Ik ben er meestal 20 minuutjes mee bezig, maar afgelopen 2 uur is er niet echt veel gebeurd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben bezig, maar dit doe ik niet vaak, eigenlijk nooit .........
Probleem is, dat er weinig CAPs zijn ........quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben er meestal 20 minuutjes mee bezig, maar afgelopen 2 uur is er niet echt veel gebeurd.
Gewoon de COS doorlezen en checken op interessante quotes.
True, ik heb er geen 1 behalve deze na de stemming:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Probleem is, dat er weinig CAPs zijn ........
Bedankt, ik neem hem mee .... ben nog druk bezig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
True, ik heb er geen 1 behalve deze na de stemming:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt, ik neem hem mee .... ben nog druk bezig.
Eric zou vandaag zijn vertrokken, maar kennelijk is zijn aanwezigheid zo'n oppepper dat de FEBO hem langer wil houden. Ik vind het ok, heb de zaterdagnacht meegemaakt en die was ouderwets topquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:13 schreef BarryK het volgende:
Ben van mening dat Eric tenminste nog wat toevoegt aan het spel als gastspeler zijnde. Heeft het in tegenstelling tot de andere gastspelers wel over DGK.
Is al zeker of hij na het weekend weggaat oid (anders: wanneer is zijn jaardag? ) Zou sowieso wel vreemd zijn als hij eerder weg MOET vergeleken met andere gastspelers, of blijven die er allemaal zo lang in op de Dennix-manier (ik ga echt knalle hoor , 100%!!!)
Wow, super OP DGK_Tegengas en je 1ste ook nogquote:
Bedankt, volgens mij heb ik er ooit al eens eerder eentje geopend, maar ditquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wow, super OP DGK_Tegengas en je 1ste ook nog![]()
![]()
![]()
Mooie start voor de ochtendploeg
Goedemorgen, ja ik hoop het. Nu is hij echt afquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_Tegengas, je kunt het![]()
![]()
Jammer om te horen, want je CAPs en commentaar hier waren TOP !!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De laatste tijd staan bij mij de streams als 'achtergrond behang' nog aan. Ik reageer niet meer zo vaak, veelal omdat DGK me niet meer zo boeit.
Het wachten is op een Nederlandse BB. De gouden kooi hebben we wel gezien nu.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En tenslotte, meet Amanda .... deelneemster aan BB 9 USA die morgen van start gaat.
[ afbeelding ]
Je schreef : "in de periode januari - mei 2007"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer om te horen, want je CAPs en commentaar hier waren TOP !!!
Maar ik ben het helemaal met je eens, dat de "scripting" en het vooropgezet manipuleren van de
stemmingen door de FEBO, dit programma langzaam om zeep hebben geholpen. Zo jammer,
want hoe leuk was het wel niet om te streamen in de periode januari - mei 2007 .....
En weet je, Huub is net als bij jou ontzettend in mijn achting gedaald, maar ik weet zeker
dat als hij deze week (tijdens de lopende PoPoll) al het gas op Brian zet, hij met gemak
60-70% van de stemmen zou halen. Maar ja, dat mag weer niet van die kut FEBO
Van mij mag alles. Alleen is het wat mij betreft na zoveel maanden gewoon niet boeiend meer. Er zitten echt geen types meer in die leuk zijn. Met geen enkele bewoner zou ik zelf nog kunnen omgaan in het dagelijks leven. Dan verdwijnt de drang om te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Spanning mag van mij, Sex mag van mij, Sensatie mag va mij - Maar je moet het wel "beschaafd" houden ! En juist op dat laatste punt gaat Talpa (en nu ook RTL[x]) de mist in ........
In eerste instantie wist ik niet wat ik met je reactie moest doen. Na je [edit] snap ik je heel goed. Ook ik heb geen enkele bewoner meer, die ik met belangstelling wil volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Alleen is het wat mij betreft na zoveel maanden gewoon niet boeiend meer. Er zitten echt geen types meer in die leuk zijn. Met geen enkele bewoner zou ik zelf nog kunnen omgaan in het dagelijks leven. Dan verdwijnt de drang om te kijken.
Ik las in eerste instantie lillend .quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe spannend is "liggend 180+kilo vet" nog ?
50 kilo liggende botten zijn ook niet echt spannend, toch. Ik ken sowieso weinig slapende mensen die écht spannend zijn. Behalve Jaap eigenlijk, die doet tenminste nog wat in zijn slaap. Poging tot zelfmoord bijvoorbeeld, hoe spannend wil je het hebben want als dat niet spannend is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In eerste instantie wist ik niet wat ik met je reactie moest doen. Na je [edit] snap ik je heel goed. Ook ik heb geen enkele bewoner meer, die ik met belangstelling wil volgen.
Hoe spannend is "liggend 180+kilo vet" nog ?
[ afbeelding ]
Kom op, Eric! Gooi die zeikmuts als ballast overboord tijdens de ballonvaar.quote:08:25 Opvliegende gastspelers
Gisteravond is er een plasmaboodschap gekomen waarin verteld werd dat één Miljonair een romantische ballonvaart mocht maken met Valentijnsdag. De winnaar mocht iemand meenemen en deze persoon hoefde niet per se een Miljonair of een gastspeler te zijn... Een tumultueuze stemming was het gevolg, waar uiteindelijk geen winnaar uit is gekomen. En dat betekent dat nu de drie gastspelers de ballonvaar gaan maken! Eric, Mike en Selène zullen dus de Villa vanuit de lucht kunnen bekijken. Veel plezier alvast!
Dat komt door die silicone zakken, die drukken te veel op haar stembanden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Amanda overschreeuwd alleen maar alles geen normaal gesprek mee te voeren!
Dat is ook zo. Je gaat ook niet aan een luchtalarm vragen of het misschien iets rustiger kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Amanda overschreeuwd alleen maar alles geen normaal gesprek mee te voeren!
Ik vind ze zó niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef pullup het volgende:
Lucky girl ?![]()
http://www.nieuws.nl/498470
Goedemorgen![]()
VV zegt dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef riri het volgende:
Wie zegt dat Eric bij die ballonvaart zal zijn?
Misschien is ie wel eerder weg....een gastspeler is hij niet...komt en kwam net als Dennix op bezoek
Voorlopig brengt hij in een paar dagen meer dan Zeur en Mikey in twee maanden hebben gebracht dus ik denk dat hij nog wel even blijftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef riri het volgende:
Wie zegt dat Eric bij die ballonvaart zal zijn?
Misschien is ie wel eerder weg....een gastspeler is hij niet...komt en kwam net als Dennix op bezoek
Ja, verdomd!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef soylent het volgende:
08:25 Opvliegende gastspelers
Gisteravond is er een plasmaboodschap gekomen waarin verteld werd dat één Miljonair een romantische ballonvaart mocht maken met Valentijnsdag. De winnaar mocht iemand meenemen en deze persoon hoefde niet per se een Miljonair of een gastspeler te zijn... Een tumultueuze stemming was het gevolg, waar uiteindelijk geen winnaar uit is gekomen. En dat betekent dat nu de drie gastspelers de ballonvaar gaan maken! Eric, Mike en Selène zullen dus de Villa vanuit de lucht kunnen bekijken. Veel plezier alvast!
Bron: Villa Vandaag, 12-02-2008
Post ik in geheimschrift?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
Ja, verdomd!
Dat is geheimschriftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post ik in geheimschrift?
Jammer dat Bradley eruit is, vond hem cute.
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef pullup het volgende:
Huub was zelfs als klaar met douchen voordat Palma hem kwam wekken.
Huubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Het blijft een kutkabouter met zijn goeie humeur 's ochtends.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Uitslaapdag?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
En wie blijven er weer gewoon in hun nest liggen......juist, Zeur, Brian en Amanda.
[ afbeelding ]
Nee hoor, de lichten branden, ze blijven gewoon liggen, as usual.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |