Dat was in 't kader van recht door zee en nog meer kijkers en ow er zijn ook neg mensen die zijn boek willen lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Frances het volgende:
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen
Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
Heb net het stukje terug gezienquote:Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef Roux het volgende:
Peter R. heeft gewoon gelijk want er was een duidelijke afspraak gemaakt, lekker voor die Mathijs dat hij dan zo even in z'n eigen programma te kakken wordt gezet.
Dikke vrienden zullen ze voorlopig niet meer worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 05:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb net het stukje terug gezien
Die Matthijs kreeg het wel even benauwd, kan hij niet zo goed tegen direct aangesproken worden?
1 keer middenin en 1 keer aan het eind, meer dan genoeg dus. Wel opletten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Mathijs ontkent het, alleen hij heeft serieus 0sec over het boek gehad
http://www.ad.nl/holloway/peterrdevries/article2040926.ecequote:Dat gebeurt in Nederland niet. Ja, als ze je moeten overhalen om te komen, maar als de opnamen beginnen, drinken ze snel een glaasje azijn en dan begint het interview.
- het is zwart op wit gezet omdat dat bij een eerder optreden het nogal niet is behandeld. Het komt niet zo maar uit het niets.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
- Het boek is niet van hem.
- Ze nodigen hem zelf uit omdat ze weten dat dat extra kijkers oplevert.
- afspraak is afspraak.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:53 schreef Bruce117 het volgende:
Chantal
Heerlijk als ze opeens tussendoor "He gezellig" zegt.
De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:
Daarna ook nog savonds op tv een kleine parodie. Met die dochter van Barend. Ik weet ff niet hoe dat programma heet
na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoietsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Symer het volgende:
[..]
De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.
Ik heb het niet gezien maar die parodie zal vast niet grappig geweest zijn.
Ik zapte even langs en zag die nieuwslezer klagen over de zaal omdat ze zijn grappen niet snapten en dat Lodiers tijdens pijnlijke stiltes in het interview met Barend de meeste slechte 'grappen' aan het verzinnen was.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoiets
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi fragment. Peter had groot gelijk dat hij het maar duidelijk liet weten
Blijkbaar stellen die 'puur zakelijke overeenkomsten' dan weinig voor, want ze worden wel vaker niet nagekomen, lees ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.
Dit zijn puur zakelijke overeenkomsten van beide kanten en dienen nagekomen te worden.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Whahahahaaaa wat een hopeloze narcist...... Mijn dag is weer goed!! Ooohhhw dit moeten we ook op youtube zetten bij t filmpje waar Joran wijn int gezicht gooit bij Pauw&Witteman....EN hopen dat dit ook bij Oprah Winfrey uitgezonden wordt hahaha. Wat zou Natalee's mamma hiervan zeggen?![]()
De vriendin van MaGNeT
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Repeat het volgende:
Peter R de vries
Ik weet zeker dat een met een kloppende boner onder tafel zat zo erg geilt hij op zichzelf._!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
De Peter is zo intelligent.
Dit was je 18.446e post en de eerste waarmee ik het eens benquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
De Peter is zo intelligent. Iedere keer als ze (hele redacties via oortjes) hem proberen te naaien, geeft hij ze allemaal stuk voor stuk een diss.
Die Peter heeft zo ongekend onder vuur gelegen en hij blijft altijd gevat en ad rem.
Even voor je duidelijkheid: DWDD wordt door de publieke omroep uitgezonden, dus niet door de commerciele, er is dus helemaal geen zakelijk belang... en als d ekijkcijfers een zakelijk belang zouden zijn... dan hebben ze daar inmiddels beiden niet over te klagen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef Catullus het volgende:
Peter R. de Vries heeft een punt.
Er is het zakelijk belang van de DWDD, namelijk dat van kijkcijfers, en daarom nodigen ze Peter R. de Vries uit. En er is het zakelijk belang van Peter R. de Vries, die publiciteit voor een boek wil. Waarom zou het belang van DWDD hoger liggen als dat van de Vries? En daar komt nog bij dat een afspraak een afspraak is.
Andere gasten zouden zich makkelijk laten inpakken door Matthijs (want dit flikt hij wel vaker) en zwijgen laf erover. Peter R. de Vries maakt het niet uit of er een camera bij is: iedereen mag zijn belang en mening weten. En of je het nu wel of niet eens bent met zijn belang, mening, of manier van doen: dat zal hem aan zijn kont roesten. Dat siert hem wel, vind ik.
...mensen in de politiek aan hun afspraken houdt? Ze erop aanspreekt als ze dat niet doen? Recht door zee is? Zich niet laat misbruiken? Rechtvaardigheid belangrijker vindt dan de publieke opinie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
...
Ik wordt steeds vrolijker dat die politieke partij van hem (PR) kansloos is gebleken, je moet er toch niet aan denken dat hij...enz. enz.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
peter is ook een zeikerd hoor. laat zich enorm kennen.
geldwolf
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee..... hij heeft het boekje niet eens zelf geschreveeehennnnnnnnn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:12 schreef Tomm90 het volgende:
Ook al stond petertje in z'n recht. Hij is op deze manier wel erg hypocriet bezig. Vooral na wat hij over joran heeft gezegd. De een z'n dood is de ander z'n brood =O
Dan zou jij een lekker boeiend programma overhouden. Geloof me, dan krijgen ze die show niet vol met interessante gastenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.
Publieke omroep staat niet synoniem voor non-profit hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Even voor je duidelijkheid: DWDD wordt door de publieke omroep uitgezonden, dus niet door de commerciele, er is dus helemaal geen zakelijk belang... en als d ekijkcijfers een zakelijk belang zouden zijn... dan hebben ze daar inmiddels beiden niet over te klagen...
En al dat gezeur van die mensen die hier roepen: afspraak is afspraak... ten eerste weten we helemaal niet of die afspraak er is (Peter beweert van wel, Mathhijs beweert van niet... eentje liegt dus) en bovendien als kijker heb ik niets met dit soort afpsraken te maken... wat maakt mij dat nou uit welke voorwaarden die gasten hebben bedongen bij DWDD of welk programma dan ook... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.
Ik wordt steeds vrolijker dat die politieke partij van hem (PR) kansloos is gebleken, je moet er toch niet aan denken dat hij...enz. enz.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar hij heeft er wel (indirect) belang bij met dat boekje, anders is hij daar niet gaan zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee..... hij heeft het boekje niet eens zelf geschreveeehennnnnnnnn.
Zucht....
ga jij je maar even verdiepen in het publieke bestel. een gedeelte van de inkomsten komt van de STER. DWDD heeft er dus zeker baat bij als Peter R de Vries daar zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Even voor je duidelijkheid: DWDD wordt door de publieke omroep uitgezonden, dus niet door de commerciele, er is dus helemaal geen zakelijk belang... en als d ekijkcijfers een zakelijk belang zouden zijn... dan hebben ze daar inmiddels beiden niet over te klagen...
van Nieuwkerk heeft helemaal niet beweerd dat er geen afspraak is, hij zegt alleen niet van het bestaan ervan te weten. beter luisteren.quote:En al dat gezeur van die mensen die hier roepen: afspraak is afspraak... ten eerste weten we helemaal niet of die afspraak er is (Peter beweert van wel, Mathhijs beweert van niet... eentje liegt dus)
welkom in 2008, dit gebeurt overal. waarschijnlijk heb jij daarom ook geen talkshow.quote:en bovendien als kijker heb ik niets met dit soort afpsraken te maken... wat maakt mij dat nou uit welke voorwaarden die gasten hebben bedongen bij DWDD of welk programma dan ook... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.
'ik word' bedoel je denk ikquote:Ik wordt steeds vrolijker dat die politieke partij van hem (PR) kansloos is gebleken, je moet er toch niet aan denken dat hij...enz. enz.
Ik maak dan ook geen talkshow...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou jij een lekker boeiend programma overhouden. Geloof me, dan krijgen ze die show niet vol met interessante gasten
De 'sterren' zitten daar vaak op voorwaarde dat ze iets mogen zeggen dat ze zelf kwijt willen, om hun nieuwe theatershow te promoten of wat dan ook. Ergens ook wel logisch, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |