quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef roburt het volgende:
[..]
hoezo? de kans dat je verliefd op iemand wordt die je net een paar dagen kent is niet zo groot hoor.
het zijn 3 mensen die je alleen van gezicht kent en een kort gesprekje.
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:14 schreef Loohcs het volgende:
Tuurlijk is dat zo als je het rationeel bekijkt, maar ik bekeek 't meer vanuit de vorige twee seizoenen. Toen gingen ze allemaal op stedentrip (alleen Peter ging met iemand die eerder was afgevallen), dus in vergelijking daarmee is het aantal afvallers best hoog.
Misschien, wie weet.......quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef IV_Xample het volgende:
zou het echt zo zijn dat frans nu ronella wel moest kiezen vanwege het blok-moment van yvon?
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 18:44 schreef DaFrenk het volgende:
Leuke foto's!Agnes en Jurre zien eruit als een leuk stel op die foto
De ouders van de boeren zijn allemaal al gezien he, dus dan moeten de andere ouders eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:26 schreef Quoi het volgende:
Tvp'tje
Ben benieuwd naar het bezoekje aan de 'schoonouders' (hoezo snel....)
bron tctubantia.nlquote:Boer Frans (Zanderink, 27) uit De Lutte koos gisteravond in 'Boer zoekt Vrouw' lerares Ronella (23) als partner. Bij het keuzemoment stuurde hij Joyce (22), psychiatrisch verpleegkundige naar huis. Volgens zijn directe omgeving is zijn relatie met de donkere Ronella echter inmiddels al weer afgelopen. Maar daar mag de hoofdrolspeler zelf niets over zeggen. Hij is contractueel tot geheimhouding verplicht.
Ik meen inderdaad gezien te hebben dat ze soms een microfoontje op hebben. Maar er is sowieso een geluidsman bij, er wordt namelijk meestal ook erbij 'gehengeld', dus met de bekende microfoon op een ja, hengelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef Loohcs het volgende:
Over 't camerateam gesproken, ik vraag me zo af en toe wel eens wat dingen af:Eten ze met de boeren mee (lijkt me niet); Zo niet, zetten ze dan hun camera uit als ze pauze hebben (dan kunnen de kandidaten ff los) of zijn ze minstens met twee man en wisselen ze elkaar af? Wordt het geluid gewoon met het beeld mee opgenomen of loopt er ook nog de hele dag een geluidsman mee? Wordt er veel in scene gezet/'gestuurd'? Heeft elke boer één (of twee) 'eigen' cameraman(nen)? Wordt er continu gefilmd (behalve 's nachts dan)?
Dat was wel weer te voorzien. Die Ronella leek me ook niet passen bij Frans. Gewoon uit op "winnen" en een kerel met een bedrijf. Joyce had veel meer gevoelens voor Fransquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:01 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
bron tctubantia.nl
LINK naar het hele bericht
Hmja. Dat kan ook geschreven zijn door iemand die in deze topicreeks meeleest. Er staat in wat er op tv te zien is geweest, en in het stukje staat dezelfde vage opmerking over 'mensen uit de omgeving van Frans zeggen dat' die hier ook al is langsgekomen. Zoals eerder ook de buurman van Jan gezegd zou hebben dat Jan voor Anita gekozen zou hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:01 schreef IkWilbert het volgende:
bron tctubantia.nl
LINK naar het hele bericht
Eens!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef IV_Xample het volgende:
we merken het na afloop allemaal wel
laat ons nu nog maar genieten van de huidige situatie op tv
ja op agnes natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Silenus het volgende:
heren?!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Daardoor is het dit jaar zo veel minder leuk dan voorgaande seizoenen... het gaat bijna alleen maar over het werk. Ik snap ook niet dat juist nu de kijkcijfers zo hoog zijn....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben afgehaakt. Wat een humorloze saaie lelijke mensen
Ik versta het wel hoor, dat jij alleen ABN spreekt...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Silenus het volgende:
Godver, vertaal die idioten toch eens!
Ze kan het wel!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef veldmuis het volgende:
Agnes ziet er voor het eerst best leuk uit.
Ja inderdaad he. Ze hebben ook niet echt hele boeiende gesprekken en hoe Leonie met die kinderen omgaat is helemaal tenenkrommend.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg een beetje een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik naar Gerard, Leonie + kinderen kijk.
Het is net een schooljufquote:Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja inderdaad he. Ze hebben ook niet echt hele boeiende gesprekken en hoe Leonie met die kinderen omgaat is helemaal tenenkrommend.
Volgens mij juist wel. Ik vind ze goed bij elkaar passen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef veldmuis het volgende:
Agnes en die kerel...nee dat klikt niet.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel. Ik vind ze goed bij elkaar passen.
Bril!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Die ouders van Jurre! Ze dragen gewoon praktisch dezelfde trui. Laat me raden, ze hebben ook dezelfde fiets, dezelfde jas....
Ja ik ookquote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Viel een beetje tegen, deze aflevering.
Moest wel lachen toen Frans aan Jan en Henk vroeg of zij elkaar hadden gevonden
Hoe sarcastisch was hun opmerking ook, dat hun broer alleen met het agrarische leven bezig is?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Silenus het volgende:
Als je Agnes vergelijkt met die drie meisjes is het verschil echt gigantisch. Maar dat zijn dan ook geen boerinnen.
Hoi Anita!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Jurre heeft een leuke familie niks mis mee. Die mensen zijn gastvrij.
Wenen lijkt mij ook retesuf. Meer iets voor Henk en Janquote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens leken Jurre en vooral Agnes not-amused toen ze te horen kregen dat ze naar Wenen kondenTerwijl die andere twee juist hele exotische bestemmingen kregen
@ Ingetje79, mag je van snellejelle niet zeggen dan wordt je voor Anita uitgemaakt !quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk dat Jurre meer gevoelens heeft voor Agnes dan andersom.
Vond zijn familie juist wel leuk.
En Jurre is kjoet
Ieder z'n mening, maar ik vond ze een beetje eng met hun overdreven correctheid. En met hun kip in 't jasje wat 't gezamenlijke lievelingsgerecht is en (dus) ook van de schoonzoons. Iedereen is het daar een beetje teveel eens met elkaar (ook met dezelfde trui en bril)...maar goed dat is slecht op een paar minuten tv gebaseerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Jurre heeft een leuke familie niks mis mee. Die mensen zijn gastvrij.
En toen een stilte...kijken naar Frans en toen allemaal lachenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef Noisekick het volgende:
Frans: "Istanbul.... wat leuk Egypte, pyramides"
Hoezo, was te verwachten
ja dat had ik ookquote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Zodra in een situatie bij Agnes en Jurre ook maar één iemand langer dan een seconde z'n muil houdt is het al meteen ongemakkelijk.
Daar heb jij wel gelijk in over dat eten,en dat de ouders de zelfde kleding aanhadden viel mij ook op hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ieder z'n mening, maar ik vond ze een beetje eng met hun overdreven correctheid. En met hun kip in 't jasje wat 't gezamenlijke lievelingsgerecht is en (dus) ook van de schoonzoons. Iedereen is het daar een beetje teveel eens met elkaar (ook met dezelfde trui en bril)...maar goed dat is slecht op een paar minuten tv gebaseerd.
Tot hetzelfde kapsel aan toe!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar heb jij wel gelijk in over dat eten,en dat de ouders de zelfde kleding aanhadden viel mij ook op hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Frans is idd een held. Die kop, dat accent, z'n opmerkingen, prachtig.
Piramides schieten!
Zoals Jan z'n broers het aan het begin van het programma zeiden, hij is helemaal opgebloeid.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef IV_Xample het volgende:
jan eerlijk?
die heeft echt de boel aan elkaar lopen ouwehoeren,want hij was helemaal lyrisch van siepie maar omdat die niets voor hem voelde was het allemaal maar slechte keuze en had ie iemand anders moeten kiezen en blabla
hij kan het gewoon niet hebben dat eenmaal met vrouwen nu EINDELIJK na ruim 40 jaar een blauwtje loopt..
geef het dan toch gewoon eerlijk toe en ben een echt vent
vreselijke man
blegh
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef bloodymary het volgende:
Agnes en Jurre lijken heel leuk samen zo zonder koeien.
En het zou wel fijn zijn als Leonie haar haar een keer zou wassen....
Da's een goeie!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef bloodymary het volgende:
En het zou wel fijn zijn als Leonie haar haar een keer zou wassen....
Jan is een beetje te verlegen om dat toe te geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Jan gaf idd niet echt eerlijk toe dat hij Siepie zijn hartje had aangeboden en dat Siepie dat vervolgens afwees.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man.
Dus ik mag mijn mening hier niet zeggen
En meneer in kwestie ziet er wel verzorgd uit?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. Dat vieze haar valt mij ook nogal negatief op ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |