Dat was in 't kader van recht door zee en nog meer kijkers en ow er zijn ook neg mensen die zijn boek willen lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Frances het volgende:
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen
Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
Heb net het stukje terug gezienquote:Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef Roux het volgende:
Peter R. heeft gewoon gelijk want er was een duidelijke afspraak gemaakt, lekker voor die Mathijs dat hij dan zo even in z'n eigen programma te kakken wordt gezet.
Dikke vrienden zullen ze voorlopig niet meer worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 05:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb net het stukje terug gezien
Die Matthijs kreeg het wel even benauwd, kan hij niet zo goed tegen direct aangesproken worden?
1 keer middenin en 1 keer aan het eind, meer dan genoeg dus. Wel opletten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Mathijs ontkent het, alleen hij heeft serieus 0sec over het boek gehad
http://www.ad.nl/holloway/peterrdevries/article2040926.ecequote:Dat gebeurt in Nederland niet. Ja, als ze je moeten overhalen om te komen, maar als de opnamen beginnen, drinken ze snel een glaasje azijn en dan begint het interview.
- het is zwart op wit gezet omdat dat bij een eerder optreden het nogal niet is behandeld. Het komt niet zo maar uit het niets.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
- Het boek is niet van hem.
- Ze nodigen hem zelf uit omdat ze weten dat dat extra kijkers oplevert.
- afspraak is afspraak.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:53 schreef Bruce117 het volgende:
Chantal
Heerlijk als ze opeens tussendoor "He gezellig" zegt.
De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:
Daarna ook nog savonds op tv een kleine parodie. Met die dochter van Barend. Ik weet ff niet hoe dat programma heet
na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoietsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Symer het volgende:
[..]
De Nieuwste Show met Patrick Lodiers.
Ik heb het niet gezien maar die parodie zal vast niet grappig geweest zijn.
Ik zapte even langs en zag die nieuwslezer klagen over de zaal omdat ze zijn grappen niet snapten en dat Lodiers tijdens pijnlijke stiltes in het interview met Barend de meeste slechte 'grappen' aan het verzinnen was.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
na beetje grappen over dat ze het zwart op wit hadden en dat ze niet moest zeiken ofzoiets
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi fragment. Peter had groot gelijk dat hij het maar duidelijk liet weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |