quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef Poppetjuh het volgende:
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
Dat was dan ook zo'n beetje de enige vraag die al niet 10x in andere interviews van een week geleden was gesteld.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).quote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Precies. We zitten nog met zoveel vragen over de zaak Holloway, maar meneertje wil voornamelijk over dat boek gaan leuteren. Who cares dat fucking boek?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef Bayswater het volgende:
Nee, we gaan fijn praten over een boek zonder de zaak Holloway en Joran van der Sloot.
Ik ben geen hater... jij bent wel een aanbidder he ?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).
Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
Eruit voorlezen en dan overhandigen aan de moeder van Natalee Holloway.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Klummie het volgende:
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
pff hij wilt gewoon het volk laten zien wat voor volk er bij de publieke omroep werkt.. hij word al afgekraakt door die pauw en witteman en nu denkt die mathijs ook ff dat hij onder zijn afspraakjes kan uitkomen. ik vind dat zijn goed recht om er iets van te zeggen op die manier als er van te voren iets is afgesproken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Poppetjuh het volgende:
Iemand de laatste 60 seconden gezien van die gast bij De wereld draait door?
Mijn mening over die gast is echt flink veranderd, wat een eikel!
En maar roepen hoe Joran er een slaatje uit slaat, zelf wordtie pissig als hij zijn boekje niet gepromoot krijgt.
fuck hem.
eensquote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |