Nog niet tegengekomen, wel een foto:quote:Op maandag 11 februari 2008 18:04 schreef Kinga het volgende:
Zijn er trouwens nog filmpjes van die keer dat die pruik van Amanda haar kop af moest?
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi je vertrouwen in Mikey, dat siert je. Hij vertelde van de week dat hij een aantal jaren geleden naar een concert is geweest in Zwitserland van GOA dj's, wat dat ook is.. Hoe kun je dat rijmen met zijn zwerversbestaan en geen cent te makken hebben?
Sorry, Mikey's verhalen kloppen gewoon niet.
Ik zou niet weten waarom ze niet zouden kunnen kloppen... de dakloze die ik al jaren ken en die heel af en toe wel eens onverwachts voor de deur staat, die is wel eens rollerskatend naar Spanje gegaan.. die kwam ook overal en bij iedereen...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi je vertrouwen in Mikey, dat siert je. Hij vertelde van de week dat hij een aantal jaren geleden naar een concert is geweest in Zwitserland van GOA dj's, wat dat ook is.. Hoe kun je dat rijmen met zijn zwerversbestaan en geen cent te makken hebben?
Sorry, Mikey's verhalen kloppen gewoon niet.
Het verbaast mij niet als papa Schwarzkopf gewoon Huub z'n haar gaat wassen...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond. Iemand enig idee hoelaat ongeveer, dan zorg ik dat ik klaar ben met mijn werk, ik wil nou wel eens zien hoe hij en Huub op elkaar reageren.
Wie gaat eruiteindelijk mee naar de bios?
8 uur komt papa Claire iigquote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond. Iemand enig idee hoelaat ongeveer, dan zorg ik dat ik klaar ben met mijn werk, ik wil nou wel eens zien hoe hij en Huub op elkaar reageren.
Wie gaat eruiteindelijk mee naar de bios?
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben er een paar uur tussenuit geweest; ennnnnnnnn is zeurlene nu echt goed te grazen genomen?
enige indicatie wanneer?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenZe is wel een beetje aangeslagen, dat wel
Op een gegeven moment dacht ik dat ze zou gaan janken, voordat Brian en Amanda erbij kwamen.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, wel aardig. Het echte werk moet nog beginnenZe is wel een beetje aangeslagen, dat wel
Jammer dat dat niet is gebeurd. Misschien komt het straks nog, als ze alleen in bed ligt.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dacht ik dat ze zou gaan janken, voordat Brian en Amanda erbij kwamen.
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:09 schreef joanie het volgende:
Ook zwervers kunnen een uitkering krijgen, toch?
(Vanaf 1998 kunnen ook zwervers en thuislozen een uitkering krijgen zonder adres) ...
Als ze recht hebben op een uitkering, komen ze waarschijnlijk ook in aanmerking voor een schuldsaneringsregeling.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.
Ik heb jarenlang een herioneverslaafde opgevangen, weet echt wel waar ik over praat. Dat ze slim zijn in het regelen van zaakjes snap ik ook wel maar er zijn meer dingen die niet kloppen in de verhalen van Mike, ik laat het verder rusten.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:11 schreef Leandra het volgende:
Ik zou niet weten waarom ze niet zouden kunnen kloppen... de dakloze die ik al jaren ken en die heel af en toe wel eens onverwachts voor de deur staat, die is wel eens rollerskatend naar Spanje gegaan.. die kwam ook overal en bij iedereen...
Vader van Claire die werkt bij Schwarzkopf komt om 20:00 uur.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Dus papa Schwarzkopf komt vanavond.
In een schuldsanering mag je altijd een minimaal bedrag houden om van te leven... en ik ga er vanuit dat er iig een WNSP voor/door hem geregeld is als hij een schuld van ¤ 30.000,- heeft.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Mikey heeft een schuld van ¤ 30.000 zegt hij, lijkt me dat er niet veel overblijft op die manier.
Dit is écht zo triest. Redactie en kut-Brianquote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Goh, wat een verrassing, Brian mag mee met Mikey naar de bios. Alsnog komt de ovenschotel naar boven.
Bedoel je niet dat je er geen zin meer in hebt?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me er niet meer druk over maken.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey met zijn mentor Brian naar de bios,
dat is toch wel een berichtje waard in de Daklozenkrant.
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey met zijn mentor Brian naar de bioscoop,
dat is toch wel een interviewtje waard voor in de Daklozenkrant.
Als dat zo is ben ik blij dat Brian zijn mentor is en hij binnenkort aan de slag kan, met dank aan de FEBO.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:41 schreef Leandra het volgende:
En gezien de staat waarin hij binnenkwam vermoed ik dat hij de status "onbemiddelbaar" bij het CWI heeft waardoor hij geen sollicitatieplicht heeft... Dan is het dus leven van bijstand voor een dakloze... (en wat daar eventueel nog vanaf kan voor die WNSP als daar sprake van is)
Je ziet het he beequeen,jewski had het toch goed he,je kan er gerust een weddenschap op zetten.die RAT kan het niet fout doen bij die KUT febo.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Goh, wat een verrassing, Brian mag mee met Mikey naar de bios. Alsnog komt de ovenschotel naar boven.
Ook inderdaad. Ik ben gelatenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef tipsch het volgende:
Bedoel je niet dat je er geen zin meer in hebt?
Dat is ook niet mijn idee van met humor beige.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
"Pokkewijf, k*nkerhoer, kuthoer enz. Ze kadden je een kogel moeten geven, achterlijke kuthoer.
Geen wonder dat je vader je niet moet, je moeder wat zeker net zo...... een ongewenst zielig stuk vreten..... "
ik vind huub niet zo grappig meer tegenwoordig
quote:Als Amanda net Mike heeft gecomplimenteerd om zijn kookkunsten, vraagt Selène haar mee naar de Private Room. “Ik moet je iets zeggen, ik ga zondag naar huis”, vertelt de gastspeelster aan Amanda. “Dus je blijft nog èèn weekje”, zegt Amanda beteuterd. De vriendinnen knuffelen elkaar even goed. “Ik begrijp je gewoon heel goed, ik was er ook op voorbereid”, vertelt Amanda. “Ik ga je wel ontzettend missen!”, vervolgt ze. Selène vindt het mooi geweest en heeft zin om weer lekker naar huis te gaan. “Schatje, je hebt gelijk, ik kan je altijd een dagje laten komen!", bemoedigt de Amsterdamse haar vriendin. Selène blijft deze week nog voor Brian, om hem voor de wedstrijd te steunen. Dus we moeten na zondag de beauty in de Villa missen…
De jongste in de villa heeft als mond een misthoorn, die laten zich over het algemeen niet snoeren, die blijven een enorme teringherrie maken, maar goed.. zelfs haar vriendje moet haar onder de douche zetten om haar te laten "afkoelen" dus het is idd waarschijnlijk een kwestie van "niet slim genoeg spelen"quote:Op maandag 11 februari 2008 19:49 schreef riri het volgende:
de jongste in die villa krijgen ze de mond niet gesnoerd
het groepje van Huub en Jaap kan het spel gewoon niet goed en slim genoeg spelen
Ah.. er zijn 2 misthoorns in huis tegenwoordigquote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
"Pokkewijf, k*nkerhoer, kuthoer enz. Ze kadden je een kogel moeten geven, achterlijke kuthoer.
Geen wonder dat je vader je niet moet, je moeder wat zeker net zo...... een ongewenst zielig stuk vreten..... "
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
op de één of andere manier lult Amanda altijd iedereen vast...daar is ze gewoon sterk in
Amanda zou dit nou ook nog zeker 200x herhalen. Je kunt ook alles in kapitalen gaan zetten, voor de veranderingquote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
op de één of andere manier lult Amanda altijd iedereen vast...daar is ze gewoon sterk in
Pardon?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:57 schreef riri het volgende:
Neuh, maar het domme geblaat gaat maar door, en de intelligentste van de 2 stopt dan het eerst met reageren...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dom blaten op vol volume heeft niets, maar dan ook niets met vastlullen te maken.
LOL.. en dan maakte de halve COS zich de vorige Popoll al druk over het feit dat Lieke er al uit was maar dat er wel op haar gestemd kon worden... zou ze terugkomen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
ik al een hele tijd niet meer...het enige waarmee hij denkt te winnen is met schelden en schreeuwenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
'quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
Slechts een gastspelertje ja. Selene zelf lijkt dat ook nog wel te vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef mootie het volgende:
Snappen ze daar nou niet dat Selene gastspeler is en dat dat het probleem is?
Ik ga ook een SMS-je voor Claire sturen. Ik vind het reteknap hoeveel sigaretten zij op een dag kan roken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'
Ik heb op Claire gestemd, haha. Kan ze wel gebruiken en ik vind dat ze leuke dansjes doet
Zou wel slimmer zijn als Brian en Amanda in het andere kamp zitten.Zou slimmer zijn om Huub apart te nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Wedden dat die vader weer poeslief is tegen Huub
Ja, dat doet Amanda altijd, echt stomvervelend.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef riri het volgende:
en dit en dat en blablabla....
en dat 10 achter elkaar herhalen met daartussen door een heleboel gescheld en geschreeuw
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Groette hij Huub wel?
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Klopt, het meiske kan echt niet voor zichzelf denken, zielig eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.
Dat is inderdaad heel ouderwets. Toch heeft het wel charmequote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Ja, als je alleen maar luisterd, dan lijkt het wel een kind van een jaar of 11, 12quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Ruudjem het volgende:
jeetje , zodra paps begint te praten word claire wel een heeeel klein meisje
jah of pijpsletquote:Op maandag 11 februari 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Brian komt slijmen, en straks maakt die Claire weer uit voor stinkhoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |