Ik ben er meestal 20 minuutjes mee bezig, maar afgelopen 2 uur is er niet echt veel gebeurd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben bezig, maar dit doe ik niet vaak, eigenlijk nooit .........
Probleem is, dat er weinig CAPs zijn ........quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben er meestal 20 minuutjes mee bezig, maar afgelopen 2 uur is er niet echt veel gebeurd.
Gewoon de COS doorlezen en checken op interessante quotes.
True, ik heb er geen 1 behalve deze na de stemming:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Probleem is, dat er weinig CAPs zijn ........
Bedankt, ik neem hem mee .... ben nog druk bezig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
True, ik heb er geen 1 behalve deze na de stemming:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt, ik neem hem mee .... ben nog druk bezig.
Eric zou vandaag zijn vertrokken, maar kennelijk is zijn aanwezigheid zo'n oppepper dat de FEBO hem langer wil houden. Ik vind het ok, heb de zaterdagnacht meegemaakt en die was ouderwets topquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:13 schreef BarryK het volgende:
Ben van mening dat Eric tenminste nog wat toevoegt aan het spel als gastspeler zijnde. Heeft het in tegenstelling tot de andere gastspelers wel over DGK.
Is al zeker of hij na het weekend weggaat oid (anders: wanneer is zijn jaardag? ) Zou sowieso wel vreemd zijn als hij eerder weg MOET vergeleken met andere gastspelers, of blijven die er allemaal zo lang in op de Dennix-manier (ik ga echt knalle hoor , 100%!!!)
Wow, super OP DGK_Tegengas en je 1ste ook nogquote:
Bedankt, volgens mij heb ik er ooit al eens eerder eentje geopend, maar ditquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wow, super OP DGK_Tegengas en je 1ste ook nog![]()
![]()
![]()
Mooie start voor de ochtendploeg
Goedemorgen, ja ik hoop het. Nu is hij echt afquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_Tegengas, je kunt het![]()
![]()
Jammer om te horen, want je CAPs en commentaar hier waren TOP !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De laatste tijd staan bij mij de streams als 'achtergrond behang' nog aan. Ik reageer niet meer zo vaak, veelal omdat DGK me niet meer zo boeit.
Het wachten is op een Nederlandse BB. De gouden kooi hebben we wel gezien nu.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En tenslotte, meet Amanda .... deelneemster aan BB 9 USA die morgen van start gaat.
[ afbeelding ]
Je schreef : "in de periode januari - mei 2007"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer om te horen, want je CAPs en commentaar hier waren TOP !!!
Maar ik ben het helemaal met je eens, dat de "scripting" en het vooropgezet manipuleren van de
stemmingen door de FEBO, dit programma langzaam om zeep hebben geholpen. Zo jammer,
want hoe leuk was het wel niet om te streamen in de periode januari - mei 2007 .....
En weet je, Huub is net als bij jou ontzettend in mijn achting gedaald, maar ik weet zeker
dat als hij deze week (tijdens de lopende PoPoll) al het gas op Brian zet, hij met gemak
60-70% van de stemmen zou halen. Maar ja, dat mag weer niet van die kut FEBO
Van mij mag alles. Alleen is het wat mij betreft na zoveel maanden gewoon niet boeiend meer. Er zitten echt geen types meer in die leuk zijn. Met geen enkele bewoner zou ik zelf nog kunnen omgaan in het dagelijks leven. Dan verdwijnt de drang om te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Spanning mag van mij, Sex mag van mij, Sensatie mag va mij - Maar je moet het wel "beschaafd" houden ! En juist op dat laatste punt gaat Talpa (en nu ook RTL[x]) de mist in ........
In eerste instantie wist ik niet wat ik met je reactie moest doen. Na je [edit] snap ik je heel goed. Ook ik heb geen enkele bewoner meer, die ik met belangstelling wil volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Alleen is het wat mij betreft na zoveel maanden gewoon niet boeiend meer. Er zitten echt geen types meer in die leuk zijn. Met geen enkele bewoner zou ik zelf nog kunnen omgaan in het dagelijks leven. Dan verdwijnt de drang om te kijken.
Ik las in eerste instantie lillend .quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe spannend is "liggend 180+kilo vet" nog ?
50 kilo liggende botten zijn ook niet echt spannend, toch. Ik ken sowieso weinig slapende mensen die écht spannend zijn. Behalve Jaap eigenlijk, die doet tenminste nog wat in zijn slaap. Poging tot zelfmoord bijvoorbeeld, hoe spannend wil je het hebben want als dat niet spannend is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In eerste instantie wist ik niet wat ik met je reactie moest doen. Na je [edit] snap ik je heel goed. Ook ik heb geen enkele bewoner meer, die ik met belangstelling wil volgen.
Hoe spannend is "liggend 180+kilo vet" nog ?
[ afbeelding ]
Kom op, Eric! Gooi die zeikmuts als ballast overboord tijdens de ballonvaar.quote:08:25 Opvliegende gastspelers
Gisteravond is er een plasmaboodschap gekomen waarin verteld werd dat één Miljonair een romantische ballonvaart mocht maken met Valentijnsdag. De winnaar mocht iemand meenemen en deze persoon hoefde niet per se een Miljonair of een gastspeler te zijn... Een tumultueuze stemming was het gevolg, waar uiteindelijk geen winnaar uit is gekomen. En dat betekent dat nu de drie gastspelers de ballonvaar gaan maken! Eric, Mike en Selène zullen dus de Villa vanuit de lucht kunnen bekijken. Veel plezier alvast!
Dat komt door die silicone zakken, die drukken te veel op haar stembanden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Amanda overschreeuwd alleen maar alles geen normaal gesprek mee te voeren!
Dat is ook zo. Je gaat ook niet aan een luchtalarm vragen of het misschien iets rustiger kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Amanda overschreeuwd alleen maar alles geen normaal gesprek mee te voeren!
Ik vind ze zó niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef pullup het volgende:
Lucky girl ?![]()
http://www.nieuws.nl/498470
Goedemorgen![]()
VV zegt dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef riri het volgende:
Wie zegt dat Eric bij die ballonvaart zal zijn?
Misschien is ie wel eerder weg....een gastspeler is hij niet...komt en kwam net als Dennix op bezoek
Voorlopig brengt hij in een paar dagen meer dan Zeur en Mikey in twee maanden hebben gebracht dus ik denk dat hij nog wel even blijftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef riri het volgende:
Wie zegt dat Eric bij die ballonvaart zal zijn?
Misschien is ie wel eerder weg....een gastspeler is hij niet...komt en kwam net als Dennix op bezoek
Ja, verdomd!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef soylent het volgende:
08:25 Opvliegende gastspelers
Gisteravond is er een plasmaboodschap gekomen waarin verteld werd dat één Miljonair een romantische ballonvaart mocht maken met Valentijnsdag. De winnaar mocht iemand meenemen en deze persoon hoefde niet per se een Miljonair of een gastspeler te zijn... Een tumultueuze stemming was het gevolg, waar uiteindelijk geen winnaar uit is gekomen. En dat betekent dat nu de drie gastspelers de ballonvaar gaan maken! Eric, Mike en Selène zullen dus de Villa vanuit de lucht kunnen bekijken. Veel plezier alvast!
Bron: Villa Vandaag, 12-02-2008
Post ik in geheimschrift?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
Ja, verdomd!
Dat is geheimschriftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post ik in geheimschrift?
Jammer dat Bradley eruit is, vond hem cute.
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef pullup het volgende:
Huub was zelfs als klaar met douchen voordat Palma hem kwam wekken.
Huubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Het blijft een kutkabouter met zijn goeie humeur 's ochtends.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Uitslaapdag?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
En wie blijven er weer gewoon in hun nest liggen......juist, Zeur, Brian en Amanda.
[ afbeelding ]
Nee hoor, de lichten branden, ze blijven gewoon liggen, as usual.quote:
Ik ben helemaal teleurgesteld in Nicolaas, ik had gedacht dat hij wat meer smaak had.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef pullup het volgende:
Eric over de trouwpartij van Nicolaas: Nou dat heeft ie goed gedaan hoor, een lekkere jonge blom gescoord
Ik vind het juist een knappe vrouw en heeft schitterend haar en lieve lach.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben helemaal teleurgesteld in Nicolaas, ik had gedacht dat hij wat meer smaak had.
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:04 schreef Larisje het volgende:
Woensdag en donderdag en het weekend dat zijn toch de uitslaapdagen?
4 Streams op de huiskamer. Mikey, Huub, Claire en Eric zijn boven, de rest is niet te zien, ik weet dan genoeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergeten.
En wat gebeurt er nu? En nu? En nu dan???
quote:Huub is de eerste die in de keuken verschijnt. Daar vertelt hij Palma over de stemming van het Valentijnsuitje. “Amanda heeft hem nog nooit aan één van ons gegund”, laat de Oldenzaler vallen. Hij is boos dat de Amsterdamse de stemming geblokt had, terwijl hij wel een paar keer haar uitjes heeft gegund. Dan is het tijd voor iets anders, namelijk de krant. “Is hij echt te laat?”, vraagt een wantrouwende Huub. “Een grapje is leuk, maar nu heb ik ‘m echt niet”, zegt zij eerlijk. Dan moet je misschien toch gezellig praten aan de ontbijttafel, in plaats van je krant lezen, Huub!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergeten.
En wat gebeurt er nu? En nu? En nu dan???
Nou, ik geloof helemaal niets meer over die zogenaamde chantage en dat schijnhuwlijk van Jaap en Cora.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:29 schreef pullup het volgende:
Jaap meld nog even dat Nicolaas achter de chantage van Talpa door Cora zat.: Zet dat maar in de Telegraaf
Dat heeft ze gistermiddag al gedaan, Claire was niet onder de indruk. Ze noemde het oud nieuws.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Heeft Selene nu al met Claire gebabbelt over wat ze 'buiten' allemaal heeft gehoord/gezien?
Ze zou toch alles doorgeven?
Eric is er wel als gastspeler, heeft tie zelf gezegdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:40 schreef Larisje het volgende:
En hoezo is Eric geen gastspeler maar bezoeker? Wat is het onderscheid en wie heeft gezegd dat Eric bezoeker is?
Ah okay, dankjewel, gezeur over die filmpjes en uitspraken van grote boze Huub zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft ze gistermiddag al gedaan, Claire was niet onder de indruk. Ze noemde het oud nieuws.
HOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Heeft Selene nu al met Claire gebabbelt over wat ze 'buiten' allemaal heeft gehoord/gezien?
Ze zou toch alles doorgeven?
Grappig dat de gastspelers nu in de ballon mogen, alles beter dan wéér B&A.
Ja precies maar iemand anders zei dat hij gast is dus vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Eric is er wel als gastspeler, heeft tie zelf gezegd
2 luchtballonnen? 1tje voor het gouden koppel en 1tje voor de gasten? Maakt niet uit, alles wat ze nu gaan bedenken is een zwaktebod, wij weten hoe het zit, het heeft ook al op VV gestaan dat de gasten mogen nav de stemming, ik denk dat Selene en Micky heus wel genegen zijn B&A te laten gaan maar Eric trapt daar niet in, als het toch terug wordt gedraait dan zal hij heus wel stennis gaan schoppen samen met Huub, dan worden B&A zeker boos, ik denk niet dat ze het er op wagen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:42 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
HOHO HO, we zijn er nog niet,die KUT FEBO zal wel weer wat bedenken,voor die RAT en SNOL.
![]()
![]()
Verontwaardiging? Wie? Wat? Waar?quote:10:17 Huwelijk ex-Miljonair!
Als Huub dan eindelijk zijn krantje heeft, schrikt hij ineens op. "Wat? Wat?", roept hij uit. Palma loopt meteen naar hem toe en bekijkt het onderwerp van zijn verontwaardiging. "Nicolaas gaat trouwen!", roept Huub uit. Palma's reactie maakt hem niet zoveel uit, hij gaat meteen op zoek naar zijn vriendje. "Eric! Eric! Eric!", herhaalt hij een paar keer tot hij hem gevonden heeft en de krant toont. Beide mannen besluiten dat Nicolaas er goed uit ziet en dat ze blij voor hem zijn. Ook namens ons; gefeliciteerd!
Hoe krijgen ze het voor elkaar, dit gelooft toch niemand???????quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Zal PoekieRoekie zelf flink hebben lopen stemmen/spammen?
Poll:
De gastspelers gaan de luchtballon in!
Terecht! Dat hebben ze verdiend. 32%
Nee, Brian en Amanda gun ik het meer. 51%
Huub en Claire; dat zou pas leuk zijn 17%
Als webmaster (beheerder van de site) is het een koud kunstje om de poll'en even aan te passen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar, dit gelooft toch niemand???????
En zo zie ik dat graagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
De Redactie heeft wrs meegelezen en Leandra's advies ongevolgd, Jaap zit op een andere stoel.![]()
[ afbeelding ]
mwah... ik zou hem ook niet gunnen als ze me wat leugentjes zaten te vertellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dankjewel, gezeur over die filmpjes en uitspraken van grote boze Huub zeker?![]()
Het is sinds Eric terug is weer een beetje drukker, ik moest vanochtend waarempel 2 COS-sen bijlezen!![]()
Amanda weer in de war want haar valentijnsuitje werd zomaar geblokt, snapt ze niet dat je een ander ook iets moet gunnen omdat ze anders jou ook niet meer weg laten gaan?
Nou jaaa...dit is zo ongeloofwaardig...hoe durven ze..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Zal PoekieRoekie zelf flink hebben lopen stemmen/spammen?
Poll:
Terecht! Dat hebben ze verdiend. 32%
Nee, Brian en Amanda gun ik het meer. 51%
Huub en Claire; dat zou pas leuk zijn 17%
Kwestie van vraagstelling..... kennelijk wordt het de gastspelers niet echt gegund, en Huub en Claire zou idd niet "leuk" zijn... voor de ene helft niet omdat ze Huub sowieso niet aan een verkering gekoppeld willen zien, voor de rest niet omdat ze het al triest genoeg vinden wat Claire vorige week heeft moeten doorstaan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verhaal is niet nieuw heeft hij al eerder verteld. Toen hij nog niet zo lang in de kooi zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:36 schreef Katewalker het volgende:
Huub is aan het opscheppen...4 meisjes waar hij vast sex mee had waarvan 1 dacht dat ze exlusiviteit had....
Het beviel hem heel goed....nou...ik hoop die meisjes ook...
Dat moeten we dan maar hopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou jaaa...dit is zo ongeloofwaardig...
Bedankt, viel niet mee inderdaad bij een ernstig gebrek aan CAPs .....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens nog mijn complimenten voor de OP, je hebt geweldig je best gedaan DGK_Tegengas
Daar ben ik het zoooo mee eens. Ze hadden gewoon die stemming op een normale manier kunnen proberen te krijgen. Als er dan geblokt werd door Brian en Amanda is het tijd voor plan B. Ik zou ook niet accepteren als me voor werd gelogen. Ook was het veel mooier geweest wanneer BA en CH met elkaar gingen strijden om deze ballonvaart. Dan hadden ze ook beroep kunnen doen op hun meerderheid en eventueel BA in de schoenen kunnen schuiven dat ze geblokt hebben. Nu hebben hebben CH gewoon verdient deze stemming niet te krijgen. Simple omdat een leugen niet nodig was geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ik zou hem ook niet gunnen als ze me wat leugentjes zaten te vertellen.
Ik had de indruk dat Amanda het graag aan iemand had gegund. Tot het moment dat ze besefte dat het allemaal gesjoemel was.
quote:11:38 - Mannen onder elkaar...
"Ik had er gemiddeld vijf per jaar. Er zijn wel periodes geweest dat ik er meer had, maar ik vind one night stands niet zo bijster interessant. Je bent je zaad even kwaad", legt Huub uit. “Maar je had toch ook meisjes tegelijk?”, herinnert Eric zich. “Ik had vier meisjes tegelijk”, schept de Oldenzaler op. “Wisten ze het van elkaar?”, vraagt de ex-Miljonair. “Eentje dacht dat ze exclusiviteit had, de andere drie wisten van elkaar”, verduidelijkt hij. Vervolgens vertelt hij nog over de periode dat hij twee meisjes tegelijk exclusiviteit beloofde en dat er nog eentje bijkwam. “Heb je wel eens met alle drie op dezelfde dag seks gehad?”, is nu ook Jaap geïnteresseerd. Na een harde schaterlach is het antwoord ja. Zou dit allemaal op waarheid berust zijn, of slechts stoere verhalen?
Hmm, is het niet zo dat ze het zichzelf graag had gegund en dit als handvat heeft gebruikt om het te torpederen? Ze had Claire beloofd dat de volgende stemming voor haar was, wat er ook is gezegd dan, belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ik zou hem ook niet gunnen als ze me wat leugentjes zaten te vertellen.
Ik had de indruk dat Amanda het graag aan iemand had gegund. Tot het moment dat ze besefte dat het allemaal gesjoemel was.
Het lijkt schier onmogelijk daar. Als ik een te publiceren tekst schrijf, print ik de tekst altijd om nog even door te lezen op domme fouten. Kleine moeite, groot plezier voor de lezer en klant.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:12 schreef Leandra het volgende:
Het blijft moeilijk... je eigen texten even nalezen voor (of desnoods na) publicatie is kennelijk teveel gevraagd:
Kan die cap worden omgedraaid? Mijn monitor omdraaien is geen handige optie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Een brief van Jaap, Huub en Eric met een snood plan. Weet iemand wat dat plan is?
[ afbeelding ]
Rank en plomp... even een paar linkjes naar van Dale... mag je daarna weer sneren over Huubquote:11:45 - Rank & plomp?
Nu alle exen de revue passeren, kan ook Hedda niet uitblijven natuurlijk. “Kijk, Hedda is een heel rank meisje”, legt Huub uit, maar daar moet hij even pas op de plaats maken. “Rank?”, herhaalt Jaap, die geen idee heeft wat dat is. “Ja, rank. Gewoon, een soort slank”, legt Huub uit. Even later blijkt dat Huub nog veel meer rare woorden kent. “Joris, mijn broer, is net zo lang als ik, maar hij is plomp”, vertelt hij. Opnieuw valt Jaap van zijn stoel van verbazing en ook Eric heeft nog nooit van dat woord gehoord. “Plomp?”, vragen ze allebei. Tja Huub, je woordenschat kent geen grenzen…
Ik geloof het wel, maar ik geloof ook nog in Sinterklaasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk maar of het helpt?.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Kan die cap worden omgedraaid? Mijn monitor omdraaien is geen handige optie.
Ctrl+Alt+pijltje naar beneden!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan die cap worden omgedraaid? Mijn monitor omdraaien is geen handige optie.
Niet dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk maar of het helpt?.![]()
[ afbeelding ]
geen snood plan, maar een valentijnplan van Huub voor Clairequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Een brief van Jaap, Huub en Eric met een snood plan. Weet iemand wat dat plan is?
[ afbeelding ]
Jammer he...quote:
Ik heb zelf niets gezien, maar wat ik over hem las, kwam hij nogal autoritair over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef dieenebart het volgende:
Hoe is de pa van Claire blijven hangen, jongens en meisjes? Kzou hem vanmiddag bellen, dus als jullie bemoedigende woorden hebben...
Is dat zo? Ik hoorde Huub tegen Jaap zeggen dat het een goed plan is, Eric was het met hem eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:29 schreef blomst het volgende:
geen snood plan, maar een valentijnplan van Huub voor Claire
Check het zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef dieenebart het volgende:
Hoe is de pa van Claire blijven hangen, jongens en meisjes? Kzou hem vanmiddag bellen, dus als jullie bemoedigende woorden hebben...
helemaal niet autoritair, hoor. Wel heel goed voorbereid en op de hoogte. Zo'n pa zou ik wel willen hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jammer he...![]()
En Claire leek een kind van 12 jaar, tenenkrommend was het.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zelf niets gezien, maar wat ik over hem las, kwam hij nogal autoritair over.
nee, was het plan van jurk, lingerie bloemen en ontbijt voor Claire 14 feb. Jaap vroeg nog wat voor snood plan heb je , waarom Huub zei geen snoodplan,maar een valentijns plan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoorde Huub tegen Jaap zeggen dat het een goed plan is, Eric was het met hem eens.
Is het niet het plan om de Valentijnsdag van Amanda en Brian te verpesten ?
Bij de Huubfans wat minder goed dan bij anderenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jammer he...![]()
ontbijt en bloemen, prima, maar de lingerie zou ik om zijn nek knopen. (edit: nee, ik blijf netjes. De lingerie zou ik ritueel verbranden in de romantische kaarsjes)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, was het plan van jurk, lingerie bloemen en ontbijt voor Claire 14 feb. Jaap vroeg nog wat voor snood plan heb je , waarom Huub zei geen snoodplan,maar een valentijns plan.
en hij mocht het niet aan Claire vertellen.
Je vergeet 1000 sigaretten per uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:49 schreef kit2u het volgende:
zie hier het beeld voor de komende zomer.
Nietsnutten die niets benutten.
Spontaan een spelletje badminton? Nope.
Even potje voetbal of om het even enig andere activiteit ? Nope nope.
Tiroler bh-tjes en zonnebrillen.
Hij deed zijn best maar schaapje Claire is echte te dom en naief voor geslepen Huub ( en Eric)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jammer he...![]()
Huub en Eric gaan ook voor een oprechte vriendschap met Claire. Een liefdesrelatie gaat het niet worden, maar Huub wil een relatie met Claire zoals hij met Sil had. En daarin vergist dus de vader van Claire zich. Amanda is goed aldus hem, maar als er iemand het niet goed met Claire voor heeft is het Amanda wel en Brian met zijn pijpslet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij deed zijn best maar schaapje Claire is echte te dom en naief voor geslepen Huub ( en Eric)
Ze denkt werkelijk dat er een oprechte vriendschap is.....tja zo dom en naief maak je ze niet vaak mee.
Ze heeft moeite een menig te vormen , laat staan een eigen...
Maar Bart ken je haar Pa dan?
Ik ook, maar het p[robleem is ze kan gewoon geen kant op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had het idee, dat de vader van Claire haar een beetje naar A en B aan het toepraten was ....
Dat idee heb ik ook nu ik de filmpjes ziequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had het idee, dat de vader van Claire haar een beetje naar A en B aan het toepraten was ....
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Bleek hij een hart te hebben??
Geloof mij , zoals ik Huub ken eist hij binne 7 dagen sex en zodra dat niet kan dreigt hij haar eruit testemmen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Eric gaan ook voor een oprechte vriendschap met Claire. Een liefdesrelatie gaat het niet worden, maar Huub wil een relatie met Claire zoals hij met Sil had. En daarin vergist dus de vader van Claire zich. Amanda is goed aldus hem, maar als er iemand het niet goed met Claire voor heeft is het Amanda wel en Brian met zijn pijpslet.
quote:
Handig zo'n vader. De een noemt zijn dochter een pijpslet, de ander noemt haar stom, fijne teammatties.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook nu ik de filmpjes zie
Amanda is wel schijnheilig. Eric verwijten dat hij een vriendschap met Huub heeft ondanks alles dat gebeurd is. Terwijl ze (en Brian) nu heel close met Lieke zijn. Ze heeft Lieke d'r benen bont en blauw geslagen en mee geholpen met Lieke's slipje uit te trekken. Brian die op Lieke heeft gespuugd en haar geslagen heeft, o.a. bij de paardenbak.quote:
Is Huub een vriend, kennis of familie van je. Want je zegt zoals ik Huub ken eist hij sexquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:22 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij , zoals ik Huub ken eist hij binne 7 dagen sex en zodra dat niet kan dreigt hij haar eruit testemmen.
Hij manipuleert....
Brian en Amanda hebben niet perse een hekel aan Claire maar aan huub.....maar tuurlijk zullen ze Claire eruit stemmen.
Zelfde verhaal als met Lieke
Terugsturen naar Huub is ook niet echt een optie natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Handig zo'n vader. De een noemt zijn dochter een pijpslet, de ander noemt haar stom, fijne teammatties.
Huub gaat wel voor een echte vriendschap.... hij kan niet zonder sociaal contact (das ook alg. bekend)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:22 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij , zoals ik Huub ken eist hij binne 7 dagen sex en zodra dat niet kan dreigt hij haar eruit testemmen.
Hij manipuleert....
Brian en Amanda hebben niet perse een hekel aan Claire maar aan huub.....maar tuurlijk zullen ze Claire eruit stemmen.
Zelfde verhaal als met Lieke
Dat is voor een cadeautje voor Brian...maar geen idee waarom ze ze dan aan de camera laat zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom laat Amanda deze foto zien aan de camera?![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze heel erg trots is op haar pornypics?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom laat Amanda deze foto zien aan de camera?![]()
[ afbeelding ]
M.a.w., Claire kan beter naar huis gaan, Jaap heeft n.l. ook niks met haar. Dat had papa Ron beter tegen haar kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:30 schreef Leandra het volgende:
Terugsturen naar Huub is ook niet echt een optie natuurlijk...
"Laat je nog maar een keer neuken om hem daarna op je hart te laten staan dansen" zoiets??
Ze was al aangekleed maar ze heeft een foto gemaakt voor een cadeau voor Brian...daarvoor moest ze ff uit de kleren. En moest wel nu nou hij aan het trainen is...want is een verrassing.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is half twee, en Amanda vindt het ook tijd om zich eens te gaan aankleden ......
Komop FEBO, meten met twee maten, dat deden jullie toch niet![]()
![]()
idd..... maar dat zegt meer van Claire, dan van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:31 schreef schatje het volgende:
Huub is een meester in het bespelen. Hij lulde het Claire naar zich toetrekken en haar in bed lullen zo weer recht.
Aha, thnx. Daar zal hij blij mee zijn. Hij was ook al zo blij met de paaldansfoto, not.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef T-lex het volgende:
Dat is voor een cadeautje voor Brian...maar geen idee waarom ze ze dan aan de camera laat zien.
Ja, bedankt voor je aanvulling. Heb mijn post al aangepast, was iets te voorbarig ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze was al aangekleed maar ze heeft een foto gemaakt voor een cadeau voor Brian...daarvoor moest ze ff uit de kleren. En moest wel nu nou hij aan het trainen is...want is een verrassing.
Het is een subtiele dis van Amanda richting Brianquote:
Ik kan niet beoordelen of Claire en/of papa Ron zich dat kunnen permitteren... jij wel??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Claire kan beter naar huis gaan, Jaap heeft n.l. ook niks met haar. Dat had papa Ron beter tegen haar kunnen zeggen.
Ach, nu weten we hoe het komt dat Brian nog geen noot zuiver speelt op die gitaar, Amanda stemt dat ding tussen haar benenquote:
quote:
Als je echt om je kleine meid geeft sluit je desnoods een lening af, dat zou ik nl wel doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet beoordelen of Claire en/of papa Ron zich dat kunnen permitteren... jij wel??
Als dat het toch eens zou zijn, zou Amanda zo in mijn achting stijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef pullup het volgende:
Het is een subtiele dis van Amanda richting Brian![]()
Zoiets van: Je bespeelt me net zo slecht als deze gitaar.
Ik wist niet dat ze zoveel humor had
Ik lig in een deuk, de commentaren hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef -Blurk- het volgende:
Ach, nu weten we hoe het komt dat Brian nog geen noot zuiver speelt op die gitaar, Amanda stemt dat ding tussen haar benen
Volgens VV is hij gastspeler die mee mag met de ballonvaart, dus ik schat dat ie nog even blijftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef fredfik het volgende:
moet erik alweer naar huis?
Beter geen vriend als Hans dan 10 in je huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef Desii het volgende:
Hans zei tegen Huub..... als je Brian wakker houdt ben je geen vriend meer van me
Wat een opmerking.... wat mij betreft gaat tie hem nu al wakker houden..... ooooohhh, nee dat mocht niet meer was herhaling van zetten
Nou Hansie, Huub heeft alle recht om Brian wakker te houden; ze zitten namelijk in een spel!!!
Als hij dat doet dan staat het hier ook weer bol van de veroordelingen dat papa Ron alles maar voor haar oplost en dat ze er zo niets van leert...... ze moest gisteren volgens half FOK! maar meer leren op haar eigen benen te staan en nu zou het acceptabel zijn om jezelf als ouder in de schulden te steken omdat je dochter van 24 een keuze heeft gemaakt die wellicht niet zo goed voor haar is??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je echt om je kleine meid geeft sluit je desnoods een lening af, dat zou ik nl wel doen.
Vanmorgen vroeg hij zich af wie hem vrijdag zou komen ophalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is hij gastspeler die mee mag met de ballonvaart, dus ik schat dat ie nog even blijft.
quote:Mike licht Palma in over zijn plan om doorzichtig folie over Jaaps toilet te spannen. Het idee is dan dat Jaap zelf even later in zijn eigen ontlasting zit óf dat hij erop plast en de urine tegen hem aan klettert. Op zich best goed gevonden van Mike, die waarschijnlijk niet weet dat dit idee al eens eerder is uitgevoerd in de Villa. “Ja, ik weet niet of ik folie heb”, zegt het hoofd huishouding enkel. We zijn benieuwd of het gaat lukken en hoe lang het dan nog duurt voordat Jaap een unrine-douche krijgt.
Tina Turner is naakt in de bosjes gevallen en heeft daar een gitaar gevonden? I'm confusedquote:
Ja en Ike gaat er straks wat van vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tina Turner is naakt in de bosjes gevallen en heeft daar een gitaar gevonden? I'm confused
Precies in feite is ze uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Claire kan beter naar huis gaan, Jaap heeft n.l. ook niks met haar. Dat had papa Ron beter tegen haar kunnen zeggen.
dat zal wel zijn ingefluisterd door het hokje, en staat waarschijnlijk al klaar. Huub heeft gisteren al "achteloos" verteld dat hij zin had om te honkballen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Eric heeft net met Claire over Valentijn gepraat. Ze wou er weinig aan doen.(kaartje ofzo)
Maar Eric had wel wat ideetjes...honkbal handschoen, ballen en misschien een machine die ballen af schiet ofzo.![]()
Origineel volgens mij had Lieke ook al een paar van die dingen geregeld een keer.![]()
Maar is kijken wat Claire met deze wishlist gaat doen.![]()
Moet niet veel gekker worden.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Eric heeft net met Claire over Valentijn gepraat. Ze wou er weinig aan doen.(kaartje ofzo)
Maar Eric had wel wat ideetjes...honkbal handschoen, ballen en misschien een machine die ballen af schiet ofzo.![]()
Origineel volgens mij had Lieke ook al een paar van die dingen geregeld een keer.![]()
Maar is kijken wat Claire met deze wishlist gaat doen.![]()
Moet niet veel gekker worden.
Dat vroeg ik me ook af...maar ben toch benieuwd of ze hierin mee gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen?
Omdat hij een hoer heeft geneukt?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
Huub: Brian, doe je mee aan expeditie Robinson?
En dat klopt ook maar het gaat mij om de opties die Claire heeft, het is kiezen voor Huub ( waar papa Ron niet blij mee is)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
Als hij dat doet dan staat het hier ook weer bol van de veroordelingen dat papa Ron alles maar voor haar oplost en dat ze er zo niets van leert...... ze moest gisteren volgens half FOK! maar meer leren op haar eigen benen te staan en nu zou het acceptabel zijn om jezelf als ouder in de schulden te steken omdat je dochter van 24 een keuze heeft gemaakt die wellicht niet zo goed voor haar is??
Het is misschien kut voor haar, maar ze gaat er vooralsnog niet dood van.
Eric maakte daar eerder al een opmerking over in de trant van; kijk hem lopen in zijn aso pakkie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
verbaast me niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef mootie het volgende:
Na het vertrek van Lieke is Huub 5kg aangekomen.
t lukt nie echt vandaag he?, ben je wel eens scherper cq zuigender gewendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
De 3 zuurpruimen op het bankje (H,C,E) hebben weer aardig wat te zeuren.
Eric zei net dat hij hoopt dat Dilana Brian een tik met de stok geeft.
Huub zegt zich kapot te lachen als Brian de stok boven op Dilana zou gooien.
En het lachen van Brian staat ze uiteraard ook niet aan...
Goh, misschien moeten ze een plekje in het bejaarden tehuis gaan reserveren voor die 3.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef Carlaa het volgende:
Erik moet blijven.. veel meer lol zo!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:46 schreef Carlaa het volgende:
Getverdemme!
Terecht! Dat hebben ze verdiend.27%
Nee, Brian en Amanda gun ik het meer.54%
Huub en Claire; dat zou pas leuk zijn...19%
Bron 10
zullen we eens gaan luisteren wat de del,de rat en de tiener nu te bespreken hebben,gaan we zometeen ook voor hun een plekje reserveren maar dan niet in het bejaardenhuis.....1x raden waar...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
De 3 zuurpruimen op het bankje (H,C,E) hebben weer aardig wat te zeuren.
Eric zei net dat hij hoopt dat Dilana Brian een tik met de stok geeft.
Huub zegt zich kapot te lachen als Brian de stok boven op Dilana zou gooien.
En het lachen van Brian staat ze uiteraard ook niet aan...
Goh, misschien moeten ze een plekje in het bejaarden tehuis gaan reserveren voor die 3.
Huub is de tiener? Of Claire? Of Selene?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Eric: Zo, de hele achterbuurt in de tuin.
Huub: Ik zie een zwerver, een straatvechter, een hoer en een tiener. Ik dacht dat we miljonairs waren.
Gelukkig snapt Roekie het ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef farscapevr6 het volgende:
yup daar is ie al
14:32 - De man en de tak
Huub is de hoer...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub is de tiener? Of Claire? Of Selene?
Zeurlène.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
Huub is de tiener? Of Claire? Of Selene?
Het zal wel vanwege haar vermeende rugproblemen zijn tengevolge van een auto-ongeluk. Mij zou het niets verbazen als ze psychosomatisch waren, ze doet geen donder en ze zeikt alleen maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:34 schreef Ziet het volgende:
waarom doet selene niet mee met sporten?
En dat heeft de camera heel toevallig niet gezien...., post is persoonlijk bezit, maar het is St. Brian hè?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef mootie het volgende:
2e week november wist Brian al dat Nadia zwanger was, door post van Dennis en Nadia te lezen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
'De bevruchting van de eicellen is suksesvol.' Dit zou Brian gelezen hebben in een kaart die Nadia had weggegooid.
Dat mens is zo verknipt dat het me van haar niet eens zou verbazen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Bijna alsof het een bewuste actie was.
Hoe reageert Amanda op de zwartmakingen van Nadia door Selene?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Selene is zo in haar erg in haar ellement volgens mij, lekker een ander zwart maken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Selene is zo in haar erg in haar ellement volgens mij, lekker een ander zwart maken.
Amanda was aan het sporten. Dit was een gesprek tussen Brian en zijn masseur en Selene op het terras.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert Amanda op de zwartmakingen van Nadia door Selene?
Ik kreeg toch het idee dat Brian jaloers was op Dennix, al die zgn media aandacht voor Dennix stak behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
Eerst vertelt Selene dat Nadia jaloers op haar was, dan vertelt Brian dat Dennis jaloers op hem was.
Ik vond zowel Brian als Amanda reageren als boeren met kiespijn op het nieuws van de baby. Brian heeft ook zoiets over zich gekregen alsof het hem allemaal toekomt... geen wonder ook met al die voortrekkerij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg toch het idee dat Brian jaloers was op Dennix, al die zgn media aandacht voor Dennix stak behoorlijk.
Ook de vermelding in het Guiness Book of Records, eerste baby verwekt in een RLS viel helemaal niet lekker.
Brian's vermelding van de man die het langst in een RLS zit valt daarbij natuurlijk in het niet.
Amanda was sporten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert Amanda op de zwartmakingen van Nadia door Selene?
Ah okay. Dank!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
Amanda was aan het sporten. Dit was een gesprek tussen Brian en zijn masseur en Selene op het terras.
Praat me er niet van, een dagelijks terugkerende ergernis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
Ik vond zowel Brian als Amanda reageren als boeren met kiespijn op het nieuws van de baby. Brian heeft ook zoiets over zich gekregen alsof het hem allemaal toekomt... geen wonder ook met al die voortrekkerij.
Ze kunnen denken dat ze Brian ermee verder helpen, maar ik vind het juist onverstandig. Straks in de maatschappij blijkt gewoon dat hij niks waar kan maken en niks voorstelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Praat me er niet van, een dagelijks terugkerende ergernis.
Het is te hopen,dan is het gebeurd met die RAT,dan zeiken die RAT helemaal af.ze moeten hem toch nergens.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef farscapevr6 het volgende:
ik vraag me af of de febo t zich kan permiteren dat brian zondag verliest....
Ja de FEBO,volgens mij is dat familie van die RAT.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is te hopen,dan is het gebeurd met die RAT,dan zeiken die RAT helemaal af.ze moeten hem toch nergens.
Hoe komen ze dan aan de USB stick van Jaap, die bewaakt hij met zijn leven. Zelfs Huub mag er niet aankomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
Wat kan daar nou op staan wat interessant is voor wie dan ook, wat een achterbaks stel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
Dat kind gaat van zo'n koude kermis thuiskomen, ben ik bang. Ik acht de kans groter dat mommy dearest er niet is dan dat ze er wel is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertelt vol trots dat ze haar moeder zaterdag gaat zien en dat na een jaar.
Een schietgebedje is nooit weg Amanda, komt ze of komt ze niet.
[ afbeelding ]
waarom sta ik daar nou niet van te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Interessant!
Die drie hebben echt de hele dag lol, heerlijk om naar te kijken.quote:
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef kallie1 het volgende:
dinsdag 12 februari 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe komen ze dan aan de USB stick van Jaap, die bewaakt hij met zijn leven. Zelfs Huub mag er niet aankomen.
Die heeft Mike natuurlijk gevonden in de masterbedroom tijdens het verven. Jaap was hem al een hele tijd kwijt.
Dat zou zomaar kunnen ja. Kunnen ze die stokende kutzwerver niet de straat op gooien, ik ben die gast meer dan zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef kallie1 het volgende:
Die heeft Mike natuurlijk gevonden in de masterbedroom tijdens het verven. Jaap was hem al een hele tijd kwijt.
Buiten dat, het is irl ook gewoon diefstal, als hij hem in het hok zou zien dan is het discutabel maar niet over het randje, het ding blijft tenslotte dan in het huis, als hij hem aan K geeft steelt hij het ding.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Desii het volgende:
[..]
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassing![]()
En dat Brian hem in de villa bekijkt, heb ik nog geen problemen mee......... maar aan Kenneth geven om hem alles te laten bekijken, zodat tie zondag tijdens het gevecht de info kan doorgeven; gaat alle perken te buiten
vrijdag belt mama amanda dat ze wil shoppen in amsterdam dat gunt amanda mama toch wel amanda:jammer mama maar een fijne dagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertelt vol trots dat ze haar moeder zaterdag gaat zien en dat na een jaar.
Een schietgebedje is nooit weg Amanda, komt ze of komt ze niet.
[ afbeelding ]
een hokje vol ratten...............quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom sta ik daar nou niet van te kijken.
Eens een rat, altijd een rat
Mist Jaap hem nog niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Interessant!
Jaap is hem al een poos kwijt. Wat een stelletje smeerlappen.quote:
Mikey zegt in het filmpje dat Mikey gehoord had van Palma dat Jaap die al een tijd kwijt was.quote:
Kan er niet iemand ff een CC plegen om dit aan Jaap mee te delen!quote:
Dit kan echt niet! Wat goed dat er een filmpje van s gemaakt! Dit is gewoon overtreden van de spelregels! En helemaal Kennet erbij betrekken! Volgens mij is het dan zelfs strafbaar!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Hier een filmpje over de usb stick mda Lambal.
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Thnx.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Hier een filmpje over de usb stick mda Lambal.
het is een verademing.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die drie hebben echt de hele dag lol, heerlijk om naar te kijken.
Die hebben waarschijnlijk meegeholpenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef STAP01 het volgende:
REDAKTIE LEZEN JULLIE MEE?? BRIAN EN MIKY HEBBEN DE USB STICK (PERSOONLIJK BEZIT VOOR DE DUIDELIJKHEID) VAN JAAP!!!!!!!!!!!!!
Die neemt Jaap niet aan kost cp'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan er niet iemand ff een CC plegen om dit aan Jaap mee te delen!
Hij wil niet gepakt worden! hij zegt: later! (met andere woorden: als ze niet luisteren, zonder zender)!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Brian zegt dus eerst dat hij niet wil dat Mike Papiaments praat maar hij doet het toch. Hier moet de FEBO toch ingrijpen of ben ik nu gek?
niet dat ik weet, maar ik luister ook nooit naar die streamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
Maarre... rat en Mike praten wel vaker in het papiaments?
boeehhhhhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Desii het volgende:
[..]
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassing![]()
En dat Brian hem in de villa bekijkt, heb ik nog geen problemen mee......... maar aan Kenneth geven om hem alles te laten bekijken, zodat tie zondag tijdens het gevecht de info kan doorgeven; gaat alle perken te buiten
Wel vervelend dat Brian de redaktie zo vaak in verlegenheid brengt, hij wéét toch al dat hij die villa gaat winnen, waarom doet hij dan van die stomme dingen waardoor de redaktie zich weer in allerlei bochten moet wringen om zijn acties goed te praten..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef STAP01 het volgende:
REDAKTIE LEZEN JULLIE MEE?? BRIAN EN MIKY HEBBEN DE USB STICK (PERSOONLIJK BEZIT VOOR DE DUIDELIJKHEID) VAN JAAP!!!!!!!!!!!!!
Yep, Mikey weet dat het niet mag maar die kutzwerver heeft over schijt aan. Alles om zijn mentor Brian te pleasen.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
en wat bedoel je hiermee ????quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
boeehhhhh
jan klaassen de boef staat achter je
maar jan klaassen ziet het niet
de stommerik
Goh, ik had dit in gedachte.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slene wordt gemasseerd....
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
quote:
http://www.clipser.com/watch_video/95876quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Filmpje laat ik vanavond horen aan iemand die van Saba komt.
Wat een stinkrat, zelfde soort als Brian dus toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsjeblieft Fluitert!
Die heeft perm banquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef Desii het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar ik luister ook nooit naar die streams
Ik denk dat dit een klusje voor Mr. D. van VOL is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |