idiotenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
quote:
En zelfs dat is nog teveel voor de moeder van Amanda...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn kwaad op Palma. Ze zien elkaar allemaal buiten de poort. Een grote vriendenkliek. Ze hebben een prijsafspraak met Huub gemaakt, allemaal 20.000
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Varen het volgende:
Amanda: Palma. Eric, Silvia Huub, mediageile club
ach het is tegen Slènequote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Kinga het volgende:
Kankerhoer, kutbelg.... gaat goed...
Och, wat krachttermen tussen de inhoud door. Huub gaat gewoon lekker.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef riri het volgende:
Huub moet het weer van schelden hebben....Huub heeft zelf familieleden bij het spel betrokken,is hij dat vergeten?
anyway, bovenaan deze COS lees ik t volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef tipsch het volgende:
Misschien weet iemand dit.
Op wiens uitnodiging komt Claire's vader DGK in en met welke CPs?
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:57 schreef Margo37 het volgende:
Tnx Desii
Selene gaat zondag naar huis vertelt ze net tegen Amanda.
Nog ff een vraag ui tde vorige COS over de punten van Claire:
Claire heeft zichzelf 150 punten gegeven toen ze binnenkwam en 30 uit de popo geloof ik, ze heeft 1 telefoontje gepleegt maar die punten kwamen uit de pot.
Oh jaquote:Op maandag 11 februari 2008 18:15 schreef BuffyJan het volgende:
Op wiens uitnodiging weet ik niet, ik neem aan van Claire zelf?
[..]
anyway, bovenaan deze COS lees ik t volgende
[..]
Maar kun je misschien ook posten wat ie zegt? Ik heb geen streams namelijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:14 schreef riri het volgende:
langspeelplaat Huub loopt weer vast in zij groef....de plaat is bijna helemaal versleten
Ja echt, ik heb gisteren ook met iemand afgesproken dat ik een Volvo XC 70 krijg als hij de jackpot van de Staatsloterij wint.... en nu?? Dat wil nog niet zeggen dat Eric en Sylvia dus ook dingen voor Huub doen of gedaan hebben, dat wil gewoon zeggen dat hij ze het dubbele van hun inleg gunt als hij eruit is...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:08 schreef riri het volgende:
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaakt
Hij deed Amandrama na....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:21 schreef T-lex het volgende:
Kan Eric ff z'n mond leeg eten voordat hij zich in die discussie gaat mengen.
Hij mag deze week naar de bios en mag iemand meenemen. What to do, what to do?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:26 schreef tipsch het volgende:
Brief voor Mike, hij leest voor, maar is voor mij niet te verstaan
Dat hebben Amanda en Brian hem sterk ontraden, gek hè?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef farscapevr6 het volgende:
hij wil claire meenemen toch als snood plan hehehe
Ah ja, de rest kennen we al een beetje. Brian en Amanda willen absoluut niet dat hij Claire meeneemt. Als Mike Huub zou willen sarren, moet hij vooral een Amanda of Brian meenemen, was hun advies.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij mag deze week naar de bios en mag iemand meenemen. What to do, what to do?
Hij zal wel voor die RIOOLRAT kiezen,wedden ,en anders zal de FEBO er wel weer voor zorgen.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:30 schreef riri het volgende:
Mikey...gewoon zeggen...slijmen heeft geen zin
Ze moeten tv maken.......quote:Op maandag 11 februari 2008 18:30 schreef riri het volgende:
Mikey...gewoon zeggen...slijmen heeft geen zin
Kunnen de redacteuren daar dat niveautje niet beter gewoon helemaal verbieden?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben geen verhaal meer dus beginnen B en A maar weer eens over pijpen, hoe triest.
TBS heb ik gister in de bios gezien, erg coole nederlandse filmquote:Op maandag 11 februari 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
Welke film is de vraag....
Gelukkig domineert het schattige stemmetje van Amanda nu.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:41 schreef diedirk het volgende:
Heeft de FEBO Huub weggehaald?
ben in ieder geval blij dat ik nu ook eens andere mensne hoor praten...Jaap bv.
Normaal domineert Huub alles daar aan tafel
uuh, wil niet vervelend zijn, maar Jaap begon er over dat Mikey Claire mee moest nemen zodat ze hem in de bios kon pijpen.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben geen verhaal meer dus beginnen B en A maar weer eens over pijpen, hoe triest.
Echt niet, Brian begon en Jaap haakte in.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:45 schreef T-lex het volgende:
uuh, wil niet vervelend zijn, maar Jaap begon er over dat Mikey Claire mee moest nemen zodat ze hem in de bios kon pijpen.
en jij was erbij natuurlijk als notarisquote:Op maandag 11 februari 2008 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
[..]
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaakt
JA ECHT? dan snap ik dat beauty en nerd concept ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:17 schreef riri het volgende:
Vervelend Huub dat Selene gymnasium heeft gedaan...die praat je er niet zomaar onder
Ja, pijpen, dat doe je toch niet?! Schande... dood moet zequote:Op maandag 11 februari 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Die zei zelfs: 'Desnoods neem je Amanda mee'quote:Op maandag 11 februari 2008 18:47 schreef blomst het volgende:
Mike heeft dit uitje al besproken met Amanda en brian, hij wou ClAIRE meenemen, omdat hij dacht dat Huub dan over de rooie zou krijgen, maar Brian vond dat geen goed idee.
Dus ik ben benieuwd.
Is dat echt zo? Selene Gymnasium ?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:17 schreef riri het volgende:
Vervelend Huub dat Selene gymnasium heeft gedaan...die praat je er niet zomaar onder
Vreselijk is het. En ze gaat wéér in de herhaling.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:50 schreef mootie het volgende:
AMANDA SCHREEUW NIET ZO!
ik denk niet dat Selene het gymnasium heeft gedaan, ze zal wel een leraar van het gymnasium bedoeld hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:47 schreef joanie het volgende:
[..]
JA ECHT? dan snap ik dat beauty en nerd concept ook niet.
Het is dat ik niet wil weten wat B en A onder de dekens doen, het meeste weten we wel, maar het keer op keer Claire hiermee confronteren........quote:Op maandag 11 februari 2008 18:48 schreef Leandra het volgende:
Ja, pijpen, dat doe je toch niet?! Schande... dood moet ze
ze zal wel bedoelen dat ze vroeger op school aan Gym gedaan heeft...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk niet dat Selene het gymnasium heeft gedaan, ze zal wel een leraar van het gymnasium bedoeld hebben.
Tegenover Mikey zijn bootje woont op de Kade, Richard de beste vriend van Mikey,quote:Op maandag 11 februari 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
Mikey zegt dat het 20 jaar geleden is dat hij voor het laatst in de bios is geweest.
Vreemd, hij kent de nieuwste films of had hij een DVD speler op zijn bootje?
Van mij ook.. ik zou alleen ff vragen of ze misschien nog tips nodig had..... dat dan wel weerquote:Op maandag 11 februari 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil weten wat B en A onder de dekens doen, het meeste weten we wel, maar het keer op keer Claire hiermee confronteren........![]()
En die kop van Amanda, Claire moet nu verantwoording afleggen aan haar. Ze kon voor mij de vinkentering krijgen.
[ afbeelding ]
Mooi je vertrouwen in Mikey, dat siert je. Hij vertelde van de week dat hij een aantal jaren geleden naar een concert is geweest in Zwitserland van GOA dj's, wat dat ook is.. Hoe kun je dat rijmen met zijn zwerversbestaan en geen cent te makken hebben?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Tegenover Mikey zijn bootje woont op de Kade Richard de beste vriend van Mikey,
daar kwam Mikey dagelijks over de drempel, om te klussen in de tuin en muziek te maken.
Misschien ook wel eens om een filmpje te kijken.
Nog niet tegengekomen, wel een foto:quote:Op maandag 11 februari 2008 18:04 schreef Kinga het volgende:
Zijn er trouwens nog filmpjes van die keer dat die pruik van Amanda haar kop af moest?
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi je vertrouwen in Mikey, dat siert je. Hij vertelde van de week dat hij een aantal jaren geleden naar een concert is geweest in Zwitserland van GOA dj's, wat dat ook is.. Hoe kun je dat rijmen met zijn zwerversbestaan en geen cent te makken hebben?
Sorry, Mikey's verhalen kloppen gewoon niet.
Ik zou niet weten waarom ze niet zouden kunnen kloppen... de dakloze die ik al jaren ken en die heel af en toe wel eens onverwachts voor de deur staat, die is wel eens rollerskatend naar Spanje gegaan.. die kwam ook overal en bij iedereen...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi je vertrouwen in Mikey, dat siert je. Hij vertelde van de week dat hij een aantal jaren geleden naar een concert is geweest in Zwitserland van GOA dj's, wat dat ook is.. Hoe kun je dat rijmen met zijn zwerversbestaan en geen cent te makken hebben?
Sorry, Mikey's verhalen kloppen gewoon niet.
Het verbaast mij niet als papa Schwarzkopf gewoon Huub z'n haar gaat wassen...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond. Iemand enig idee hoelaat ongeveer, dan zorg ik dat ik klaar ben met mijn werk, ik wil nou wel eens zien hoe hij en Huub op elkaar reageren.
Wie gaat eruiteindelijk mee naar de bios?
8 uur komt papa Claire iigquote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond. Iemand enig idee hoelaat ongeveer, dan zorg ik dat ik klaar ben met mijn werk, ik wil nou wel eens zien hoe hij en Huub op elkaar reageren.
Wie gaat eruiteindelijk mee naar de bios?
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben er een paar uur tussenuit geweest; ennnnnnnnn is zeurlene nu echt goed te grazen genomen?
enige indicatie wanneer?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenZe is wel een beetje aangeslagen, dat wel
Op een gegeven moment dacht ik dat ze zou gaan janken, voordat Brian en Amanda erbij kwamen.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenZe is wel een beetje aangeslagen, dat wel
Jammer dat dat niet is gebeurd. Misschien komt het straks nog, als ze alleen in bed ligt.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dacht ik dat ze zou gaan janken, voordat Brian en Amanda erbij kwamen.
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:09 schreef joanie het volgende:
Ook zwervers kunnen een uitkering krijgen, toch?
(Vanaf 1998 kunnen ook zwervers en thuislozen een uitkering krijgen zonder adres) ...
Als ze recht hebben op een uitkering, komen ze waarschijnlijk ook in aanmerking voor een schuldsaneringsregeling.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.
Ik heb jarenlang een herioneverslaafde opgevangen, weet echt wel waar ik over praat. Dat ze slim zijn in het regelen van zaakjes snap ik ook wel maar er zijn meer dingen die niet kloppen in de verhalen van Mike, ik laat het verder rusten.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:11 schreef Leandra het volgende:
Ik zou niet weten waarom ze niet zouden kunnen kloppen... de dakloze die ik al jaren ken en die heel af en toe wel eens onverwachts voor de deur staat, die is wel eens rollerskatend naar Spanje gegaan.. die kwam ook overal en bij iedereen...
Vader van Claire die werkt bij Schwarzkopf komt om 20:00 uur.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond.
In een schuldsanering mag je altijd een minimaal bedrag houden om van te leven... en ik ga er vanuit dat er iig een WNSP voor/door hem geregeld is als hij een schuld van ¤ 30.000,- heeft.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.
Dit is écht zo triest. Redactie en kut-Brianquote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Goh, wat een verrassing, Brian mag mee met Mikey naar de bios. Alsnog komt de ovenschotel naar boven.
Bedoel je niet dat je er geen zin meer in hebt?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me er niet meer druk over maken.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey met zijn mentor Brian naar de bios,
dat is toch wel een berichtje waard in de Daklozenkrant.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey met zijn mentor Brian naar de bioscoop,
dat is toch wel een interviewtje waard voor in de Daklozenkrant.
Als dat zo is ben ik blij dat Brian zijn mentor is en hij binnenkort aan de slag kan, met dank aan de FEBO.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:41 schreef Leandra het volgende:
En gezien de staat waarin hij binnenkwam vermoed ik dat hij de status "onbemiddelbaar" bij het CWI heeft waardoor hij geen sollicitatieplicht heeft... Dan is het dus leven van bijstand voor een dakloze... (en wat daar eventueel nog vanaf kan voor die WNSP als daar sprake van is)
Je ziet het he beequeen,jewski had het toch goed he,je kan er gerust een weddenschap op zetten.die RAT kan het niet fout doen bij die KUT febo.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Goh, wat een verrassing, Brian mag mee met Mikey naar de bios. Alsnog komt de ovenschotel naar boven.
Ook inderdaad. Ik ben gelatenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef tipsch het volgende:
Bedoel je niet dat je er geen zin meer in hebt?
Dat is ook niet mijn idee van met humor beige.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
"Pokkewijf, k*nkerhoer, kuthoer enz. Ze kadden je een kogel moeten geven, achterlijke kuthoer.
Geen wonder dat je vader je niet moet, je moeder wat zeker net zo...... een ongewenst zielig stuk vreten..... "
ik vind huub niet zo grappig meer tegenwoordig
quote:Als Amanda net Mike heeft gecomplimenteerd om zijn kookkunsten, vraagt Selène haar mee naar de Private Room. “Ik moet je iets zeggen, ik ga zondag naar huis”, vertelt de gastspeelster aan Amanda. “Dus je blijft nog èèn weekje”, zegt Amanda beteuterd. De vriendinnen knuffelen elkaar even goed. “Ik begrijp je gewoon heel goed, ik was er ook op voorbereid”, vertelt Amanda. “Ik ga je wel ontzettend missen!”, vervolgt ze. Selène vindt het mooi geweest en heeft zin om weer lekker naar huis te gaan. “Schatje, je hebt gelijk, ik kan je altijd een dagje laten komen!", bemoedigt de Amsterdamse haar vriendin. Selène blijft deze week nog voor Brian, om hem voor de wedstrijd te steunen. Dus we moeten na zondag de beauty in de Villa missen…
De jongste in de villa heeft als mond een misthoorn, die laten zich over het algemeen niet snoeren, die blijven een enorme teringherrie maken, maar goed.. zelfs haar vriendje moet haar onder de douche zetten om haar te laten "afkoelen" dus het is idd waarschijnlijk een kwestie van "niet slim genoeg spelen"quote:Op maandag 11 februari 2008 19:49 schreef riri het volgende:
de jongste in die villa krijgen ze de mond niet gesnoerd
het groepje van Huub en Jaap kan het spel gewoon niet goed en slim genoeg spelen
Ah.. er zijn 2 misthoorns in huis tegenwoordigquote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
"Pokkewijf, k*nkerhoer, kuthoer enz. Ze kadden je een kogel moeten geven, achterlijke kuthoer.
Geen wonder dat je vader je niet moet, je moeder wat zeker net zo...... een ongewenst zielig stuk vreten..... "
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
op de één of andere manier lult Amanda altijd iedereen vast...daar is ze gewoon sterk in
Amanda zou dit nou ook nog zeker 200x herhalen. Je kunt ook alles in kapitalen gaan zetten, voor de veranderingquote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
op de één of andere manier lult Amanda altijd iedereen vast...daar is ze gewoon sterk in
Pardon?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
Neuh, maar het domme geblaat gaat maar door, en de intelligentste van de 2 stopt dan het eerst met reageren...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dom blaten op vol volume heeft niets, maar dan ook niets met vastlullen te maken.
LOL.. en dan maakte de halve COS zich de vorige Popoll al druk over het feit dat Lieke er al uit was maar dat er wel op haar gestemd kon worden... zou ze terugkomen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
ik al een hele tijd niet meer...het enige waarmee hij denkt te winnen is met schelden en schreeuwenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
'quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
Slechts een gastspelertje ja. Selene zelf lijkt dat ook nog wel te vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef mootie het volgende:
Snappen ze daar nou niet dat Selene gastspeler is en dat dat het probleem is?
Ik ga ook een SMS-je voor Claire sturen. Ik vind het reteknap hoeveel sigaretten zij op een dag kan roken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'
Ik heb op Claire gestemd, haha. Kan ze wel gebruiken en ik vind dat ze leuke dansjes doet
Zou wel slimmer zijn als Brian en Amanda in het andere kamp zitten.Zou slimmer zijn om Huub apart te nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Wedden dat die vader weer poeslief is tegen Huub
Ja, dat doet Amanda altijd, echt stomvervelend.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef riri het volgende:
en dit en dat en blablabla....
en dat 10 achter elkaar herhalen met daartussen door een heleboel gescheld en geschreeuw
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Groette hij Huub wel?
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Klopt, het meiske kan echt niet voor zichzelf denken, zielig eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.
Dat is inderdaad heel ouderwets. Toch heeft het wel charmequote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Ja, als je alleen maar luisterd, dan lijkt het wel een kind van een jaar of 11, 12quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Ruudjem het volgende:
jeetje , zodra paps begint te praten word claire wel een heeeel klein meisje
jah of pijpsletquote:Op maandag 11 februari 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Brian komt slijmen, en straks maakt die Claire weer uit voor stinkhoer
Het is een autoritaire man en een control freak.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:21 schreef PeterNB het volgende:
'U' tegen je vader zeggen..................ik blijf daar een ongemakkelijk
gevoel bij krijgen hoor. Ben blij dat ik gewoon jij en jouw tegen mijn
Mamsie en Papsie mag zeggen
Ik hoor je bijna denken.......dierenvriend.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Het is een autoritaire man en een control freak.
Ja raar. Schept toch een ontzettende afstand tegenover jequote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een autoritaire man en een control freak.
Ik denk voornamelijk 'onsympathieke engerd'. Beetje een Brian jegens vrouwen, maar dan zonder losse handjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor je bijna denken.......dierenvriend.
Welnee, niet per sé.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja raar. Schept toch een ontzettende afstand tegenover je
eigen kinderen.
leuk hoor zo n mental coach voor het levenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Ruudjem het volgende:
je merkt wel meteen wie er thuis met de scepter zwaait
BQ je vergist je febRo jaapquote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Hallootjes Ronnieboy, ga zelf in dat hok zitten, je weet het toch zo goed?
Hij noemt Jaap FEBOJaap.........wat een klootzak zeg.
Waarom? Ik denk dat Jaap wel de man is die het meest op de hand is van de FEBO.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik zo tegen mijn 24 jarige dochter aanpraat jakkie getverrrdemmequote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Claire ook bij haar vader erg vaag en slap
Ik zeg niet dat hij autoritair is, hoor. Hij is zakelijk en direct. Zij is ongelovelijke slappe hap
Nou uhmm vergelijk het met een brianmentalcoachmikegesprekquote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n gesprek in dat hok heb gehoord in de zin van, ouder tegen kind.
dat zei die vader avonne...van dat neutraal opstellenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
Neutraal opstellen gaat niet lukken
Het is werkelijk de meest bittere pil die iemand in de gouden kooi heeft moeten slikken. Backup zoeken bij iemand die je sexueel vernedert
Omdat Ron het zegt, daarom. Hij denkt zelfs dat Amanda lief is en Brian.....toen viel hij even stil.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef tipsch het volgende:
Waarom? Ik denk dat Jaap wel de man is die het meest op de hand is van de FEBO.
Nee ?? 'Moest' jij 'u' tegen je ouders zeggen ? Ik vind het heel vreemd, maar dat komt omdatquote:
Goeie vergelijking; ik schreef ook al dat hij me aan Brian doet denken. Geen prettige man.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou uhmm vergelijk het met een brianmentalcoachmikegesprek
de directeur van Schwarzkopf zal blij met hem zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef avonne het volgende:
"hij zal proberen je weer in bed te krijgen. Daar moet je je tegen verzetten. Dat zal hij niet accepteren: dan krijg je weer "pleur op.... en dat soort dingen ..... ga maar naar huis ..... en zo. Dat moet je dan negeren. Dan ben je sterk!"
Goed advies
Papa heeft opgelet.
Leest papa zoveel Fok?
Daar heeft hij nog gelijk in ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef coldstar het volgende:
De vader van Claire bespreekt alles met zijn dochteer. Papa Claire denkt, dat Huub geen echte slechte jongen is, maar heel veel heeft mee gemaakt vroeger.
Ik vind hem een echt vader, die op een hele normale manier voor zijn dochter op komt. In mijn ogen is er niets verkeerds aan een vader die zo reageerd. Dat hij vind dat Huub zijn dochter zo smerig en laag heeft behandeld, is niet meer als normaal.
Ongelooflijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
[..]
heeee, onder welke steen is hij vandaan gekropen?
Daar hebben we tot nu toe nog weinig van gemerkt .quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
clair die altijd een grote mond heeft die zich niet alles laat zeggen....................., dat is clair volgens haar bijzonder paternalistische opvoeder, die getrouwd is met een vrouw die het gezicht van haar dochter kan lezen
Nee, ik heb thuis nooit u tegen mijn ouders moeten zeggen, maar ik ken wel een heel hecht gezin waar dat wel gebeurt.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ?? 'Moest' jij 'u' tegen je ouders zeggen ? Ik vind het heel vreemd, maar dat komt omdat
ik dat dus niet gewend ben. Mijn zwager wil ook dat mijn neefje 'u' tegen hem zegt, maar
mijn Zus en ik hebben zoiets van "laat hem alsjeblief gewoon jij en jou zeggen"
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef Katewalker het volgende:
Pappa probeert zijn dochter mentaal te sterken...
ja, hallo, wakker worden, iemand!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Jep, Papa Claire leest hier!!! Die vogelverschrikker opmerking las ik hier ergens....
Ik ben met stomheid geslagen, wat een BS.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
clair die altijd een grote mond heeft die zich niet alles laat zeggen....................., dat is clair volgens haar bijzonder paternalistische opvoeder, die getrouwd is met een vrouw die het gezicht van haar dochter kan lezen
En dat doen wij niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Hij kijkt wel heel selectief naar de streams
Ditoquote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zou het spaansbenauwd krijgen als mijn vader mij zo toespreekt.
Euhmmmmmm wikipedia?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, hallo, wakker worden, iemand!
Waar komt de term Febo vandaan?
Beetje jaren '50 stijl, streng en hard met de stok!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zou het spaansbenauwd krijgen als mijn vader mij zo toespreekt.
Ja en dat doe je door je kinderen mentaal te steunen...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.
[ afbeelding ]
Tsja, hier, maar wie had dat ook alweer verzonnen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
eensch alhoewel hij daar nu wel een beetje laat mee isquote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.
[ afbeelding ]
Komt omdat Bart een goede vriend van de familie hier post.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Jep, Papa Claire leest hier!!! Die vogelverschrikker opmerking las ik hier ergens....
Dwingend. Alsof er maar een waarheid is en dat is de zijne. Alleen hij ziet het goed, vertrouw hem nou maar.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Ziet het volgende:
ik zou ook gek worden...
daar kom je toch niet tussen?
hij heeft ook een dreigende stem trouwens
Van kleinzusjequote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
kleinzusje.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef F04 het volgende:
Tsja, hier, maar wie had dat ook alweer verzonnen?
En door ze hen eigen beslissingen te laten nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja en dat doe je door je kinderen mentaal te steunen...
vind ik ook hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Goh..ben ik nou de enige die de vader van Claire een lieve man vindt die zijn dochter wil helpen en steunen....![]()
Hij doet dat goed hoor....
Precies!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En door ze hen eigen beslissingen te laten nemen.
En volgens mij de enige vader die met een dochter in DGK is komen praten..quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
vind ik ook hoor.
Hij heeft zich goed voor bereid ook.
en door ze hun eigen fouten te laten maken waar ze vervolgens wat van kunnen leren en er daadwerkelijk wat aan hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En door ze hen eigen beslissingen te laten nemen.
Ik vindt ook dat hij het goed doet.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Goh..ben ik nou de enige die de vader van Claire een lieve man vindt die zijn dochter wil helpen en steunen....![]()
Dat zou ik dan wel weer goed van haar vinden. Laat DGK haar maar harden.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Ik wed dat Claire hiervan nog geen 1% meeneemt. Veel te passief door de dominantie van vader.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Ik wed dat Claire hiervan nog geen 1% meeneemt. Veel te passief door de dominantie van vader.
Hij zegt niet dat ze Selene moet vertrouwen, maar dat het waar is wat Selene zegt.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Papa Ron zegt dat ze Zeur moet geloven , goed advies Ron, Stooklène heeft het beste met je dochter voor.
Wel grappig dat moeders meestal met hun kinderen meelullen, en vaders gewoon eerlijk zijn.... zo zijn die van mij ook wel eigenlijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En volgens mij de enige vader die met een dochter in DGK is komen praten..
Bij de rest kwam allemaal moeder (mee)
Je bent echt niet de enige. My to.......ik spreek nog uit ervaring ook. Een vader die niet zo voor zijn dochter op komt als de vader van Claire, is in mijn ogen geen vader.....quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Wat is het toch een slijmbalquote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Huub: Weet je wat een leuke site is?? fok.nl!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |