abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 14:37:54 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56665361
14:16 De Palma-show

Claire, Eric, Huub en Jaap hebben een onderonsje op het terras. "Eric zou jij geen hoofd huishouding willen worden?", vraagt Jaap vanuit het niets aan de ex-Miljonair. "Hoezo, heb je een vacature dan?", vraagt deze geïnteresseerd. "Nou, binnenkort wel als het zo door gaat", antwoordt de grote Miljonair. "We moeten er ook echt met Brian en Amanda over gaan praten", valt Huub zijn teammaat bij. "Ze gedraagt zich als de Gestapo, maar ze is toch echt gewoon een huishoudster. Ze heeft frustraties, en het is niet de Palma-show. Het draait nog altijd om de Miljonairs!", vervolgt de Oldenzaler. Dat wordt oppassen geblazen voor het hoofd huishouding!

14:23 Palma verantwoordt zichzelf

"Ik wou even met jou praten, want ik zit met iets", laat Amanda Palma weten. De twee lopen naar een rustig plekje in de tuin. "Je moet van je hart geen moordkuil maken", moedigt Palma haar aan. "Er is één ding waar ik niet van gediend ben, en dat is dat je elke keer mijn moeder erbij betrekt. Als het op die manier moet dan hoef ik ook geen arm van je meer om me heen", laat Amanda het hoofd huishouding weten. Na een discussie over wat er dan precies gezegd was, geeft Palma toch een stukje toe. "Ik zal het je eerlijk uitleggen. Het raakt mij. Ik ben eigenlijk een beetje boos op jouw moeder. En daar kwam het misschien vandaan, dus dan moet ik je in je gelijk stellen", uit het hoofd huishouding eerlijk. Helaas wil Amanda door discussiëren...

Bron: Villa Vandaag, 11-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 februari 2008 @ 14:57:52 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56665686
14:49 She's back!

Er komt een auto de oprit op gereden en niemand minder dan gastspeelster Selène stapt uit. Ze wordt enthousiast ontvangen door Amanda en Brian. De Antilliaan grist meteen een plastic tas uit haar handen. Daarin bevindt zich namelijk het paar Nike Air Max dat de Tilbrugse hem verschuldigd was na een potje domino. Ook voor Amanda heeft Selène een cadeautje meegenomen. Als de Amsterdamse de riemen ziet gilt ze het uit en vliegt ze haar vriendinnetje om de nek. Ach ja, ze krijgen ook al zo weinig nieuws die Miljonairs!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 februari 2008 @ 15:17:55 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56665991
14:56 Slijmhoer...

In de tuin laat Selène haar winkelbuit zien en haar trotse beschrijvingen worden begeleid door Amanda's kreetjes van vreugde. "Wij hebben echt zó dezelfde smaak!", roept ze hard. Selène lacht liefjes. "Zij denken slim te zijn, dat Eric dingen weet... Maar ik weten nu ook dingen!", vertelt de gastspeelster ineens. "We wisten het! We wisten dat jij je huiswerk goed zou doen!", laat Brian haar weten die ook even de modeshow komt bewonderen. Maar Selène heeft even geen tijd voor haar kleding, ze is te druk met het feit dat ze gehoord heeft dat Huub haar 'slijmhoer', heeft genoemd. Dat wordt nog een confrontatie vandaag!

"Dit is de voorkant en dat is de achterkant..."

maandag 11 februari 2008 @ 15:37:58 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56666366
15:06 Vrolijke Jaap!

"Wees lief voor elkaar, ga eens een beetje leuk tegen elkaar doen!", roept Palma Huub, Eric en Jaap toe. Ze vertrekt weer uit de Villa, nu maar hopen dat ze morgen wat goed geluimder terugkomt! Aan het humeur van de mannen zal het niet liggen, zij zingen vrolijk met z'n drieen de titelsong van Ovide. Waar Huub en Eric na een aantal zinnen afhaken, gaat Jaap vrolijk door. Zelfs de achtergrondkoortjes doen hij zelf erbij. Misschien een leuk idee voor na de Kooi, Jaap? Het inzingen van tv-tunes...

15:16 Selène weet dingen...

"Wat denk je, Jaap. Gaat het nog goed komen tussen mij en Claire?", opent Huub even een geheel ander gespreksonderwerp. "Ik hoop het, maar dan is ze echt de dame van lichte zeden van De Gouden Kooi", lacht Jaap. En als je het over de duvel hebt... Komt daar Claire aangehuppeld! "Wel grappig net, Selène waarschuwde me voor jullie", laat ze haar team weten. "We hebben toch al honderd keer gezegd dat we je er gewoon uitstemmen?", vraagt Jaap quasi onschuldig. "Dat jullie plannen tegen Selène en mij hebben...", vertelt de Tilburgse. "Nou daar ben ik dan ook heel benieuwd naar!", roept Jaap. Zouden de twee echt van niets weten?

maandag 11 februari 2008 @ 15:57:52 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56666682
15:10 Vrolijke Jaap!

"Wees lief voor elkaar, ga eens een beetje leuk tegen elkaar doen!", roept Palma Huub, Eric en Jaap toe. Ze vertrekt weer uit de Villa, nu maar hopen dat ze morgen wat goed geluimder terugkomt! Aan het humeur van de mannen zal het niet liggen, zij zingen vrolijk met z'n drieen de titelsong van Ovide. Waar Huub en Eric na een aantal zinnen afhaken, gaat Jaap vrolijk door. Zelfs de achtergrondkoortjes doen hij zelf erbij. Misschien een leuk idee voor na de Kooi, Jaap? Het inzingen van tv-tunes...

15:21 Selène weet dingen...

"Wat denk je, Jaap. Gaat het nog goed komen tussen mij en Claire?", opent Huub even een geheel ander gespreksonderwerp. "Ik hoop het, maar dan is ze echt de dame van lichte zeden van De Gouden Kooi", lacht Jaap. En als je het over de duvel hebt... Komt daar Claire aangehuppeld! "Wel grappig net, Selène waarschuwde me voor jullie", laat ze haar team weten. "We hebben toch al honderd keer gezegd dat we je er gewoon uitstemmen?", vraagt Jaap quasi onschuldig. "Dat jullie plannen tegen Selène en mij hebben...", vertelt de Tilburgse. "Nou daar ben ik dan ook heel benieuwd naar!", roept Jaap. Zouden de twee echt van niets weten?

maandag 11 februari 2008 @ 16:17:53 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56667040
15:55 Dansen en snode plannen

Helaas voor Amanda! Ze moet dan toch terug het huis in. In de fitnessruimte gaat ze dansen met Sabrina en haar vriendin. Claire is als enige andere vrouwelijke Miljonair niet van plan mee te gaan dansen. Zij ligt nog heerlijk met haar drie mannen op de bank in de heerlijke zon snode plannen aan het beramen tegen Amanda. "Laten we een neptietenclubje uitnodigen en dan maken we Amanda erelid", stelt Jaap voor. Iedereen lacht er hartelijk om. Er worden vandaag flink wat plannen gesmeed! De vraag is of er ook nog wat van terecht gaat komen...

maandag 11 februari 2008 @ 16:37:52 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56667321
16:28 Krijgt Claire belangrijke informatie?

Eric en Huub maken een ommetje door de tuin... Selène is weer terug in de Villa, nadat ze gister een dagje heeft geshopt. Huub was niet zo blij om de gastspeelster weer te zien. "Hai Huub", zei Selène nog tegen hem. "Ik draaide gewoon mijn hoofd om. Met jou deal ik zo wel, f*cking gastspeelster untermensch", zegt Huub tegen Eric als reactie op het gebeurde. "Selène kwam naar Claire toe, en zei tegen Claire 'als je vanavond met mij vroeg naar bed gaat, vertel ik je alles'", informeert Eric zijn maatje. Claire schijnt het allemaal best te vinden en is wel benieuwd naar de verhalen van Selène. De beauty is namelijk een dag het huis uitgeweest, dus heeft alle verhalen en snode plannen van de Miljonairs kunnen volgen. Huub weet niet goed wat hij ermee aan moet. Straks vertelt Selène wel allemaal dingen aan Claire, waarbij hij niet goed uit de bus komt. Huub beschouwt Claire namelijk niet als volwaardig lid van het team Huub-Jaap. "Spelen tegen mensen die de dagverslagen lezen, hoe f*cked up is dat", irriteert Huub zich. Het is ook allemaal niet eerlijk hè Huub...

maandag 11 februari 2008 @ 17:17:50 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56667886
16:51 Informatie doorspelen!

Claire kan niet wachten tot bedtijd en neemt Selène alvast apart. De brunette legt uit dat ze geen acties wil ondernemen tegen haar tegenspeelster omdat ze de situatie nu al erg genoeg vindt. Haar dagje buiten de Kooi heeft haar inzichten gegeven in het spel. "Ze zijn heel veel tegen jou aan het spannen, Huub en Eric", legt Selène uit. "Dat Huub geen groupie heeft meegenomen na zijn optreden was alleen om jou onder de duim te houden. Eric vertelt alles wat jij hem zegt door aan Huub", fluistert ze verder. "Huub kickt er gewoon op dat jij verdriet hebt. Je stelt je echt te kwetsbaar op. Je gaat sowieso de finale niet halen, maar het is aan jou of je zelf weggaat of je tijd hier goed besteedt", is het advies. Claire lijkt niet onder de indruk. "Wat je zegt is niet echt iets nieuws", is haar koele reactie. Is Selène oprecht bezorgd om Claire of is dit een slimme manier om het andere team intern te verzwakken?

maandag 11 februari 2008 @ 17:37:50 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56668234
17:25 Discipline!

Amanda zit nog wat na te praten met haar dansdocenten na de gedane inspanningen. Brian komt er ook bij en geeft zijn vriendinnetje advies over haar vooruitgang. "Spreek met jezelf af welke dagen je gaat trainen. Pak 3 dagen, een half uur, neem Selène mee. Dan geeft het je meer plezier. Dan stamp je het erin!", luidt het voorstel van de gedisciplineerde sporter. Ja Amanda, je moet eraan geloven!

maandag 11 februari 2008 @ 17:57:50 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56668539
17:10 "Spectaculair Claire!"

Claire komt na haar gesprekje met Selène, Eric en Huub vergezellen bij de paardenstallen. "Het was een waarschuwing", vertelt ze aan hen. "Een waarschuwing dat jullie het erover hebben gehad, hoe jullie mij zouden kunnen inpalmen", vervolgt de Tilburgse. "Het is de negatieve uitleg van waar we het over hebben gehad. Feitelijk gezien is het nog niet eens echt onwaar", verklaart Huub. "Vooral Eric had het erover", vertelt Claire er nog bij. "We hebben het er wel over gehad hoe we jou dichter bij ons konden halen. Dat was het?", hoopt Huub. "Ze wilde het gewoon even kwijt", antwoordt Claire. "Haar ei kwijt, dan moet ze op stok!", lacht Huub. "Spectaculair Claire", eindigt Eric het verhaal. Zou het echt niets nieuws zijn voor Claire?

Teambespreking...

17:36 Huub en zijn onderdanen...

Amanda en Selène zijn samen met danslerares Sabrina het onderwerp Claire weer even aan het bespreken. Ze vinden dat ze zichzelf alleen maar voor gek zet en niet naar haar vader luistert. "Het is gewoon jammer, want ze is gewoon een heel goed en lief meisje", zegt Selène er wel bij. "Huub heeft onderdanen", legt Amanda uit. Ze vinden dat Eric en Jaap alles doen wat Huub zegt. "Lieke is uiteindelijk wel haar eigen weg gegaan, dat vindt ik wel goed van haar", brengt Sabrina in. Dat vinden ze allemaal erg knap van Lieke, en ze weet hoe ze Huub moet stangen. Wat missen we Lieke toch...

maandag 11 februari 2008 @ 18:17:51 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56668898
18:00 Vanavond bezoek van Claire's vader!

Vanavond komt Claire haar vader op bezoek! De Tilburgse had van de week al met hem gebeld, maar kan vanavond dan eindelijk haar vader in levende lijve spreken. Zal ze troost bij hem vinden, of zal hij haar streng toespreken? Haar vader is namelijk niet zo te spreken over de acties van Huub. En hoe zullen de andere Miljonairs hierop reageren? We zullen het vanavond zien!

maandag 11 februari 2008 @ 18:37:50 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56669222
18:10 Selène gaat weg?

Als Amanda net Mike heeft gecomplimenteerd om zijn kookkunsten, vraagt Selène haar mee naar de Private Room. "Ik moet je iets zeggen, ik ga zondag naar huis", vertelt de gastspeelster aan Amanda. "Dus je blijft nog 1 weekje", zegt Amanda beteuterd. De vriendinnen knuffelen elkaar even goed. "Ik begrijp je gewoon heel goed, ik was er ook op voorbereid", vertelt Amanda. "Ik ga je wel ontzettend missen!", vervolgt ze. Selène vindt het mooi geweest en heeft zin om weer lekker naar huis te gaan. "Schatje, je hebt gelijk, ik kan je altijd een dagje laten komen!, bemoedigt de Amsterdamse haar vriendin. Selène blijft deze week nog voor Brian, om hem voor de wedstrijd te steunen. Dus we moeten na zondag de beauty in de Villa missen...

18:26 Tirade aan de keukentafel!

Tijdens het eten laaien de discussies meteen op. Huub valt Selène aan, want hij maakt zich druk om het feit dat Selène tegen hem heeft gezegd dat ze vrienden zijn, en ze hem ondertussen in zijn rug steekt. De gastspeelster blijft heel rustig onder de tirade die ze om haar oren krijgt. Brian en Amanda verdedigen hun vriendin tegenover Huub. Selène zorgt in haar laatste week in ieder geval nog wel voor veel commotie!

maandag 11 februari 2008 @ 18:57:51 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56669550
18:37 Mike gaat op date met...

Na Selène is Claire het mikpunt. "Ik ben benieuwd hoe Claire er tegenaan kijkt", zegt Amanda over het bezoek van Claire haar vader. "Ik vind het heel spannend", antwoordt Claire hierop. Voordat de Miljonairs hier verder op in kunnen gaan, komt er post binnen! Post voor Mike! De gastspeler krijgt een brief waarin hij twee bioscoopkaartjes krijgt. Hij moet alleen vanavond kiezen welke Miljonair hij mee wil nemen. Hierna starten Huub en Jaap een zelfpromotie om de voormalig zwerver in te palmen. "Een hele stapel krasloten heb ik!", spreekt Jaap hypnotiserend. Wie zal Mike het liefst meenemen naar de bioscoop waar hij twintig jaar geleden voor het laatst is geweest?

maandag 11 februari 2008 @ 19:17:50 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56669879
18:48 Jaaps aura

Het gevecht om de bioscoop kaartjes geeft Mike de kans om sommige Miljonairs te vertellen wat hij van ze vindt. "Durf jij te zeggen dat je me vorige week met het optreden niet hebt genaaid?", vraagt hij Jaap naar aanleiding van de stemming die ervoor zorgde dat Mike niet mee mocht naar Huubs optreden. "Er hangt een slecht aura om jou heen", voegt hij er nog aan toe. "Daarom moet je me juist meenemen, dan doorbreken we het aura", tracht Jaap. Met Claire naar de film vindt de geluksvogel een beter plan. "Dat geeft me wel twee uurtjes private met jou zonder je waakhonden", waarmee hij natuurlijk Jaap en Huub bedoelt. Een aantal Miljonairs krijgen nu de kans om onder vier ogen Mike te overtuigen dat zij het bioscoopkaartje waard zijn. Nog een half uur om te beslissen, Mike.

19:01 Huub met Mike op date!

Huub neemt Mike even mee naar buiten voor een privémomentje. "We hebben eigenlijk zelden een goed gesprek", zegt Huub tegen de Mike. "Daarom dacht ik, neem degene mee die je het minst best kent", vervolgt de Oldenzaler. Mike wil het alleen ook wel gezellig hebben. "Ik weet wel dat als ik met jou ga, dat ik veel vrouwen aantrek", glundert de gastspeler. "Ik neem het in overweging", besluit hij. De twee lopen weer rustig terug naar binnen. "Wil jij ook nog even een privémomentje?", vraagt Mike dan ook meteen aan Jaap.

maandag 11 februari 2008 @ 19:38:02 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56670232
19:13 Jaaps privémomentje

Jaap stemt meteen in als Mike hem vraagt voor een privémoment. "Luister Mike, wat Huub ook biedt, ik bied meer!", begint de grote Miljonair dan ook meteen. "Huub bood niets, hij bood zijn echte kant aan, hoe hij echt is", antwoordt Mike. Mike vertelt dat hij met Huub wel veel aandacht zal krijgen van vrouwen. Jaap grapt dat hij dan gewoon Claire moet meenemen, voor een romantische gelegenheid met parfum, rozen en zoenen. "Aan de andere kant, ik ben ook mediageil, met jou trek ik ook mensen aan", denkt Mike hardop na. "Mag ik jou op de man iets afvragen, weet jij iets van die week dat ik aan het werk was en dat jullie mij dronken wilden voeren. Daar was een plan voor en dat plan kwam van jou uit", confronteert Mike Jaap. Hierop zegt Jaap dat het natuurlijk allemaal Huubs idee was. "Ik ga ook nog even met Claire praten", eindigt Mike het gesprek.

19:17 Claire aan de beurt!

Dan is Claire aan de beurt. "Zou jij mee willen", vraagt Mike aan haar. "Ik zou heel graag meewillen, maar dat weet je hè", antwoordt Claire meteen. Dan gaat Mike in op het feit dat hij vindt dat Claire zich voor Jaap en Huubs karretje laat spannen. "Het zijn mijn eigen beslissingen, daarom ben ik blij dat mijn vader komt, eindelijk een goed gesprek", uit Claire. Dan worden de twee ruw verstoord door Huub. "We moeten met z'n allen naar het kantoor!", schreeuwt hij. Iedereen rent naar het kantoor. "We krijgen post!", vertelt Huub dan. "Mikey gaat Brian kiezen", zegt Eric dan tegen Huub. "Ja denk ik ook", is de reactie. Wij zijn ook benieuwd...

maandag 11 februari 2008 @ 19:57:56 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56670602
19:45 Huub een geweten?

Jaap en Huub blijven na de post met z'n tweeën over in het kantoor. "Ik heb in één keer gewoon last van mij geweten, hoe vind je die?", vertelt Huub aan zijn grote maat over zijn gedrag tegenover Claire. "Snel korte metten mee maken", adviseert Jaap hem. "Emo power", vervolgt hij. "Ja f*cking shit, dat kan ik hier toch niet gebruiken, een geweten", zegt de Oldenzaler. "Maanden en maanden nog opgescheept met het goede gezelschap van Claire", mijmert Jaap. "Ik heb haar zo gekwetst, en als ik die brief lees van haar broer, denk ik, het is ook wel een f*cking naaistreek", gaat Huub nog door. "Nou en, dan gaat ze toch gewoon lekker naar huis", grapt Jaap. "Het knaagt...", zegt Huub. "Doe je het niet, dan win je niet", zegt Jaap over het spel. Jeetje, Huub last van een geweten?

maandag 11 februari 2008 @ 20:37:53 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56671475
20:10 Papa opwachten

Terwijl er een hevige ruzie aan de gang is aan de keukentafel waarbij Huub het mikpunt van irritaties is, loopt Claire weg om bij de voordeur haar vader op te wachten. Midden in de discussie lopen Huub en Eric ook weg om bij Claire te gaan staan wachten. Met een glimlach op haar gezicht en een tikkeltje zenuwachtig staart ze naar de poort. "Maak even een before en after foto van Huub", lacht Amanda die flink wat wrijving verwacht tussen de vader van de blondine en de man die haar zoveel pijn heeft gedaan.

20:26 Brian mag mee!

Mike heeft een beslissing gemaakt en iedereen schuift aan in de keuken. Amanda heeft al genoeg uurtjes buiten de Kooi op de planning staan dus deze gaat aan haar neus voorbij. "Japie, deze gaat jou ook voorbij, je hebt me toch een paar keer te hard genaaid", verklaart Mike zich. "Huub, we hebben buiten iets besproken, dat zal ik voor me houden. Maar ik ga naar de bioscoop om een film te kijken..", zegt hij tot Huub zijn zin afmaakt. "...Niet om een vrouw te n**ken!", roept de Oldenzaler. Uiteindelijk gaat Brian er met de buit vandoor. "Ik vind dat ik met Brian een privé momentje moet hebben, omdat ik hem dankbaar ben qua werk. Je bent in principe mijn mentor hier geweest dus ik gun hem dit momentje", is het afgewogen besluit. De Antilliaan is dankbaar en verheugt zich nu al op het avondje uit.

maandag 11 februari 2008 @ 21:18:10 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56672471
20:00 Brian mag mee!

Mike heeft een beslissing gemaakt en iedereen schuift aan in de keuken. Amanda heeft al genoeg uurtjes buiten de Kooi op de planning staan dus deze gaat aan haar neus voorbij. "Japie, deze gaat jou ook voorbij, je hebt me toch een paar keer te hard genaaid", verklaart Mike zich. "Huub, we hebben buiten iets besproken, dat zal ik voor me houden. Maar ik ga naar de bioscoop om een film te kijken..", zegt hij tot Huub zijn zin afmaakt. "...Niet om een vrouw te n**ken!", roept de Oldenzaler. Uiteindelijk gaat Brian er met de buit vandoor. "Ik vind dat ik met Brian een privé momentje moet hebben, omdat ik hem dankbaar ben qua werk. Je bent in principe mijn mentor hier geweest dus ik gun hem dit momentje", is het afgewogen besluit. De Antilliaan is dankbaar en verheugt zich nu al op het avondje uit.

Mike wijst Brian aan als gelukkige!

20:13 Claire...

...sluit haar vader in haar armen!

maandag 11 februari 2008 @ 21:37:47 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56672944
20:31 Papa troost

"Ik ben zo blij dat je er bent", roept Claire uit terwijl ze haar net gearriveerde vader een dikke knuffel geeft. Onmiddellijk begeven de twee zich naar de Private Room. "Hoe is het met je koppie?", vuurt Claire's vader meteen op zijn dochter af. "Ja, ik voel me een beetje dubbel op het moment. Aan de ene kant heb ik gewoon nog heel veel gevoelens voor Huub...", krijgt ze uit haar mond tot ze begint te snikken. Haar vader troost haar zo goed als het kan en begint dan een lang betoog om zijn dochter weer een beetje op de rails te krijgen.

21:07 Mooi Wark toeval

De vader van Claire is de mannen van Mooi Wark tegengekomen buiten de Kooi. Hij vertelde ze dat hij ze erg goed vond de avond ervoor. De mannen zijn verbaast. Hij vertelt ze dat hij de vader is van Claire en ze op de live streams had gezien. Onmiddellijk staat de hele band om hem heen en hebben ze een kaartje voor Claire getekend, ze was immers hun grootste fan. Wat een toeval!

maandag 11 februari 2008 @ 21:57:52 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56673448
20:44 Huub speelt met mensen

"Hoe kijk je tegen al die mensen aan?", is zijn tweede vraag. Zo vader zo dochter steken de familieleden beide een sigaretje op. "Ik was even niet met het spel bezig, alleen maar met Huub", zegt Claire. "Wat Huub heeft gedaan was echt heel smerig. Je gastenboek liep over, en er waren heel veel mensen die zich tegen hem keerden", is de felle reactie van Claire's vader. "Hij speelt het spel", reageert Claire. "Ja, maar hij speelt met mensen. Dit is mensen kapot maken. Ik geloof wel dat hij alles op alles gaat zetten om jou weer in bed te krijgen. Maar negeer hem gewoon, dat maakt je sterker", raadt hij zijn dochter aan. Zal Claire dit advies wel aannemen?

20:56 De Villa is van Claire

Claire vertelt over haar moment met Selène van vandaag toen de gastspeelster haar waarschuwde voor teamgenoten Huub en Eric. "Ik wil heel graag goede vrienden zijn met Huub. Maar dan krijg ik vandaag weer zo'n Selène die zegt dat hij alleen weer met me naar bed wil. Maar is dat spel, of is dat echte informatie. Ze komt natuurlijk wel net van buiten", vraagt de blondine zich af. "In mijn optiek is het waar, wat Selène zegt", is haar vaders subtiele mening. Het belangrijkste wat de man zijn dochter meegeeft is dat ze zich moet realiseren dat de Villa ook van haar is en dat ze daarnaar moet handelen. Wat een lieve, medelevende vader...

Ouderlijk advies

21:15 Uur alweer voorbij...

Dan is het uur alweer voorbij. De vader van Claire neemt van iedereen netjes afscheid en zegt tegen Huub nog even dat hij 'helaas' geen tijd meer voor hem had. "Doeg, ik hou van je!", roept Claire haar vader nog na. "Was het leuk Claire?", vraagt Amanda nog wel. Dan vlucht de Tilburgse naar binnen voor een sigaretje, even alles in je opnemen Claire, neem je tijd!

21:35 Teambesprekingen

De teams zijn weer verdeeld! Claire, Huub, Jaap en Eric hebben zich gesetteld in de Private Room en Claire lucht haar hart bij haar 'teammaatjes'. Het andere team Selène, Amanda en Brian zijn lekker buiten gaan zitten. De zon schijnt dan niet meer, maar het is nog steeds lekker weer! Voor de kou is natuurlijk de haard buiten. Maar waar is Mike? Die hoort nu onder tussen toch ook wel bij team 2!

maandag 11 februari 2008 @ 22:37:47 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56674452
21:53 Wie mag er op Amanda's feestje komen?

Amanda mag zaterdag vanwege haar jaardag 8 uur naar huis. Ze zit samen met Selène en Brian te bedenken wie ze allemaal zal uitnodigen en in welke volgorde ze iedereen wil zien. Amanda is bang dat ze iemand vergeet. "Weetje wat het is, eigenlijk moet ik mijn telefoon erbij pakken, heb je dat niet?", zegt de Amsterdamse tegen Selène. "Lieke!", roept de gastspeelster opeens uit. "19 heb ik er nu", telt Amanda. "Oh ja! Quintin", vervolgt ze. "Hou gewoon het papiertje bij je en als je iemand weer weet, schrijf je die er bij!", adviseert de gastspeelster Amanda. Keuzes maken, altijd een moeilijke zaak!

22:12 Valentijnsarrangement!

De Miljonairs en gastspelers verzamelen zich op de bank en wachten op bericht, al blijft eerst nog een tijd de openhaard vrolijk branden... "Beste Miljonairs, Valentijnsdag in de Villa...", begint de Plasmaboy. Uit een unanieme stemming moet een winnaar uit de bus komen die een romantisch arrangement in een luchtballon krijgt. De winnaar mag iemand vanuit de Villa, maar ook iemand van buiten de Villa uitnodigen. "Miljonairs veel succes, de tijd loopt", eindigt de Plasmaboy. De teams verdelen zich meteen weer over twee kamers. Tijd voor beraad!

22:24 Wie oh wie zal het worden?

In de Private Room, waar Claire, Huub, Jaap en Eric zich hebben gevestigd komt iedereen aan het woord met zijn redenen. Er wordt besloten dat Claire of Huub het arrangement krijgt en dan met elkaar op de date gaan. Om dit alleen voor elkaar te krijgen, hebben ze natuurlijk wel weer een plan bedacht. Claire doet net alsof ze van het gezamenlijke plan afzien, omdat ze een 'statement' tegenover Huub wil maken. Dit om sympathie te krijgen van de anderen. Of het alleen gaat werken... In het andere team, die in de Chill Room zitten, zijn Amanda en Brian het erover eens dat het niet uitmaakt of ze het arrangement krijgen, omdat ze het toch wel romantisch maken met Valentijn. Het moet dus uitwijzen wat het eerste team gaat zeggen... Wie zal of zullen er verwend worden met Valentijn?

maandag 11 februari 2008 @ 22:57:45 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56675008
22:37 Snood plan van Claire...

Huub komt vlak voor tijd nog met het plan dat Claire naar Selène moet gaan, om die in te palmen met hun plan. Claire zoekt Selène, Amanda en Brian op in de kapsalon. "Ik wil eigenlijk Huub terugpakken. Ik weet niet hoe jullie erover denken", vertelt ze meteen. "Waarom zouden we jou geloven, terwijl je de hele tijd achter zijn kont aanloopt", reageert Amanda. "Ik heb net een goed gesprek met mijn vader gehad", antwoordt Claire hierop. "Hoe wil je Huub echt terugpakken, wil je de ballon lek steken", vraagt Brian. Selène gelooft Claire wel. Claire vertelt over een jongen van voor De Gouden Kooi, die ze graag wilt zien en die verliefd op haar is. "Ik zal je iets verklappen, Huub geeft niet zo veel om je. De Gouden Kooi is zijn vrouw, en jij bent slechts zijn minnares", confronteert Brian Claire. "Heeft je vader je niet duidelijk gemaakt dat zij helemaal niet goed voor je zijn?", vraagt Amanda. Het stel gelooft Claire niet, ze vinden het verdacht, omdat ze vlak daarvoor een bespreking met Huub, Jaap en Eric had. Ze denken dat ze gewoon Huub meeneemt. "Probeer het volgende keer beter", eindigt Brian. Dit plan lijkt gedoemd te mislukken.

maandag 11 februari 2008 @ 23:17:44 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56675564
22:51 De uitslag?

De Miljonairs en gastspelers hebben zich weer verzameld en het besluit moet komen... Amanda en Brian verklaren dat ze het enige stel in de Villa zijn, dus vinden dat zij er het meeste recht op hebben. Huub en Jaap zeggen allebei de stemming niet per se te willen, omdat ze liever wachten op een stemmingsronde over iets dat ze echt willen. Claire zegt dat ze hem wel wilt, door het gebeuren van vorige week. Ze zegt dat ze graag iemand voor dat arrangement mee wilt nemen. Huub speelt goed mee en vraagt verbaast wie ze dan mee wil nemen. De Miljonairs komen er nog niet helemaal uit en Huub gaat nog even met Eric in beraad...

23:15 Valentijn voor gastspelers

Uiteindelijk geven Jaap en Huub hun stem aan Claire die met haar zogenaamde ex-vriendje de luchtballon in wil. Dit is genoeg reden voor Amanda en Brian om de blondine niet te geloven. "Normaal gesproken zou Huub zeggen 'F*ck you, Claire', nu deed hij dat niet. Ik geloof je voor geen meter!", legt Brian uit. Hij is er heilig van overtuigd dat Claire gewoon Huub meeneemt op Valentijnsdag. Hij heeft het plan van zijn tegenstanders goed door. Er komt geen eensgezindheid waardoor de Miljonairs een brief binnenkrijgen waarin het Valentijnsuitje aan geen van de Miljonairs gegund wordt, maar wel aan de gastspelers. Gefeliciteerd Mike, Selène en Eric! Hopelijk hebben jullie geen hoogtevrees.

maandag 11 februari 2008 @ 23:37:47 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56676039
23:31 Plannendag!

De Miljonairs waren vandaag vroeg uit de veren. Ze hebben weer van de zon genoten, maar vooral veel plannen gemaakt! De discussies laaiden ook weer hoog op. Selène is even het huis uitgeweest, dus heeft veel nieuwe informatie ingewonnen die ze meteen gebruikt, dit tot ergernis van Huub. Mike mag naar de bioscoop en kiest Brian om met hem mee te gaan. Valentijnsdag was een veelbesproken onderwerp. Claire, Huub en Eric bedachten een plan om Amanda en Brian te pesten, door hun beide exen uit te nodigen. Aan het eind van de avond blijkt dat de Miljonairs dankzij een stemming ook nog een mooi Valentijnsarrangement kunnen krijgen in een luchtballon. Naast al dit alles komt Claire haar vader op bezoek, waar ze erg van opknapt! Een echte dag van De Gouden Kooi!

dinsdag 12 februari 2008 @ 09:17:57 #175
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56678753
08:25 Opvliegende gastspelers

Gisteravond is er een plasmaboodschap gekomen waarin verteld werd dat één Miljonair een romantische ballonvaart mocht maken met Valentijnsdag. De winnaar mocht iemand meenemen en deze persoon hoefde niet per se een Miljonair of een gastspeler te zijn... Een tumultueuze stemming was het gevolg, waar uiteindelijk geen winnaar uit is gekomen. En dat betekent dat nu de drie gastspelers de ballonvaar gaan maken! Eric, Mike en Selène zullen dus de Villa vanuit de lucht kunnen bekijken. Veel plezier alvast!

08:52 Huub en Claire op herhaling

De situatie tussen Huub en Claire wordt steeds merkwaardiger. Claire was behoorlijk op hem afgeknapt en ook de vader van Claire liet weinig van Huub heel. Desondanks gaf Claire gisteravond aan dat ze wel met Huub de luchtballon in wilde. Dat stemde Huub tevreden en hij gaf aan dat hij nog steeds gevoelens heeft voor Claire... Zou de Tilburgse er opnieuw intrappen?

Bron: Villa Vandaag, 12-02-2008
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:37:57 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56679051
09:21 Misschien kattenvoer?

Op wat gesnurk en geblaf na is het nog doodstil in de Villa. Binnen enkele minuten zullen Palma en consorten weer klaar staan om iedereen te wekken en een heerlijk ontbijt neer te zetten. Hoewel, heerlijk? Gisterochtend wist het hoofd huishouding Huub te verrassen met hondenvoer op de borden. Waarschijnlijk heeft Palma geen zin om weer 's ochtends vroeg de discussie met de Oldenzaler aan te gaan. Maar je weet het nooit...

dinsdag 12 februari 2008 @ 09:57:58 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56679372
09:49 Geen zin, Huub?

Vrolijk fluitend is Palma intussen aan het werk gegaan. Ze krijgt assistentie van Thijs en het tweetal verricht zoals gebruikelijk noeste arbeid en van hondenvoer is nog geen spoor. Gelukkig is Huub er als de kippen bij vanochtend, zodat er toch nog wat onrust gestookt kan worden. "Goh, die man had je schoonvader kunnen zijn!", roept Palma over het bezoek van de vader van Claire. Huub reageert wat terughoudend, dus de eerste ruzie van vandaag blijft nog even uit.

dinsdag 12 februari 2008 @ 10:17:56 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56679753
09:58 Amanda kwijt!

"Waar is Amanda nou?", vraagt Palma zich ineens af. "Ik denk dat die gewoon tegen Brian aan ligt", merkt Huub helder op. "Nee...", twijfelt het hoofd huishouding terwijl ze over het bed van de tortelduifjes heen gebogen staat. Maar dan zien we toch een kleine zwaaiend handje onder de dekens verschijnen. Gelukkig maar!

Er is leven!

10:14 Mokkende Huub

Huub is de eerste die in de keuken verschijnt. Daar vertelt hij Palma over de stemming van het Valentijnsuitje. "Amanda heeft hem nog nooit aan één van ons gegund", laat de Oldenzaler vallen. Hij is boos dat de Amsterdamse de stemming geblokt had, terwijl hij wel een paar keer haar uitjes heeft gegund. Dan is het tijd voor iets anders, namelijk de krant. "Is hij echt te laat?", vraagt een wantrouwende Huub. "Een grapje is leuk, maar nu heb ik 'm echt niet", zegt zij eerlijk. Dan moet je misschien toch gezellig praten aan de ontbijttafel, in plaats van je krant lezen, Huub!

dinsdag 12 februari 2008 @ 10:37:55 #179
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56680098
10:17 Huwelijk ex-Miljonair!

Als Huub dan eindelijk zijn krantje heeft, schrikt hij ineens op. "Wat? Wat?", roept hij uit. Palma loopt meteen naar hem toe en bekijkt het onderwerp van zijn verontwaardiging. "Nicolaas gaat trouwen!", roept Huub uit. Palma's reactie maakt hem niet zoveel uit, hij gaat meteen op zoek naar zijn vriendje. "Eric! Eric! Eric!", herhaalt hij een paar keer tot hij hem gevonden heeft en de krant toont. Beide mannen besluiten dat Nicolaas er goed uit ziet en dat ze blij voor hem zijn. Ook namens ons; gefeliciteerd!

dinsdag 12 februari 2008 @ 10:57:57 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56680447
10:45 Oude tijden herleven?

De ochtend kabbelt rustig verder. Jaap neemt in alle rust de krant door en hij krijgt gezelschap van Eric. "Gisteravond geen rottigheid meer uitgehaald? Heeft iedereen rustig kunnen slapen?", doelt Palma op de nachtelijke praktijken van Huub en Eric. De Leidenaar geeft aan dat ze zich vannacht koest hebben gehouden. Wie weet heeft het tweetal nog meer duistere plannen voor de komende tijd? Ze hebben met z'n tweeën in het verleden toch een aardige reputatie opgebouwd...

dinsdag 12 februari 2008 @ 11:17:57 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56680785
10:58 "Ik snap het wel!"

Huub en Claire besluiten gezamenlijk de vroege februarizon te aanbidden. Het tweetal beleeft roerige tijden, dus het is tijd voor een evaluatie. "We zullen zien wat de komende tijd ons brengt", zegt Huub na een lange stilte. "Het eerste waar ik aan denk als ik 's ochtends wakkeer word, is dat jij er bent. Vreemde gewaarwording", merkt Huub vervolgens op. "Ach, ik snap het wel!", lacht Claire, die kennelijk van zichzelf gecharmeerd is. En dan is het weer lange tijd stil...

dinsdag 12 februari 2008 @ 11:37:56 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56681125
11:07 Eenzame ontbijter

Brian heeft lang moederziel alleen aan de eettafel gezeten, en net nu hij het heeft opgegeven, komen Selène en Amanda eraan. De dames vallen hongerig aan als Brian weer komt aangelopen. Hij gaat gewoon weer zitten en zegt niets over het feit dat hij zolang op gezelschap heeft moeten wachten. Hij zal het inmiddels wel gewend zijn van zijn meisje...

11:12 Even bijpraten

Claire staat vervolgens op en Eric neemt haar plaats in de zon in. Huub brengt zijn maatje geljik even op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. "We missen elkaar enorm!", lacht Huub. "Echt, ze pakte ze mijn hand vast net", gaat hij verder. Alhoewel er enig sarcasme in doorklinkt, ziet Eric het anders. "Je bent echt verliefd, hè?", vraagt hij. "Haha! En het is niet eens onoprecht", bevestigt Huub de vermoedens. "Nou, dat is wel eens leuk voor de verandering", merkt Eric op, tot ongenoegen van Huub. "Ik heb nog nooit gelogen over gevoelens. Geloof ik", lacht Huub dan weer. Ach, een leugentje om bestwil hier en daar niet meegerekend dan...

11:26 Valentijnscadeau voor Claire!

"Ik moest maar eens iets liefs voor haar doen met Valentijn", uit Huub. "Het moet wel attent zijn. Het moet geen aanzoek zonder ring worden", vervolgt hij. "Dat lijkt me niet, nee", geeft Eric hem gelijk. "Het moet duidelijk maken wat ik voel", piekert de Oldenzaler verder. "Lingerie", bedenkt hij ineens. "Ik zat er ook net aan te denken", zegt de ex-Miljonair. "Of een jurk én lingerie", gaat Huub verder. "Ja! Dat ga ik doen...", besluit hij zelfverzekerd. Nu maar afwachten of Claire ook een Valentijnscadeautje voor hem heeft...

dinsdag 12 februari 2008 @ 11:57:54 #183
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56681472
11:33 Weer een dag skiën?

Plotseling wandelen er drie mannen de Villa binnen. We herkennen aannemer Ton en hij komt vandaag de Master Bedroom schilderen. Vorige week heeft de hele Villa een beurt gehad, maar de Master Bedroom hebben ze voor vandaag bewaard. Het is natuurlijk wel zo eerlijk tegenover Jaap, want nu kan ook hij naar een nieuwe laag verf kijken. Zal Jaaps rustoord een heftige makeover krijgen?

11:38 Mannen onder elkaar...

"Ik had er gemiddeld vijf per jaar. Er zijn wel periodes geweest dat ik er meer had, maar ik vind one night stands niet zo bijster interessant. Je bent je zaad even kwaad", legt Huub uit. "Maar je had toch ook meisjes tegelijk?", herinnert Eric zich. "Ik had vier meisjes tegelijk", schept de Oldenzaler op. "Wisten ze het van elkaar?", vraagt de ex-Miljonair. "Eentje dacht dat ze exclusiviteit had, de andere drie wisten van elkaar", verduidelijkt hij. Vervolgens vertelt hij nog over de periode dat hij twee meisjes tegelijk exclusiviteit beloofde en dat er nog eentje bijkwam. "Heb je wel eens met alle drie op dezelfde dag seks gehad?", is nu ook Jaap geïnteresseerd. Na een harde schaterlach is het antwoord ja. Zou dit allemaal op waarheid berust zijn, of slechts stoere verhalen?

dinsdag 12 februari 2008 @ 12:17:56 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56681796
11:45 Rank & plomp?

Nu alle exen de revue passeren, kan ook Hedda niet uitblijven natuurlijk. "Kijk, Hedda is een heel rank meisje", legt Huub uit, maar daar moet hij even pas op de plaats maken. "Rank?", herhaalt Jaap, die geen idee heeft wat dat is. "Ja, rank. Gewoon, een soort slank", legt Huub uit. Even later blijkt dat Huub nog veel meer rare woorden kent. "Joris, mijn broer, is net zo lang als ik, maar hij is plomp", vertelt hij. Opnieuw valt Jaap van zijn stoel van verbazing en ook Eric heeft nog nooit van dat woord gehoord. "Plomp?", vragen ze allebei. Tja Huub, je woordenschat kent geen grenzen...

12:05 Genieten geblazen

Terwijl Huub verder gaat met het oprakelen van steeds sterker wordende verhalen, stelt Claire zich tevreden met een hengst tussen haar benen. Onder toezicht van Ellen rijdt ze rondjes op Fries en zo geniet iedereen op zijn of haar manier van het prachtige weer. Zouden de Miljonairs nog enige activiteiten gaan ondernemen vandaag?

dinsdag 12 februari 2008 @ 13:17:55 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56682814
12:15 Roken is cool!

De schilders en Mike nemen even een korte pauze en lopen de keuken in. "Roken? Roken is cool!", vertelt Huub ze. De mannen vinden het allemaal wel prima en lopen even met Huub mee om naast het zwembad even een sigaretje te roken. Wat is het ook een sociale jongen, die Huub!

12:34 Garnaal

Claire en Huub liggen in de tuin naast elkaar. "Mag ik je voeren?", vraagt hij liefjes. "Nee", is het resolute antwoord. "Vroeger als we mosselen aten, at ik altijd bakken garnalen", begint Claire over iets totaal anders. "Bakken vol, ja?", vraagt Huub cynisch. "Ja echt", houdt de Tilburgse lachend vol. "Je lijkt zelf ook wel een beetje op een garnaal", gooit Huub er dan in. Ai, dat is niet vriendelijk. Zou Huub soms boos zijn omdat hij haar niet mag voeren?

12:57 Aan de bak!

"Ik wil ook een kusje!", roept Selène door de tuin. Wat blijkt? Trainer Hans is weer in de Villa om Brian te trainen en de goede man moet natuurlijk uitgebreid begroet worden. Van Brian is nog geen spoor te bekennen, maar hij zal er toch echt aan moeten geloven vandaag. Want mooi weer of niet, 17 februari komt steeds dichterbij...

13:03 Duistere plannen

Hans heeft Bas, de dokter van de boksbond, meegenomen en Huub stapt meteen op de man af. "Hoe slecht is slaapgebrek voor een gevecht?", vraagt Huub met een verraderlijke grijns op zijn gezicht. "Dat zal niet bevorderlijk zijn...", antwoordt de expert. De Oldenzaler heeft een plan om Brian de nachten voor de wedstrijd wakker te houden en hij vraagt dokter Bas om raad. "Als ik weinig slaap voor een honkbalwedstrijd, dan zijn mijn reflexen namelijk beter", twijfelt Huub aan het effect van slaapgebrek. Maar eerst staat er voor Brian een loodzware training op het programma, dus voorlopig wordt er helemaal niet geslapen!

13:14 "Extreem lage pols"

De check kan beginnen. Dokter Bas begint met de bloeddruk. Hans kijkt ook vol spanning toe, want hoe gaat het met de gezondheid van zijn pupil? "Hoe zit het, Bas?", vraagt hij dan ook direct na de meting. "Een pols van 50, extreem laag", is het antwoord. Brian kijkt even verschrikt, maar er is niks om bang voor te zijn. Integendeel! "Een extreem lage pols kan passen bij een extreem goede conditie", legt Bas uit. Zo, dit deel kan positief afgevinkt worden...

dinsdag 12 februari 2008 @ 13:37:54 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56683138
13:13 Terror-Mike

Mike licht Palma in over zijn plan om doorzichtig folie over Jaaps toilet te spannen. Het idee is dan dat Jaap zelf even later in zijn eigen ontlasting zit óf dat hij erop plast en de urine tegen hem aan klettert. Op zich best goed gevonden van Mike, die waarschijnlijk niet weet dat dit idee al eens eerder is uitgevoerd in de Villa. "Ja, ik weet niet of ik folie heb", zegt het hoofd huishouding enkel. We zijn benieuwd of het gaat lukken en hoe lang het dan nog duurt voordat Jaap een unrine-douche krijgt.

dinsdag 12 februari 2008 @ 13:57:53 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56683481
13:39 Verrassing voor Brian...

Selène en Amanda lopen heel geheimzinnig door de tuin en het huis. De Amsterdamse heeft een badjas aan en een gitaar bij zich. Selène een fototoestel. Amanda heeft het idee om voor haar vriendje sexy foto's te maken voor Valentijn, uitgevoerd. In de Private Room sluipen ze achter de computer om daar waarschijnlijk de foto's te bekijken. Als de dames een geluid bij de deur horen, schrikken ze zich rot. Gelukkig is het Palma maar. "Wat zijn jullie aan het doen?", vraagt het nieuwsgierige hoofd huishouding. "Dat hoor je nog wel", antwoordt Amanda geheimzinnig en Palma laat de dames maar weer met rust. Dan verschijnen de erotische kiekjes op het beeldscherm. Daar zal Brian vast blij mee zijn!

dinsdag 12 februari 2008 @ 14:18:04 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56683793
13:59 Goed gesprek

Claire en Eric hebben even behoefte aan een intiem momentje samen en dat vinden ze in de kapsalon. De Tilburgse epileert de wenkbrauwen van de ex-Miljonair en de twee keuvelen wat over visagie. "Was een goed gesprek hè, vannacht voordat we gingen slapen", begint Eric doelend op een nachtelijk gesprek met Huub em Claire. Hierin uitte de Oldenzaler dat hij niet zeker wist of hij Claire in het spel wil houden. "Voelde je je ongemakkelijk?", vraagt hij. "Het is iets wat hij moet doen, ik wil niet aan hem hangen", vertelt Claire eerlijk. Welke keuze zou Huub maken?

dinsdag 12 februari 2008 @ 14:57:53 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56684465
14:16 Feestganger

Eric en Claire zijn lekker buiten in de zon gaan zitten. "Wil je nog niet naar huis, na anderhalve maand?", vraagt Eric. "Nee, nog lang niet", weerlegt Claire. Eric slaat vervolgens aan het rekenen en concludeert dat het morgen precies een jaar geleden is dat hij de Villa in ging. "Dat wordt morgen een party!", lacht Claire en Eric belooft dat hij inderdaad een fuif gaat geven. Hebben we toch weer een soort van jaardag!

14:32 De man en de tak

Wanneer Brian eindelijk klaar is met trainen, staat de volgende uitdaging hem alweer te wachten. Dilana heeft namelijk zin om door de tuin te razen en Brian werpt zich op als spelleider. De Antilliaan gooit een tak weg en de donkere schone haalt hem braaf op. Dan valt zijn oog op een enorme tak met bladeren eraan. En dat is toch iets teveel voor Dilana, maar gelukkig is daar Brian to the rescue! Met een mes hakt hij de bladeren en kleine takjes van de stronk af. "Hee Brian! Doe je mee aan Expeditie Robinson?", sneert Huub die de Antilliaan bezig ziet. "Ik hoop dat 'ie die tak tegen die hond aangooit", mompelt hij erachter aan. Gelukkig is Brian wel een echte hondenliefhebber!

dinsdag 12 februari 2008 @ 15:17:56 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56684751
14:49 Faken

Terwijl Mike inmiddels Brians rol als spelleider voor Dilana en de tak heeft overgenomen zitten de drie zonaanbidders nog steeds buiten. Eric, Claire en Huub hebben de buitenbanken tegen elkaar gezet en het gaat uiteraard weer over seks. Aanleiding is dat Claire hun het 'zuchtteam' noemde en dat de ex-Miljonair hard begon te kreunen. "Je kan ook makkelijk faken inclusief zaadlozing", legt Eric uit. "Waarom zou je dat doen?", vraagt Huub zich verbaasd af. "Nou, als je hoer bent en je hebt het die dag al tien keer gedaan", biecht Eric een stukje biografie op. "Zes keer is echt mijn maximum qua klaarkomen", voegt hij daaraan toe. Nuttig om te weten...

dinsdag 12 februari 2008 @ 15:37:52 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56685088
15:07 Tijd voor beweging!

Het is weer tijd voor wat activiteit! Iedereen ligt nou al uren in de zon, een beetje praten, roken en drinken. Maar dan is daar Carlos! De vertegenwoordiger van alles wat sportief, actief en levendig is. Deze grote gespierde man komt de Miljonairs motiveren om weer even wat aan lichaamsbeweging te doen. Maar de reacties zijn nou niet echt positief te noemen. Zelfs Amanda, die altijd enthousiast over de lessen is, haakt een beetje af. "Ik doe wel mee, maar sommige oefeningen ga ik niet doen. Het is zulk lekker weer, Carlos!", laat ze de instructeur weten. Nou, als het maar duidelijk is.

dinsdag 12 februari 2008 @ 15:57:53 #192
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56685374
15:34 Onverbiddelijke Carlos

Amanda probeert er toch nog onderuit te komen door haar vriendje te smeken of hij nog een excuus voor Carlos weet. "Carlos, mag ik je wat vragen?", begint ze liefjes. "Niets daarvan, omkleden!", zegt hij streng. "Ja maar...", houdt ze vol. "Nee! Omkleden!", herhaalt Carlos en Amanda druipt af en komt in sportkleding naar de fitnessruimte. Daar zijn ook Huub en Claire en zelfs Eric komt een kijkje nemen. Hij wil niet meedoen aan de intensieve training van de fitnessgoeroe, maar op zijn eigen tempo sporten wil hij wel. Goed bezig, jongens!

dinsdag 12 februari 2008 @ 16:17:52 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56685698
16:04 Babypraat tijdens een massage!

De Miljonairs zijn inmiddels al weer flink aan de bak met trainer Carlos. Huub, Eric, Claire en Amanda hoppen van het ene toestel naar het andere. Dan worden de gewichten ook nog eens uit de kast gehaald, om de nodige spierballen mee te kweken. Brian doet dit keer niet mee, hij ligt buiten in de zon op de behandeltafel van fysiotherapeut Wouter. Selène vergezelt hem tijdens zijn massage. De gastspeelster laat vanuit haar ligstoel weten wat zij precies vindt van de aankomende Gouden Kooi-baby. Ze laat nog eens duidelijk merken dat ze Nadia nooit vertrouwd heeft. Brian heeft echter moeite met de tekst van de single van Dennis. Volgens de Antilliaan duidt alles erop dat de twee ex-Miljonairs het niet gaan redden samen. Wij wachten af!

dinsdag 12 februari 2008 @ 16:37:53 #194
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56686028
16:23 In zulke houdingen...

Moet je natuurlijk wel lachen!

dinsdag 12 februari 2008 @ 16:57:58 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56686352
16:37 "Met je bek in de zon!"

Het sporten is weer voorbij en Huub, Eric en Claire blijven nog even achter in de fitnessruimte. Claire vertelt dat ze helemaal niet zo moe is. Volgens Huub komt dat doordat ze sinds weken weer goed hebben geslapen. Waar zal dat toch door komen? Zal Huub zich geen zorgen meer maken over Claire? De drie besluiten nog even lekker buiten te gaan zitten. Eric is eerst nog van plan te zwemmen, maar stelt dit toch uit tot morgen, de zon is namelijk alweer weg... "Met je bek in de zon!", zingt Claire. Ze zoeken nog een hoekje in de tuin op waar de zon nog heerlijk schijnt. Als Miljonair moet je natuurlijk wel gebruik maken van alle luxe in en rond de Villa!

dinsdag 12 februari 2008 @ 17:17:49 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56686645
16:45 Met een wijntje in bad!

Eric en Huub besluiten eerst in bad te gaan en daarna ex-Miljonair Sylvia te bellen. Claire blijft hier erg stil onder. Wel komt ze samen met Eric tot het idee om maskertjes te doen! Eindelijk heeft ook zij haar vriendin gevonden om mee te tutten. Huub houdt zich een beetje buiten het vrouwengedoe en gaat eerst gewoon lekker douchen. Met een wijntje erbij gaan de drie uiteindelijk gezellig samen in bad.

Lekker kliederen!

16:53 Selène wordt onder handen genomen!

De massage van Brian wordt voorgezet in de fitnessruimte. Buiten begint het toch wel weer koud te worden, als het zonnetje is verdwenen. Behulpzaam schuift Selène alle sportapparatuur aan de kant, zodat Wouter en Brian ongestoord verder kunnen gaan. Dan is het de beurt aan Selène om van top tot teen gekraakt te worden. Dat verklaart dan ook de behulpzaamheid van de Tilburgse zojuist. Zal het ditmaal weer een tranentrekker worden?

dinsdag 12 februari 2008 @ 17:37:52 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56686899
17:11 Pot?

Het wordt steeds gezelliger bij het drietal in bad. Allen hebben ze inmiddels een gezichtsmasker op en zo meteen volgt er ook nog een haarmasker. Die pot staat echter in de douche en niemand voelt de behoefte om op te staan. De opmerking over een pot slaat aan bij Eric. "Ik dacht eerst ook dat je pot was", biecht hij op aan Claire. "Ja echt?", gilt de blondine verrast. "Ik heb dat nooit gedacht, ik zag hoe ze naar me keek", pocht Huub direct. Het is meer dan overduidelijk dat Huub al zijn charmes in de strijd gooit om Claire weer terug te winnen!

dinsdag 12 februari 2008 @ 17:57:52 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56687179
17:34 Veelzijdige Brian

Amanda showt vriendlief Brian trots het dansje wat ze gisteren geleerd heeft van danslerares Sabrina. De Antilliaan kijkt liefdevol toe en geeft haar hier en daar wat aanwijzingen. Dan staat hij zelf op om mee te gaan dansen. Wat een talentvolle man is het toch, en dat vindt hij zelf ook. "Kickboksbrian, dansbrian... het gaat maar door", somt hij trots op. Samen swingen de tortelduifjes er op los!

dinsdag 12 februari 2008 @ 18:37:52 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56687815
18:03 Gerimpeld en wel!

Na meer dan een uur hebben de drie badderaars dan toch het bad verlaten. Helemaal gerimpeld en wel. Terwijl ook Amanda en Brian zich hebben opgefrist, zit Jaap lekker in z'n eentje in het kantoor muziek te luisteren en zijn post door te nemen. Zullen de Miljonairs zich mooi maken voor het eten? En wie zal vandaag zijn kookkunsten gaan laten zien? Die van Mike werden wel gewaardeerd gisteren!

18:22 "It´s me b*tches"

Iedereen in de Villa maakt zich zo langzamerhand op voor het avondmaal. Na een sportieve middag is een verfrissing ook wel op zijn plaats. Mike zit geduldig in de woonkamer op de bank te wachten tot iedereen zo ver is. Huub is de eerste die in de keuken arriveert, maar hij kijkt erg beteuterd en laat niet los waarom. Brian en Eric gaan ondertussen alvast aan de slag met het opbergen van de boodschappen. Brian doet de voordeur dicht nadat hij de boodschappenmand weer buiten heeft gezet en drukt hierbij op de bel. "It´s me b*tches", grinnikt de Antilliaan. Dilana neemt de bel echter heel serieus en geeft al blaffende, een hele serenade weg. De hond wordt gemaand tot stilte en de werkzaamheden hervatten zich. Zal het een spannende avond worden, of gaan de Miljonairs na het eten over op bankhangen?

dinsdag 12 februari 2008 @ 18:57:52 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56688199
18:43 Smiespelen in het donker!

Mike en Brian lopen voor een klein onderonsje de donkere tuin in. Mike vertelt de Antilliaan over informatie die Huub hem gisteravond heeft doorgespeeld. "Hij vertelde dat hij Jaap niet vertrouwde en Claire als vaste spelpartner wil. Maar ik denk dat hij dat alleen maar zei omdat hij wilde dat ik het door zou geven aan jullie", biecht de voormalig zwerver op tegen zijn vriend. Brian beaamt dat dat waarschijnlijk de bedoeling was van Huub. Ze zijn het er echter wel over eens dat iets Huub frustreert op dit moment. "Hij heeft frustraties over Claire omdat ze zo clumsy is", oppert Brian bedenkelijk. Zal Huub zich vanavond nog uiten of houdt hij zijn frustraties voor zichzelf?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')