Daar hebben we tot nu toe nog weinig van gemerkt .quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
clair die altijd een grote mond heeft die zich niet alles laat zeggen....................., dat is clair volgens haar bijzonder paternalistische opvoeder, die getrouwd is met een vrouw die het gezicht van haar dochter kan lezen
Nee, ik heb thuis nooit u tegen mijn ouders moeten zeggen, maar ik ken wel een heel hecht gezin waar dat wel gebeurt.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ?? 'Moest' jij 'u' tegen je ouders zeggen ? Ik vind het heel vreemd, maar dat komt omdat
ik dat dus niet gewend ben. Mijn zwager wil ook dat mijn neefje 'u' tegen hem zegt, maar
mijn Zus en ik hebben zoiets van "laat hem alsjeblief gewoon jij en jou zeggen"
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef Katewalker het volgende:
Pappa probeert zijn dochter mentaal te sterken...
ja, hallo, wakker worden, iemand!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Jep, Papa Claire leest hier!!! Die vogelverschrikker opmerking las ik hier ergens....
Ik ben met stomheid geslagen, wat een BS.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
clair die altijd een grote mond heeft die zich niet alles laat zeggen....................., dat is clair volgens haar bijzonder paternalistische opvoeder, die getrouwd is met een vrouw die het gezicht van haar dochter kan lezen
En dat doen wij niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Hij kijkt wel heel selectief naar de streams
Ditoquote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zou het spaansbenauwd krijgen als mijn vader mij zo toespreekt.
Euhmmmmmm wikipedia?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, hallo, wakker worden, iemand!
Waar komt de term Febo vandaan?
Beetje jaren '50 stijl, streng en hard met de stok!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zou het spaansbenauwd krijgen als mijn vader mij zo toespreekt.
Ja en dat doe je door je kinderen mentaal te steunen...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.
[ afbeelding ]
Tsja, hier, maar wie had dat ook alweer verzonnen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, hallo, wakker worden, iemand!
Waar komt de term Febo vandaan?
eensch alhoewel hij daar nu wel een beetje laat mee isquote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zou er beter aan doen om haar te leren op eigen benen te staan.
[ afbeelding ]
Komt omdat Bart een goede vriend van de familie hier post.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Jep, Papa Claire leest hier!!! Die vogelverschrikker opmerking las ik hier ergens....
Dwingend. Alsof er maar een waarheid is en dat is de zijne. Alleen hij ziet het goed, vertrouw hem nou maar.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Ziet het volgende:
ik zou ook gek worden...
daar kom je toch niet tussen?
hij heeft ook een dreigende stem trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |