Waarom? Ik denk dat Jaap wel de man is die het meest op de hand is van de FEBO.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Hallootjes Ronnieboy, ga zelf in dat hok zitten, je weet het toch zo goed?
Hij noemt Jaap FEBOJaap.........wat een klootzak zeg.
Ik moet er niet aan denken dat ik zo tegen mijn 24 jarige dochter aanpraat jakkie getverrrdemmequote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Claire ook bij haar vader erg vaag en slap
Ik zeg niet dat hij autoritair is, hoor. Hij is zakelijk en direct. Zij is ongelovelijke slappe hap
Nou uhmm vergelijk het met een brianmentalcoachmikegesprekquote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n gesprek in dat hok heb gehoord in de zin van, ouder tegen kind.
dat zei die vader avonne...van dat neutraal opstellenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
Neutraal opstellen gaat niet lukken
Het is werkelijk de meest bittere pil die iemand in de gouden kooi heeft moeten slikken. Backup zoeken bij iemand die je sexueel vernedert
Omdat Ron het zegt, daarom. Hij denkt zelfs dat Amanda lief is en Brian.....toen viel hij even stil.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef tipsch het volgende:
Waarom? Ik denk dat Jaap wel de man is die het meest op de hand is van de FEBO.
Nee ?? 'Moest' jij 'u' tegen je ouders zeggen ? Ik vind het heel vreemd, maar dat komt omdatquote:
Goeie vergelijking; ik schreef ook al dat hij me aan Brian doet denken. Geen prettige man.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou uhmm vergelijk het met een brianmentalcoachmikegesprek
de directeur van Schwarzkopf zal blij met hem zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef avonne het volgende:
"hij zal proberen je weer in bed te krijgen. Daar moet je je tegen verzetten. Dat zal hij niet accepteren: dan krijg je weer "pleur op.... en dat soort dingen ..... ga maar naar huis ..... en zo. Dat moet je dan negeren. Dan ben je sterk!"
Goed advies
Papa heeft opgelet.
Leest papa zoveel Fok?
Daar heeft hij nog gelijk in ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Hallootjes Ronnieboy, ga zelf in dat hok zitten, je weet het toch zo goed?
Hij noemt Jaap FEBOJaap.........wat een klootzak zeg.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef coldstar het volgende:
De vader van Claire bespreekt alles met zijn dochteer. Papa Claire denkt, dat Huub geen echte slechte jongen is, maar heel veel heeft mee gemaakt vroeger.
Ik vind hem een echt vader, die op een hele normale manier voor zijn dochter op komt. In mijn ogen is er niets verkeerds aan een vader die zo reageerd. Dat hij vind dat Huub zijn dochter zo smerig en laag heeft behandeld, is niet meer als normaal.
Ongelooflijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
[..]
heeee, onder welke steen is hij vandaan gekropen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |