quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef Mammietje het volgende:LIewella, fijn dat alles goed was.

Wat moet het toch fijn zijn om zuurstof door de navelstreng te krijgen, kan je tenminste gewoon je snufferd in je matrasje drukken en heerlijk slapen!

Lekker trouwens met die renovatie!

Was je een thuisbevalling van plan? Heb je misschien een hoop aanmoediging door het ontbrekende raam!

Goed plan om urgentie (of uitstel) te vragen.
Ja

De hele buurt die dan mee staat te genieten

(Toevallig ook nog in een senioren buurt met veel nieuwsgierige en betrokken senioren

)
Ik ben idd van plan thuis te bevallen, beneden in de woonkamer.
Mijn grootste zorg is dat zometeen de babykamer niet op orde is, wat als ik eerst alles ga doen en ze daarna kozijnen komen zetten? Behang weer opnieuw? Hoop dat het kunstof kozijnen worden die ik ook niet nog eens hoef te schilderen. En voor de kraamzorg is het natuurlijk belangerijk een goed werkbare omgeving te hebben, en voor mij en de beeb zijn hygiene en rust belangerijk, en geen tocht door open deuren en ramen.
Heb net gebeld, de projectbegeleider of iets in die trant wordt contact mee opgenomen om contact met mij op te nemen.
De mevrouw aan de telefoon zei dat het wel moeilijk is om te plannen e.d., ik zei; weet ik alles van, want ik heb daar direct mee te maken in m'n werk.
Zo, en de spanning van gister van de echo is inmiddels redelijk gezakt.
Gisteren een hoop gebeld etc met familie en vrienden voor de uitslag.
Mijn schoonvader is super geinteresseerd, maar wil absoluut niet weten wat het wordt, vervolgens schoonmoeder aan de telefoon, die heeft wel 30 keer gezegd, ach gut, waarschijnlijk een meisje, wat een schatje, terwijl mijn schoonvader er praktisch naast zit

(We waren al weddenschappen aangegaan bijna om te zien hoe lang ze haar mond dan kon houden

Ik zei 5 seconden

). (En ik 10 keer uitgelegd, ja die 3 streepjes heb ik zelf duidelijk gezien, maargoed, geen garantie, maarja, de mannen aan beide kanten zijn ook niet klein geschapen, dus dan zou je toch iets meer gezien moeten hebben bij een jongen etc etc. Maar geen garantie! Afwachten maar)
Nu vandaag even echocentrum bellen om te informeren naar een pretecho.
En morgen, op naar de 9 maanden beurs! Ik ga met m'n vriend en m'n ouders, twijfelde erg, maar ik denk, tis de eerste, dan moet je toch ook wel 200% genieten van al het babyspul

quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Llewella fijn dat alles in orde was

Ik mag zometeen over een uurtje voor de 20 weken echo
Veel sukses ook!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae