En rond half 10 worden ze weer wakker...quote:Op maandag 11 februari 2008 09:37 schreef beequeen het volgende:
José: Als je maar lang genoeg blijft roepen dat je zwanger bent van Brooke komt het vanzelf.
Palma was overigens niet gecharmeerd van de puinhoop in de villa en heeft voor de "beesten" die er wonen een speciaal ontbijtje klaargezet: schaaltjes met hondenbrokken...quote:Op maandag 11 februari 2008 09:38 schreef schatje het volgende:
Eric tegen Thijs: "Wil je hier ook even kunnen zuigen?".
Thijs: "Hoeft niet hoor, doe ik wel bij de dames".
Palma komt vervolgens wel terug, maar meer dan een sigaret opsteken doet ze niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen de camera: Palma, kom uit de kantine en doe je werk hier, daar ben je voor.
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zeggen dat Eric jankend de poort is uitgelopen.
Eric: Dit is een spel, de bedoeling is dat je mensen wegspeelt , goed gedaan van Huub dus.
Tussen Huub en mij zit het goed, punt.
Brian vindt dat Eric een vies kutlachje heeft, Eric is blij dat het Brian irriteertquote:Op maandag 11 februari 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
Amanda tegen Eric: "is dat vriendschap of is het gewoon mediageilheid? Serieus Eric?!"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Varen het volgende:
Palma kotst van Amanda, hoe ze was tegen Lieke
Amanda scheeuwt hard
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
A. tegen E. je gedraagt je als een hoer
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
palma hou op over overleden moeders jouwmoeder doet alsof ze dood is.
jouw moeder gaat liever op vakantie
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Hè, hè, Jaap begint over de douche....Brian en Amanda reageren natuurlijk niet.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef 2live het volgende:
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.
Ook Mike komt er nog even bij en als Amanda het over de mediageilheid van sommige mensen heeft zegt Mike zich te verbazen over het feit dat Huub steeds "dit soort mensen" aantrekt....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Leandra het volgende:
Amanda denkt dat als je zelf moeder wordt dat je dan ook weet hoe het is om moeder te zijn, dat je dan nooit meer iets tegen andere kinderen zult zeggen of doen wat een moeder niet zegt of doet...
Kut, ze begint vloeiend Brianiaans te spreken![]()
![]()
Het is natuurlijk wel de bedeoling dat je stream 1 en 2 volgt en die bagger die daar geuit wordt slikt voor zoete koek.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut geluid in de keuken.
Meestal een voorbode voor een knallende ruzie tussen de twee tortureduifjesquote:Op maandag 11 februari 2008 11:58 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda hebben het moeilijk....hoe ik dat weet?...ik luister nu al een uur ( als achtergrond terwijl ik wat anders aan het doen ben) naar ze en ze zijn niet anders dan aan het praten over hoe goed ze wel zijn..halen allerlei concrete voorbeelden aan...blabla bla en zij en wij en zij en wij blablabla...
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die kut zwerver de stront opruimen op verzoek van zijn baasje Brian,
opzouten met die loser, en een beetje snel aub ......
Mooi, Amanda gaat Palma straks effe aanspreken, ben benieuwd.
Ach gut, zij mag dus we spelinfo geven maar Eric niet ???? How typical.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:04 schreef 2live het volgende:
Brian;Selen komt straks en die heeft wel haar huiswerk gedaan.
Dat duurt tot ong. 13.00 uur, een tijdje terug hadden we maar 2 streams tot 13.00 uur, nu slecht geluid maar wel beeld.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef tipsch het volgende:
1&2 zijn niet om aan te horen, maar wat is er met 3&4 aan de hand? Palma, Claire en Palma geen batterijen meer?
Ik ben verbaasd dat dat takkewijf er weer in mag. Mag Eric dan ook niet gewoon nog een paar weken blijven?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gut, zij mag dus we spelinfo geven maar Eric niet ???? How typical.
Mooi héh, en dit allemaal dankzij katalysator Ericquote:Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal een voorbode voor een knallende ruzie tussen de twee tortureduifjes.
Zei Mikey dit?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:06 schreef Marieke_B het volgende:
Brian vraagt Mikey hoe het binnen is...of Huub er al bij is en of er nog gesproken is over de ruzie.
Mike vertelt hoe het is.
Leider Huub is aan het pianospelen en Claire en Eric zijn kontenkruipers.
Ah ja, zo was het. Merciquote:Op maandag 11 februari 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat duurt tot ong. 13.00 uur, een tijdje terug hadden we maar 2 streams tot 13.00 uur, nu slecht geluid maar wel beeld.
Dat zei ik gisteren dus ook. Hoe is het mogelijk dat een gastspeler zomaar een nacht kan thuisblijven? Lekker een nachtje streamen, fora lezen en dan met informatie terug de villa in. In mijn ogen klopt dat niet. En dan BA iedereen maar beschuldigen dat ze zo partijdig zijn. Ja , zelfs geld van Huub krijgen om hem maar te blijvensteunen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:04 schreef 2live het volgende:
Brian;Selen komt straks en die heeft wel haar huiswerk gedaan.
Geluid is idd slecht...en mijn streams bufferen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef tipsch het volgende:
1&2 zijn niet om aan te horen, maar wat is er met 3&4 aan de hand?
Palma, Claire en Eric geen batterijen meer?
Slaap jij altijd net als Brian Amanda in het garreel probeert te houden en daarbij steeds weer para gaat worden???????quote:Op maandag 11 februari 2008 12:09 schreef petraa het volgende:
B: huub slaat en trapt om hem heen. De gouden kooi staat op 1, kijk maar wat hij met Eric heeft gedaan.
Lezen is moeilijk en het is commentaren op streams en niet op users. Kijk even er staat voor B: oftwel Brian zegt!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:14 schreef trettie het volgende:
[..]
Slaap jij altijd net als Brian Amanda in het garreel probeert te houden en daarbij steeds weer para gaat worden???????
En hoe weet Brian dit nu weer? Afgeluisterd? HJC hadden dat toch in het kantoor besproken?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:11 schreef petraa het volgende:
M: het is voor mij ook een klein beetje inpeperen naar Huub toe.
B: deze zaterdag is er een feestje, besef ff wat ik je wil uitleggen. Ze willen je dronken voeren, ze willen dat je handtastelijk wordt naar Selene en Amanda. Als je dat doet worden Selene en Amanda boos op jou Brian wordt ook boos op jou. Dan willen ze jou wegstemmen.
Van mij mag hij nog even blijven als ze Brian en Amanda para krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:15 schreef tipsch het volgende:
Hoe lang blijft Eric nog eigenlijk?
Uitstapje afgelopen weekend van die 2 weet je. MAma netty en kenneth zijn altijd van de partij.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe weet Brian dit nu weer? Afgeluisterd? HJC hadden dat toch in het kantoor besproken?
soory Petra maar ben even zo blij dat de andere kant ook een keer aangepakt werd!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk en het is commentaren op streams en niet op users. Kijk even er staat voor B: oftwel Brian zegt!
Stream 3 en 4 hebben altijd een slecht geluid..meestal is dat na 13.00 uur verholpen..ipv stream 3 en 4 geen beeld zoals dat zoalng is geweest tot 13.00 uur geven ze nu het geluid niet per persoon door ...zoiets...denk ik..quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef tipsch het volgende:
1&2 zijn niet om aan te horen, maar wat is er met 3&4 aan de hand?
Palma, Claire en Eric geen batterijen meer?
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:18 schreef trettie het volgende:
[..]
soory Petra maar ben even zo blij dat de andere kant ook een keer aangepakt werd!!!
nogmaals sorry!
Dat is een leuke bijkomstigheid, maar het is sowieso prettig om te zien hoe hij inhoudelijk echt veel brengt.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog even blijven als ze Brian en Amanda para krijgen.
Nee dat is de interpretatie van Brian.quote:
Precies.... gisteren zei ik dus ook dat het maar eens afgelopen meten zijn met dat lijfelijk ontmoeten.... Ik kan me best voorstellen dat je elkaar een keer mag zien maar dit is gewoon structureel. De essentie van het spel wordt weer aangetast.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Uitstapje afgelopen weekend van die 2 weet je. MAma netty en kenneth zijn altijd van de partij.
Amanda volgt Brian?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:19 schreef T-lex het volgende:
En calimero loopt weer achter d'r baasje(s) aan.
En de camera's zullen wel niet overal mogen komen, toilet bijvoorbeeld, dan kan er best wel info doorgegeven worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Uitstapje afgelopen weekend van die 2 weet je. MAma netty en kenneth zijn altijd van de partij.
Briljantquote:Op maandag 11 februari 2008 12:19 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Claire heeft een plan...de exen van Brian en amanda uitnodigen voor valentijnsdag.
Huub vindt het een goed idee jammer dat Rogier net vast zit/heeft gezeten ivm cokesmokkel.
Misschien dat een boze ex van Mannie verhaal gaat halen bij Brian over bepaalde incidenten?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Briljant...dat zet vast zoden aan de dijk.
Het zit je nogal dwars he.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:25 schreef diedirk het volgende:
uit villavandaag:
Claire kan er niet meer tegen!
Eric en Claire hebben plaatsgenomen in de ligstoelen in de tuin, om lekker van de zon te genieten. De Tilburgse doet haar beklag over de discussie van net. “Als mensen zo gaan doen, ga ik me aan alles irriteren”, jammert de blondine tegen de ex-Miljonair. Zit je hier dan niet een beetje verkeerd, Claire? Dit is namelijk wel De Gouden Kooi, daar heb je alleen máár discussies!
Hoe kan zo iemand in de kooi zitten?
En ze heeft het programma ook nog eens al die tijfd gevolgd?
Zou het echt zo moeilijk zijn geschikte bewoners te vinden?
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ogen hebben ook recht op een pleziertje
Shit helemaal vergeten. GVD ik haat dat gastspelers die in en uit kunnen vliegen wanneer ze willen en met allemaal info komen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:34 schreef Verida het volgende:
En Zeurlene zit nu lekker thuis achter de streams, komt vanavond weer binnen en vertelt dit allemaal direct door aan B & A.
kansloze missie dus weer, alleen weer leuk om een paar tv beelden te scoren met het beramen van plannen, ze moeten natuurlijk wel de uitzendingen vullen.
dat klopt, was idd het planquote:Op maandag 11 februari 2008 12:11 schreef petraa het volgende:
M: het is voor mij ook een klein beetje inpeperen naar Huub toe.
B: deze zaterdag is er een feestje, besef ff wat ik je wil uitleggen. Ze willen je dronken voeren, ze willen dat je handtastelijk wordt naar Selene en Amanda. Als je dat doet worden Selene en Amanda boos op jou Brian wordt ook boos op jou. Dan willen ze jou wegstemmen.
Ze kunnen het ook van de Febo te horen krijgen, tis allemaal doorgestoken kaart daar, misschien weten ze het zelfs al..en zitten we nu weer naar een toneelstuk te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit helemaal vergeten. GVD ik haat dat gastspelers die in en uit kunnen vliegen wanneer ze willen en met allemaal info komen.
Nou.... Amanda vond Mitch echt wel heeeeeuuul leuk (en geef er eens ongelijk, als je mag kiezen tussen Brian & Mitch)quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Tis weer een plan wat absoluut niet gaat werken.
Huub vond het toch niet zo leuk dat Hedda gebeld werd, en nu willen ze Tamara bellen?
Nee maar ze hebben het wel gedaan, dus daarom vind ik het wel een goeie.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Huub vond het toch niet zo leuk dat Hedda gebeld werd, en nu willen ze Tamara bellen?
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Dat zeg ik toch ook? En Huub vond dat NIET Leuk, maar dan wel zelf doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.
Jammer dat Eric en Claire hem dat niet even vertellen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Huub nu niet even door heeft, dat Palma juist een tikje uitdeelde aan de
andere kant, nu wil hij met Amanda en Brian gaan overleggen over haar ontslag.
Ja sukkel, dat speelt Brian juist in de kaart.
Kiest ze altijd voor Brian...quote:Op maandag 11 februari 2008 12:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou.... Amanda vond Mitch echt wel heeeeeuuul leuk (en geef er eens ongelijk, als je mag kiezen tussen Brian & Mitch)
precies oog om oog tand om tand!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.
Mooie timing!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Ou est l ' OP?
Leandra, geen boodschappen gaan doen ondertussen hè?
Hey, krijgt Eric Claire mee? Het zou leuk zijn als hij een poosje langer mag blijven dan, wordt het toch nog leuk!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef petraa het volgende:
E: Knock out, knock out.
C: Kreupel, kreupel.
En het is weer een beauty.quote:
Op m'n wenken bediend.quote:
C: Superman komt voorbij.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef petraa het volgende:
E: Knock out, knock out.
C: Kreupel, kreupel.
en jij gelooft dat Huub, Palma mag ontslaan??quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Huub nu niet even door heeft, dat Palma juist een tikje uitdeelde aan de
andere kant, nu wil hij met Amanda en Brian gaan overleggen over haar ontslag.
Ja sukkel, dat speelt Brian juist in de kaart.
Top OP Leandraquote:Op maandag 11 februari 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
Kut..... moet ik nou een halve COS bijlezen??
De OP is iig af
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hans zn auto vergeten ?
2e poging na:quote:Op maandag 11 februari 2008 13:18 schreef Kinga het volgende:
Geweldig dat geroddel over Brian. Ik lig dubbel om Eric.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hans zn auto vergeten ?
Ze hopen dat ie op zijn muil gaat bij het rennen. Brian rent langs en Eric: lapschwanz. "Wat doet ie raar met zijn handjes als ie de bocht om komt, lijkt net een wijf"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
2e poging na:
[..]
![]()
Heb je daar een voorbeeld van voor de niet streamers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |