij de selectie zitten mag je eerder de vloer aanvegen.
Rommedahl is als invaller aardig ja alleen ik vind dat hij nogal als een gehandicapt oogt als het op cruciale momenten aankomt. Tegen Vitesse en Roda afgelopen weekend had hij meerdere malen de mogelijkheid om rustig en goed af te leggen op Huntelaar, maar vervolgens haalt ie de meest sukkelige fratsen uitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, daarom moet Leo ook niet zeuren.
Rommedahl vind ik echt zo slecht nog niet. Doet dingen vaak zat goed (die bal voor het lege doel na doorlopen op de keeper), heeft soms pech (bal stuiterde op toen hij een voorzet wilde geven zondag door het slechte veld) en moet wat meer durven. Maar als invaller na een uurtje is hij echt prima te pruimen.
Tof Wesleyquote:'Sneijder wil Heitinga naar Madrid halen'
Het Algemeen Dagblad meldt in haar maandageditie dat als het aan Wesley Sneijder John Heitinga hem volgt naar Real Madrid. Sneijder zou het bestuur van de Spaanse club al uitgebreid geadviseerd hebben om de verdediger van Ajax naar Madrid te halen. Zoals bekend overweegt Heitinga zelf nadrukkelijk een overstap naar het buitenland. Voor het EK wil hij daarover een beslissing nemen.
Kom op, het vertrek van Johnny is onvermijdelijk, dan maar naar Real.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef Noshiba het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=T6Jb7FqBVIA
![]()
Jahoor, ga dat Wesley kwalijk nemen. Alsof Heitinga niet sowieso vertrekt na dit seizoen, lijkt me niet gek dat Sneijder graag wil dat ie daar heen komt.quote:
Precies, nu zit Wesley opgescheept met een boer en een kakkerlak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:37 schreef Riro het volgende:
[..]
Jahoor, ga dat Wesley kwalijk nemen. Alsof Heitinga niet sowieso vertrekt na dit seizoen, lijkt me niet gek dat Sneijder graag wil dat ie daar heen komt.
Ik snap het wel, de hele wereld ziet dat Leo beter is dan Rommedahl en Bakkiesjoko, behalve kosterquote:
En het is best een aardig (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef F1Bas het volgende:
Precies, nu zit Wesley opgescheept met een boer en een kakkerlak.
Tsja, Johnny zie ik nog wel tegenvallen bij een topclub en dan na een paar jaar terug komen maar ik denk dat die kans bij die andere 2 vrij klein is..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:46 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En het is best een aardig () team, nietwaar?
Ze willen ook wel eens wat behoorlijks winnen, niet zo raar.
Ik hoop alleen dat hij , Sneijder en Van der Vaart een beetje bijtijds terugkomen en niet pas als ze alweer 31 zijn ofzo...
Haha inderdaad. Het zijn goede vrienden, dus ik denk dat John allang aan Wesley verteld heeft dat hij na dit seizoen bij Ajax weg wil. En een speler als Heitinga is voor iedere club een versterking. Logisch dus dat Sneijder hem graag bij Real ziet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:37 schreef Riro het volgende:
[..]
Jahoor, ga dat Wesley kwalijk nemen. Alsof Heitinga niet sowieso vertrekt na dit seizoen, lijkt me niet gek dat Sneijder graag wil dat ie daar heen komt.
Twee boeren zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Johhny ragt dat team in no-time naar een beter resultaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:08 schreef Ordinair het volgende:Logisch dat je dan Johnnie bij je wilt!
Schitterendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef Noshiba het volgende:![]()
![]()
Waar komt dat toch vandaan dat dat niet de goede manier was?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
feyenoordsupporters kregen vd Herik wel weg. Het kan dus wel. Ik zeg niet dat dat de goede manier was zoals hun dat deden, maar om bij voorbaat te zeggen dat je er niets aan kan doen, vind ik wel erg makkelijk.
kom op Toma... ondanks John een echte echte echte Ajacied is.. zo een transfer misgun je hem toch niet?quote:
Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest
Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
Nee, dat bedoel ik NIET!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Belang van de club? Je bedoeld het belang van AJAX NV..
tuurlijk niet. Ik wil alleen niet dat Wesley er voor gaat zorgen dat Johnny volgend seizoen naar Real gaat terwijl hij anders volgend seizoen misschien nog bij Ajax zal spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
kom op Toma... ondanks John een echte echte echte Ajacied is.. zo een transfer misgun je hem toch niet?
Wat ik alleen maar wil aangeven is dat het niet zo kwaadschiks is gegaan als veel mensen denken. Dat ie herhaaldelijk met de dood is bedreigd enzo, dat zijn kleinkinderen werden bedreigd... Als dat zo was had ie aangifte moeten doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er verder op in te gaan, het interesseert me namelijk niet zo heel veel wat jullie doen, maar vd Herik kon zich niet meer in de kuip vertonen. En je geeft zelf al aan dat er een aantal incidenten zijn geweest
Wat je verder zegt klopt hoor. Overigens ben ik het wel met deze actie eens. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Het belang van de club hoort ten aller tijde bovenaan te staan. Dat is niet het geval bij Ajax.
ja waarschijnlijk wel. Maar als dit de druppel waardoor een transfer alsnog rond komt is het wel heel zuur. Ik gun Johnny het aller beste maar ik hoop hem nog zoveel mogelijk weldstrijden bij Ajax te zien spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef StarGazer het volgende:
Wees realistisch Toma, ook zonder het advies van Sneijder is Heitinga zeer waarschijnlijk na dit seizoen vertrokken. En ik zou hem geen ongelijk geven.
quote:Gumienny woont in Limburg
Dachten we het niet. Scheidsrechter Serge Gumienny -die Ajacieden afgelopen zondag het leven zuur maakte- blijkt woonachtig in Limburg, hetzij het Vlaamse deel. De Belg woont slechts zo'n vijftien kilometer bij Kerkrade vandaan. Zijn scheidsrechterskunsten bleken even dubieus als zijn aanstelling.
De informatie over de Belgische arbiter kregen we van een betrouwbare Belgen-bron, die tevens vertelde dat Gumienny in België zeer slecht staat aangeschreven. We mopperen wel eens over de Nederlandse arbitrage, maar in vergelijking met de Belgen (De Bleeckere boorde ons in De Kuip namelijk ook al een onterechte pingel door de neus) doen we het in Nederland zo slecht nog niet. Gumienny kan in ieder geval weer veilig z'n boodschapjes doen in Kerkrade.
He dikkop, check je PM lieverquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
Leonardo moet niet zo'n grote bek hebben.
meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Jammer dat geen enkele speler genoegen wilt nemen met dat toch al riante salaris, kan wachten met een buitenlands avontuur tot het voetbalpensioen en in Nederland genoeg sportieve uitdaging ziet.
Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:30 schreef Ruiseart het volgende:
Met een paar jaartjes Spanje en Engeland schrijf je geen geschiedenis, als Mister Ajax verover je wel voor altijd de harten van de mensen.
En hij wil nou weleens een echte prijs..quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:37 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is ongetwijfeld het dilemma waar Johnny ook mee zit. Alleen als ie dan ziet dat er om hem heen mensen als Sneijder worden verkocht, en types als Kennedy elke week basisspeler zijn, tja...
Dat kun je echt niet vergelijken zo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meldt het ook even aan jouw baas dat je helemaal niet 4 keer zoveel wil gaan verdienen
Nee, daarbij komt dat je dan ook veel professionelere collega's krijgt, betere arbeidsomstandigheden en lekker weer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet vergelijken zo.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken . . . . .
ja maar dat soort dingen wisten we toch al. Martin kan gewoon niet omgaan met de stress die TD bij Ajax zijn met zich meebrengt. Voor Kaasclub Az was ie goed genoeg, voor Ajax niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:21 schreef Nashje het volgende:
Even over Van Geel.
oktober 2007.
Van Geel zegt in meerdere interviews dat Ajax alleen nog spelers van buitenaf haalt als die gelijk in de basis kunnen en iets toevoegen aan Ajax.
januari 2008.
Van Geel trekt Kuffour aan die niet eens fit blijkt te zijn.
In een interview geeft hij later aan dat hij niet is gekocht voor de basis.
Hij is zo zwak als de tering.
Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me echt af of die commissie nog iets van zich zal laten horen.
Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
quote:De evaluatiecommissie van Ajax is ontevreden over de Amsterdamse clubleiding, met technisch directeur Martin van Geel in het specifiek. Dit vertelt Jaap Groot, columnist van ochtendblad De Telegraaf. De commissie waarover Groot spreekt onderzoekt de organisatie binnen Ajax en concludeert daarna in een uitgebracht rapport.
"Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als 'solistisch' en 'ongrijpbaar' meer dan eens zijn gevallen", aldus de columnist.
rustig maar.. deze of uiteindelijk volgende week komt het rapport naar voren..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me echt af of die commissie nog iets van zich zal laten horen.
Nou weten wij natuurlijk van bijna niets alle details, maar zo op het eerste gezicht zou het een vernietigend rapport moeten worden natuurlijk...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef AminBen het volgende:
sjonnie naar Real Madrid![]()
Sneijder, die zelf zijn geld nog niet waard is gebleken, die adviseert
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..].. daar denken ze in Madrid heel anders over..
Voorlopig doet hij het goed en scoort hij ook regelmatig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij doet het prima daar, maar die 27 miljoen heeft hij nog niet opgebracht hoor.
Dat heeft ook helemaal niemand gezegd, pannekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Klopt, maar om nu al te zeggen dat hij daar volledig is geslaagd.
Daarom.. snap eigenlijk niet waarom ik er ook op ingegaan ben..quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
Zeg het eens in mijn gezichtquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Nashje het volgende:
pannekoek
Pannekoek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zeg het eens in mijn gezicht.
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt nog. De CL gaat weer bijna beginnen en daar zal Wesley wel een bepalende rol in gaan spelen. Verder was het ook allemaal nog niet echt nodig, aangezien Real gemakkelijk de poule doorkwam en op hun sloffen kampioen wordt. Kansloze opmerking ook van die "Madrid-kenner".
Mwoah, paar keer extra gasgeven was voldoende.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet door
Vijf punten voor op de nummer 3.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwamen ze anders de poule niet door
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Sneijder naar behoren heeft gepresteert tot nu toe. En in Madrid zijn ze ook prima te spreken over hem.
Ja ofnietquote:
Die uitspraak is op zo ongeveer iedere wedstrijd van toepassing de laatste jarenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ofniet. Slecht veld, kut excuus, slechte scheidsrechter, opzich ook een kut excuus. We hadden gewoon beter moeten spelen, of de scheids nou in Kerkrade woont ofniet
.
Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn wel al dingen naar buiten gekomen. De commissie zou erg ontevreden zijn over Van Geel en Fontein zou ook onder vuur liggen.
[..]
Ik zie het ontslag van Van Geel als eerste stap naar de goede richting. Lijkt me ook niet dat de commissie alleen komt met het wegsturen van Van Geel. Als het goed is hebben ze alles onder de loep genomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:58 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de commissie al zijn pijlen gaat richten op Van Geel (en Fontein). Het gaat al 10! jaar mis binnen Ajax en zo lang lopen deze twee er nog niet rond. Ben er een beetje bang voor dat het enige wat er gaat gebeuren het ontslag van Van Geel gaat zijn. Dan zijn we dus nog geen stap verder gekomen en krijgen we over 2 jaar weer een nieuwe commissie.
In your dreamsquote:
quote:
Daar heb ik dus niet zoveel vertrouwen in. Van Geel heeft de laatste tijd laten zien dat hij deze functie niet aankan, dus dat hij weg moet ben ik het mee eens. Ik denk alleen dat de rest zich gaat verschuilen achter het falen van Van Geel, misschien een beetje rumoer maar daar blijft het bij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het ontslag van Van Geel als eerste stap naar de goede richting. Lijkt me ook niet dat de commissie alleen komt met het wegsturen van Van Geel. Als het goed is hebben ze alles onder de loep genomen.
Ondertussen kijkt de technische staf van Ajax naar RTL's 'De Wedstrijden'.quote:De kans is aanzienlijk dat PSV zich binnenkort zal versterken met één of meerdere spelers die op de afgelopen Afrika Cup actief waren. Scout Piet de Visser maakte het gehele toernooi van dichtbij mee en heeft de clubleiding van de Eindhovenaren inmiddels rapport uitgebracht over enkele mogelijke aanwinsten. (Pauw & Witteman)
Ik kijk nergens meer vanop, ik ben er meer en meer van overtuigd dat deze directie etc maar 1 doel voor ogen heeft: het einde van AFC Ajax.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ondertussen kijkt de technische staf van Ajax naar RTL's 'De Wedstrijden'.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
Zo voed je een kind op [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
Die had ik al eerder gepostquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde ook al iets over pranjic?quote:woensdag 13 februari, door sbcobra, Amsterdam, 15:27u, sportweek
Miralem Sulejmani en SC Heerenveen zijn momenteel in onderhandeling over een nieuw contract. De Friese club wil de aanvaller graag voor lange tijd vastleggen. Overigens wil SC Heerenveen snel handelen, er ligt namelijk behoorlijk wat concurrentie op de loer.
Volgens VI zit de gehele Nederlandse top achter de aanvaller aan. Het huidige contract van Sulejmani loopt door tot medio 2009.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wat was dat voor plaatje van Montana?? Ik zie een kruisje.
Ja hoor, laten we gvd alle beste spelers van Heerenveen, Groningen en Twente kopen, waarna ze samen als een kaartenhuis in elkaar zakken. GA ZELF EENS SCOUTEN AJAXquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die had ik al eerder geposttoen viel ie niemand op
![]()
Sulejmani wordt o.a gevolgd door Ajax
[..]
ik hoorde ook al iets over pranjic?
Pauw en Witteman?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ondertussen kijkt de technische staf van Ajax naar RTL's 'De Wedstrijden'.
Eenschquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja hoor, laten we gvd alle beste spelers van Heerenveen, Groningen en Twente kopen, waarna ze samen als een kaartenhuis in elkaar zakken. GA ZELF EENS SCOUTEN AJAX
Ah ok, naja dat zegt natuurlijk niet dat ze gelijk al die spelers krijgen hequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar zat Piet de Visser gisteren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ah ok, naja dat zegt natuurlijk niet dat ze gelijk al die spelers krijgen he![]()
Ajax zal daar vast ook wel scouts gehad hebben
Ik hoop van wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef Jasza het volgende:
Nogmaals, PMquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ah ok, naja dat zegt natuurlijk niet dat ze gelijk al die spelers krijgen he![]()
Minder zuipenquote:
quote:13/2/2008 - Gregory van der Wiel krijgt de tijd
(Gepost door P.)
Gregory van der Wiel krijgt van Ajax alle tijd om terug te komen van zijn blessure, meldt Voetbal International vandaag. Over de vorig seizoen doorgebroken talentvolle verdediger die vanaf begin november uit de running is kan niet met zekerheid gezegd worden wanneer hij terug is.
"Hij heeft een blessure aan de binnenkant van zijn linkerknie, maar de blessure zit op een heel vervelende plaats. Het leek een simpele binnenbandkwetsuur, maar hij blijft last houden en daarom hebben we besloten zijn revalidatie in alle rust opnieuw aan te vangen. We hangen er geen termijn meer aan. Gregory moet eerst pijnvrij zijn, dat is het allerbelangrijkste', aldus clubarts Edwin Goedhart.
Wat is dat dan voor non-argument? 'Het gaat nog komen'.. Waar baseer je dat op? En: 'het was niet nodig' je bent niet serieus neem ik aan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus Madrid heeft gewoon geld verspilt aan Sneijder en heeft geen kijk op eigen jeugd..quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor non-argument? 'Het gaat nog komen'.. Waar baseer je dat op? En: 'het was niet nodig' je bent niet serieus neem ik aan?![]()
Zijn rendement uit veldspel is als je op speeltijd kijkt vele malen minder Guti of Baptista. Als je eerste wedstrijden nog eens weghaalt dan zie je eigenlijk 80% van de wedstrijden een speler die wel meedoet maar zich nauwelijks kan onderscheiden. Wat hij brengt dit seizoen, had Granero, een talent uit eigen opleiding, zeker ook kunnen brengen. Dat bedoel ik met zijn geld niet waard zijn!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus Madrid heeft gewoon geld verspilt aan Sneijder en heeft geen kijk op eigen jeugd moest Diego bij Werder wegplukken
Ach gut, hij noemt mij pannenkoek. Hier, heb je een doekje tegen de tranen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zeg het eens in mijn gezicht.
Keej dan.. Mijatovic was toevallig in Amsterdam vandaag.. heb je je sollicitatieformulier afgegeven?quote:
Die gasten scouten echt alleen via De Wedstrijden he.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die had ik al eerder geposttoen viel ie niemand op
![]()
Sulejmani wordt o.a gevolgd door Ajax
[..]
ik hoorde ook al iets over pranjic?
ik kom nooit in amsterdamquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Keej dan.. Mijatovic was toevallig in Amsterdam vandaag.. heb je je sollicitatieformulier afgegeven?
Je spreekt je zelf hier gigantisch tegen. De spelers zijn goed genoeg. Wat doet Van Geel dan verkeerd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die gasten scouten echt alleen via De Wedstrijden he.
Wat een WANBELEID!!!!!!! Ik ben altijd heel erg tegen het bestuur de schuld geven geweest, maar wat kan het nog meer zijn!?!?!? Trainers zat gehad, spelers zijn goed genoeg...
Van Geel faalt alleen keer op keer.
Ja, toen ik het teruglas had ik ook zoiets van "hmmm".quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf hier gigantisch tegen. De spelers zijn goed genoeg. Wat doet Van Geel dan verkeerd?
Hoewel ik het verder wel met je eens ben hoor
eens.. denk dat je samen met van Geel ook meteen Jeroen Slop + de scouting de deur uit mag doen.. Bestuurlijke vernieuwing!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, toen ik het teruglas had ik ook zoiets van "hmmm".
De vorige seizoenen was de selectie prima. Dit seizoen, tot aan de afgelopen winterstop, was het niet voldoende. Het Sneijder verhaal, z'n loze kreten, z'n beloftes die hij niet nakomt (zie wat Nashje quote) etc etc.
Hij faalt gewoon.
Slop vind ik juist de enige die m.i. vrij weinig te verwijten valt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eens.. denk dat je samen met van Geel ook meteen Jeroen Slop + de scouting de deur uit mag doen.. Bestuurlijke vernieuwing!
quote:Davids en Silva twijfelgevallen bij Ajax
13 februari 2008
Het is nog onzeker of Edgar Davids vrijdag, in de thuiswedstrijd tegen Sparta, zijn rentree kan maken in de hoofdmacht van Ajax. De middenvelder heeft zijn twee wedstrijden schorsing er op zitten, maar kampt nu met een liesblessure.
Ook de inzetbaarheid van Bruno Silva is nog twijfelachtig. De rechtsback liep zondag tegen Roda JC (2-1 verlies) een blessure aan zijn kuit op. Vurnon Anita en Laurent Delorge zijn zeker niet van de partij. Het duo heeft na lang blessureleed de training inmiddels weer hervat, maar de wedstrijd tegen Sparta komt nog te vroeg.
RAS - MUS LINDGREN JALALALALALALLAquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef MrHayo het volgende:
Davids bakt er toch niks meer van :/
Als Gomes een Nederlands paspoort had was ie 3 seizoenen geleden al weggeweest. Maar helaasquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
Toch ga ik me btw verbazne als Stekelenburg eerder naar het buitenland gaat dan Gomes, dan is er echt iets niet goed in de voetbalwereld
Btw laat Silva een keer de corners nemen aub
Mensen die dat na 2 wedstrijden al helemaal zeker wetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef MrHayo het volgende:
Davids bakt er toch niks meer van :/
En dan ook even vergeten dat ie net terug is van een beenbreukquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Mensen die dat na 2 wedstrijden al helemaal zeker weten
hebben we een keer een lange jan die overal bovenuit komt moet ie corners gaan nemen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
Toch ga ik me btw verbazne als Stekelenburg eerder naar het buitenland gaat dan Gomes, dan is er echt iets niet goed in de voetbalwereld
Btw laat Silva een keer de corners nemen aub
Aan de andere kant, wat heb je aan een lange jan als de corners bij de andere cornervlag terecht komen..quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben we een keer een lange jan die overal bovenuit komt moet ie corners gaan nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |