abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56659103
Oeh... lijkt me heerlijk nu, met een warm dekentje
pi_56659116
Ow, nou, mij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56659205
slapen ?

Wordt wederom een prachtige dag. HUP, bezine in de kinderwagen en genieten !

P*F gaan vandaag voor de laatste controle naar het zhk. Als alles ok is dan worden de flensjes vandaag voor het eerst ontslagen ! Daarna heerlijk op het strand lunchen/wandelen !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 09:02:31 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56659589
moggeh, idd heerlijk weer

K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56659625
Wat een weertje weer zeg, stralend blauwe lucht hier . Straks eerst naar het CB, op zo'n ongelukkig tijdstip dat ik daar maar de fles ga geven en daarna kunnen we vast nog wel een rondje .

KP, succes in t ziekenhuis en lekker genieten op t strand!
Fake it till you make it...
pi_56659647
Wij gaan straks denk ik naar de plantjesmarkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 09:12:00 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56659701
aaarg! wat is dat voor een zijige dame die muzzy aan staat te prijzen!
die is nog erger dan die roodharige taart die het eerst deed.
pi_56659738
Wij gaan zo even langs kdv omdat er een fotograaf komt. Normaal is dit geen kdv-dag voor Noah, dus daarna gaan we door naar de kinderboerderij denk ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56659838
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh, idd heerlijk weer

K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Precies ! Omdat ze 2-ling zijn, te vroeg geboren enzo. De kinderarts wou ze nog een keer zien, de vorige x was eigenlijk al de laatste x. Moet rennuh !!!
pi_56659871
Slaap? Kun je dat kopen?
Saartje
  maandag 11 februari 2008 @ 10:05:53 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660360
en zo ja, waar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660425
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 10:35:57 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_56660811
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
Kan je er dan ook een abbonement op nemen?

Ik slaap de laatste tijd echt kut vanwege de pijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_56661106
Kinderboerderij was dicht

Nu gaan we maar met de trein naar schiphol denk ik, vliegtuigen kijken en naar de starbucks
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56661446
Ik hoorde dat hier slaap te krijgen was. Mag ik vast voor een week op voorraad dan?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56663988
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56664285
Jullie mogen wel wat slaap van mij. Ik had groot ingeslagen, maar heb nu over!
pi_56664525
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
wat zij zegt .

We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot
pi_56664714
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef snoopy het volgende:

[..]

wat zij zegt .

We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot
Ja dan moet je ook niet stiekem naar Artis gaan als je zegt dat je naar de plantjesmarkt gaat
Ik was hier op mijn werk al lichtelijk 'jaloers' toen ik van de plantjesmarkt hoorde, maar Artis is nog veeeeeel leuker
pi_56664897
ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
pi_56664982
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Slaap? Kun je dat kopen?
Is dat bij dezelfde winkel als de volumeknopjes voor kinderen en de extra handen?
pi_56665059
* _Bar_ hoeft nu niet meer te slapen.... kom echt net mijn bed uigerold...
Gelijk alle ramen en deuren opgezwaaid, en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56665412
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
Binnenkort toch maar weer eens een maandag vrijnemen en lekker uitgebreid naar de plantjesmarkt en de maandagmorgenmarkt op de westerstraat
pi_56665756
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Ik heb ook nog een huis wat best een sopje kan gebruiken... mocht je nog zin hebben .
Ik ga zo maar eens even mezelf en t kind uitlaten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 15:06:59 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56665800
Hier weer binnen opgesloten
strakjes ff kijken of buiten eten nog een optie is.

ik geniet gewoon echt van dit weer, lijk wel weer meer te leven, en baal als ik naar binnen moet op t werk
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie maandag 11 februari 2008 @ 15:12:35 #26
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56665893
Dit weer is ook zo super. Ik krijg er echt bergen energie van Zit hier op werk heerlijk met het raam open van de lentegeur te genieten
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 15:46:00 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_56666477
Ik hoop echt dat dit weer een beetje blijft ipv dat grauwe gedoe. Alles en iedereen zie je er van opbloeien
  maandag 11 februari 2008 @ 16:14:42 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56666983
Ik vind dat zonnetje heerlijk, als het maar lekker koud blijft Ik heb vandaag voor het eerst weer buiten gefietst! Oke, het was maar even om Tristan naar school te brengen en we kunnen de school vanuit huis zien maar het was dan ook om te testen of het ging. En het ging dus!
Vanavond moet ik weer naar theater (altijd op maandag) en ik heb zo verschrikkelijk géén zin. Ik heb zin om lekker op de bank te hangen en niks te doen.
pi_56667063
ahum, da's een luxeprobleem spuug! maar is 't verplicht?
fijn dat je weer kunt fietsen!

moussy, da's echt rot als je van de pijn niet kunt slapen.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:31:18 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56667230
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dán niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
pi_56667325
oh wacht je speelt zelf. ik dacht dat je naar een voorstelling 'moest'. nou, sterkte met overwinnen van je hobbel. bij zo'n doorloop hoor je inderdaad wel aanwezig te zijn. succes! wanneer is de echte uitvoering? of zijn 't er meer? en denk maar zo: straks zit jouw familie toch maar mooi apetrots naar jou te kijken.
pi_56667346
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dán niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
Dat heb ik ook Daarom zit ik ook niet (meer) bij een vereniging of clubje ofzo. Omdat ik daar na een paar weken gewoon de schurft aan krijg, dat "moeten" op een bepaalde dag en tijd.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 februari 2008 @ 16:48:08 #33
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_56667479
Ik stik van de energie met dit weer. Kai en ik zijn net lekker de eendjes wezen voeren en door het park wezen wandelen. Heerlijk. Zag wel dat er voor morgen al veel minder lekker weer wordt verwacht. Jammer is dat, dat dit nooit lang kan duren.

Zullen wij ook komen kijken Spuug. Een hele zaal vol OUD-ers
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_56667751
* _Bar_ heeft net lekker alles gedweild, alle ramen staan heerlijk open deuren open

Heb nog wel het een en ander te doen, maar heb ook weekend dus ik stop er voor vandaag maar mee
pi_56668076
Lekker he Bar, ff soppen Ik heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.

De reparatie aan mijn auto gaat minimaal 350 euro kosten En het rare geluid dat hij maakte en dat we al tijden negeerden omdat we niet wisten waar het vandaan kwam blijkt een lager (??) bij mijn achteras te zijn. Suuuugt.

Maar ja, ik laat 'm maar maken, andere optie is een andere kopen en dan ben ik meer kwijt.
Ik hoor Tim nog zeggen voor de Kerst: "Ik durf best naar Frankrijk te rijden met deze auto hoor!" Uhuh

Ik ga eens kijken wat een busabonnement kost
pi_56668228
940 euro! Sodeju. En dan nog dat gesleep met de boodschappen
pi_56668373
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Syrena het volgende:
Lekker he Bar, ff soppen Ik heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.
Jaa is heerlijk, werkt bij mij ook altijd erg goed wat humeur enzo betrefd

Jeumig wat een bedrag voor je auto meid...
pi_56668434
kennen jullie deze nog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 18:15:28 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56668854
Hier ook een zucht...
de magnetron op t werk is kapot, en koude boerenkool is
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 februari 2008 @ 18:58:41 #40
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56669563
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!

Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!

Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.

Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!! Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!

pi_56670723
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef Suzziieee het volgende:
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!

Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!

Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.

Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!! Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!

Zou niet zoveel doen, laat maar lekker gaan. Je kunt er toch niets aan veranderen. Je kunt je katten moeilijk binnenhouden, maar irritant (en een rare manier van communiceren) is het zeker.

Tenzij je al 100 klachten op de deurmat hebt liggen ????
  maandag 11 februari 2008 @ 20:07:52 #42
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56670792
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.

En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:

A woman's mind explained in one easy diagram...

... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 20:08:14 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56670799
hebben ze ook bij iedere katteneigenaar een briefje gedaan, zou wel zo netjes zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 februari 2008 @ 20:15:01 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56670931
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.

En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:

[ afbeelding ]

, ik vind hem briljant
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator maandag 11 februari 2008 @ 20:15:14 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56670942
Hahaha Phluphy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56671015
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.

suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
  maandag 11 februari 2008 @ 20:21:04 #47
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56671063
Ga dr ook niets mee doen!Heb wel het briljante plan om het briefje op een a4 tje plakken en dan erbij te schrijven of ze tekst en uitleg willen geven waarom mijn katten binnen moeten blijven als ik niet thuis ben en wel naar buiten mogen als ik thuis ben? Bovendien heb ik een kattenluik waarvan ze weten hoe die werkt...dus snap de hele situatie gewoon al niet

Maar ik doe maar niets voordat de boel straks escaleert en ze straks de katten hier wat aan gaan doen!!

Toevallig is er al wel 1 kat die niet helemaal zichzelf is de laatste weken maar dat geef ik eigenlijk te wijten aan het kleine nieuwkomertje wat hier rondspookt!En gister kwam er toevallig 1 thuis en die was gedeeltelijk roze!Geen idee wat het is...was geen verf ofzo...En dat zet me nu wel aan het denken

Verder niemand wat gehad,heb verschillende naaste buren waar ik contact meeheb gevraagd of ze toevallig het handschrift herkenden...Vind het gewoon allemaal erg laf!!
  maandag 11 februari 2008 @ 20:24:45 #48
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56671130
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef bixister het volgende:
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.

suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
Nee klopt!Dat is ook iets waar ik me totaal niet druk over maak!Laat maar bellen en laat ze maar komen...
Vind het ook een dreigement van niets...
pi_56671786
quote:

[ afbeelding ]

Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
  maandag 11 februari 2008 @ 21:46:14 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56673142
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
Ik zie wel gelijkenissen hoor

Shit.. net een opwelling dat het misschien wel leuk is om de wieg opnieuw te bekleden

Morgen maar eens kijken hoe het ook al weer zat en donderdag stof halen op de markt
Leuk ruitje ofzo.. Nee, ik had niet nog genoeg te doen om straks 3 kinderen knap te slapen te hebben..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56673287
Whaha hij is geweldig Pluph!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 21:52:08 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56673295
Bar die foto van zijn enorme smeerpoetsbroekje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_56673735
quote:
Hoe kom jij aan mijn mri-scan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_56673805
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan mijn mri-scan
ja zie je, die doktoren tegenwoordig! Het stond al in de krant dat je geheimen er niet meer veilig zijn
  maandag 11 februari 2008 @ 22:20:25 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_56673961
Hier lopen ook een heleboel katten buiten en er zijn er twee die in mijn tuin kakken, toevallig van dezelfde eigenaar. Eigenaar doet er niets op uit, ik heb eerder de neiging de stront daar in de tuin te mieteren dan zo'n briefje te schrijven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 februari 2008 @ 22:21:56 #56
103793 kozakken
Living the life
pi_56674003
Dat broekje
  maandag 11 februari 2008 @ 22:32:25 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674298
Bar, dat vond ik zo geweldig toen, dat gebanjes door die plas Een hele speeltuin met speeltoestellen en kinderen en Thuis is aan tarken in en modderpoeltje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 11 februari 2008 @ 22:32:58 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674316
pluph Is er ook een versie van het brein van mannen?
pi_56674438
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:38:52 #60
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674491
die cacao-snippers ruiken wel lekker
pi_56674501
Van mannen is het een stuk simpeler:

pi_56674514
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
pi_56674522
oh wacht, daar staat ie al.
pi_56674554
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
pluph Is er ook een versie van het brein van mannen?
verklaring bij het brein van de vrouwen:

Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.

verklaring voor het "brein" van de mannen:

A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.
pi_56674601
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef LadyS het volgende:
die cacao-snippers ruiken wel lekker
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit. erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:44:58 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_56674679
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef bixister het volgende:
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Nou, in dit geval is het zo dat een van die katten ook telkens door openstaande deuren naar binnenkomt (erg leuk met een schuifpui) en dan rustig zijn nagels in je bank zet en dergelijke. Ik vind dat je dan als eigenaar toch op zijn minst mee kan denken met hoe dat op te lossen in plaats van "dan geef je dat beest toch een rotschop".
Plantjes en dergelijke hebben hier helaas nog niet geholpen, maar ik hoorde dat konijnenkeutels ook kattenwerend zouden werken, maarja, dan heb je alsnog keutels in je tuin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56674686
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

verklaring bij het brein van de vrouwen:

Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.

verklaring voor het "brein" van de mannen:

A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.

How true
  maandag 11 februari 2008 @ 22:45:37 #68
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674699
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
ik zie hem ja! Ik had eigenlijk niet anders verwacht, hahaha
  maandag 11 februari 2008 @ 22:46:40 #69
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674732
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit. erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
heb ik helemaal geen last van gehad. Was er erg blij mee Maar toen nog geen kinderen, dat scheel tmisschien ook weer
  maandag 11 februari 2008 @ 22:53:06 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56674907
Ah... hier waren jullie!!!

Jeetje wat zijn jullie ingewikkelde beestjes zeg!
De mijne:
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56675054
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 23:01:52 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56675084
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef bixister het volgende:
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
da kan nie
das pas de 23e
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56675120
oh haha ik had in m'n hoofd dat 't gisteren zou zijn. kejjenagaan! maar ze kan 'm natuurlijk wel gekeken hebben, hij is al van een tijdje terug.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:04:04 #74
190853 RockabeIIa
pi_56675138
bix, wat denk je wel niet van me!!!
pi_56675171
* _Bar_ is aan het vechten om m'n blog aan te passen wat niet helemaal lukken wilt....
morgen maar een nieuwe ronde om een compleet andere blog aan te maken

Slaap lekker allemaal

Enne Rockabella dikke
  maandag 11 februari 2008 @ 23:06:47 #76
190853 RockabeIIa
pi_56675212
hai Barriebar
slaap lekker!

Ik wil je best helpen met je blog
pi_56675258
je moet maar es kijken op m'n blog beetje donker nu allemaal en ik mis ineens wel 3 kollommen en dat had ik toch echt zo ingesteld...
  maandag 11 februari 2008 @ 23:09:25 #78
190853 RockabeIIa
pi_56675305
Ik vind het niet gek, behalve dat groene...
pi_56675412
ja dat groene moet ook nog aangepast worden, maar dat is geploeter voor morgen hoor
Nu echt lekker slapen anders slaap ik morgen weer een gat in de dag en daar heb ik geen zin in
  maandag 11 februari 2008 @ 23:14:42 #80
190853 RockabeIIa
pi_56675482
slaap lekker <3
  dinsdag 12 februari 2008 @ 05:36:54 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56677867
Wat een leuk bankje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56678080
pi_56678093
Het wordt wel steeds uitgebreider, dat mannelijk brein. Nu al opgedeeld in partities
Saartje
  dinsdag 12 februari 2008 @ 07:42:23 #84
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56678095
snoopy
pi_56678175
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:13:47 #86
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56678246
Die van miss-sly klopt wel voor veel mannen!
Die van snoopy is meer voor de iets meer ontwikkelde man!

De strekking is in elk geval duidelijk.
Vrouwen zijn superieur.

En wat is het nou? Neuk? Rock? Neuckafeller dan maar?
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
... ♥ ik mis je ♥
pi_56678273
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
pi_56678381
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:18 schreef miss_sly het volgende:
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
jazeker! Ik heb mijn eigen man maar even als voorbeeld genomen

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 12-02-2008 09:21:03 ]
pi_56678505
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:13 schreef phluphy het volgende:
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
pas maar op, straks betekent pheller ineens weer van alles. oh wacht, maar dat past juist wel in dit geval.
pi_56678659
Hahaha, gaat het over mannenbreinen, zie ik die advertenties hieronder staan:

"Verleid Iedere Vrouw" en "Daten met een leuke meid"

Toeval?!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:11:26 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56678680
Dat vrouwenbrein! Ik ga 'm maar eens rondsturen op mijn werk.
Gezellig hier!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:18:56 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_56678767
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 07:59 schreef Vicky het volgende:
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
Volgens mij mag sport ook wel weer wat kleiner

Ik mag een abonnement op orthopedie gaan nemen Artrose in mn heup en de kom is te vlak/stijl, zodat de kop er niet normaal in draait.
pi_56678816
He getver Mous, das niet zo mooi. Hier een vriend met artrose in z'n knie. Eigenlijk kan/mag hij niet meer voetballen. Echt rot voor hem
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:25:23 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_56678863
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken, eigenlijk wil ik maar 1 ding en het maakt me niet uit hoe.. van de pijn af. Gelukkig deed ik toch al niet aan voetballen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:36:10 #95
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_56679024
Moussy, zo vanaf de zijlijn als meelezer klinkt het alsof je 'gewoon' een nieuwe heup nodig hebt, toch? Een nieuw heup-gewricht in ieder geval. Nu heb je zoveel pijn, en dat jij waarschijnlijk ouder wordt dan dat materiaal lijkt me van later zorg. Hoe wordt er over gesproken in het ziekenhuis? Moet jij kiezen?
Rot voor je!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:41:41 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_56679100
Ik heb echt geen flauw idee, een nieuwe heup is wel gezegd, maar dat is pas later, als ik oud ben en helemaal versleten ben, volgens de huisarts. Ik had het er net met Peet over, doe me er nu maar 1, als ik oud ben zit ik liever in een karretje dan nu met kleine kinderen. De 14 maart kan ik naar de orthopeed hier in het ziekenhuis. Maar ik ga mijn verzekering even bellen of ik ook ergens anders heen mag, wat sneller is, want ik word echt gek dat ik niks, maar dan ook niks kan. de school van de kinderen staat een paar honderd meter verder op en ik moet met de auto heen om ze te halen gister met mooi weer gelopen, daarna een uur plat op de bank gelegen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:44:44 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_56679145
jezus mous wat k*t
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:46:59 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_56679194
na een rondje google zie ik dat het gewoon dysplasie is, die stijle kom Ik heb echt niet gegoogled de laatste tijd, wat moeite kostte
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:54:37 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_56679318
mijn reactie hierboven komt misschien nogal over als zo'n makkelijke "ow wat rot" reactie, maar ik meen het dus echt. ik vind het echt k*t voor je. je hebt wel genoeg op je bordje gehad zou ik zeggen.
gelukkig worden de kinderen al wat groter en dus zelfstandiger, maar sjees man
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 10:00:52 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_56679418
weet ik toch

Zoals met alles, we zien wel Ik weet alleen niet zo goed wat ik met mn werk moet doen. Ik wil wel, maar zelfs 2 uur op mn kont zitten om de administratie te doen doet al pijn

[piepmodes] soms is eten koken me al te veel [/piepmodes]

Genoeg gepiept, het is weer mooi weer
pi_56679589
Pijn is ook gewoon heel erg en zeker met kinderen. Dan kan je niet zomaar zitten 'niksen'
Hopelijk komt er snel een oplossing

En het is idd prachtig weer weer
Zo even de kinderkapper bellen want het lijken wel de Stampertjes
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20:10 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_56679797
de stampertjes zijn juist zo leuk

Cas is het meeste van zn krullen kwijt, maar geen kapper wil hem een lekker fris kort koppie knippen En René moet denk ik zo'n hippe schuine pony en dr haar in laagjes. Ik ga ook eens bellen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:21:56 #103
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_56679822
Ja lekker makkelijk om te zeggen, oud en versleten. Jij hebt de pech dat je jong bent en versleten! Dat je niet kan slapen van de pijn of een klein stukje lopen lijkt mij genoeg reden. Als ze in dit ziekenhuis star in hun regels zitten (en/of je niet kunnen overtuigen van hun ideeen) zou ik vooral ook ergens anders gaan kijken. Volgens mij mag een second opinion altijd.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_56679928
er zijn weinig (geen) ziekenhuizen die op jonge leeftijd heupen vervangen.
Het probleem is namelijk dat een kunst heup ook maar 10-15 jaar mee gaat. En hoe jonger de plaatsingsleeftijd hoe korter de levensduur. Daarna kan zo'n kunstheup nog een keertje opgelapt worden en dan weer 5-10 jaar mee...
maar dan ben je echt uitbehandeld en kun je NIETS meer met je heup.
Dan praat je over maximaal 25 jaar dat zoiets dus mee kan in het meest gunstige geval. Daarom zijn ze bij mensen onder de 50 HEEEEEEEEL terughoudend met het vervangen van heupen. (en ook van knieen trouwens, maar dat ligt geloof ik weer ff anders)

Moussy, sterkte
En idd gewoon rondbellen of ergens de wachtlijst korter is, want pijn is klote.
pi_56680698
Grrrr mijn jaargesprek is weer uitgesteld Omdat de manager ziek is
Dat snap ik wel, maar ik ben al een JAAR aan het wachten op dat stomme gesprek. Het werd steeds maar weer uitgesteld.

Van mij hoeft het ook niet eens, ik heb er een hekel aan. Bah, ik had gehoopt dat ik er vanmiddag eindelijk vanaf zou zijn voor een jaar
pi_56680731
Ik zou ook een nieuwe heup willen Mous Zeker nu de kinderen nog klein zijn en je echt niks kan zonder pijn. Maar ja, kan me ook indenken dat de doktoren daar anders over denken. Sugt.
pi_56680930
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:14 schreef Syrena het volgende:
Ik zou ook een nieuwe heup willen Mous
heu, heb jij 't nu ineens ook op de heupen! na-aperd!

moussy, ik hoop dat er toch echt (snel) een oplossing voor je komt. dit kan zo niet te lang doorgaan.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:51:05 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56681363
Moussy hopelijk kunnen ze iets vinden voor je zodat de pijn weg kan gaan sterkte
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:54:15 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56681415
Bah Moussy. Wat rot, hopelijk komt er snel een oplossing.

Weet iemand hoe lang het duurt om een gaatje te laten vullen?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:55:40 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56681434
poeh ik dacht dat minimaal een half uurtje is Luchtbel en maximaal een uurtje gok ik, is alweer even geleden namelijk
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:06:42 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56681618
Zo lang?

Mijn tandarts vond gister vier gaatjes in mijn kiezen Ik snap er niets van en ik ben er best van geschrokken. Ik heb een jaar geleden mijn hele gebit laten doen en ik heb nooit eerder een gaatje gehad. Nu moet ik ze dus laten vullen. Kan pas op 31 maart maar ik was gister vooral verbaasd. Alleen nu, ben ik er nu al bang voor. Bah.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:18:51 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56681811
Het gaatjes vullen opzich is niet zo een pijnlijk iets hoor, vooral niet als je kiest voor een verdoving, tis alleen vaak het boren en het opvullen wat tijd kost voor een tandarts
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:21:19 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56681852
ik ben aan het kijken voor een sauna ofzoiets hier in de buurt, maar die zitten er blijkbaar niet zomaar...
pi_56682327
Moussy sterkte met je heup!

Luchtbel ligt eraan waar het gaatje zit. Zo'n half uur hier ongeveer. Ik zou iig voor een verdoving gaan.
Maar heb je er nu ook last van?

En ik ben moeeeeeeeeeeeeeee!
Ben sinds zaterdag van de ad medicatie af en ik kon weleens moe worden. Nou, dat klopt dus. Pfff, kan dag en nacht wel slapen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:23:19 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56682888
Pfff moe is niet fijn Ingrid...

En weet je wat ook niet fijn is?! (beetje andere orde, maar toch..) Een pas geopende pot jam op je plavuizen laten vallen

maar goed, alles is wel weer even lekker van z'n plek geweest met stofzuigen en dweilen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:30:28 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56683020
Ingrid, wat vlot al weer van je medicatie af! Fijn dat je je weer zo goed voelt joh!

* Brighteyes gaat zo eens lekker met een vriendinnetje op een terrasje zitten.
Ik zou hier best aan kunnen wennen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:34:07 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56683087
Moussy, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Een hele dikke en hopelijk vind je ergens eits of iemand die je kan helpen (wat ik me wel bedacht, zoals P_Iglet het schetst, zouden ze je voor 20 jaar kunnen helpen. Is het een aannemelijk risico om te "gokken" dat ze tegen die tijd betere oplossingen hebben?)

Luchtbel, lekker platspuiten die hap! Het hangt er heel erg vanaf hoe diep het gaatje is. ik had er niet zo lang gelden twee, en met de ene was hij in tien minuten klaar en de ander duured 20 minuten, was veel dieper, namelijk. anders kan je vragen of de tandarts een soort bitje heeft waar je je kaak dan op kan laten rusten. had ik toen ze mijn verstand(skiezen) verwijderden. gewoon een stuk plastic tussen je tanden dat je mond open blijft. Anders krijg je ook zo'n vermoeide kaak...

Ingrid, hopelijk trekt e.e.a. snel weer bij!
De buurvrouw, das idd niet zo handig... maar je huis is wel weer schoon
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:35:39 #118
108648 cattie
lieve moeder
pi_56683117
Wat rot dat je zo moe bent Ingrid!

Debuurvrouw, dat is zo ellendig ja.. maar nu is alles wel schoon!

Wat ook niet leuk is, is een bank die een betaalopdracht niet uitvoert waardoor er nu onvoldoende geld op de rekening staat voor de hypotheek... Grrr.

BE, dat klinkt goed, een terrasje! Heerlijk weer toch. Ik ga vanmiddag lekker met Ive buitenspelen (hij ligt nu te slapen )
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:36:56 #119
108648 cattie
lieve moeder
pi_56683128
Moussy, veel sterkte!

LB, ik laat me nooit verdoven, want ik vind de verdoving rotter dan het boren. Misschien kun je even de tandarts vragen hoeveel tijd het gaat duren?
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 13:53:42 #120
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56683412
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef MeNicole het volgende:
Ik hoorde dat hier slaap te krijgen was. Mag ik vast voor een week op voorraad dan?
In Vraag en Aanbod heb ik wel een slaapbankje staan. 't Is nog van de Ikea ook
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56683543
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Moussy, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Een hele dikke en hopelijk vind je ergens eits of iemand die je kan helpen (wat ik me wel bedacht, zoals P_Iglet het schetst, zouden ze je voor 20 jaar kunnen helpen. Is het een aannemelijk risico om te "gokken" dat ze tegen die tijd betere oplossingen hebben?)
Helaas werkt dat niet zo, artsen vertrouwen niet op wat er in de toekomst zou kunnen komen.
Moussy hopenlijk word de pijn iig wat minder dat het misschien wat beter te houden is, maar pijn is gewoon kut!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:03:40 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56683567
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 februari 2008 @ 14:10:18 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56683683
vanmorgen maar lid geworden van de bieb in utrecht, meteen wat boeken meegenomen en lekker in het park gaan zitten lezen
nu helaas weer verplicht binnenzitten
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:25:15 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56683923
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:48 schreef m@x het volgende:
Zullen wij ook komen kijken Spuug. Een hele zaal vol OUD-ers
Dat zou supercool zijn! Ik zie het alleen niet gebeuren dat heel OUD naar Veendam afreist voor een amateuristische voorstelling van iets meer dan een uur. Maar het wordt wél heel erg leuk! We spelen 2x, op 12 en 13 april. Gisteren ben ik dus toch naar die doorloop gegaan, met giga veel tegenzin. En ik ben er zo blij vandaan gekomen! Af en toe werd er gierend van de slappe lach gespeeld, doordat dan weer de een en dan weeer de ander de tekst vergat. Na de doorloop ging de docente alles doorspreken en toen zei ze dat er één iemand was waar ze echt heel trots op was, omdat die steeds geweldig goed improviseerde om de ander weer aan haar tekst te helpen. Dat was ik dus. En toen gingen ze allemaal voor me klappen. Hahahah dat geeft wel een kick hoor, want ik was juist altijd zo dat als iets eens verkeerd ging, dat ik er daarna niks meer van bakte, maar die jaren improvisatie hebben me toch geholpen om te durven loslaten en gewoon dóór te spelen.
Nou, dat was weer genoeg opschepperij.

Moussy, wat vreselijk dat je zoveel pijn hebt. Het is een verschrikkelijk moeilijke keuze, nu een nieuwe heup zou betekenen dat je nog steeds heel jong bent als er echt niks meer aan te doen is. Is er niet een superpijnstilling of zo, dat je wat beter kunt functioneren? Sterkte ermee.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:06:31 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56684578
Ben moe.
Heb Cas iedere 2 uur wakker moeten maken vannacht.
Hij was (alweer ) van de zoldertrap gevallen. Waren even bang dat hij een hersenschudding zou hebben.
Even kort het scenario, voor jullie denken (of om mezelf voor de zoveelste keer te overtuigen dat ik het echt niet ben) dat ik een ontaarde moeder ben:

Gistermiddag wilde ik Cas naar bed doen en had hem op de commode gelegd om te verschonen, toen er ineens van beneden panisch gegild werd: "MAM IK HEB EEN BLOEDNEUS!!"
Dus hup, Cas luier om, romper vast, op de grond gezet, snel om me heen gekeken of hij iets uit kon spoken daar en naar beneden gesneld. Netjes ook het traphekje dicht gedaan.
Alleen niet gezien dat de deur naar zolder niet helemaal dicht zat.
Was met Léon beneden rustig bezig met de neus, toen er van boven een kabaal klonk. Ik dacht op zijn minst dat Cas een kast omver getrokken had. Gelijk klonk er gegil van boven.
Boven aangekomen zag ik de zolderdeur open staan en Cas lag onderaan.
Geen idee of hij al boven was. En hij gaat ook altijd de verkeerde kant de trap op, ookal weet hij dat hij de lange kant moet nemen. Gillen deed hij en hij riep auw auw. Hij was echt ontroostbaar.
Na een half uur huisarts gebeld en kon langskomen. Léon was ondertussen heel lief kusjes aan het geven en had Ernie al gepakt om hem te troosten en af te leiden. Niets hielp.
Ook in de auto ging hij met ogen dicht door met huilen, hangend in zijn stoel.
Komen we in de wachtruimte, daar huilde hij nog even door. Nog steeds met ogen dicht. En ineens deed hij ze open, gleed van mijn schoot en gaat staan spelen bij het tafeltje.
Ze zetten je gewoon voor schut bij zo'n huisarts.
Huisarts nog wel nagekeken, maar alles leek goed. Alleen dus wel in de gaten houden ivm een eventuele hersenschudding.
Maar 's avonds stond hij alweer te dansen en te geinen met zijn broer. Heb hem ook niet om precies 2 uur wakker gemaakt. Gewoon voor we zelf gingen slapen en midden in de nacht nog 2 keer. Laatste keer dat ik hem wakker maakte mopperde hij heel boos: "Blappen, BLAPPEN!!!" = slapen
Dus ik vond dat hij wel helder genoeg was.
Vandaag is er ook niets meer aan de hand met hem. Mama is alleen heel erg moe, van het slaaptekort en het schuldgevoel ondanks alles.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56684727
Webcam spuuglokje, webcam

en Refreshen wil ook weleens helpen: wat een schrik dutchie, gelukkig lijkt het erop dat het bij schrik blijft.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 15:44:15 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_56685175
Oef dutch, ik moet het echt afkloppen, onze Cas is nog nooit van de trap gevallen. Wel van allerlei andere dingen

De heupkeuze, er is geen keuze voor een nieuwe heup, te jong. Maar er zijn wel een aantal andere ingrepen, we zien wel
pi_56685397
moussy pijn is kut, zeker als er (voorlopig) geen zicht op verbetering is! Kun je niet bijde gemeente aankloppen voor zo`n hippe scootmobiel, zodat je de kinders zelf naar school kan brengen?
Tis wel een geestelijke drempel die je over moet, maar uiteindelijk zul je er wel baat bij hebben denk ik.

oei Dutch, gelukkig valt de schade mee!
Saartje
pi_56685860
OMG er zitten studenten te zingen buiten Het gaat van Nickelback tot Guus Meeuwis.
Toen ze aan Guus begonnen heb ik overwogen om water naar beneden te gaan gooien

Ik zwéér het, als ze beginnen met Beautiful van James "ultieme zeikstem" Blunt dan gaat de waterkoker erachteraan
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:37:18 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56686019
Arme Cas... Dutch, je bent echt geen ontaarde moeder hoor! Luuke kukelde een keer voor me van de trap, terwijl ik net aan het zeggen was dat ze aan de brede kant moest gaan lopen....

Spuug, leuk! Ik ben blij dat je gisteren zoveel lol had. (Ik vind dat ook een groot nadeel aan toneel, dat je echt niet zomaar een keer af kunt zeggen. Ik heb daarom wijzelijk het komende stuk van onze groep afgezegd en help alleen bij de uitvoeringen.)
Break a legg lijkt me alleen niet zo heel erg verstandig om te zeggen tegen je, dusseh, toi toi toi.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:52:08 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56686253
Dutchie wat een schrik Zo te zien is hij er heelhuids vanaf gekomen, maar het zou mij een hartstilstand bezorgen als ik m'n kind onderaan de trap zou zien liggen.
Moussy, dat plan van zo'n scootmobiel schoot ook al door mijn hoofd. Zo'n ding is vast leuk te pimpen. Maar als je nog prima kunt autorijden is dat misschien niet zo heel urgent? Betekent dit verhaal trouwens nog iets voor je werk? Kun je dat nog wel goed doen?
Lishe, handig van je om alleen met de uitvoeringen te helpen. Ben je toch betrokken bij het stuk, maar heb je niet de stress van het moeten. Dit jaar is het laatste jaar dat mijn docente lesgeeft aan de theaterschool, en ik denk dat ik hierna ook een jaartje stop. Even niks. Maar dat ligt ook aan de anderen, of zij wel doorgaan of niet. En aan wie de volgende docent(e) is.
pi_56687288
Hoe is het met Cas ? Wat moeten jullie geschrokken zijn, zeg. Hoe ging het vandaag met hem ?

Kan iemand even komen helpen om de meiden in bad te doen en de laatste fles te geven ???
Pfff, het was een pittige dag met ze en zij zitten er volledig doorheen.
Dat lijkt me met 1 baby dan zo lekker...ff de tijd om te tutten, samen onder de douche/in bad enzo..Gewoon even relaxed de dag eindigen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 februari 2008 @ 18:17:10 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56687489
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoe is het met Cas ? Wat moeten jullie geschrokken zijn, zeg. Hoe ging het vandaag met hem ?

Kan iemand even komen helpen om de meiden in bad te doen en de laatste fles te geven ???
Pfff, het was een pittige dag met ze en zij zitten er volledig doorheen.
Dat lijkt me met 1 baby dan zo lekker...ff de tijd om te tutten, samen onder de douche/in bad enzo..Gewoon even relaxed de dag eindigen.
Oeh ik wil wel
ff lekker tutten enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:19:29 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_56687529
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef moussy het volgende:
weet ik toch

Zoals met alles, we zien wel Ik weet alleen niet zo goed wat ik met mn werk moet doen. Ik wil wel, maar zelfs 2 uur op mn kont zitten om de administratie te doen doet al pijn

[piepmodes] soms is eten koken me al te veel [/piepmodes]

Genoeg gepiept, het is weer mooi weer
gij positief mensch

dutchie, man wat een schrik weer. gelukkig alles ok en geen schuldgevoel meer hebben, ken beuren zeggen ze hier en een voor je

cattie daarom check ik dus regelmatig mijn rekening
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:56:17 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_56688174
KP, dat lijkt me wel heftig ja, met een tweeling! Sterkte!

Dutchie , wat fijn dat het goed afgelopen is.

Belana, tja, dat doe ik dus ook, maar als de Postbank vervolgens mijn opdrachten niet uitvoert, helpt het zo weinig... boze blik voor de bank he, niet voor jou!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:39:30 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56688961
Moussy, piepen mag. Piepen moet zelfs.

KP, vandaag was er helemaal niets meer aan het handje met Cas. Lekker gespeeld op het kdv en nog even lekker met zijn broers hoofd gebotst daar. Had hij van gister geen bult op zijn hoofd, heeft hij het vandaag wel. Kansloos.
Of hij er iets van geleerd had, vroeg mijn moeder aan de telefoon. Op dat moment wilde hij net op de rugleuning van de bank klauteren. Nee, Cas is echt hardleers.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:25:31 #137
3011 E.T.
pi_56689910
dutch, wat een schrik
Gelukkig is het bij schrik (en slaapgebrek) gebleven

Mous, pijn is behoorlijk k*t. Zeker als er geen uitweg in het zicht is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 20:47:18 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56690371
wat zouden jullie doen met een kind dat al twee weken vage klachten heeft zoals heel bleek zien af en toe, slechte eetlust (zeg maar nagenoeg geen) wel drinken, af en toe misselijk, maar niet braken.
sinds gisteren is daar ook diarree bijgekomen (hij zegt zelf dat het er raar geel uitziet) en vanavond kwam wat hij at er met dezelfde vaart uit (helaas midden in het restaurant van ikea )
ik vind het allemaal zo vaag, kan ik daar wel mee naar de huisarts of is het toch een suf griepje?
na de toestand in het restaurant was hij overigens meteen weer kiplekker naar eigen zeggen en hij was zelfs hoogst beledigd dat hij geen ijsje mocht ja daaaag en het dan onderweg in de auto eruit kieperen zeker
pi_56690452
Je zou iig met de huisarts kunnen bellen toch? Dan geven zij wel aan of het een goed idee is om langs te komen.

Dutch, wat een schrik weer. Gelukkig viel het allemaal mee.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:55:29 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56690575
Lady-wrb, als je het niet vertrouwt altijd bellen.
Die griep die nu heerst heeft wel een beetje dezelfde symptonen, maar het lijkt wel alsof hij een lange aanloop er naartoe neemt ofzo. Alsof het sluimert zeg maar en nu dus wel doorbreekt.
Maar ben geen arts, kan alleen maar suggereren. Voor de zekerheid bellen.
Beterschap in ieder geval!
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 21:04:43 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56690741
ik weet niet hoe het bij jullie huisarts is, maar hier kom je er per telefoon haast niet doorheen.
tot nu maakte ik me er niet zo'n zorgen over. hij is niet heel de tijd hangerig en hij drinkt wel al eet hij niet.
maar hij begint nu wel zichtbaar af te vallen.
ik fiets morgen wel even langs en vraag het aan de assistente.
pi_56690758
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid, wat vlot al weer van je medicatie af! Fijn dat je je weer zo goed voelt joh!

* Brighteyes gaat zo eens lekker met een vriendinnetje op een terrasje zitten.
Ik zou hier best aan kunnen wennen.
Ja, een jaar schijnt vlot te zijn, maar ik vind het lang genoeg! Gelukkig vinden de psychiater en de psycholoog dat dus ook. Overigens blijf ik voorlopig nog wel gesprekken houden met de psycholoog. Ik ben iig niet zo zwartkijkerig meer. of hoort dit meer in het moederstopic thuis?

En brrrrrr in de kou en mist op een terrasje zitten.

Dutch, wat een schrik! Gelukkig valt het mee.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:08:11 #143
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56690834
Die diarree herken ik wel, ik heb ook eerst twee dagen vage buikpijn gehad voordat het begon, nu ben ik al in 1 avond 2.5 kilo afgevallen door alles wat er van onder uit is gekomen.
Ik hoop dat het morgen weg is want dan moet ik werken.
Maar als je het niet vertrouwt dan zou ik ook even bellen.
Zorg ervoor dat hij in ieder geval goed drinkt!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:17:33 #144
190853 RockabeIIa
pi_56691070
En de oortjes Ingrid? Rotten ze eraf of zijn ze mooi? <3
  Moderator dinsdag 12 februari 2008 @ 21:32:26 #145
5428 crew  miss_sly
pi_56691446
Wij zijn net naar de film Juno geweest. Wat een heerlijke, geweldige film
Echt een aanrader
pi_56691622
oeh die wil ik ook zien Miss sly. Nu alleen bedenken wanneer
  Moderator dinsdag 12 februari 2008 @ 21:47:31 #147
5428 crew  miss_sly
pi_56691801
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef snoopy het volgende:
oeh die wil ik ook zien Miss sly. Nu alleen bedenken wanneer
Echt heel erg de moeite om tijd voor te maken
En anders huren zo al shij in de videotheek ligt!

Ik kwam echt met een big smile uit de bios
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:21:22 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56692573
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja, een jaar schijnt vlot te zijn, maar ik vind het lang genoeg! Gelukkig vinden de psychiater en de psycholoog dat dus ook. Overigens blijf ik voorlopig nog wel gesprekken houden met de psycholoog. Ik ben iig niet zo zwartkijkerig meer. of hoort dit meer in het moederstopic thuis?

En brrrrrr in de kou en mist op een terrasje zitten.

Dutch, wat een schrik! Gelukkig valt het mee.
Ik vind je ook een stuk stuk sterker "klinken" in je posts Ingrid, houden zo!

Dutchie, wat een schrik! Maareh.. "BLAPPEN" -->
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56692866
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En de oortjes Ingrid? Rotten ze eraf of zijn ze mooi? <3

Ze zitten er nog aan.
Toevallig vandaag bij de dokter voor iets anders en meteen laten kijken. Rechts niks aan de hand, links doet raar. Werd vanmorgen wakker toen was hij een stuk in mijn lelletje gekropen. Kreeg het niet goed. Heeft de dokter gedaan. Auw! Maar is wel flink geirriteerd, gelukkig niet ontstoken. Verder gaan met wat ik al doe. Rechts ziet er iig mooi uit.
pi_56693054
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind je ook een stuk stuk sterker "klinken" in je posts Ingrid, houden zo!
Dank je. Kwam deze toevallig tegen daar word je toch vrolijk van?
Sowieso, het is zo'n lief meisje! En ze geeft nu ineens veel kusjes en knuffels. En overal waar we komen krijgen we complimenten dat het zo'n leuk vrolijk meisje is.
Ze heeft van mijn moeder geleerd, 1, 2, kopje thee nu zegt ze dat de hele tijd. Zo schattig!
  Moderator dinsdag 12 februari 2008 @ 22:39:55 #151
5428 crew  miss_sly
pi_56693062
Even een praktisch vraagje: een douchekop schoonmaken en ontkalken, kun je dat het beste met soda of schoonmaakazijn ofzo doen? Of met nog iets anders dat het nog beter gaat?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:40:11 #152
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56693069
Wat was in je lelletje gekropen? Zonder voorkennis snap ik er niks van Ingrid.
pi_56693119
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat was in je lelletje gekropen? Zonder voorkennis snap ik er niks van Ingrid.
Klinkt ook wel raar zo idd. Ik heb een week geleden 2e gaatjes laten schieten. Nu was vanmorgen ineens mijn ene oorbel verstoppertje aan het spelen. Die was dus in mn lelletje gekropen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:41:49 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56693120
Lady, gewoon zorgen dat je naar de huisarts gaat met hem. beter een keer teveel kijken dan een keer te weinig. Het klinkt niet lekker. Beterschap!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:43:01 #155
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56693153
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Klinkt ook wel raar zo idd. Ik heb een week geleden 2e gaatjes laten schieten. Nu was vanmorgen ineens mijn ene oorbel verstoppertje aan het spelen. Die was dus in mn lelletje gekropen.
Oooow dom van me, dat had ik achteraf moeten kunnen bedenken!
pi_56693224
Trouwens iemand nog een poppentip?
Kim is helemaal gek van poppen, alleen heeft ze niet zulke beste, want ze gaan snel kapot. Goedkope troep dus eingenlijk.
Is baby born iets?

Nu ga ik maar naar bedje toe. Ben gelukkig iets minder moe, zal elke dag wel beter gaan. Trusten!

[ Bericht 41% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-02-2008 22:58:12 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 23:25:12 #157
43556 miss_dynastie
pi_56694278
Baby born lijkt me meer voor oudere kinderen Ingrid, daar moet je nog best secuur mee omgaan.
Is een zonnekindpop misschien iets?
pi_56695082
Jeumig ik heb iets teveel safari jus en wijn op.... alles draait, en voel me nogal zweeverig....
  woensdag 13 februari 2008 @ 07:03:26 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56696982
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:36 schreef cattie het volgende:

LB, ik laat me nooit verdoven, want ik vind de verdoving rotter dan het boren. Misschien kun je even de tandarts vragen hoeveel tijd het gaat duren?
Ja ik bel denk ik nog wel even. Maar als de tandarts dingen zegt die ik niet horen wil Doet het dan geen pijn als je geen verdoving hebt? Ik bedoel waarom zouden ze anders verdoven? Ik heb echt geen idee.

En sorry dat ik zo loop te zagen over een paar stomme gaatjes maar ik lig er echt wakker van @:
pi_56697095
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Even een praktisch vraagje: een douchekop schoonmaken en ontkalken, kun je dat het beste met soda of schoonmaakazijn ofzo doen? Of met nog iets anders dat het nog beter gaat?
Een nachtje in schoonmaakazijn laten staan weken Miss_sly

@Luchtbel ik stuur je van de week even de cd terug op, nogmaals heel erg bedankt dat we hem mochten lenen
En wat de tandarts betreft, ik snap het ergens wel is ook wel "eng" maar ik laat zelf alles lekker verdoven, de prikjes zijn even vervelend maar van het boren ed voel je dan ook echt niks.

Ik kruip heel erg nog even terug mijn bedje in, ben best wel moe nog en vanmiddag weer werken....
  woensdag 13 februari 2008 @ 07:58:50 #161
190853 RockabeIIa
pi_56697175
Al een beetje bijgeslapen, Bar? Misschien lukt het nog een paar uurtjes.
Iig iedereen een fijne (werk)dag!
pi_56697312
Thanx Bar! Ga ik dat proberen!

LB , ik vind de tandarts ook vreselijk en kan me helemaal voorstellen dat je je er druk om maakt, hoor. Sterkte
pi_56698275
Luchtbel als je de verdovingsprikken pijnlijk vindt, kan je ook vragen of de tandarts de plekjes waar hij de spuit gaat plaatsen eerst wil verdoven. Ik gruwel namelijk ook van de tandarts en ze verdoven hier eerst de prikplek met een watje met verdovingsspul (O ja 1 tip: ga niet met je tong voelen aan het verdoofde plekje waar de spuit moet, dan komt het namelijk ook op je tong )
pi_56698374
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Baby born lijkt me meer voor oudere kinderen Ingrid, daar moet je nog best secuur mee omgaan.
Is een zonnekindpop misschien iets?
Oh, dat kan best, heb er geen verstand van. Die pop is wel mooi zeg. Ga vanmiddag met mijn ouders mee naar de stad. Gaan we daar wel rondneuzen.
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 10:09:31 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_56698614
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef Stiemie het volgende:
Luchtbel als je de verdovingsprikken pijnlijk vindt, kan je ook vragen of de tandarts de plekjes waar hij de spuit gaat plaatsen eerst wil verdoven. Ik gruwel namelijk ook van de tandarts en ze verdoven hier eerst de prikplek met een watje met verdovingsspul (O ja 1 tip: ga niet met je tong voelen aan het verdoofde plekje waar de spuit moet, dan komt het namelijk ook op je tong )
en dat is heel smerig bitter
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:19:09 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56698779
Och ja, dat ken ik.
Dat doen ze ook bij de kaakchirurg als je je verstandskies laat trekken.
LB succes!
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:37:32 #167
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56699148
Ik ben niet bang voor pijn. Ik vind het alleen erg dat iemand zo bij m'n gezicht moet komen en ben bang dat ik daarvan in de stress schiet en dan last krijg van m'n ademhaling of moet kotsen. Het is niet de (eventuele) pijn die er bij komt kijken. Ik hoop maar gewoon dat het meevalt en dat het niet te lang duurt. Het is ook lang wachten vind ik, zes weken nog. Loop ik al die tijd met smerigheid in kiezen. Maar ja daar is denk ik niets aan te doen.

Oh en Bar, die cd heeft geen haast.
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:51:53 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56699405
Heeft iemand Sjak de laatste tijd trouwens nog gezien?
Heb haar een berichtje gestuurd en nog niks weer gehoord. Heb haar hier volgens mij ook niet meer voorbij zien schuiven. Ik zal wel weer wat over het hoofd hebben gezien.
niet de bevalling, want zoiets mis je niet zomaar
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:05:30 #169
3011 E.T.
pi_56699664
Ik moet zometeen ook naar de tandarts
Gelukkig wel naar een nieuwe tandarts, de vorige was zo'n vreselijke l*l Ben vorig jaar een keer bij deze tandarts geweest toen hij weekend-dienst had en dat was een hele prettige ervaring voor iemand als ik met tandarts-vrees. Meteen op de wachtlijst laten zetten, had nl. altijd 'ruzie' met m'n vorige tandarts en z'n vrouw(assistente).
En voor Saskia was die man ook niet echt een geruststellend iemand, die zou daar meteen een trauma aan over houden
pi_56699913
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:51 schreef dutchie het volgende:
Heeft iemand Sjak de laatste tijd trouwens nog gezien?
Heb haar een berichtje gestuurd en nog niks weer gehoord. Heb haar hier volgens mij ook niet meer voorbij zien schuiven. Ik zal wel weer wat over het hoofd hebben gezien.
niet de bevalling, want zoiets mis je niet zomaar
geen paniek dutch: Sjaks laatste bezoek: 13 uur, 52 minuten geleden.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:18:01 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56699936
Sterkte E.T., het kan vast nooit erger zijn dan je vorige tandarts.
Luchtbel, ik heb ooit eens een beginnend gaatje laten vullen zonder verdoving. Ik denk dat ik de volgende keer (maar hopelijk komt die er niet ) toch ja zeg tegen verdoving. Ook al schijn je dan een paar uur met een dik gevoel in je mond rond te lopen.
pi_56699999
ik vind die verdoving niet zo erg hoor, ze kunnen dat tegenwoordig relatief pijnloos zetten en dat verdoofde gevoel achteraf is ook niet zo'n ramp en duurt geen eeuwen. vroeger hadden we zo'n tandarts die dat allemaal onzin vond dus ik heb m'n portie onverdoofd boren wel gehad. succes luchtbel (en ET nu eerst!).
pi_56700243
Brrrr waren we net allemaal gewend aan het prachtige voorjaarsweer is het nu mistig, koud en grijs....
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:33:52 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700269
Tja, over boren kan ik niet echt meepraten, maar de verdoving die ik gehad heb bij het trekken van mijn kiezen die was al gezet eer ik erg in had, dus dat stelde niet veel voor. Zorg wel dat je rietjes in huis hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:36:04 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700304
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef _Bar_ het volgende:
Brrrr waren we net allemaal gewend aan het prachtige voorjaarsweer is het nu mistig, koud en grijs....
Ik had de afgelopen dagen mijn zomerjas aan, dus toen ik vanochtend op zolder was, Berts zomerjas meegenomen. Schijnt het weer te gaan vriezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:37:37 #176
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56700323
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:17 schreef bixister het volgende:

[..]

geen paniek dutch: Sjaks laatste bezoek: 13 uur, 52 minuten geleden.
Ik zag het al. Ze reageert gewoon niet op mijn berichtjes.
pi_56700404
Ik had zojuist voor het eerst in mijn leven een anoniem valentijnskaartje in de bus En daar kan ik zooo slecht tegen

En nu ga ik zo lekker de stad in kleren en nieuwe schoenen halen. Een keer voor mezelf en niet voor Mikael
Liefde
pi_56700500
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:42 schreef MeNicole het volgende:
Ik had zojuist voor het eerst in mijn leven een anoniem valentijnskaartje in de bus En daar kan ik zooo slecht tegen
Ik kan daar ook niet tegen. Niet dat ik zoveel anonieme kaarten krijg, wel anonieme mail

Van de verdoving bij het trekken van de verstandskiezen kreeg ik hartkloppingen en het gevoel flauw te vallen. Echt niet tof. Dat kwam omdat er een bepaalde stof in die verdoving zit (adrenaline oid, weet ik niet meer. Ik was meer mijn best aan het doen om niet om te kieperen met een spuit in m'n tandvlees). Zei de mevrouw die 'm zette. En de eerste keer werd mijn gezichtszenuw meeverdoofd, dus ik kon mijn oog niet meer dichtdoen

En die smaak
pi_56700574
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kan daar ook niet tegen. Niet dat ik zoveel anonieme kaarten krijg, wel anonieme mail
Die krijg ik ook een paar keer in de week. Met een heel verslag erin wat Kevin allemaal op internet zet Iemand die denkt dat dat leuk is ofzo. Boeit mij dat allemaal
Liefde
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:35 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56700667
Heb net mijn voedingsbh's verkocht via marktplaats (in mijn postoperatieve maat parachute )Aan een MAN

ik vraag verder niks.

Wat leuk Valentijskaartjes. Anoniem is dan wat minder ja... En het is gewoon weer koud buiten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56700691
Annoniem is dan juist leuk lekker nieuwschierig worden van wie het eens zou kunnen zijn enzo
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 13:12:38 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_56702045
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb net mijn voedingsbh's verkocht via marktplaats (in mijn postoperatieve maat parachute )Aan een MAN

ik vraag verder niks.
Ik ken wel een man die beha's spaart, maar volgens mij zal hij ze niet kopen

Wij doen niet aan valentijn. Voor onze 2de valentijn kreeg ik een ring met 11 briljantjes er in, met de mededeling; Zo, ben ik er de aankomende 10 jaar weer vanaf
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:16:19 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56702139
Snap ook niet zo goed wat er sensueel is aan zo'n lap stof. Maar ieder zijn ding
Heb wel eens een oproep gezien voor een kunstwerk.
pi_56702215
Mijn annonieme kaartstuurder heeft zich al verluld. Hij hield het wel lang vol zeg
Liefde
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 13:21:08 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56702239
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja ik bel denk ik nog wel even. Maar als de tandarts dingen zegt die ik niet horen wil Doet het dan geen pijn als je geen verdoving hebt? Ik bedoel waarom zouden ze anders verdoven? Ik heb echt geen idee.

En sorry dat ik zo loop te zagen over een paar stomme gaatjes maar ik lig er echt wakker van @:
ik wilde me ook nooit laten verdoven, maar mijn tandarts heeft me uitgelegd dat hij wat "verder" boort dan alleen het aangedane gedeelte. hij zegt dat de vulling zo gegarandeerd beter blijft zitten.
daarom wil hij alleen boren met verdoving omdat het anders niet vol te houden zou zijn.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:21:44 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_56702253
Nouja, als het echt zulke tenten zijn, wil hij er wellicht een geintje mee uithalen op een vrijgezellenfeestje ofzo Carnaval volgend jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 13:24:49 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56702332
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef MeNicole het volgende:
Mijn annonieme kaartstuurder heeft zich al verluld. Hij hield het wel lang vol zeg
was het wel een leuke kaartstuurder?
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:26:05 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56702359
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:21 schreef Troel het volgende:
Nouja, als het echt zulke tenten zijn, wil hij er wellicht een geintje mee uithalen op een vrijgezellenfeestje ofzo Carnaval volgend jaar
Dat eerste is een goeie optie idd. En minder storend dan het beeld wat nu in mijn hoofd zit.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:26:33 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56702372
Wie was het Nicole ? ** Aagje is
pi_56702478
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:26 schreef Vivi het volgende:
Wie was het Nicole ? ** Aagje is
Whaha wie denk je

En ja hij is leuk
Liefde
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 13:35:33 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_56702619
Smerige details willen we!! Zoals idd wie was het, wat stond er in en hoe verlulde hij zichzelf?
pi_56702889
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef moussy het volgende:
Smerige details willen we!! Zoals idd wie was het, wat stond er in en hoe verlulde hij zichzelf?
Er stond niks in En hij verlulde zich net op msn: "Goh jij al kaartjes gehad?" Kaartje? Waarvoor? "Oh nee laat dan maar " Heb je je naam er wel ingezet dan anders weet ik niet van wie die komt! "Nee"
En toen was ie weg
Liefde
pi_56703234
oh verrek, Valentijn....

En die voedingsbeha...hoe weet je dat het een man is ? Eigenlijk ?
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:04:32 #194
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56703338
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oh verrek, Valentijn....

En die voedingsbeha...hoe weet je dat het een man is ? Eigenlijk ?
Duidelijke mannennaam.
pi_56703513
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat eerste is een goeie optie idd. En minder storend dan het beeld wat nu in mijn hoofd zit.
Jij dacht natuurlijk aan een man die, als zijn vrouw aan het sporten is, de mooie beha aantrekt, een jurk en paar kousen van zijn vrouw en dan een leuke avond heeft?!?
Zo nu zit dat beeld weer in je hoofd
En nu ben ik weg
Liefde
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:14:09 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56703537
Ik heb toch maar even mijn tandarts gebeld en hij zei dat het wel een uurtje zou gaan duren. Hij gaat sowieso verdoven. Ik ben ook niet bang voor de verdoving of voor de pijn, ik ben eerder bang voor het bang zijn. Dat ik dat niet goed van me af kan zetten ofzo. Het duurt ook zo lang en toen we er waren kon het echt niet want Jolietje was er toen bij. Nou ja het zal wel goedkomen en ik heb wel eerder lang bij de tandarts gelegen, ook ivm verstandskiezen. Dus het zal vast echt wel kunnen allemaal en voor nu moet ik er maar even niet meer aan denken.

Lief dat jullie reageerden. Het is eigenlijk zo'n stom iets om je druk over te maken maar gelukkig doen wel meer mensen dat.
pi_56703632
Lb helpt het misschien niet als je muziek meeneemt? Dat je gewoon je koptelefoon op kan doen en ogen dicht. Zodat je niks hoort en ziet? Onze tandarts geeft dat altijd als tip als je lang moet liggen en bang ben om bang te worden. Misschien helpt het?
Liefde
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:30:01 #198
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56703883
Nee ik denk niet dat zoiets bij mij zal helpen. Het lukt me misschien ook wel om het ergens de komende weken van me af te zetten hoor. Als het moet dan zal het ik me wel oke voelen, denk ik. Hoop ik
pi_56706290
Ik kom net terug van de tandarts, samen met de jongens. Oudste moest 2 tanden laten trekken en was vet stoer! Heeft geen traan gelaten en hoefde ook mijn hand niet vast te houden
Jongste heeft een gebit om in te lijsten volgens tandarts. Na het wisselen mag hij inlijsten wat hij wil
Saartje
pi_56706533
laten trekken? hij is toch pas 6 ofzo? wat sneu! maar gelukkig viel het drama dus mee. pfoeh...
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:54:14 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56706812
Micha heeft kaartjes gewonnen voor de dvd release party van Alles is Liefde, morgenavond
Alleen nou heeft die flaprdrol geen zin Want dan wordt het laat en volgende dag weer vroeg op enzow. Nou en?! Hij is 27, geen 47! Eén keertje kan dat toch wel? Met zn vrienden in elk geval wel En daarna is het toch weekend....

Mijn zus kan/wil niet, en verder weet ik eigenlijk niet wie ik moet vragen. En als ik Micha toch overhaal zie ik het nu al gebeuren dat ie tijdens de film in slaap valt, of meteen na de film naar huis wil ipv het feestje, of dat het überhaupt gewoon niet gezellig wordt omdat ie geen zin had, etc Hij had me dan beter niks kunnen vertellen...
©Dumbo
pi_56706845
Ga met je zus!
pi_56706884
Oh daar zou ik ook pissed om kunnen worden Met de maatjes kan het wél (of in mijn geval: met de band kon het wel daar kon meer mee dan de bedoeling was zelfs JA HET ZIT DIEP)

Jammer dat ik niet in de buurt woon, ik had wel zin in een feestje
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:00:15 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56706946
Mijn zus wilde niet, want die heeft net afgelopen weekend de film al gekeken. Ik zou nog een vriendin kunnen vragen, maar die moet elke dag om half 6 ofzow opstaan en loopt al zo ongeveer op d'r tandvlees. Dus denk niet dat die wil, maar ik kan het altijd proberen.

Maar eigenlijk vind ik het gewoon flauw van Micha Mannen zijn gewoon stom soms!
©Dumbo
pi_56707049
ik zag pas na mijn post dat je zus niet wil. En toen lag onze server er inene uit. Excuus!
pi_56707344
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef bixister het volgende:
laten trekken? hij is toch pas 6 ofzo? wat sneu! maar gelukkig viel het drama dus mee. pfoeh...
Hij is 7,5 ondertussen Maar had al anderhalf jaar 2 voortanden die los zaten maar er niet uit wilden komen..waren al helemaal dubbel gegroeid en veel ellende enzo. Vandaag weer bij de tandarts die heeft een verdoving gegeven en ze er uit gewipt. Was een goede beslissing want ze bleken dus gewoon weer muurvast te zitten en er niet vanzelf uit te zijn gekomen.
Voor de doorstane ellende heb ik hem maar getrakteerd op een ijsje, altijd lekker als hij buiten bijna vriest

Tex, zeg maar tegen Micha dat hij zich niet zo aan moet stellen!
Saartje
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:27:48 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_56707480
Tja, ik kan helaas morgen niet, maar anders had ik wel met je meegewild tex!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:39:59 #208
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_56707689
Wat een babbelbankje weer.. jullie gaan hard!

Ik zit met griep thuis, en ik ben net ook nog ff naar de huisarts geweest..
Ik werd vanmorgen wakker met enorme kwaddels over mijn HELE lichaam..

Conclusie van de huisarts: "netelroos mevrouw"..
Daar zat ik niet op te wachten, en het kan er ook nog wel eens bij..bah bah bah
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_56709411
Het is heul niet te koud voor een ijsje voor doorstane ellende hoor

Kwaddels klinkt niet erg prettig Rijstebuiltje! Doen ze ook pijn? Ik hoop van niet

Mijn vader belde net met de update over de auto. De koppeling is vervangen, nu alleen het lager nog. Ik heb dus net maar 650 euro op zijn rekening gestort zodat hij de monteur kan betalen 650 euro!!!!!!
Ik kan het betalen, daar niet van, maar als ik ga nadenken hoeveel H&M-etjes en schoenen dat zijn
En dat je tegenwoordig een auto hebt voor 500

Ik ga nu met een kopje thee lekker op de bank hangen en nadenken hoe erg het altijd was om met de bus te moeten met dit ijsweer. Om het in perspectief te krijgen
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:24:52 #210
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56709760
Syrena, wat een geld! Hopelijk doet je auto'tje het weer heel lang straks.
Maneki wat een stoere knul heb jij! Lekker ijs na de tandarts LB, ik laat nooit verdoven, daar heb ik meer last van dan die 2 minuten boren per gaatje. Ik ben inmiddels wel expert helaas
Texel heb je al een vrijwillig(st)er gevonden? Komt me wel bekend voor hoor van je man en geen zin/fut/puf hebben in zoiets. Jammer.

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat er een oom van mijn man is overleden, ik ben er echt de hele dag al van ondersteboven. Gisteravond een hartstilstand (of aanval, weet het niet) hij is nog gereanimeerd door mensen die erbij waren en later de politie en ambulancepersoneel, het mocht dus allemaal niet baten. Tante is ook helemaal stuk. Ik vind het zo triest.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 19:38:18 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56710073
Oeh tex, ga je dan nu helemaal niet?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 19:39:21 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56710103
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Syrena het volgende:
Het is heul niet te koud voor een ijsje voor doorstane ellende hoor

Kwaddels klinkt niet erg prettig Rijstebuiltje! Doen ze ook pijn? Ik hoop van niet

Mijn vader belde net met de update over de auto. De koppeling is vervangen, nu alleen het lager nog. Ik heb dus net maar 650 euro op zijn rekening gestort zodat hij de monteur kan betalen 650 euro!!!!!!
Ik kan het betalen, daar niet van, maar als ik ga nadenken hoeveel H&M-etjes en schoenen dat zijn
En dat je tegenwoordig een auto hebt voor 500

Ik ga nu met een kopje thee lekker op de bank hangen en nadenken hoe erg het altijd was om met de bus te moeten met dit ijsweer. Om het in perspectief te krijgen
das niet mis aan prijs van auto laten maken, ik krijg dat vaak t gevoel of t niet toch verstandiger was/is om naar een ander uit te kijken
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 19:40:04 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56710122
Ik heb WEEEEEEEKEND

noujah over 3,5 uur dan
maar wel lekker 3 dagen
dan 1 dag van 14 uur werken, en weer lekker 3 dagen vrij
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 19:41:19 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56710140
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef Saffier het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat er een oom van mijn man is overleden, ik ben er echt de hele dag al van ondersteboven. Gisteravond een hartstilstand (of aanval, weet het niet) hij is nog gereanimeerd door mensen die erbij waren en later de politie en ambulancepersoneel, het mocht dus allemaal niet baten. Tante is ook helemaal stuk. Ik vind het zo triest.
meid toch, das wel schikken, gecondoleerd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56710300
Ah jakkie Saffier, dat zijn echt van die akelige dingen he. Zomaar zo ineens *weg*. Sterkte!

Ynske> Mja ik heb ook een nieuwe overwogen, en ook even geGoogled. Maar ik rij er niet zo heel vaak in. Bovendien was de monteur een beetje voortvarend en zit de nieuwe koppeling er al in.
Ik heb wel gedreigd om bij het eerstvolgende dat er stuk gaat meteen door te rijden naar de sloop (doe ik toch niet ik ben een mietje). En dan wil ik ook airco enzo (nou niet eens enzo, gewoon AIRCO haha)

Over een uur ga ik mijn lief bellen! Ik moet alleen in het Spaans zijn kamernummer vragen
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:10:41 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_56711012
Saffier, gecondoleerd. Wat naar, zo plotseling.

Syrena, weet je al hoe je kamernummer in het Spaans zegt?

Ik heb iets mafs gedaan. Me ingeschreven voor een workshop chakra's. Een middag lang van alles leren over chakra's. Leek me opeens interessant. Terwijl ik eigenlijk bang ben voor onbekende groepen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:10:50 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56711017
Bedankt Ynske. Weekend is lekker! Mijn werk'week' begint morgen juist!
Syrena, idd zomaar ineens *weg*. Bah heel erg bah. Onze autodealer zegt wel eerlijk of een reparatie loont of niet, dat is wel prettig en met jezelf afspreken hoeveel geld je er in totaal nog in wilt steken, dan heb je die afspraak al staan met jezelf, hier werkt dat iig. En onze vorige auto had arko, nu heb ik airco en daar werd ik steeds ziek van, hij staat dus maar heeeel weinig aan
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:13:08 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711078
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef cattie het volgende:
Saffier, gecondoleerd. Wat naar, zo plotseling.

Syrena, weet je al hoe je kamernummer in het Spaans zegt?

Ik heb iets mafs gedaan. Me ingeschreven voor een workshop chakra's. Een middag lang van alles leren over chakra's. Leek me opeens interessant. Terwijl ik eigenlijk bang ben voor onbekende groepen.
ik ken dat. maar voel me zo blij en tof als ik dan toch naar mijn cursussen ga. welliswaar de eerste paar keer met mn hart enorm in mn keel. maar doorzetten loont
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:14:41 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711132
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Saffier het volgende:
Bedankt Ynske. Weekend is lekker! Mijn werk'week' begint morgen juist!
ik heb net een week van 48 uur achter de rug, kreeg vandaag de vraag of ik morgen niet ook nog een dienstje van 9.75 uur erachter aan kon werken.
normaal zou ik dat nog wel overwogen hebben, maar nu even niet zegmaar
volgende week is ookalweer een week van 48 uur. k wil ook nog wel even een beetje kunnen leven zegmaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:20:22 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56711327
Pffff wat veel uren zeg!
Cattie wat leuk chakra-cursus! Doen hoor! Schijt aan de groep hebben
Ylana
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:22:23 #221
190853 RockabeIIa
pi_56711389
Jeetje Ynske, wat ben jij lui zeg!

Saffier Erg geschroikken he? Naar dat je ermee geconfronteerd bent dat het zomaar ineens allemaal voorbij kan zijn...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:24:11 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711447
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Ynske, wat ben jij lui zeg!
ja he
heb vandaag tot half 1 in bed gelegen
om om 2 uur weer te gaan werken
maar daar was t t weer wel naar
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:29:36 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_56711606
Pfft, jij maakt veel uren Ynske!

Ik ga er gewoon voor, met die cursus. Het gaat ook om omgaan met energieën, misschien kan ik nog van mijn vreemde mensen angst afkomen ook.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:30:48 #224
190853 RockabeIIa
pi_56711638
Ja Ynske, arm ding!

Hier voor jou! Ik wou echt dat ik er 1 had:
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:31:08 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_56711649
wat leuk cattie! en stoer van je!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:31:39 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711665
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:

Ik ga er gewoon voor, met die cursus. Het gaat ook om omgaan met energieën, misschien kan ik nog van mijn vreemde mensen angst afkomen ook.
nu even wel, veel te veel in mijn ogen, merk t ook aan mijn doen en laten hoor
maar dr komt wel weer een tijd dat ik op de 27-32 uur zit, en er minder werk is.
aan t eind van t jaar heb je toch weer precies het aantal uren dat je moet draaien op een jaar
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56711699
Habitacion trescientos y dos por favor. Kreeg ik door op MSN Ik denk dat ik het eerst in het Engels doe. Wisten jullie trouwens dat het "no problemA" is en niet problemo?! Rare jongens die Spanjaarden.

Ynske> Ik vond mezelf al heel zielig dat ik deze week 40 uur moest werken (en volgende week ook)
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:33:27 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_56711710
ik ben de komende dagen druk met de jurering van een internationale dia-salon. Niet als jurylid hoor, ik help mee met de administratie. Voor de geinteresseerden
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:35:03 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711759
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Belana het volgende:
ik ben de komende dagen druk met de jurering van een internationale dia-salon. Niet als jurylid hoor, ik help mee met de administratie. Voor de geinteresseerden
oeh kijk interessant
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56711786
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:

Ik heb ook mensenangst! Nu nog maar een klein beetje trouwens, dankzij therapie en cursus.
Zeker voor gaan, voor die chakra-cursus

(zegt zij die alweer avond en avond lekker alleen thuis zit )
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:37:12 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_56711815
Nu even een hele blonde vraag, maar waarom dia's en niet foto's?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:37:57 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711836
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef cattie het volgende:
Nu even een hele blonde vraag, maar waarom dia's en niet foto's?
De deelnemer doet mee of met dia’s of met digitale beelden.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:38:34 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_56711851
Dus eigenlijk is het uiteindelijk toch hetzelfde?
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:39:02 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_56711866
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

oeh kijk interessant
Is het ook we hebben zelfs een jurylid uit China dit keer
Ik help hier al aan mee sinds mijn 20e ofzo. Mijn vader organiseert dat.
volgende keer maar een beetje meer hier promoten ook misschien op FOT
Hoewel we over de 800 deelnemers zitten, dus we hebben niet te klagen. Dit keer doen we voor het eerst digitaal erbij en dat slaat nogal aan blijkbaar Vorige keer (2 jaar geleden) hadden we 572 deelnemers.

even trots zijn op mijn paps hoor: Jan Jansen Fotografie
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:39:54 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56711900
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Belana het volgende:

[..]

Is het ook we hebben zelfs een jurylid uit China dit keer
Ik help hier al aan mee sinds mijn 20e ofzo. Mijn vader organiseert dat.
volgende keer maar een beetje meer hier promoten ook misschien op FOT
Hoewel we over de 800 deelnemers zitten, dus we hebben niet te klagen. Dit keer doen we voor het eerst digitaal erbij en dat slaat nogal aan blijkbaar Vorige keer (2 jaar geleden) hadden we 572 deelnemers.
heb t net ff doorgespeeld richting HM2 van fotmod
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:44:23 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_56712052
ik heb er eigenlijk nooit eerder bij stil gestaan om het op FOT te zetten, stom eigenlijk. Ik ben ook verder niet zo'n forumbeest en nou is het pas over 2 jaar weer
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:45:24 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56712081
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Belana het volgende:
ik heb er eigenlijk nooit eerder bij stil gestaan om het op FOT te zetten, stom eigenlijk.
quote:
Ik ben ook verder niet zo'n forumbeest en nou is het pas over 2 jaar weer

Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:49:43 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_56712203
ik ken via mijn vader de amateurfotografen wereld een beetje, en dan heb ik het over de fotoclubs hier in Nederland en de Fotobond en wereldwijde organisaties. Ik heb altijd het idee dat dat hier op het forum helemaal niet speelt. er bestaan veel van dit soort wedstrijden.
waar zou ik dat kwijt kunnen daar?
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 februari 2008 @ 20:52:37 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56712311
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef Belana het volgende:
ik ken via mijn vader de amateurfotografen wereld een beetje, en dan heb ik het over de fotoclubs hier in Nederland en de Fotobond en wereldwijde organisaties. Ik heb altijd het idee dat dat hier op het forum helemaal niet speelt. er bestaan veel van dit soort wedstrijden.
waar zou ik dat kwijt kunnen daar?
ik zou ff een PMmetje wagen naar HM die kan daar als FOT-Mod vast iets mee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56712420
Moooooiii die foto's van je vader Belana!

Het telefoonnummer van het hotel klopt niet. Lekker, zit ik daarvoor een uur in de zenuwen
Ik HAAT telefoneren naar enge, rare nummers Of naar vreemden. Naar bekenden meestal ook trouwens.

ALS JIJ NOG OOIT 1 KEER ZO VER WEG GAAT HE! DAN DAN DAN.... ja iets HEEL ergs in elk geval
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:08:10 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_56712711
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik zou ff een PMmetje wagen naar HM die kan daar als FOT-Mod vast iets mee
done thanks
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 13 februari 2008 @ 21:12:08 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56712821
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Belana het volgende:

even trots zijn op mijn paps hoor: Jan Jansen Fotografie
Dat was de fotograaf die onze bruidsreportage heeft gedaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56712842
Nummer aangepast (verkeerde landcode...mannen).

Telefoon gaat over, er wordt Spaans gerateld, waarvan ik alleen "buenos tardes" versta. Dat ze nog een tweede keer zegt, omdat ik denk "HELP ik zit een wildvreemde Guatamaltese te bellen!!!"

Dus ik toeter terug (slechte lijn): Buenos tardes! Room 302 please!! En zij: Que?!

Maar dan op zo'n toon van: Wat heb ik nu aan de fiets hangen?! Dus ik doe het eerste wat in me opkomt, ophangen

Vervolgens laat ik van de zenuwen mijn mobiel uit m'n handen vallen en springt de pc op standby (???)

Afijn, ik bel 'm morgen wel, in Belize zit ie dan, en daar spreken ze blijkbaar wat meer Engels
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 21:14:31 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56712873
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Hij is 7,5 ondertussen Maar had al anderhalf jaar 2 voortanden die los zaten maar er niet uit wilden komen..waren al helemaal dubbel gegroeid en veel ellende enzo. Vandaag weer bij de tandarts die heeft een verdoving gegeven en ze er uit gewipt. Was een goede beslissing want ze bleken dus gewoon weer muurvast te zitten en er niet vanzelf uit te zijn gekomen.
Voor de doorstane ellende heb ik hem maar getrakteerd op een ijsje, altijd lekker als hij buiten bijna vriest
een ijsje? voor zo'n heldendaad staat bij mij minstens een sorbet met vruchtjes en veel slagroom
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:14:56 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_56712888
syrena
stormy waters...
sailin'
pi_56712899
En dan op MSN
quote:
Toos Autoloos zegt:
Dat ging fantastisch.... NOT!
timv@hotmail.com zegt:
ja.. ze hoorde je wel
Toos Autoloos zegt:
Zei ze keihard BUENOS TARDES de tweede keer?? hahahaha
timv@hotmail.com zegt:
en toen hing jij op?
Toos Autoloos zegt:
Nee....
timv@hotmail.com zegt:
vaag
timv@hotmail.com zegt:
zij ook niet
Toos Autoloos zegt:
Ik zei nog netje room 302 please
Toos Autoloos zegt:
Toen zei zij que???
timv@hotmail.com zegt:
en ze zei het helemaal niet hard
Toos Autoloos zegt:
en toen hing ik op hahahaha
Ik voel me best een enorme sukkel nu trouwens

[ Bericht 2% gewijzigd door Syrena op 13-02-2008 21:16:48 (ff adres weggehaald) ]
pi_56713040
hehheh toos.
pi_56713150
Oja, nog geen kans gehad om te vertellen hoe duur het was van de auto En dat dat van het kinderkamerbudget af gaat

(geintje, het kinderkamerbudget, daar komt niemand aan! NIEMAND!)
pi_56713567
Toos
pi_56714819
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

een ijsje? voor zo'n heldendaad staat bij mij minstens een sorbet met vruchtjes en veel slagroom
Hij mocht zelf een ijsje uitzoeken en koos voor een calippo
Thuis wachtte al maanden een kadootje op hem, een of andere dinosaurus van Playmobil waar hij al tijden op aast. Vond het zo stoer van hem, had het zelf niet eens gedurfd
Saartje
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:29:59 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56717080
Zijn er hier nog verborgen zangtalenten?
FOK houdt een heuse Idols verkiezing.
FOK!Idols: Wie wordt FOK!'s eigen Raffaëla?

En jawel... ik heb net mijn inzending ingestuurd!
Was het niet echt van plan, maar het is wel zo leuk als er een leuk aantal inzendingen is dus what the heck...
pi_56718532
Ynske geniet van je verdiende weekend
Ik mag er nog 4 werken en dan weer weekend... en morgen valentijn dus gok vol, overmorgen vol, zaterdag vol... zondag ik ga voorzichtig ook voor vol zo is het al tijden....

Maak mijn uren ook wel, alleen veranderen ze nu telkens mijn begin tijden, dus dat is telkens opnieuw aanpassen, en dat werkt bij mij erg vermoeiend, en steeds meer afsluiten alleen
pi_56719536
Zooo even gespeeld met weblogje en moet zeggen ben steeds meer en meer tevreden met het resultaat, en nu duik ik mijn bedje in voordat het straks nog later en later word
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 06:36:08 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56719845
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Hij mocht zelf een ijsje uitzoeken en koos voor een calippo
Thuis wachtte al maanden een kadootje op hem, een of andere dinosaurus van Playmobil waar hij al tijden op aast. Vond het zo stoer van hem, had het zelf niet eens gedurfd
tja, als dat voor hem het summum van lekker is, geef ik hem groot gelijk.
hij is vreselijk stoer. ik zou het ook niet durven zonder compleet onder zeil gemaakt te zijn.
toen ik het bericht las, werd ik er al eng van.
pi_56719990
Happy Valentine

tex, heb je nog iemand gevonden die meegaat? Of Micha over kunnen halen? Het is echt een superleuke gelegenheid om Valentijn te vieren samen...

Belana, de foto's van je vader zijn echt heel erg mooi
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:02:46 #256
190853 RockabeIIa
pi_56721710
Ik ben een pannekoekje aan het eten met Brent. Heb het kind nog nooit zo gelukkig gezien Hij kwijlt er van!
pi_56723667
Mikael lust geen pannekoeken. Pizza daarin tegen wel.
Ik had net mijn vriendin aan de telefoon. Ik zeg: Dan bestellen we tegen een uur of 8 lekker pizza!
Mikael: Ooooiiiiihhhhh pizza hmmm lekke Kika Nee jij bent dan al bij papa dus jij krijgt niet Hij: Oh
Liefde
pi_56723917
Lekker pannekoeken!

Willen jullie meedenken? Ik probeer voor mijn vader een verjaardagscadeau te verzinnen. Is nog best moeilijk. Hij is gek op lezen, maar een boekenbon vind ik zo saai.

Nou dacht ik aan iets met een foto(s). Maar wat. Vorig jaar een kalender met foto's van hun en/met Kim gegeven. Daar zijn ze nog steeds blij mee. Iemand een idee? Of een site?
pi_56723949
Kan je niet een mooie boekenlegger maken. Of als ie vaak naar de bieb gaat om boeken te lenen en stoffen tas van de hema laten drukken met een tekening of foto van Kim.
Liefde
pi_56725669
* _Bar_ heeft trouwens afgelopen dinsdag nieuwe kleding gescoord en toen beetje geschrokken van mezelf.... barbara begon in maatje 42 dat werd al snel 40 doordat ik bij de post werkte en veel mocht lopen.... op terschelling liep ik ook veel dus dat kan heel goed

eenmaal toen ik in sydney kwam te werken ging het eng... 40 werd maatje 38 terug, en maatje 38 is onlangs vervangen door maatje 36....
ik geloof dat ik aardig wat afgevallen ben zonder er eigenlijk echt iets aan te doen
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:23:20 #261
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_56725865
Het gaat niet zo goed met, mij. Ik heb al twee dagen maar een paar uur, op de dagbesteding gewerkt. En twee keer, moest ik eerder stoppen met werken omdat het grondig fout ging.

Maandag heb ik bloed laten afnemen voor, mijn hormonen onderzoek. Ik moest 2 buisjes af laten nemen. Het deed gelukkig geen pijn.
Gisteren heeft de begeleiding een spoed-consult gehad, met mijn nieuwe psychiater. De psychiater, heeft extra pillen gegeven maar het duurt nog 4 weken voor ze, ingewerkt zijn in mijn lichaam. Ze heten Fluoxetine 20 mg capsule.
De psychiater zit ermee, of ik naar een andere behandelplaats moet (Wier van Altrecht) of dat ik moet blijven waar ik nu zit (spb). Ik word erg gespannen, van al die twijfels.

Maar gelukkig; mijn opa en oma komen me zo ophalen voor het weekend!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:34:57 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56726111
Oxy, wat vervelend voor je
Hopeljik slaat de Prozac snel aan!

BE, waar is jouw inzending dan? In het topic staan nu alleenmaar Evelien, RecomServ en Danny
Of zit ik in het verkeerde topic te kijken? FOK!Idols: De kandidaten!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:07:38 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_56728175
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56728219
sorry Be maar ik heb je weggeklikt.... nummer is voor mij nog steeds te gevoelig
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:11:05 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_56728240
Dinsdag weer sollicitatiegesprek

Bij de IKEA
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56728276
Klinkt prima, BE. Goed BEzig!
pi_56728301
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Troel het volgende:

Bij de IKEA
pi_56728307
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Troel het volgende:

Bij de IKEA
Als wat?

BE ik zit bij jou muziekje steeds te wachten tot ik een huiltje hoor van Sasha
Liefde
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:16:38 #269
103793 kozakken
Living the life
pi_56728390
Spannend Troel.

Oxy, wat naar joh.
Hopenlijk brengt een weekend bij je opa en oma een beetje rust.
Sterkte!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:16:42 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_56728394
Ik heb gesolliciteerd als medewerker Kinderland en medewerker Allround service/kassa. Ben benieuwd

(Heb gisteren stuk of 6 solli's de deur uit gedaan )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56728483
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef Troel het volgende:
Ik heb gesolliciteerd als medewerker Kinderland en medewerker Allround service/kassa. Ben benieuwd

(Heb gisteren stuk of 6 solli's de deur uit gedaan )
Medewerker Kinderland? Bedoel je in de verkoop of bedoel je Smolland? Maar kassa is leuk heb ik ook een tijdje gedaan en Smolland is ook leuk. Ik ben nu bezig om in de verkoop proberen te komen
Liefde
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:37:43 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_56728802
Verkoop

Smolland zit bij de Allround service/kassa in volgens mijn contactpersoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56728976
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
Verkoop

Smolland zit bij de Allround service/kassa in volgens mijn contactpersoon
Ja dat zit ook. Daarom vroeg ik het ook even want veel mensen gaan daar de mist in.
Maar spannend morgen dus.
Welke IKEA eigenlijk?
Liefde
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:53:31 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_56729125
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja dat zit ook. Daarom vroeg ik het ook even want veel mensen gaan daar de mist in.
Maar spannend dinsdag dus.
Welke IKEA eigenlijk?
Die in het midden van het land
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56729253
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:56 schreef MeNicole het volgende:
Kan je niet een mooie boekenlegger maken. Of als ie vaak naar de bieb gaat om boeken te lenen en stoffen tas van de hema laten drukken met een tekening of foto van Kim.
Boekenlegger vind ik een leuk idee! Tnx!
pi_56729317
* _Bar_ gaat eens douchen en dan eens werken en eens verliefde koppeltjes en de kinderopvang voorzien van een leuke gezellige maaltijd/menu
pi_56729344
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Die in het midden van het land
Whaha ok dan weet ik genoeg
Liefde
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:06:19 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56729375
Ik heb net mijn veel te decadente baby tuxedo besteld
(Voor het huwelijk van mijn vader eind maart)
Ieks! Vind het wel een beetje eng, hoor! Zomaar over internet.
Wel 9-12 mths gedaan. Eli is 7 mnd als we het nodig hebben, maar het zal me niet gebeuren dat het te klein is...

Zo, nu maar weer eens aansluiten in de file naar werkgroep. Nog twee keer en dan heb ik weer avonden en een leven Goh, hoe was dat ook alweer
pi_56729603
Klinkt goed BE!

Oehh spannend Troel! Succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56729648
Argh!!!

Ik ben 3 maanden geleden over gestapt naar T-Mobile, en vandaag ging dat abo in. Met nummerbehoud, dus mijn oude simkaart doet niks meer. Was ik eerst al m'n nieuwe simkaart kwijt die ik 3 maanden geleden al meteen had ontvangen Maar goed, die hadden we weer gevonden. Alleen ik weet de pincode niet... En T-mobile heeft blijkbaar geen standaard pincode zoals 0000, maar dat wordt meegestuurd met de simkaart.... Ik heb dus geen idee waar die brief is

Anyway, ik had ook een mailtje van T-Mobile, dat je je online kon aanmelden om te zien hoeveel belminuten je nog hebt, en rekeningen te bekijken enzow. EN om je pincode op te vragen Dus ik me aangemeld:
quote:
Je bent aangemeld
Je wachtwoord is per SMS verzonden naar je mobiele telefoon. Gebruik dit met je gebruikersnaam om in te loggen op de site.
©Dumbo
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:28:07 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_56729774
Ik ken dat, heb hetzelfde gehad

Alleen was bij mij de kaart verlopen en kwamen de smsjes dus niet binnen. Mailtje naar de klantenservice en toen werd het opgelost
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56729876
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lekker pannekoeken!

Willen jullie meedenken? Ik probeer voor mijn vader een verjaardagscadeau te verzinnen. Is nog best moeilijk. Hij is gek op lezen, maar een boekenbon vind ik zo saai.

Nou dacht ik aan iets met een foto(s). Maar wat. Vorig jaar een kalender met foto's van hun en/met Kim gegeven. Daar zijn ze nog steeds blij mee. Iemand een idee? Of een site?
Hier waren de volgende foto cadeaus al een succes:

Leuke fotolijstjes met foto's.
Foto uitvergroten tot posterformaat en eventueel inlijsten.
Foto af laten drukken op canvas.
Agenda met foto's.
En ik ben nu bezig met een fotoboek (wel duur!)

Bijna allemaal bij Hema.nl trouwens.

Als ik een ingelijste foto deed, deed ik meestal ook speciaal daarvoor een foto maken. Dan was het dus altijd een recente foto die ze nog niet kenden. En vaak deed ik dan bijvoorbeeld ook kleertjes aan die ik van diegene had gekregen, of toen Noah nog een baby was, een dekentje wat mijn moeder gemaakt had. Of een foto van Noah met degene voor wie het cadeau is.

Oh en je deed aan scrapbooken toch? Misschien kun je het idee van LadyS 'pikken', die had laatst laten zien hoe ze een foto van Amber en een van Iris had ingelijst in een veel te grote lijst zeg maar, en de overige ruimte dus had versierd op de scrapbook manier. Vond ik ook een erg leuk idee
©Dumbo
pi_56729941
Zo wist ik van de week mijn wachtwoord van msn/hotmail niet meer. Dus klik ik op wachtwoord vergeten en dan moet je je emailadres invullen. krijg je een breichtje in beeld dat de verdere instucties gemaild worden!
Ja duh dat kon ik dus niet lezen want wist mijn wachtwoord toch niet meer
Liefde
pi_56729975
Pff, mag ik hier even komen uitrazen? Of misschien beter uithuilen?

Gisteren van mijn schoonvader (en tegelijkertijd onze aannemer) vernomen dat ons huis pas af zal zijn tegen het einde van het jaar (als er geen onvoorziene omstandigheden zijn) ipv tegen de grote vakantie Maw, nog een half jaar langer bij mijn schoonouders wonen (en ik zag het nu al niet meer echt zitten)
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:43:59 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_56730027
he bah nieke

Willen ze jullie graag in huis houden en schiet het daarom niet op?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56730054
Leonieke
pi_56730063
Ik weet het allemaal niet meer Behalve dat wij er alleszins niet meer graag willen blijven.
pi_56730180
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:28 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat, heb hetzelfde gehad

Alleen was bij mij de kaart verlopen en kwamen de smsjes dus niet binnen. Mailtje naar de klantenservice en toen werd het opgelost
Ik moet langskomen voor de Puk-code...

Krijg je alles lekker makkelijk thuis gestuurd, moet je alsnog langskomen voor de puk-code!
Ik ga dus eerst nog wel even zoeken naar de brief waar de pincode in moet staan...
©Dumbo
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:20:33 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56730728
Ik kreeg daarnet een giga bos bloemen (met roze rozen ) bezorgd, met een kaartje:

"Uit het oog, maar nooit uit het hart, Liefs en Kussen. "

Geen idee van wie het is, of mijn vriendje is ineens heel crea-bea geworden

Henk? ben jij het?

Spannend. .
pi_56731027
Ik kreeg een rode roos van Micha
Normaal kreeg ik een e-card ofzow, dus ik had het niet verwacht

(Maar hij had natuurlijk ook wel wat goed te maken vanwege dat feestje vanavond waar we dus écht niet heen gaan! )
©Dumbo
pi_56731068
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef texelonia het volgende:

(Maar hij had natuurlijk ook wel wat goed te maken vanwege dat feestje vanavond waar we dus écht niet heen gaan! )

En dan neem je genoegen met 1 roos
Liefde
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:49:10 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56731304
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef texelonia het volgende:

Dat vind ik ook wel lullig van hem hoor Tex, mannen zijn soms zo saaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:49:51 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56731319
Mijn vriend komt zo thuis, ben benieuwd wat ie zegt
pi_56731555
mijne ook.. ben benieuwd of ie nog wa heeft gekocht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56731816
Zitten jullie vrouwen daar nou echt op te wachten?

ik stel maar niet de vraag: wat hebben jullie gekocht?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:18:28 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56731893
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef leonieke het volgende:
Pff, mag ik hier even komen uitrazen? Of misschien beter uithuilen?

Gisteren van mijn schoonvader (en tegelijkertijd onze aannemer) vernomen dat ons huis pas af zal zijn tegen het einde van het jaar (als er geen onvoorziene omstandigheden zijn) ipv tegen de grote vakantie Maw, nog een half jaar langer bij mijn schoonouders wonen (en ik zag het nu al niet meer echt zitten)
Ik snap ook niet dat iemand zijn familie als aannemer neemt..kan je op je vingers uittellen dat daar ellende van komt. Wel erg vervelend voor je hoor.
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:19:29 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56731914
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Zitten jullie vrouwen daar nou echt op te wachten?

ik stel maar niet de vraag: wat hebben jullie gekocht?
Ik had een hotelletje geboekt voor volgend weekend...ik was alleen vergeten dat hij dan naar Trance Energy ging, dus weer gecancelled
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:23:17 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56732001
Ze zijn niet van hem en hij kijkt zuur
pi_56732025
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Vivi het volgende:

Ja verdorie, nu wil ik ook iets krijgen en dan een foto van maken en opsturen
pi_56732029
quote:
Da's niet slim.... hij hoeft nu niet zelf met bloemen aan te komen én vrouwen vinden het veel te leuk als je jaloers reageert...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_56732079
quote:
Das dom van hem. Ik had zo gezegd dat ze van mij waren
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')