idiotenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
quote:
En zelfs dat is nog teveel voor de moeder van Amanda...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn kwaad op Palma. Ze zien elkaar allemaal buiten de poort. Een grote vriendenkliek. Ze hebben een prijsafspraak met Huub gemaakt, allemaal 20.000
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Varen het volgende:
Amanda: Palma. Eric, Silvia Huub, mediageile club
ach het is tegen Slènequote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Kinga het volgende:
Kankerhoer, kutbelg.... gaat goed...
Och, wat krachttermen tussen de inhoud door. Huub gaat gewoon lekker.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef riri het volgende:
Huub moet het weer van schelden hebben....Huub heeft zelf familieleden bij het spel betrokken,is hij dat vergeten?
anyway, bovenaan deze COS lees ik t volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef tipsch het volgende:
Misschien weet iemand dit.
Op wiens uitnodiging komt Claire's vader DGK in en met welke CPs?
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:57 schreef Margo37 het volgende:
Tnx Desii
Selene gaat zondag naar huis vertelt ze net tegen Amanda.
Nog ff een vraag ui tde vorige COS over de punten van Claire:
Claire heeft zichzelf 150 punten gegeven toen ze binnenkwam en 30 uit de popo geloof ik, ze heeft 1 telefoontje gepleegt maar die punten kwamen uit de pot.
Oh jaquote:Op maandag 11 februari 2008 18:15 schreef BuffyJan het volgende:
Op wiens uitnodiging weet ik niet, ik neem aan van Claire zelf?
[..]
anyway, bovenaan deze COS lees ik t volgende
[..]
Maar kun je misschien ook posten wat ie zegt? Ik heb geen streams namelijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:14 schreef riri het volgende:
langspeelplaat Huub loopt weer vast in zij groef....de plaat is bijna helemaal versleten
Ja echt, ik heb gisteren ook met iemand afgesproken dat ik een Volvo XC 70 krijg als hij de jackpot van de Staatsloterij wint.... en nu?? Dat wil nog niet zeggen dat Eric en Sylvia dus ook dingen voor Huub doen of gedaan hebben, dat wil gewoon zeggen dat hij ze het dubbele van hun inleg gunt als hij eruit is...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:08 schreef riri het volgende:
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaakt
Hij deed Amandrama na....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:21 schreef T-lex het volgende:
Kan Eric ff z'n mond leeg eten voordat hij zich in die discussie gaat mengen.
Hij mag deze week naar de bios en mag iemand meenemen. What to do, what to do?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:26 schreef tipsch het volgende:
Brief voor Mike, hij leest voor, maar is voor mij niet te verstaan
Dat hebben Amanda en Brian hem sterk ontraden, gek hè?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef farscapevr6 het volgende:
hij wil claire meenemen toch als snood plan hehehe
Ah ja, de rest kennen we al een beetje. Brian en Amanda willen absoluut niet dat hij Claire meeneemt. Als Mike Huub zou willen sarren, moet hij vooral een Amanda of Brian meenemen, was hun advies.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij mag deze week naar de bios en mag iemand meenemen. What to do, what to do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |