12:15 Roken is cool!De schilders en Mike nemen even een korte pauze en lopen de keuken in. "Roken? Roken is cool!", vertelt Huub ze. De mannen vinden het allemaal wel prima en lopen even met Huub mee om naast het zwembad even een sigaretje te roken. Wat is het ook een sociale jongen, die Huub!
12:34 GarnaalClaire en Huub liggen in de tuin naast elkaar. "Mag ik je voeren?", vraagt hij liefjes. "Nee", is het resolute antwoord. "Vroeger als we mosselen aten, at ik altijd bakken garnalen", begint Claire over iets totaal anders. "Bakken vol, ja?", vraagt Huub cynisch. "Ja echt", houdt de Tilburgse lachend vol. "Je lijkt zelf ook wel een beetje op een garnaal", gooit Huub er dan in. Ai, dat is niet vriendelijk. Zou Huub soms boos zijn omdat hij haar niet mag voeren?
12:57 Aan de bak!"Ik wil ook een kusje!", roept Selène door de tuin. Wat blijkt? Trainer Hans is weer in de Villa om Brian te trainen en de goede man moet natuurlijk uitgebreid begroet worden. Van Brian is nog geen spoor te bekennen, maar hij zal er toch echt aan moeten geloven vandaag. Want mooi weer of niet, 17 februari komt steeds dichterbij...
13:03 Duistere plannenHans heeft Bas, de dokter van de boksbond, meegenomen en Huub stapt meteen op de man af. "Hoe slecht is slaapgebrek voor een gevecht?", vraagt Huub met een verraderlijke grijns op zijn gezicht. "Dat zal niet bevorderlijk zijn...", antwoordt de expert. De Oldenzaler heeft een plan om Brian de nachten voor de wedstrijd wakker te houden en hij vraagt dokter Bas om raad. "Als ik weinig slaap voor een honkbalwedstrijd, dan zijn mijn reflexen namelijk beter", twijfelt Huub aan het effect van slaapgebrek. Maar eerst staat er voor Brian een loodzware training op het programma, dus voorlopig wordt er helemaal niet geslapen!
13:14 "Extreem lage pols"De check kan beginnen. Dokter Bas begint met de bloeddruk. Hans kijkt ook vol spanning toe, want hoe gaat het met de gezondheid van zijn pupil? "Hoe zit het, Bas?", vraagt hij dan ook direct na de meting. "Een pols van 50, extreem laag", is het antwoord. Brian kijkt even verschrikt, maar er is niks om bang voor te zijn. Integendeel! "Een extreem lage pols kan passen bij een extreem goede conditie", legt Bas uit. Zo, dit deel kan positief afgevinkt worden...
Bron: Villa Vandaag, 12-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel