Het zit je nogal dwars he.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:25 schreef diedirk het volgende:
uit villavandaag:
Claire kan er niet meer tegen!
Eric en Claire hebben plaatsgenomen in de ligstoelen in de tuin, om lekker van de zon te genieten. De Tilburgse doet haar beklag over de discussie van net. “Als mensen zo gaan doen, ga ik me aan alles irriteren”, jammert de blondine tegen de ex-Miljonair. Zit je hier dan niet een beetje verkeerd, Claire? Dit is namelijk wel De Gouden Kooi, daar heb je alleen máár discussies!
Hoe kan zo iemand in de kooi zitten?
En ze heeft het programma ook nog eens al die tijfd gevolgd?
Zou het echt zo moeilijk zijn geschikte bewoners te vinden?
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ogen hebben ook recht op een pleziertje
Shit helemaal vergeten. GVD ik haat dat gastspelers die in en uit kunnen vliegen wanneer ze willen en met allemaal info komen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:34 schreef Verida het volgende:
En Zeurlene zit nu lekker thuis achter de streams, komt vanavond weer binnen en vertelt dit allemaal direct door aan B & A.
kansloze missie dus weer, alleen weer leuk om een paar tv beelden te scoren met het beramen van plannen, ze moeten natuurlijk wel de uitzendingen vullen.
dat klopt, was idd het planquote:Op maandag 11 februari 2008 12:11 schreef petraa het volgende:
M: het is voor mij ook een klein beetje inpeperen naar Huub toe.
B: deze zaterdag is er een feestje, besef ff wat ik je wil uitleggen. Ze willen je dronken voeren, ze willen dat je handtastelijk wordt naar Selene en Amanda. Als je dat doet worden Selene en Amanda boos op jou Brian wordt ook boos op jou. Dan willen ze jou wegstemmen.
Ze kunnen het ook van de Febo te horen krijgen, tis allemaal doorgestoken kaart daar, misschien weten ze het zelfs al..en zitten we nu weer naar een toneelstuk te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit helemaal vergeten. GVD ik haat dat gastspelers die in en uit kunnen vliegen wanneer ze willen en met allemaal info komen.
Nou.... Amanda vond Mitch echt wel heeeeeuuul leuk (en geef er eens ongelijk, als je mag kiezen tussen Brian & Mitch)quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Tis weer een plan wat absoluut niet gaat werken.
Huub vond het toch niet zo leuk dat Hedda gebeld werd, en nu willen ze Tamara bellen?
Nee maar ze hebben het wel gedaan, dus daarom vind ik het wel een goeie.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Huub vond het toch niet zo leuk dat Hedda gebeld werd, en nu willen ze Tamara bellen?
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Liess het volgende:
Dat zeg ik toch ook? En Huub vond dat NIET Leuk, maar dan wel zelf doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.
Jammer dat Eric en Claire hem dat niet even vertellen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Huub nu niet even door heeft, dat Palma juist een tikje uitdeelde aan de
andere kant, nu wil hij met Amanda en Brian gaan overleggen over haar ontslag.
Ja sukkel, dat speelt Brian juist in de kaart.
Kiest ze altijd voor Brian...quote:Op maandag 11 februari 2008 12:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou.... Amanda vond Mitch echt wel heeeeeuuul leuk (en geef er eens ongelijk, als je mag kiezen tussen Brian & Mitch)
precies oog om oog tand om tand!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben Hedda en Gaby gebeld, groot gelijk dat Huub ze wil terugpakken, of het een goed plan is en of het doorgaat is een tweede.
Mooie timing!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Ou est l ' OP?
Leandra, geen boodschappen gaan doen ondertussen hè?
Hey, krijgt Eric Claire mee? Het zou leuk zijn als hij een poosje langer mag blijven dan, wordt het toch nog leuk!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef petraa het volgende:
E: Knock out, knock out.
C: Kreupel, kreupel.
En het is weer een beauty.quote:
Op m'n wenken bediend.quote:
C: Superman komt voorbij.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef petraa het volgende:
E: Knock out, knock out.
C: Kreupel, kreupel.
en jij gelooft dat Huub, Palma mag ontslaan??quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Huub nu niet even door heeft, dat Palma juist een tikje uitdeelde aan de
andere kant, nu wil hij met Amanda en Brian gaan overleggen over haar ontslag.
Ja sukkel, dat speelt Brian juist in de kaart.
Top OP Leandraquote:Op maandag 11 februari 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
Kut..... moet ik nou een halve COS bijlezen??
De OP is iig af
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hans zn auto vergeten ?
2e poging na:quote:Op maandag 11 februari 2008 13:18 schreef Kinga het volgende:
Geweldig dat geroddel over Brian. Ik lig dubbel om Eric.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hans zn auto vergeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |