abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 22:13:28 #101
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56673791
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef Poppetjuh het volgende:
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56673883
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Dat was dan ook zo'n beetje de enige vraag die al niet 10x in andere interviews van een week geleden was gesteld.
pi_56673922
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).

Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
pi_56673930
Mooi fragment. Peter had groot gelijk dat hij het maar duidelijk liet weten
pi_56673999
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:13 schreef Bayswater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahaha Te simpel.
pi_56674135
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef Bayswater het volgende:
Nee, we gaan fijn praten over een boek zonder de zaak Holloway en Joran van der Sloot.
Precies. We zitten nog met zoveel vragen over de zaak Holloway, maar meneertje wil voornamelijk over dat boek gaan leuteren. Who cares dat fucking boek?
pi_56674356
Nou zie je maar wat een walgelijke, hypocriete lul hij eigenlijk is. Zélf eist-ie een 100% waterdicht handgetekend contract, voordat-ie ook maar uberhaupt komt opdraven, maar voor de schuldigverklaring van Joran heeft-ie geen ondertekende verklaring nodig. Nee, een paar halfbakken onvolledige ingetrokken bekentenissen, losgepeuterd door een ex-crimineel zijn dan plotsklaps voldoende

Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 22:35:27 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56674379
lolz. Wat een humor weer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56674584
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).

Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
Ik ben geen hater... jij bent wel een aanbidder he ?
Ik heb nooit dit soort problemen, want zoals ik al eerder zei: ik ben niet afhankleijk van anderen om reclame voor mezelf te willen maken...
Afspraken die zwart op wit staan wil ik dan wel eerst eens even zien...ipv er alleen maar over te stampvoeten...
Oh en: zo direct op sbs6 aandacht voor de woeste kleuter Petertje

edit: laat maar het ging over 3 seconden...ze hadden zeker geen keiharde afspraken over de uitzendrechten ....
Gelukkig zonder haar
  maandag 11 februari 2008 @ 22:43:18 #110
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56674619
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
  maandag 11 februari 2008 @ 23:08:28 #111
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56675268
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Klummie het volgende:
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
Eruit voorlezen en dan overhandigen aan de moeder van Natalee Holloway.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56675434
ik heb het niet gezien.

maar begrijp ik het nu goed dat Witteman en nu ook Van Nieuwkerk nu bij de oma van Joran aan het uithuilen zijn omdat ze minder in de schijnwerpers staan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 11 februari 2008 @ 23:23:19 #113
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56675720
Erg kinderachtig van Tha Freeze. En ik durf wel te wedden 'met voorbedachten rade'. Hij wéét natuurlijk drommels goed dat er gepraat gaat worden over zijn 'much publicized' bezoekje aan de VS.
Nee, dan anderhalve week geleden! Toen zat hij ook in alle talkshows, maar wee je gebeente als je hem toen wat over dat boekje had gevraagd! Nee, TOEN moest het natuurlijk per se wél over zijn 'bloedstollende' verborgen camera-actie gaan!

Het begint hem nu echt naar z'n bol te stijgen, vrees ik...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_56675764
als van Nieuwkerk zich uit wanhoop tot Chantal Janzen wendt, dan weet je dat je hem op zn plaats hebt gezet.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_56675799
Lachen dit !
En die Mathijs die ook nog eens `boekje` zei ipv boek.
Peter was not amused.
Eindelijk weer eens leuke tv!
pi_56675890
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Poppetjuh het volgende:
Iemand de laatste 60 seconden gezien van die gast bij De wereld draait door?

Mijn mening over die gast is echt flink veranderd, wat een eikel!

En maar roepen hoe Joran er een slaatje uit slaat, zelf wordtie pissig als hij zijn boekje niet gepromoot krijgt.

fuck hem.
pff hij wilt gewoon het volk laten zien wat voor volk er bij de publieke omroep werkt.. hij word al afgekraakt door die pauw en witteman en nu denkt die mathijs ook ff dat hij onder zijn afspraakjes kan uitkomen. ik vind dat zijn goed recht om er iets van te zeggen op die manier als er van te voren iets is afgesproken.

ga zeuren op joran ofzo met zijn homo boekje en zijn schadevergoedingen
pi_56675946
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Caesu het volgende:
maar begrijp ik het nu goed
nee
pi_56675957
linkje naar video fragment
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56675984
- Het boek is niet van hem.
- Ze nodigen hem zelf uit omdat ze weten dat dat extra kijkers oplevert.
- afspraak is afspraak.
pi_56676057
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
eens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56676067
Ik had die mathijs echt een glaasje pis in het gezicht gegooid hoor. En chantal trouwens ook.
A little bit hateful
pi_56676087
ach joh, die Peter met zijn keiharde afspraak, dat is toch overdreven, al had hij misschien gelijk, maar zeg dan aan het begin van het programma dat je het over het boekje wilt hebben want daar ben je voor gekomen.
Maar om zo kinderachtig achteraf te doen, keiharde afspraak, zwart op wit, beetje overdreven, beetje sneu van die Peter.
Die Mathijs weet natuurlijk ook dondersgoed van die afspraak dus ook beetje sneu van Mathijs.
Maar...voor de kijkers leuke tv. Ook Pauw en Witteman vonden het erg komisch, want het kwam zonet voorbij bij de zap-service van hun programma. Ja...op afstand durven ze wel
pi_56676133
Zou mooi geweest zijn als Matthijs gezegd zou hebben: "Peter, Peter, jij hebt ook wel eens iets geroepen wat je niet helemaal na kwam, weet je nog...een week geleden?".
Make my day!
  maandag 11 februari 2008 @ 23:47:05 #125
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56676208
Het is gewoon gezeur van PRdV. Vooral omdat het boek wel degelijk genoemd werd.

Kijk, stel Jan Smit (ik noem maar een naam) wordt gevraagd om in DWDD te komen (or any other talkshow) om over zijn cd te praten. En een week voor de uitzending is hij overal in het nieuws omdat hij de nieuwe lover van Britney Spears blijkt te zijn ofzo. ( ) Dan zou er niks over gevraagd mogen worden omdat het gesprek over de cd zou gaan? Bullshit! Zeker dus als de cd wel genoemd zou worden. En hé, publiciteit is publiciteit en derhalve sowieso goed voor de verkoopcijfers. Dat weet iedereen. Iedereen, behalve Tha Freeze, blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jane op 12-02-2008 00:20:24 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')