abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56677292
Peter R. de Vries heeft een punt.

Er is het zakelijk belang van de DWDD, namelijk dat van kijkcijfers, en daarom nodigen ze Peter R. de Vries uit. En er is het zakelijk belang van Peter R. de Vries, die publiciteit voor een boek wil. Waarom zou het belang van DWDD hoger liggen als dat van de Vries? En daar komt nog bij dat een afspraak een afspraak is.

Andere gasten zouden zich makkelijk laten inpakken door Matthijs (want dit flikt hij wel vaker) en zwijgen laf erover. Peter R. de Vries maakt het niet uit of er een camera bij is: iedereen mag zijn belang en mening weten. En of je het nu wel of niet eens bent met zijn belang, mening, of manier van doen: dat zal hem aan zijn kont roesten. Dat siert hem wel, vind ik.
pi_56677297
Mathijs ontkent het, alleen hij heeft serieus 0sec over het boek gehad
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:18:46 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56677336
O o o wat een sores weer. De beschaving voorbij -- zó vervelen wij ons. Kunnen we niet een roedel massaslachters inhuren die ons (dank god!) met échte problemen opzadelt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 05:26:58 #154
197512 Joe.
Super Joe.
pi_56677850
Dat was echt een tof stukje
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_56677854
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Frances het volgende:
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen

Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
Dat was in 't kader van recht door zee en nog meer kijkers en ow er zijn ook neg mensen die zijn boek willen lezen.
***** Kraak.....
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 05:36:33 #156
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56677865
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef Roux het volgende:

Peter R. heeft gewoon gelijk want er was een duidelijke afspraak gemaakt, lekker voor die Mathijs dat hij dan zo even in z'n eigen programma te kakken wordt gezet.
Heb net het stukje terug gezien
Die Matthijs kreeg het wel even benauwd, kan hij niet zo goed tegen direct aangesproken worden?
pi_56677869
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 05:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb net het stukje terug gezien
Die Matthijs kreeg het wel even benauwd, kan hij niet zo goed tegen direct aangesproken worden?
Dikke vrienden zullen ze voorlopig niet meer worden.
***** Kraak.....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:35:13 #158
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56678366
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Mathijs ontkent het, alleen hij heeft serieus 0sec over het boek gehad
1 keer middenin en 1 keer aan het eind, meer dan genoeg dus. Wel opletten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56678399
als Peter R. bij de VARA aanschuift gaan ze altijd eerst voor de uitzending glaasjes azijn drinken.
kan zijn dat dat er gisteravond bij ingeschoten was.
quote:
Dat gebeurt in Nederland niet. Ja, als ze je moeten overhalen om te komen, maar als de opnamen beginnen, drinken ze snel een glaasje azijn en dan begint het interview.
http://www.ad.nl/holloway/peterrdevries/article2040926.ece
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56678436
En gelijk heeft Peter. Die Van Nieuwkerk zat even met z'n bek vol tanden
pi_56678506
Chantal
Heerlijk als ze opeens tussendoor "He gezellig" zegt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:02:01 #162
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_56678586
wat een kansloos figuur is die peter toch ook zeg.. huilie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_56678745
Vond het wel grappig hoe Chantal in de camera keek.Wist ook niet wat zij moest doen.Gênante situatie
pi_56679269
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
- Het boek is niet van hem.
- Ze nodigen hem zelf uit omdat ze weten dat dat extra kijkers oplevert.
- afspraak is afspraak.
- het is zwart op wit gezet omdat dat bij een eerder optreden het nogal niet is behandeld. Het komt niet zo maar uit het niets.
pi_56679398
Flauw van Mattijs..schijnheilige reactie...valt me een beetje tegen van hem.
Zei hij niet bij Paul de Leeuw afgelopen zaterdag dat hij nog nooit een blunder op tv had gemaakt?
Wel, dan is dit z'n eerste. En..hij weet het donders goed, hij zei zelfs..."is dit mijn straf" ofzo.
(Grappig die gezichten van het publiek).

Wel frappant dat Peter die Patrick een emotionele man noemt..op mij kwam hij ook wat overdreven over....maar misschien zijn z'n emotionele reacties wel oprecht...wie zal het zeggen.
pi_56679551
Boeie! Wat interesseert mij dat kutboek nou. Nee, Matthijs heeft het prima gedaan. Gewoon kritische vragen blijven stellen en geen slijmerig gezeik over een kutboek. Dat doet-ie maar in z'n eigen programma
pi_56680055
Peter heeft vorige week toch ook het e.e.a. belooft wat hij niet is nagekomen...remember?
Koekje van eigen deeg zou ik zeggen.
Make my day!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:55:38 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56680411
Daarna ook nog savonds op tv een kleine parodie. Met die dochter van Barend. Ik weet ff niet hoe dat programma heet
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:56:51 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56680431
Ik neem aan dat Peter hiervoor betaald krijgt?
Praten over boek 100 euro.
praten over de rest 1000 euro.
Ik denk dat DWDD nog wel een 'afrekening' krijgt
pi_56680513
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:53 schreef Bruce117 het volgende:
Chantal
Heerlijk als ze opeens tussendoor "He gezellig" zegt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56680822
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:
Daarna ook nog savonds op tv een kleine parodie. Met die dochter van Barend. Ik weet ff niet hoe dat programma heet
De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.

Ik heb het niet gezien maar die parodie zal vast niet grappig geweest zijn.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:22:20 #172
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56680858
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Symer het volgende:

[..]

De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.

Ik heb het niet gezien maar die parodie zal vast niet grappig geweest zijn.
na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoiets
pi_56680961
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoiets
Ik zapte even langs en zag die nieuwslezer klagen over de zaal omdat ze zijn grappen niet snapten en dat Lodiers tijdens pijnlijke stiltes in het interview met Barend de meeste slechte 'grappen' aan het verzinnen was.

Ik ben maar snel teruggezapt naar P&W.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:32 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56681224
Mooi fragment, Petor
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56681761
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi fragment. Peter had groot gelijk dat hij het maar duidelijk liet weten
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.

Dit zijn puur zakelijke overeenkomsten van beide kanten en dienen nagekomen te worden.
pi_56681941
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik het met je eens ben.

Dit zijn puur zakelijke overeenkomsten van beide kanten en dienen nagekomen te worden.
Blijkbaar stellen die 'puur zakelijke overeenkomsten' dan weinig voor, want ze worden wel vaker niet nagekomen, lees ik.

Ik wacht met spanning de rechtzaak af
pi_56682206
het was in ieder geval erg lachen. dat smoel van die matthijs, die het echt niet aan zag komen. priceless!
en haalt het maar net!
pi_56682267
Trouwens, als Peter het wérkelijk zo erg vond, had-ie zélf ook eerder over dat boek kunnen beginnen, in plaats van de hele tijd chagrijnig lopen doen. Het is nou ook weer niet zo dat Matthijs hem daartoe geen kans gaf. Maar nee, hij wacht met zeiken tot het programma bijna afgelopen is, heel goed wetende dat een smeuige rel hem meer publiciteit over dat boek oplevert dan een simpel lulverhaal
pi_56682332
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Whahahahaaaa wat een hopeloze narcist...... Mijn dag is weer goed!! Ooohhhw dit moeten we ook op youtube zetten bij t filmpje waar Joran wijn int gezicht gooit bij Pauw&Witteman....EN hopen dat dit ook bij Oprah Winfrey uitgezonden wordt hahaha. Wat zou Natalee's mamma hiervan zeggen?

De vriendin van MaGNeT

Jij bent
pi_56682386
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Repeat het volgende:
Peter R de vries

Ik weet zeker dat een met een kloppende boner onder tafel zat zo erg geilt hij op zichzelf.

_!

Jaloers ventje?
Hij heeft tenminste iets om trots op te zijn.
En jij?

pi_56682561
De Peter is zo intelligent. Iedere keer als ze (hele redacties via oortjes) hem proberen te naaien, geeft hij ze allemaal stuk voor stuk een diss.

Die Peter heeft zo ongekend onder vuur gelegen en hij blijft altijd gevat en ad rem.

[ Bericht 29% gewijzigd door JohnDope op 12-02-2008 13:09:26 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56682587
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
De Peter is zo intelligent.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:06:08 #183
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56682605
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
De Peter is zo intelligent. Iedere keer als ze (hele redacties via oortjes) hem proberen te naaien, geeft hij ze allemaal stuk voor stuk een diss.

Die Peter heeft zo ongekend onder vuur gelegen en hij blijft altijd gevat en ad rem.
Dit was je 18.446e post en de eerste waarmee ik het eens ben
pi_56682665
Prutser R de Fail. .
-
pi_56683840
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prutser R de Fail. .
Frusty the clown.
pi_56684436
peter is ook een zeikerd hoor. laat zich enorm kennen.

geldwolf
pi_56684457
Props voor deze actie van Peter
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_56684547
Weet iemand of er een officiële fanclub is van PRdeV?

Ik kan alleen deze vinden op hyves: http://peter-rrrrr.hyves.nl/

maar die organiseren geen uitjes enzo
pi_56684673
Ook al stond petertje in z'n recht. Hij is op deze manier wel erg hypocriet bezig. Vooral na wat hij over joran heeft gezegd. De een z'n dood is de ander z'n brood =O

[ Bericht 14% gewijzigd door Tomm90 op 12-02-2008 15:21:22 ]
pi_56685709
echt geniale move.
betere publiciteit voor dat boek had hij niet kunnen krijgen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56686806
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef Catullus het volgende:
Peter R. de Vries heeft een punt.

Er is het zakelijk belang van de DWDD, namelijk dat van kijkcijfers, en daarom nodigen ze Peter R. de Vries uit. En er is het zakelijk belang van Peter R. de Vries, die publiciteit voor een boek wil. Waarom zou het belang van DWDD hoger liggen als dat van de Vries? En daar komt nog bij dat een afspraak een afspraak is.

Andere gasten zouden zich makkelijk laten inpakken door Matthijs (want dit flikt hij wel vaker) en zwijgen laf erover. Peter R. de Vries maakt het niet uit of er een camera bij is: iedereen mag zijn belang en mening weten. En of je het nu wel of niet eens bent met zijn belang, mening, of manier van doen: dat zal hem aan zijn kont roesten. Dat siert hem wel, vind ik.
Even voor je duidelijkheid: DWDD wordt door de publieke omroep uitgezonden, dus niet door de commerciele, er is dus helemaal geen zakelijk belang... en als d ekijkcijfers een zakelijk belang zouden zijn... dan hebben ze daar inmiddels beiden niet over te klagen...
En al dat gezeur van die mensen die hier roepen: afspraak is afspraak... ten eerste weten we helemaal niet of die afspraak er is (Peter beweert van wel, Mathhijs beweert van niet... eentje liegt dus) en bovendien als kijker heb ik niets met dit soort afpsraken te maken... wat maakt mij dat nou uit welke voorwaarden die gasten hebben bedongen bij DWDD of welk programma dan ook... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.

Ik wordt steeds vrolijker dat die politieke partij van hem (PR) kansloos is gebleken, je moet er toch niet aan denken dat hij...enz. enz.
Gelukkig zonder haar
pi_56687000
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:

...
Ik wordt steeds vrolijker dat die politieke partij van hem (PR) kansloos is gebleken, je moet er toch niet aan denken dat hij...enz. enz.
...mensen in de politiek aan hun afspraken houdt? Ze erop aanspreekt als ze dat niet doen? Recht door zee is? Zich niet laat misbruiken? Rechtvaardigheid belangrijker vindt dan de publieke opinie?

Nee, we moeten er niet aan denken dat zulke mensen de politiek in zouden gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2008 @ 17:47:31 #193
163650 Greys
pi_56687035
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
peter is ook een zeikerd hoor. laat zich enorm kennen.

geldwolf
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:12 schreef Tomm90 het volgende:
Ook al stond petertje in z'n recht. Hij is op deze manier wel erg hypocriet bezig. Vooral na wat hij over joran heeft gezegd. De een z'n dood is de ander z'n brood =O
Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee..... hij heeft het boekje niet eens zelf geschreveeehennnnnnnnn.
Zucht....

Wat mij betreft: héérlijk dat die arrogante Van Nieuwkerk een keer op zijn plaats is gezet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2008 @ 17:49:38 #194
163650 Greys
pi_56687073
quote:
... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.
Dan zou jij een lekker boeiend programma overhouden. Geloof me, dan krijgen ze die show niet vol met interessante gasten
De 'sterren' zitten daar vaak op voorwaarde dat ze iets mogen zeggen dat ze zelf kwijt willen, om hun nieuwe theatershow te promoten of wat dan ook. Ergens ook wel logisch, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56687076
quote:

[..]

Even voor je duidelijkheid: DWDD wordt door de publieke omroep uitgezonden, dus niet door de commerciele, er is dus helemaal geen zakelijk belang... en als d ekijkcijfers een zakelijk belang zouden zijn... dan hebben ze daar inmiddels beiden niet over te klagen...
En al dat gezeur van die mensen die hier roepen: afspraak is afspraak... ten eerste weten we helemaal niet of die afspraak er is (Peter beweert van wel, Mathhijs beweert van niet... eentje liegt dus) en bovendien als kijker heb ik niets met dit soort afpsraken te maken... wat maakt mij dat nou uit welke voorwaarden die gasten hebben bedongen bij DWDD of welk programma dan ook... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.

Publieke omroep staat niet synoniem voor non-profit hoor . Ze zijn dan wel (veel) minder commercieel dan SBS6, maar er moet toch geld verdiend worden. Die hele omroep staat elke zondagnavond te springen als de kijkcijfers bekend zijn van boer zoekt vrouw..
pi_56687099
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Joeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee..... hij heeft het boekje niet eens zelf geschreveeehennnnnnnnn.
Zucht....
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar hij heeft er wel (indirect) belang bij met dat boekje, anders is hij daar niet gaan zitten.
pi_56687176
quote:
ga jij je maar even verdiepen in het publieke bestel. een gedeelte van de inkomsten komt van de STER. DWDD heeft er dus zeker baat bij als Peter R de Vries daar zit.
quote:
En al dat gezeur van die mensen die hier roepen: afspraak is afspraak... ten eerste weten we helemaal niet of die afspraak er is (Peter beweert van wel, Mathhijs beweert van niet... eentje liegt dus)
van Nieuwkerk heeft helemaal niet beweerd dat er geen afspraak is, hij zegt alleen niet van het bestaan ervan te weten. beter luisteren.
quote:
en bovendien als kijker heb ik niets met dit soort afpsraken te maken... wat maakt mij dat nou uit welke voorwaarden die gasten hebben bedongen bij DWDD of welk programma dan ook... Ik zou zelf trouwens gasten die voorwaarden over de inhoud van het gesprek stellen, sowies0 weigeren, maar dat terzijde.
welkom in 2008, dit gebeurt overal. waarschijnlijk heb jij daarom ook geen talkshow.
quote:
'ik word' bedoel je denk ik
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_56687178
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan zou jij een lekker boeiend programma overhouden. Geloof me, dan krijgen ze die show niet vol met interessante gasten
De 'sterren' zitten daar vaak op voorwaarde dat ze iets mogen zeggen dat ze zelf kwijt willen, om hun nieuwe theatershow te promoten of wat dan ook. Ergens ook wel logisch, toch?
Ik maak dan ook geen talkshow...
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:59:27 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56687208
Het is toch allemaal kinnesinne.

De Vries die door media wereldwijd wordt platgebeld, Oprah, Larry King, noem maar op -- en uiteindelijk zijn verhaal mag doen bij de Hollandse publieken. Inmiddels is die kerel zo opgehypet door zijn eigen succes dat-ie van elke show een PRdV-gala wil maken. Bedingt afspraken, zet producenten onder druk, stelt voortdurend eisen.

En de rest maar hijgen. Petertje Petertje, kom toch alsjeblieft, je bent een kijk-cij-fer-ka-non -- Petertje Petertje.

Die Van Nieuwkerk haalt zijn ervoor neus op natuurlijk, nog niet zo lang geleden was híj de ongekroonde koning van de beeldbuis en nu mag-ie op zijn knieën voor dat plebejersfiguur van SBS.

Krijg de klere, denkt-ie. Afspraak of geen afspraak, die producent van mij heeft geen ruggegraat -- IK ben hier de interviewer. Bepaal zelf wel wat ik die omhooggevallen ex-snorremans voor vragen ga stellen. De boom in met je boek, die gooien we er bij de aftiteling wel in.

Zo is het gegaan, niet anders; en De Vries natuurlijk "boos". Die weet heus ook wel dat zo'n opgestookt achterpaginarelletje als dit altijd nog meer zieltjes oplevert dan een standaardinterview waarin toch niets nieuws boven tafel komt. Dus vooral nog een beetje verontwaardigd doen, het onrecht aankaarten, daar komt de pers graag op af.

Stoorzendermarketing, altijd leuk. Het is zó obvious.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_56687222
Ik vind die Matthijs juist niet te hachelen, afgesproken is afgesproken, ik zou er live ook gewoon wat van zeggen. Ik vind het zowiezo al een vreselijke betweter die van Nieuwkerk, hij moet maar een programma beginnen met Ivo Niehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')