Waarin we zelfs de JC schaal niet kunnen winnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Op naar het volgende jaar vol armoede.
Zou een mooie eerste stap zijn naar een totale sanering, en een andere oplossing zie ik niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:47 schreef Nashje het volgende:
"Posities Van Geel en Fontein wankelen."Nu nog er uit knikkeren.
Net zoals zondag zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag knallen tegen Sparta!
Omdat alle Ajax supporters geilen op Elsemieke (ofzo)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom wankelt de positie van Jaakke niet?
Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag knallen tegen Sparta!
AZ en topploeg in één post noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:
PSV - Roda JC 2-4
Excelsior - Feyenoord 2-1
Willem II - AZ 3-0
nou doe mij maar 18.00 of 20.00 op zondag ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Er zijn mensen met een sociaal leven hoor!
14:30 op Zondag en niets anders!
... zou niet lief zijnquote:'Sneijder wijst Real op Heitinga'
Gepubliceerd op dinsdag 12 februari 2008
De kans dat er volgend seizoen naast Sneijder, Van Nistelrooy, Robben en Drenthe nog een Nederlander aan de selectie van Real Madrid wordt toegevoegd lijkt aanwezig. Het AD meldt dat Wesley Sneijder zijn leidinggevenden bij Madrid heeft gewezen op de meer dan verdienstelijke prestaties van John Heitinga.
De 24-jarige verdediger van Ajax is momenteel aan een meer dan prima seizoen bezig. Als een van de weinige Ajacieden draait hij een, vrijwel, foutloos jaar en staat hij steevast in de basis. Tijdens de winterstop toonde Atletico Madrid al de nodige interesse in de diensten van de centrale verdediger. Toen was een overgang echter onbespreekbaar voor Ajax.
Maar nu lijkt de situatie anders. Heitinga zelf heeft al meerdere malen aangegeven na dit seizoen de stap naar het buitenland te willen maken. De verdediger heeft echter nog een contract tot 2011 bij Ajax.
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een mooie eerste stap zijn naar een totale sanering, en een andere oplossing zie ik niet meer.
Minder ego'tjes op lege functies, alleen mensen met voetbalverstand gaan over het sportieve beleid, reclame/merchandise etc mag wel door een cijferneuker gedaan worden. Maar aankoop/scouting etc alleen door iemand die weet hoe het spelletje werkt.
Dus ook gewoon minder mensen in de top, vertraagt alleen maar en zorgt voor teveel "compromissen" Er is maar 1 doel voor Ajax en dat is sportief succes, zowel in eigen land als een redelijke Europese campange. Alle andere resultaten zijn zwaar ondergeschikt.
En als het niet om aan te zien is, kun je gewoon het licht uitzettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
Zaterdag of zondagavond
Zondagmiddag niks aan, veel minder sfeer.
Wel begrijpelijk, hij is de enige die elke week wel een behoorlijk niveau haalt en hij werkt zich elke week een slag in de rondte. Hij wil ook wel eens prijzen pakken.quote:
eenschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Er zijn mensen met een sociaal leven hoor!
14:30 op Zondag en niets anders!
Fontein doet weinig kwaad denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.
Fontein kan ik weinig over oordelen. Op commercieel gebied doet ie het vrij aardig voor zover ik weet, maar als ik zo nu en dan wat verhaaltjes over hem lees blijkt het wel een neukertje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |