Precies ! Omdat ze 2-ling zijn, te vroeg geboren enzo. De kinderarts wou ze nog een keer zien, de vorige x was eigenlijk al de laatste x. Moet rennuh !!!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh, idd heerlijk weer
K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Kan je er dan ook een abbonement op nemen?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
wat zij zegt .quote:Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
Ja dan moet je ook niet stiekem naar Artis gaan als je zegt dat je naar de plantjesmarkt gaatquote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat zij zegt .
We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot![]()
Binnenkort toch maar weer eens een maandag vrijnemen en lekker uitgebreid naar de plantjesmarkt en de maandagmorgenmarkt op de westerstraatquote:Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
Ik heb ook nog een huis wat best een sopje kan gebruiken... mocht je nog zin hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Dat heb ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dán niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
Jaa is heerlijk, werkt bij mij ook altijd erg goed wat humeur enzo betrefdquote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Syrena het volgende:
Lekker he Bar, ff soppenIk heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.
Zou niet zoveel doen, laat maar lekker gaan. Je kunt er toch niets aan veranderen. Je kunt je katten moeilijk binnenhouden, maar irritant (en een rare manier van communiceren) is het zeker.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef Suzziieee het volgende:
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!![]()
Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!
Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.![]()
![]()
Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!!![]()
Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.![]()
En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:
A woman's mind explained in one easy diagram...
[ afbeelding ]
Nee klopt!Dat is ook iets waar ik me totaal niet druk over maak!Laat maar bellen en laat ze maar komen...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef bixister het volgende:
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.
suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
Dat je zoiets durft te zeggen over Easyquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie wel gelijkenissen hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
Hoe kom jij aan mijn mri-scanquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
quote:
verklaring bij het brein van de vrouwen:quote:Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
pluphIs er ook een versie van het brein van mannen?
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit.quote:
Nou, in dit geval is het zo dat een van die katten ook telkens door openstaande deuren naar binnenkomt (erg leuk met een schuifpui) en dan rustig zijn nagels in je bank zet en dergelijke. Ik vind dat je dan als eigenaar toch op zijn minst mee kan denken met hoe dat op te lossen in plaats van "dan geef je dat beest toch een rotschop".quote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef bixister het volgende:
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
verklaring bij het brein van de vrouwen:
Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.
verklaring voor het "brein" van de mannen:
A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.
ik zie hem ja!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
heb ik helemaal geen last van gehad. Was er erg blij meequote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit.erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
da kan niequote:Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef bixister het volgende:
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
jazeker! Ik heb mijn eigen man maar even als voorbeeld genomenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:18 schreef miss_sly het volgende:
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
pas maar op, straks betekent pheller ineens weer van alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:13 schreef phluphy het volgende:
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
Volgens mij mag sport ook wel weer wat kleinerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:59 schreef Vicky het volgende:
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
heu, heb jij 't nu ineens ook op de heupen! na-aperd!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:14 schreef Syrena het volgende:
Ik zou ook een nieuwe heup willen Mous![]()
In Vraag en Aanbod heb ik wel een slaapbankje staan. 't Is nog van de Ikea ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef MeNicole het volgende:
Ik hoorde dat hier slaap te krijgen was. Mag ik vast voor een week op voorraad dan?
Helaas werkt dat niet zo, artsen vertrouwen niet op wat er in de toekomst zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Moussy, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Een hele dikkeen hopelijk vind je ergens eits of iemand die je kan helpen (wat ik me wel bedacht, zoals P_Iglet het schetst, zouden ze je voor 20 jaar kunnen helpen. Is het een aannemelijk risico om te "gokken" dat ze tegen die tijd betere oplossingen hebben?)
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:48 schreef m@x het volgende:
Zullen wij ook komen kijken Spuug. Een hele zaal vol OUD-ers
Oehquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoe is het met Cas ? Wat moeten jullie geschrokken zijn, zeg. Hoe ging het vandaag met hem ?
Kan iemand even komen helpen om de meiden in bad te doen en de laatste fles te geven ???
Pfff, het was een pittige dag met ze en zij zitten er volledig doorheen.
Dat lijkt me met 1 baby dan zo lekker...ff de tijd om te tutten, samen onder de douche/in bad enzo..Gewoon even relaxed de dag eindigen.
gij positief menschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef moussy het volgende:
weet ik toch
Zoals met alles, we zien welIk weet alleen niet zo goed wat ik met mn werk moet doen. Ik wil wel, maar zelfs 2 uur op mn kont zitten om de administratie te doen doet al pijn
[piepmodes] soms is eten koken me al te veel[/piepmodes]
Genoeg gepiept, het is weer mooi weer
Ja, een jaar schijnt vlot te zijn, maar ik vind het lang genoeg! Gelukkig vinden de psychiater en de psycholoog dat dus ook. Overigens blijf ik voorlopig nog wel gesprekken houden met de psycholoog. Ik ben iig niet zo zwartkijkerig meer. of hoort dit meer in het moederstopic thuis?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid, wat vlot al weer van je medicatie af! Fijn dat je je weer zo goed voelt joh!
* Brighteyes gaat zo eens lekker met een vriendinnetje op een terrasje zitten.
Ik zou hier best aan kunnen wennen.
Echt heel erg de moeite om tijd voor te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef snoopy het volgende:
oeh die wil ik ook zien Miss sly. Nu alleen bedenken wanneer
Ik vind je ook een stuk stuk sterker "klinken" in je posts Ingrid, houden zo!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, een jaar schijnt vlot te zijn, maar ik vind het lang genoeg! Gelukkig vinden de psychiater en de psycholoog dat dus ook. Overigens blijf ik voorlopig nog wel gesprekken houden met de psycholoog. Ik ben iig niet zo zwartkijkerig meer. of hoort dit meer in het moederstopic thuis?
En brrrrrr in de kou en mist op een terrasje zitten.
Dutch, wat een schrik! Gelukkig valt het mee.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En de oortjes Ingrid? Rotten ze eraf of zijn ze mooi? <3
Dank je. Kwam deze toevallig tegen daar word je toch vrolijk van?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind je ook een stuk stuk sterker "klinken" in je posts Ingrid, houden zo!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat was in je lelletje gekropen?Zonder voorkennis snap ik er niks van Ingrid.
Oooowquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Klinkt ook wel raar zo idd. Ik heb een week geleden 2e gaatjes laten schieten. Nu was vanmorgen ineens mijn ene oorbel verstoppertje aan het spelen. Die was dus in mn lelletje gekropen.
Ja ik bel denk ik nog wel even. Maar als de tandarts dingen zegt die ik niet horen wilquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:36 schreef cattie het volgende:
LB, ik laat me nooit verdoven, want ik vind de verdoving rotter dan het boren. Misschien kun je even de tandarts vragen hoeveel tijd het gaat duren?
Een nachtje in schoonmaakazijn laten staan weken Miss_slyquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Even een praktisch vraagje: een douchekop schoonmaken en ontkalken, kun je dat het beste met soda of schoonmaakazijn ofzo doen? Of met nog iets anders dat het nog beter gaat?
Oh, dat kan best, heb er geen verstand van. Die pop is wel mooi zeg. Ga vanmiddag met mijn ouders mee naar de stad. Gaan we daar wel rondneuzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Baby born lijkt me meer voor oudere kinderen Ingrid, daar moet je nog best secuur mee omgaan.
Is een zonnekindpop misschien iets?
en dat is heel smerig bitterquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef Stiemie het volgende:
Luchtbel als je de verdovingsprikken pijnlijk vindt, kan je ook vragen of de tandarts de plekjes waar hij de spuit gaat plaatsen eerst wil verdoven. Ik gruwel namelijk ook van de tandarts en ze verdoven hier eerst de prikplek met een watje met verdovingsspul (O ja 1 tip: ga niet met je tong voelen aan het verdoofde plekje waar de spuit moet, dan komt het namelijk ook op je tong)
geen paniek dutch: Sjaks laatste bezoek: 13 uur, 52 minuten geleden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:51 schreef dutchie het volgende:
Heeft iemand Sjak de laatste tijd trouwens nog gezien?
Heb haar een berichtje gestuurd en nog niks weer gehoord. Heb haar hier volgens mij ook niet meer voorbij zien schuiven. Ik zal wel weer wat over het hoofd hebben gezien.
niet de bevalling, want zoiets mis je niet zomaar![]()
Ik had de afgelopen dagen mijn zomerjas aan, dus toen ik vanochtend op zolder was, Berts zomerjas meegenomen. Schijnt het weer te gaan vriezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef _Bar_ het volgende:
Brrrr waren we net allemaal gewend aan het prachtige voorjaarsweer is het nu mistig, koud en grijs....
Ik zag het al. Ze reageert gewoon niet op mijn berichtjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:17 schreef bixister het volgende:
[..]
geen paniek dutch: Sjaks laatste bezoek: 13 uur, 52 minuten geleden.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:42 schreef MeNicole het volgende:Ik had zojuist voor het eerst in mijn leven een anoniem valentijnskaartje in de bus
En daar kan ik zooo slecht tegen
Die krijg ik ook een paar keer in de week. Met een heel verslag erin wat Kevin allemaal op internet zetquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen. Niet dat ik zoveel anonieme kaarten krijg, wel anonieme mail
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb net mijn voedingsbh's verkocht via marktplaats (in mijn postoperatieve maat parachute)Aan een MAN
![]()
ik vraag verder niks.![]()
ik wilde me ook nooit laten verdoven, maar mijn tandarts heeft me uitgelegd dat hij wat "verder" boort dan alleen het aangedane gedeelte. hij zegt dat de vulling zo gegarandeerd beter blijft zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik bel denk ik nog wel even. Maar als de tandarts dingen zegt die ik niet horen wil![]()
Doet het dan geen pijn als je geen verdoving hebt? Ik bedoel waarom zouden ze anders verdoven? Ik heb echt geen idee.
En sorry dat ik zo loop te zagen over een paar stomme gaatjes maar ik lig er echt wakker van @:
was het wel een leuke kaartstuurder?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef MeNicole het volgende:Mijn annonieme kaartstuurder heeft zich al verluld. Hij hield het wel lang vol zeg
![]()
Dat eerste is een goeie optie idd. En minder storend dan het beeld wat nu in mijn hoofd zit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:21 schreef Troel het volgende:
Nouja, als het echt zulke tenten zijn, wil hij er wellicht een geintje mee uithalen op een vrijgezellenfeestje ofzoCarnaval volgend jaar
Er stond niks inquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef moussy het volgende:
Smerige details willen we!! Zoals idd wie was het, wat stond er in en hoe verlulde hij zichzelf?
Duidelijke mannennaam.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oh verrek, Valentijn....
En die voedingsbeha...hoe weet je dat het een man is ? Eigenlijk ?
Jij dacht natuurlijk aan een man die, als zijn vrouw aan het sporten is, de mooie beha aantrekt, een jurk en paar kousen van zijn vrouw en dan een leuke avond heeft?!?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat eerste is een goeie optie idd. En minder storend dan het beeld wat nu in mijn hoofd zit.
Hij is 7,5 ondertussenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef bixister het volgende:
laten trekken? hij is toch pas 6 ofzo? wat sneu! maar gelukkig viel het drama dus mee. pfoeh...
das niet mis aan prijs van auto laten maken, ik krijg dat vaak t gevoel of t niet toch verstandiger was/is om naar een ander uit te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Syrena het volgende:
Het is heul niet te koud voor een ijsje voor doorstane ellende hoor![]()
Kwaddels klinkt niet erg prettig Rijstebuiltje! Doen ze ook pijn? Ik hoop van niet![]()
Mijn vader belde net met de update over de auto. De koppeling is vervangen, nu alleen het lager nog. Ik heb dus net maar 650 euro op zijn rekening gestort zodat hij de monteur kan betalen650 euro!!!!!!
![]()
Ik kan het betalen, daar niet van, maar als ik ga nadenken hoeveel H&M-etjes en schoenen dat zijn![]()
En dat je tegenwoordig een auto hebt voor 500![]()
Ik ga nu met een kopje thee lekker op de bank hangen en nadenken hoe erg het altijd was om met de bus te moeten met dit ijsweer. Om het in perspectief te krijgen
meid toch, das wel schikken, gecondoleerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef Saffier het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat er een oom van mijn man is overleden, ik ben er echt de hele dag al van ondersteboven. Gisteravond een hartstilstand (of aanval, weet het niet) hij is nog gereanimeerd door mensen die erbij waren en later de politie en ambulancepersoneel, het mocht dus allemaal niet baten. Tante is ook helemaal stuk. Ik vind het zo triest.
ik ken dat. maar voel me zo blij en tof als ik dan toch naar mijn cursussen ga. welliswaar de eerste paar keer met mn hart enorm in mn keel. maar doorzetten loontquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef cattie het volgende:
Saffier, gecondoleerd. Wat naar, zo plotseling.
Syrena, weet je al hoe je kamernummer in het Spaans zegt?
Ik heb iets mafs gedaan.Me ingeschreven voor een workshop chakra's. Een middag lang van alles leren over chakra's. Leek me opeens interessant. Terwijl ik eigenlijk bang ben voor onbekende groepen.
ik heb net een week van 48 uur achter de rug, kreeg vandaag de vraag of ik morgen niet ook nog een dienstje van 9.75 uur erachter aan kon werken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Saffier het volgende:
Bedankt Ynske. Weekend is lekker! Mijn werk'week' begint morgen juist!
ja hequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Ynske, wat ben jij lui zeg!![]()
nu even wel, veel te veel in mijn ogen, merk t ook aan mijn doen en laten hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:
Pfft, jij maakt veel uren Ynske!
Ik ga er gewoon voor, met die cursus. Het gaat ook om omgaan met energieën, misschien kan ik nog van mijn vreemde mensen angst afkomen ook.
oeh kijk interessantquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Belana het volgende:
ik ben de komende dagen druk met de jurering van een internationale dia-salon. Niet als jurylid hoor, ik help mee met de administratie. Voor de geinteresseerden
Ik heb ook mensenangst!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:
Pfft, jij maakt veel uren Ynske!
Ik ga er gewoon voor, met die cursus. Het gaat ook om omgaan met energieën, misschien kan ik nog van mijn vreemde mensen angst afkomen ook.
De deelnemer doet mee of met dia’s of met digitale beelden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef cattie het volgende:
Nu even een hele blonde vraag, maar waarom dia's en niet foto's?
Is het ookquote:
heb t net ff doorgespeeld richting HM2quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Belana het volgende:
[..]
Is het ookwe hebben zelfs een jurylid uit China dit keer
Ik help hier al aan mee sinds mijn 20e ofzo. Mijn vader organiseert dat.
volgende keer maar een beetje meer hier promoten ook misschien op FOT
Hoewel we over de 800 deelnemers zitten, dus we hebben niet te klagen. Dit keer doen we voor het eerst digitaal erbij en dat slaat nogal aan blijkbaarVorige keer (2 jaar geleden) hadden we 572 deelnemers.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Belana het volgende:
ik heb er eigenlijk nooit eerder bij stil gestaan om het op FOT te zetten, stom eigenlijk.
quote:Ik ben ook verder niet zo'n forumbeesten nou is het pas over 2 jaar weer
![]()
ik zou ff een PMmetje wagen naar HM die kan daar als FOT-Mod vast iets meequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef Belana het volgende:
ik ken via mijn vader de amateurfotografen wereld een beetje, en dan heb ik het over de fotoclubs hier in Nederland en de Fotobond en wereldwijde organisaties. Ik heb altijd het idee dat dat hier op het forum helemaal niet speelt. er bestaan veel van dit soort wedstrijden.
waar zou ik dat kwijt kunnen daar?
donequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou ff een PMmetje wagen naar HM die kan daar als FOT-Mod vast iets mee
Dat was de fotograaf die onze bruidsreportage heeft gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Belana het volgende:
even trots zijn op mijn paps hoor: Jan Jansen Fotografie
een ijsje? voor zo'n heldendaad staat bij mij minstens een sorbet met vruchtjes en veel slagroomquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij is 7,5 ondertussenMaar had al anderhalf jaar 2 voortanden die los zaten maar er niet uit wilden komen..waren al helemaal dubbel gegroeid en veel ellende enzo. Vandaag weer bij de tandarts die heeft een verdoving gegeven en ze er uit gewipt. Was een goede beslissing want ze bleken dus gewoon weer muurvast te zitten en er niet vanzelf uit te zijn gekomen.
Voor de doorstane ellende heb ik hem maar getrakteerd op een ijsje, altijd lekker als hij buiten bijna vriest![]()
Ik voel me best een enorme sukkel nu trouwensquote:Toos Autoloos zegt:
Dat ging fantastisch.... NOT!
timv@hotmail.com zegt:
ja.. ze hoorde je wel
Toos Autoloos zegt:
Zei ze keihard BUENOS TARDES de tweede keer?? hahahaha
timv@hotmail.com zegt:
en toen hing jij op?
Toos Autoloos zegt:
Nee....
timv@hotmail.com zegt:
vaag
timv@hotmail.com zegt:
zij ook niet
Toos Autoloos zegt:
Ik zei nog netje room 302 please
Toos Autoloos zegt:
Toen zei zij que???
timv@hotmail.com zegt:
en ze zei het helemaal niet hard
Toos Autoloos zegt:
en toen hing ik op hahahaha
Hij mocht zelf een ijsje uitzoeken en koos voor een calippoquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een ijsje? voor zo'n heldendaad staat bij mij minstens een sorbet met vruchtjes en veel slagroom
tja, als dat voor hem het summum van lekker is, geef ik hem groot gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij mocht zelf een ijsje uitzoeken en koos voor een calippo
Thuis wachtte al maanden een kadootje op hem, een of andere dinosaurus van Playmobil waar hij al tijden op aast. Vond het zo stoer van hem, had het zelf niet eens gedurfd
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Troel het volgende:
Dinsdag weer sollicitatiegesprek
Bij de IKEA
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Troel het volgende:
Dinsdag weer sollicitatiegesprek
Bij de IKEA
Medewerker Kinderland? Bedoel je in de verkoop of bedoel je Smolland? Maar kassa is leuk heb ik ook een tijdje gedaan en Smolland is ook leuk. Ik ben nu bezig om in de verkoop proberen te komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef Troel het volgende:
Ik heb gesolliciteerd als medewerker Kinderland en medewerker Allround service/kassa. Ben benieuwd
(Heb gisteren stuk of 6 solli's de deur uit gedaan)
Ja dat zit ook. Daarom vroeg ik het ook even want veel mensen gaan daar de mist in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
Verkoop
Smolland zit bij de Allround service/kassa in volgens mijn contactpersoon
Die in het midden van het landquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat zit ook. Daarom vroeg ik het ook even want veel mensen gaan daar de mist in.
Maar spannend dinsdag dus.
Welke IKEA eigenlijk?
Boekenlegger vind ik een leuk idee! Tnx!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:56 schreef MeNicole het volgende:
Kan je niet een mooie boekenlegger maken. Of als ie vaak naar de bieb gaat om boeken te lenen en stoffen tas van de hema laten drukken met een tekening of foto van Kim.
quote:Je bent aangemeld
Je wachtwoord is per SMS verzonden naar je mobiele telefoon. Gebruik dit met je gebruikersnaam om in te loggen op de site.
Hier waren de volgende foto cadeaus al een succes:quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lekker pannekoeken!
Willen jullie meedenken? Ik probeer voor mijn vader een verjaardagscadeau te verzinnen. Is nog best moeilijk. Hij is gek op lezen, maar een boekenbon vind ik zo saai.
Nou dacht ik aan iets met een foto(s). Maar wat. Vorig jaar een kalender met foto's van hun en/met Kim gegeven. Daar zijn ze nog steeds blij mee. Iemand een idee? Of een site?
Ik moet langskomen voor de Puk-code...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:28 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat, heb hetzelfde gehad
Alleen was bij mij de kaart verlopen en kwamen de smsjes dus niet binnen. Mailtje naar de klantenservice en toen werd het opgelost
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef texelonia het volgende:
Ik kreeg een rode roos van Micha
Normaal kreeg ik een e-card ofzow, dus ik had het niet verwacht
(Maar hij had natuurlijk ook wel wat goed te maken vanwege dat feestje vanavond waar we dus écht niet heen gaan!![]()
)
Dat vind ik ook wel lullig van hem hoor Tex, mannen zijn soms zo saaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef texelonia het volgende:
Ik kreeg een rode roos van Micha
Normaal kreeg ik een e-card ofzow, dus ik had het niet verwacht
(Maar hij had natuurlijk ook wel wat goed te maken vanwege dat feestje vanavond waar we dus écht niet heen gaan!![]()
)
Ik snap ook niet dat iemand zijn familie als aannemer neemt..kan je op je vingers uittellen dat daar ellende van komt. Wel erg vervelend voor je hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef leonieke het volgende:
Pff, mag ik hier even komen uitrazen? Of misschien beter uithuilen?![]()
Gisteren van mijn schoonvader (en tegelijkertijd onze aannemer) vernomen dat ons huis pas af zal zijn tegen het einde van het jaar (als er geen onvoorziene omstandigheden zijn) ipv tegen de grote vakantieMaw, nog een half jaar langer bij mijn schoonouders wonen (en ik zag het nu al niet meer echt zitten)
Ik had een hotelletje geboekt voor volgend weekend...ik was alleen vergeten dat hij dan naar Trance Energy ging, dus weer gecancelledquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Zitten jullie vrouwen daar nou echt op te wachten?
ik stel maar niet de vraag: wat hebben jullie gekocht?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Vivi het volgende:
Ze zijn niet van hem en hij kijkt zuur
Da's niet slim.... hij hoeft nu niet zelf met bloemen aan te komen én vrouwen vinden het veel te leuk als je jaloers reageert...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Vivi het volgende:
Das dom van hem. Ik had zo gezegd dat ze van mij warenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:23 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |