abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56672783
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:29 schreef TNA het volgende:

[..]

Die Chantal Janszen er ook bij
heh, was wel grappig idd, die de genante situatie maar probeert weg te giechelen
pi_56672791
Ik vind Peter R de Vries helemaal niet zo pissig. Hij zegt gewoon wat hij denkt, en is ook gewoon eerlijk. Zijn drijfveer is rechtvaardigheidsgevoel. Dit is in zijn optiek niet rechtvaardig, dus hij zegt er ook iets van. Met een glimlach overigens.

Ik vins dat je dit niet moet opkloppen. Peter R zegt gewoon, dat er was afgesproken dat hij niet kwam om over zijn Amrika tour Nathalee avontuur te praten maar vooral over zijn boekje. Ze hebben hem eigenlijk gelokt om kijkcijfers te trekken en nogmaals te teren op de zaak holloway.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:31:54 #78
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_56672792
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
pi_56672899
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Poppetjuh het volgende:

[..]

Hey copy paste uit dat andere topic hierover!
Hoezo heb ik niet gekeken? Leer lezen, ik heb het er over dat Matthijs eerder aanvaringen heeft gehad met gasten, waar hij hetzelfde kunstje flikte... o.a. Louis van Gaal die over een goed doel kwam praten, maar toen vragen over hele andere onderwerpen kreeg.. Van Gaal zei er ook wat van, maar liet zich doen door die glijer inpakken. Waarschijnlijk ook omdat zijn vrouw er toen bijzat en hij er al om bekend staat dat hij overal een punt van maakt.
pi_56672940

Zo zie je maar weer: de ene clown is de andere niet

Stand-Up Comedian avant la lettre...
pi_56672948
Overigens was het boekje niet van Peter R. de Vries maar van zijn medewerker Kees v/d Spek... Aardig toch juist dat hij diens boekje wilde promoten in zijn vrije tijd!
pi_56673038
Dit is dus as zondag ook een parodie bij Carlo en Irene
MOKUM XXX RATED
pi_56673074
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef Roux het volgende:

[..]

Wat ben jij een stumper zeg

Als je iemand niet mag is een ding maar de argumentatie erachter raakt kant nog wal.

Peter R. heeft gewoon gelijk want er was een duidelijke afspraak gemaakt, lekker voor die Mathijs dat hij dan zo even in z'n eigen programma te kakken wordt gezet.
Jaja en die afspraak was duidelijk want.... Peter zei dat ? wat is dat voor een vage bron..flauwekul, die man is net zo recht door de zee als de onderwerpen/slachtoffers in zijn programma's...
Oh en inderdaad..ik mag 'm ook niet... dat ook ja.
Gelukkig zonder haar
pi_56673153
Het gebeurt wel vaker dat de gasten in DWDD voor een bepaald onderwerp komen, waarna het gesprek door de manier van interviewen van Matthijs van Nieuwkerk afdwaalt naar iets anders. Dat zag je bijvoorbeeld aan het begin van deze aflevering ook, met die Keniaanse atlete. Die had ook een boek bij zich, maar daar is ook niet echt veel aandacht aan besteedt. Andere gasten in het programma doen daar vrijwel nooit moeilijk over, althans niet voor de camera.

Peter R. de Vries moest echter weer even wat sensatie schoppen door heel chagrijning te reageren toen hij merkte dat de uitzending ten einde was. Misschien wist Matthijs wel helemaal niet dat hij het nog over dat boek moest hebben of is er zelfs wel helemaal geen afspraak over gemaakt.

Sorry hoor, maar ik vond De Vries een beetje kinderachtig reageren. Hij mag dan misschien wel gelijk hebben, maar bespreek dat dan effe na de uitzending en niet op live televisie. Pure publiciteitsstunt dit.
Amen.
pi_56673166
Morgen op peters Blog denk ik.....
  maandag 11 februari 2008 @ 21:48:56 #86
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56673213
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56673266
hHaha ik was stoned. Heel grappig om te zien.
Maar Peter R. is wel een irritant mannetje en Mathijs wist echt niet wat hij moest doen.
Erg grappige situatie. Het lekke alsof Peter hem alleen stont te fucken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_56673272
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef Poppetjuh het volgende:
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
Misschien omdat Peter het slechts 6 keer noemt?
pi_56673280
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:46 schreef Jivis het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond De Vries een beetje kinderachtig reageren. Hij mag dan misschien wel gelijk hebben, maar bespreek dat dan effe na de uitzending en niet op live televisie. Pure publiciteitsstunt dit.
Ik kan niet wachten op de twee uur durende special van zondag waarin hij door middel van een BLOEDSTOLLENDE VERBORGEN CAMERA ACTIE de productieleider tot een bekentenis verleidt.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:52:26 #90
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56673309
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef G3rtjuh het volgende:
Ik vind het wel terecht, die reactie.

Beetje laf om iemand om een boek uit te nodigen, maar het daarna er amper over te hebben. Afspraak is afspraak...
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_56673336
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Misschien omdat Peter het slechts 6 keer noemt?
oh en alles wat peter 6 keer zegt is dus waar...fijne logica !
Gelukkig zonder haar
pi_56673378
Peter R de vries

Ik weet zeker dat een met een kloppende boner onder tafel zat zo erg geilt hij op zichzelf.

_!
pi_56673407
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef Canisfire het volgende:
hHaha ik was stoned.
Foei.
Amen.
pi_56673434
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

oh en alles wat peter 6 keer zegt is dus waar...fijne logica !
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat dat de reden is waarom iedereen hier over die 'duidelijke afspraak' praat.
pi_56673438
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten op de twee uur durende special van zondag waarin hij door middel van een BLOEDSTOLLENDE VERBORGEN CAMERA ACTIE de productieleider tot een bekentenis verleidt.
Hehe, zo'n bekentenis is niet nodig als het zwart op wit staat in een contract zoals gezegd wordt
pi_56673543
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Hehe, zo'n bekentenis is niet nodig als het zwart op wit staat in een contract zoals gezegd wordt
Okee. Maar wat nu? Aanklagen? Afzeiken? Schadevergoeding eisen?
  maandag 11 februari 2008 @ 22:06:09 #97
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56673625
Nee, we gaan fijn praten over een boek zonder de zaak Holloway en Joran van der Sloot.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 11 februari 2008 @ 22:06:31 #98
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56673633
De Peter R de Vries bashers hebben weer wat rukmateriaal voor een week of 2
Ik ben inmiddels overleden
pi_56673664
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Gelukkig zonder haar
pi_56673773
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Okee. Maar wat nu? Aanklagen? Afzeiken? Schadevergoeding eisen?
Geen idee. Maar als er echt zo'n contract is en het is zoals Peter het zegt, dan zullen ze wel iets moeten doen om het goed te maken. Op een andere manier promotie van dat boek verzorgen? De show is gegaan zoals hij is gegaan...ze kunnen hem moeilijk weer uitnodigen om dan wel echt over dat boek te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')