abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56690075
Llewella, een mooi op de buik slapend kindje!
mooie foto's hoor! Heel fijn dat het er allemaal goed uit zag!
pi_56690527
Icicle gefeliciteerd!

Llewella mooie echo!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:55:23 #203
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56690573
Icicle gefeliciteerd!

Llewella, wat fijn dat alles goed is! Echt super spannend he die 20 weken echo!
pi_56690657
Gefeliciteerd Icicle.

Mooie echo Liza. De ruggegraat is goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:00:35 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56690675
Een buikslapertje

Fijn dat alles goed was, Llewella
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:04:57 #206
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56690743
Icicle even stiekem tussendoor geglipt!!! Gefeliciteerd!!! Een broertje voor Merlijn. Ik ben benieuwd naar je verhaal en de foto's!
Lekker douchen!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:18:22 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56691097
Van harte gefeliciteerd Icicle!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56691537
Ohwja, en bijna vergeten;

Vrijdag een brief van de woningbouw gehad. Ze gaan beginnen met de renovatie, in april/mei!!!
Uitlopend tot eind 2008
En niet zo'n beetje ook, de kozijnen en ramen worden vervangen, isolatie, verder weet ik niet wat exact, maar het wordt echt een grote verbouwing (keuken, sanitair weet ik veel wat het uiteindelijk allemaal wordt).
Ik ga morgen de woningbouw bellen of we urgentie kunnen krijgen, zodat iig zometeen die babykamer op tijd op orde is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:29:35 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56692785
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb het al meermaals geprobeerd maar hij is bang om me pijn te doen. Wel erg maar het zet natuurlijk geen zoden aan de dijk
Het kan ook via een bakje en een

pi_56692892
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Gisteren is het kindje van m'n nichtje na 3 weken vechten niet meer wakker geworden na een nieuwe hartoperatie . We zijn er helemaal het hart van in en zelf zwanger zijn doet het extra steken... Mijn buik begint te bollen en zij zijn hun kindje kwijt . 't Is soms allemaal toch zo onrechtvaardig...
Wat verschrikkelijk en wat dubbel! Ik begrijp dat jullie het nu al helemaal moeilijk vinden om te vertellen dat je zwanger bent! Wat een contrast zeg. ..

Icicle, vriendin van MeNicole, tjonge, toch ook weer veel beebs erbij zeg! Allemaal van harte gefeliciteerd
Een drukke maand, deze februari!

Llewela krijgt een dochter, Weee!!!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:33:37 #211
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56692903
woooow icicle, hoezo onverwacht bevallen

gefeliciteerd!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56694417
Icicle, gefeliciteerd en vertel ons meer!!!

Webkim, Tinka was tijdens de volledige ontsluiting nog steeds niet volledig ingedaald. Ik heb om die reden nog aardig wat persweeen moeten wegzuchten. (En ze is best aardig gelukt, al zeg ik het zelf! ) Hoeft dus niets te betekenen. Fijn dat je het toch eerst thuis mag proberen.

LIewella, fijn dat alles goed was. Wat moet het toch fijn zijn om zuurstof door de navelstreng te krijgen, kan je tenminste gewoon je snufferd in je matrasje drukken en heerlijk slapen! Lekker trouwens met die renovatie! Was je een thuisbevalling van plan? Heb je misschien een hoop aanmoediging door het ontbrekende raam! Goed plan om urgentie (of uitstel) te vragen.

Libel, succes morgen!
pi_56695114
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het kan ook via een bakje en een
[ afbeelding ]

Huuuu
Ik verricht zelf wel wat voorwerk ofzo, dat prostaglandingessen laten we maar ff voor wat het is

Llewella wat een mooi buikslapertje
En lekkere timing die verbouwing
Saartje
pi_56697281
Icicle gefeliciteerd

Llewella fijn dat alles in orde was Ik mag zometeen over een uurtje voor de 20 weken echo

Webkim, 14 februari lijkt mij een mooie datum, moet te doen zijn toch
pi_56697289
Icicle gefeliciteerd!

Liewella lieve echo!
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:24:50 #216
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56697976
Icicle! Ben zo benieuwd naar je baby en het verhaal!
pi_56698399
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef Mammietje het volgende:

LIewella, fijn dat alles goed was. Wat moet het toch fijn zijn om zuurstof door de navelstreng te krijgen, kan je tenminste gewoon je snufferd in je matrasje drukken en heerlijk slapen! Lekker trouwens met die renovatie! Was je een thuisbevalling van plan? Heb je misschien een hoop aanmoediging door het ontbrekende raam! Goed plan om urgentie (of uitstel) te vragen.
Ja De hele buurt die dan mee staat te genieten (Toevallig ook nog in een senioren buurt met veel nieuwsgierige en betrokken senioren )
Ik ben idd van plan thuis te bevallen, beneden in de woonkamer.
Mijn grootste zorg is dat zometeen de babykamer niet op orde is, wat als ik eerst alles ga doen en ze daarna kozijnen komen zetten? Behang weer opnieuw? Hoop dat het kunstof kozijnen worden die ik ook niet nog eens hoef te schilderen. En voor de kraamzorg is het natuurlijk belangerijk een goed werkbare omgeving te hebben, en voor mij en de beeb zijn hygiene en rust belangerijk, en geen tocht door open deuren en ramen.
Heb net gebeld, de projectbegeleider of iets in die trant wordt contact mee opgenomen om contact met mij op te nemen.
De mevrouw aan de telefoon zei dat het wel moeilijk is om te plannen e.d., ik zei; weet ik alles van, want ik heb daar direct mee te maken in m'n werk.

Zo, en de spanning van gister van de echo is inmiddels redelijk gezakt.
Gisteren een hoop gebeld etc met familie en vrienden voor de uitslag.
Mijn schoonvader is super geinteresseerd, maar wil absoluut niet weten wat het wordt, vervolgens schoonmoeder aan de telefoon, die heeft wel 30 keer gezegd, ach gut, waarschijnlijk een meisje, wat een schatje, terwijl mijn schoonvader er praktisch naast zit (We waren al weddenschappen aangegaan bijna om te zien hoe lang ze haar mond dan kon houden Ik zei 5 seconden ). (En ik 10 keer uitgelegd, ja die 3 streepjes heb ik zelf duidelijk gezien, maargoed, geen garantie, maarja, de mannen aan beide kanten zijn ook niet klein geschapen, dus dan zou je toch iets meer gezien moeten hebben bij een jongen etc etc. Maar geen garantie! Afwachten maar)

Nu vandaag even echocentrum bellen om te informeren naar een pretecho.
En morgen, op naar de 9 maanden beurs! Ik ga met m'n vriend en m'n ouders, twijfelde erg, maar ik denk, tis de eerste, dan moet je toch ook wel 200% genieten van al het babyspul
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Llewella fijn dat alles in orde was Ik mag zometeen over een uurtje voor de 20 weken echo
Veel sukses ook!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_56698617
*meldt* Niks te melden hier
Saartje
pi_56698794
Goeiemorgen!
Na een nacht vol vervelende harde buiken nog steeds geen baby. Ik ga maar voor het weekend.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:29:49 #220
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_56699018
Icicle, gefeliciteerd!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:53:55 #221
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_56699444
Icicle van harte met je
BABY

Ben wel benieuwd hoor!

Sjak, kijk eens in je pm troela.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56700005
Alles zag er goed uit bij de 20 weken echo en qua grootte ligt ze mooi op schema
Ze lag er heel mooi bij en deed steeds dr mondje open, zag echt heel schattig uit
De Vk heeft nog even naar t geslacht gekeken en ook zei zijn dat t een meisje is, godzij dank..een jongetje in jurkjes is zo lullig nl

we hebben mooie foto's en een dvd meegekregen, hieronder 2 van de foto's

pi_56700183
Bla_Bla, wat mooi! En ook al een meisje

Gisteren moest vrouwlief niesen en heeft ze Kees wakker geniest, dus ze kan 'm nu ook overdags voelen

Llewella, we zien je morgen misschien wel op de 9-maanden beurs!!
Want, het is onze 2e, maar zijn nog nooit bij de 9-maanden beurs geweest. En omdat we verder minder gaan shoppen dan wat we voor Elise hebben gedaan, is het juist wel fijn om toch iets te hebben.
pi_56700571
Haha, bla_bla_bla, ook al jurkjes gekocht? Ikke ook
(2 leuke jurkjes bij de H&M, hello kitty shirtje, en meer meisjes spul Tjah, uitverkoop en leuke dingen kan ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan )

Gefeliciteerd met een mooie echo, en een meisje!!
En die kleine van jou was dan gehoorzamer met goed liggen

Bright; ik ga morgenavond, met kruitvat kaartjes
Amber Mae
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:58:23 #225
54772 Silmarwen
pi_56700676
Bla ook al zo'n mooi echo en goed bericht

Vanmorgen bloed wezen prikken om mijn glucose waarde te laten bepalen en woensdag krijg ik de uitslag. Ben benieuwd.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:59:36 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56700700
mooie echo';s dames

en icicle proficiat!! benieuwd of het net zo;n knapperd is als merlijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_56700768
Thnx

Yepz ook hier Hello kitty dingetjes bij de H&M en nog veel meer ik ben al vanaf 16 weken aan t kopen aangezien die echmevrouw toen al aangaf het heel zeker te weten
...buiten dat ik zelf mijn zelfbeheering kwijt ben qua kopen is oma ook losgeslagen hahaha

9 maanden beurs lijkt mij ook heel leuk, maar denk dat ik vreselijk geiiriteerd raak van de druktte en t is redelijk ver rijden, dus ik vind het ook zonde om direct weer om te draaien als t niet bevalt...
pi_56701134
Icicle gefeliciteerd.
En mooie echo's ook. Al 20 weken . En ik zit nog maar af te tellen naar die van 12 weken!

Zaterdag wordt het kindje van m'n nichtje begraven. Ik ben wel blij voor hen dat ze er een mooie begrafenis kunnen van maken en niet zoiets snelsnel in het ziekenhuis. Het is heel erg pijnlijk, maar volgens mij ook wel troostend om zo afscheid te kunnen nemen. Ik weet alleen niet goed wat ik moet doen als ik hen ga zien. Begin nu al bijna te wenen als ik denk dat ik daar voor hen ga moeten staan en hen moet condoleren (met zelf een baby in mijn buik) .
pi_56701631
icicle GEFELICITEERD!!!
is niet veel te vroeg toch...37 weken nog wat tof joh!!
lekker genieten joh
hier trouwens aardige krampen en steken dus who knows , lekker voordringen
maar zal wel niet
pi_56701702
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Thnx

Yepz ook hier Hello kitty dingetjes bij de H&M en nog veel meer ik ben al vanaf 16 weken aan t kopen aangezien die echmevrouw toen al aangaf het heel zeker te weten
...buiten dat ik zelf mijn zelfbeheering kwijt ben qua kopen is oma ook losgeslagen hahaha

9 maanden beurs lijkt mij ook heel leuk, maar denk dat ik vreselijk geiiriteerd raak van de druktte en t is redelijk ver rijden, dus ik vind het ook zonde om direct weer om te draaien als t niet bevalt...
Ik had nog helemaal niets gehoord over eventueel geslacht, de laatste echo was namelijk met 11w3d.
Maar zelf van het begin af aan al een gevoel van het is gewoon een meisje, ik kijk ook alleen maar naar meisjes dingen, heb een meisjeskamer in gedachten etc, en tjah, als het geen meisje wordt kan ik er een ander nog happy meemaken, of door voor de tweede

Ik kan me nog redelijk beheersen, maar het kriebelt wel!!! Net weer lijstjes zitten aanmaken met leuke dingetjes die ik via websites bekijk. Ben gek van lijstjes En lusteloos kijk ik dan in de winkel rond, ik wil wat kopen, maar rustig aan nog even. Geen meisjespul iig meer tot alles zeker is, alhoewel dat met de echo van gister dus verandert is, maar nog niet 100% zeker.
Bij de oma's en overgrootoma kriebelt het ook, mijn oma vroeg gister nog van ja wat kan ik dan kopen? Gezien ik zelf veel al ingeplant heb staan of al in huis heb. Ze had al diverse sjaaltjes en sokjes gebreid, m'n schoonmoeder heeft ook al diverse truitjes gebreid en gaat binnenkort maar eens rondneuzen (ze baalt ervan dat er geen babywinkel bij haar in de buurt zit, woont redelijk afgelegen), en mijn stiefmoeder, ohw die gaat zometeen helemaal los qua kopen volgens mij!!! Die stond meteen al in de babywinkels, maar het is moeilijk als je niet weet wat het wordt, want veel leuke dingen zijn of voor een jongen, of voor een meisje. (M'n stiefmoeder stond gister meteen te jubbelen, een meisje! een meisje! Zondag had ze m'n buik nog ingestraald met meisje meisje, maar toen kreeg ik een harde trap van de kleine )

Ik ben beurzen redelijk gewent, ga zelf geregeld (zelf ook gestaan met oa tweakers, op dierenbeurzen), computerbeurs, dierenbeursen, en nu voor het eerst babybeurs
En met zijn viertjes met mijn ouders erbij is het een leuk uitje
Amber Mae
pi_56702115
Wanneer wil je een pretecho gaan doen? Hopen dat ze er dan goed voor ligt zodat je meer zekerheid hebt
Leuk om te zien hoe de oma's helemaal los gaan he voor mijn moeder is het dr eerste kleinkind dus die is helemaal niet meer te houden, ze is ook helemaal happy dat de kleine straks 1 x in de week naar haar toe gaat en ze is al helemaal bezig met het kamertje

Het is idd moeilijk kopen als je niet zeker weet wat het word, alles is toch eigenlijk echt jongens of meisjes spul. We hebben er wel voor gekozen de kamer en de kinderwagen enzo neutraal te houden, ten eerste omdat we t leuker vinden en ten tweede...bij mij dachten ze ook tot aan de geboorte dat ik een jongetje zou zijn...dusss u never know
pi_56703061
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef Llewella het volgende:
IMaar zelf van het begin af aan al een gevoel van het is gewoon een meisje, ik kijk ook alleen maar naar meisjes dingen, heb een meisjeskamer in gedachten etc, en tjah, als het geen meisje wordt kan ik er een ander nog happy meemaken
ik dacht even dat je je kind dan weg zou geven.
pi_56703468
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef bixister het volgende:

[..]

ik dacht even dat je je kind dan weg zou geven.
Neee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De kleertjes natuurlijk!!!

Nee die kleine is een blijvertje Ben helemaal in love, wat het ook wordt!
Amber Mae
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:19:47 #234
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_56703656
Wat een mooie 20 weken echo's zijn hier te zien!!
Wat goed dat alles goed was Llewella en Bla_bla_bla!!
We zitten hier wel met een aantal rond de 20 weken hč!

Ik mag strakkies ook gaan kijken!!
Mammietje, alvast bedankt voor het duimen!!
pi_56704937
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:10 schreef Llewella het volgende:

[..]

Neee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De kleertjes natuurlijk!!!

Nee die kleine is een blijvertje Ben helemaal in love, wat het ook wordt!
* Moest hard lachen
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 15:29:01 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56705039
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Icicle gefeliciteerd.
En mooie echo's ook. Al 20 weken . En ik zit nog maar af te tellen naar die van 12 weken!

Zaterdag wordt het kindje van m'n nichtje begraven. Ik ben wel blij voor hen dat ze er een mooie begrafenis kunnen van maken en niet zoiets snelsnel in het ziekenhuis. Het is heel erg pijnlijk, maar volgens mij ook wel troostend om zo afscheid te kunnen nemen. Ik weet alleen niet goed wat ik moet doen als ik hen ga zien. Begin nu al bijna te wenen als ik denk dat ik daar voor hen ga moeten staan en hen moet condoleren (met zelf een baby in mijn buik) .
Sterkte
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:25:28 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56708522
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:07 schreef Vivi het volgende:

Oh, en dit topic moet eigenlijk een vaste stop worden na "Z&G" "bevallingsverhalen" en de verplichte gang naar het stadhuis
Hint hint.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:14:48 #238
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_56711136
20 weken echo gehad en alles zag er goed uit!!
De placenta ligt inderdaad aan de voorkant wat kan verklaren waarom ik de baby nog maar zo weinig voel.
Ik ben helemaal opgelucht en blij!

Echte morfologische afwijkingen ten gevolge van de CMV infectie die ik gehad heb, kunnen ze pas aan 32 weken zien. Dus dat wordt nog een spannende echo dan, maar so far, so good!!
pi_56712042
Libel, gefeliciteerd met een goede echo!!!

Hier dus ook de placenta aan de voorkant, maar ik voel die kleine dus wel duidelijk en geregeld (vandaag zelfs hikken volgens mij?).

En ohw ohw, oma heeft dus al geshopped Net m'n stiefmoeder aan de telefoon gehad, ze heeft dus al allerlei meisjesdingetjes gekocht Morgen krijg ik het te zien
Amber Mae
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:06:21 #240
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56714358
Llewella, blabla wat een mooie echo's

Libel bij jouw ook alles goed op echo...

spannend, dinsdag mogen wij gaan voor de 20 weken echo...
wel spijtig libel dat je u kleintje weinig voelt, maar je weet nu waardoor het komt hé..
hier stampt ons wondertje lustig in het rond, vooral smorgens en savonds héél duidelijk.. net zoals op dit moment...

Llewella in de week voelde ik ook precies of ik de hik had in mijne buik denk dus dat ons wondertje ook al de hik heeft gehad

oh en al jurkjes gekocht.. ik heb al enkele kleren gekocht, maar zo neutraal mogelijk.. ik weet toch als familie op bezoek komt na geboorte dat er véél kleertjes bijkomen die gericht zijn naar geslacht van ons wondertje.. dus koop ik nu de noodzakkelijke spulletjes, alhoewel ik gisteren bijna een schattig kruippakje had meegenomen, van nijntje

en dan val ik stil... weet het ff niet meer.. zw-dementie en een volle blaas
pi_56716358
He ik loop alweer achter!

Icicle , gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat met jou en de beeb en dat je snel verslag komt doen en foto's komt laten zien!

Llewella & Bla, prachtige echofoto's , fijn dat alles er goed uitziet, bij jou ook Libel. Je hebt een buikslapertje daarbinnen Llewella! Ik ben mijn hele leven al een buikslaper (wie weet ook al in de baarmoeder ) en het gaat nu met 15 weken nog wel maar ik voel al wel dat ik ergens op lig. En ik moet er 5x uit om te plassen, normaal is dat een keer of 3. Maar daarna slaap ik weer lekker verder op mijn buik en ik maak me nu al zorgen of ik straks als dat niet meer kan ik nog wel lekker kan slapen ...

Ik wil ook al de 20 weken echo maar dat duurt nog 5 weken! Zal gewoon weer een hele geruststelling zijn als die goed is en altijd leuk om kindje weer even te zien natuurlijk!
pi_56717919
Blabla... fijn dat alles goed was. Mooie foto's. Grappig gezicht he, als ze zitten te gapen of te smakken! Deed mijn Ukkie ook!

Fijn, Libel dat alles goed lijkt. En met 32 weken duimen we gewoon weer mee hoor, komt helemaal goed!

Er is inderdaad weinig neutraals te krijgen aan kleding. Voor mij overigens geen reden om te willen weten wat het wordt, dat wilde ik bij de de vorige 2 niet en nu weer niet. Ik laat me veel liever verrassen en tot die tijd speculeer en fantaseer ik met plezier. Het scheelt ook dat ik van beide 'soorten' al een exemplaar heb, dus voorkeur heb ik niet en voor het kindje liggen hoe dan ook wel wat kleertjes klaar t.z.t. Kon het trouwens niet laten om laatst een nieuw 2-delig pakje te kopen die wel neutraal (groen) was.

Kreeg vandaag slecht nieuws over mijn nichtje. Die kwam er met de termijnecho achter dat het een tweeling was en beide kindjes gestorven waren. Toch wel heftiger als je zelf zwanger bent. Ondanks dat we weinig contact hebben, ben ik er toch wel veel mee bezig in mijn hoofd. Zit te twijfelen of ik haar zal bellen of niet. Kan me aan de ene kant voorstellen als ze liever met mensen praat die dichter bij haar staan, aan de andere kant, volgens mij wil je over zoiets wel continu praten tegen wie dan ook. Misschien moet ik eerst eens bij mijn tante polsen hoe ze daar in staat.
pi_56718377
Hoera voor alle goede en mooie echo's!

En he Mammietje, ook jij al vervelend nieuws mbt een zwangerschap in je omgeving. Goed van je dat je 't niet uit de weg gaat: miscchien kan je een kaartje sturen oid?

Hier weer ontzettend veel harde buiken, af en toe wat kramp en een heel beweeglijk kind. Maar nog steeds geen weeėn of gebroken vliezen. We'll see, maar ik heb wel een voorgevoel dat het niet superlang meer gaat duren...
Morgenochtend maar week even op apk en voor nu welterusten.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 14 februari 2008 @ 01:06:59 #244
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56718710
icicle gefeliciteerd!!
Liza, wat erg zeg.
Llewella en Bla_Bla_Bla, prachtige echo's

Waren jullie bij de 2de ook zo laconiek.
Ik weet niet wat het is maar ik denk allemaal dat ik nog alle tijd van de wereld heb terwijl ik toch alweer 22 weken zwanger ben.
Maar de babykamer is echt nog niks aan gedaan, sterker ik zit er momenteel, is gewoon nog pc kamer.
We hebben ook nog niet echt dingen gekocht, alleen een box omdat we die toevallig tegenkwamen.

En ik ben echt superblij met deze kleine meid dus daar ligt het niet aan, kan niet wachten tot ze er is.
pi_56720356
Icicle van harte!

Liza, heel veel sterkte as zaterdag! Wat een verdrietig nieuws zeg!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56720372
Mammietje, wat een naar nieuws! Ja het lijkt me echt zo dubbel als je zelf zwanger bent, net zoals bij het nare nieuws van liza. Ik voel me op dat soort punten altijd wel erg dubbel. (Ook als mensen bijv na veel moeite niet zwanger kunnen geraken of nog niet zijn na lang proberen, dan voel ik me bijna wel een beetje schuldig, weet dat ik het niet moet doen, maar het voelt dan wel zo).

KD; Hier hetzelfde hoor, babykamer is nog de pckamer van m'n vriend, erger nog, we moeten eerst nog een kamer bouwen op zolder Maar we hebben de gipsplaten en al op zolder staan, eigenlijk zou dat muurtje er zo moeten staan.
Wel heb ik al toch aardig wat dingen in huis, de box idd al, badje, en nog veel dingen die nog hierheen komen bij mijn ouders en beste vriendin vandaan.
De babykamer halen we bij de ikea, dus kwestie van ff heen rijden.

Ik heb de neiging om vriendlief zonder muurtje al naar zolder te sturen

Ik zit nu op de helft, maar de tijd gaat nu toch wel aftellen, dus de komende maand moet er echt wel wat gebeuren. (M'n vriend had volgend weekend in het hoofd).
Amber Mae
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:32:18 #247
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56720388
"Volgend weekend" zit bij iedereen in het hoofd.
Bij mij al zeker 6 weekenden lang ga ik "volgend weekend" dingen doen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:41:01 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56720482
KD, ik ben nu heel ongeduldig (en ik moet nog tot september). Maar zorgen maken over kamertje enzo kan ook nog niet omdat we gaan verhuizen, maar nog niet precies weten wanneer. En verder is het eigenlijk ook nog net te vroeg om dingen te gaan regelen. Ik denk dat ik daar maar mee begin na de echo woensdag. Kraamzorg bellen, inschrijven bij kdv enzo.

Oja, de eerste kilo is ook binnen. Hopelijk blijf ik deze keer wel onder de 100
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:00:56 #249
54772 Silmarwen
pi_56720693
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:04 schreef Madelieve het volgende:
En ik moet er 5x uit om te plassen, normaal is dat een keer of 3. Maar daarna slaap ik weer lekker verder op mijn buik en ik maak me nu al zorgen of ik straks als dat niet meer kan ik nog wel lekker kan slapen ...
Ik moest in het begin vaker plassen dan nu. Nu hoef ik er nog "maar" twee keer per nacht uit.

Mammietje, ik denk dat een kaartje sowieso wel fijn is toch met iets erop als "Je kunt altijd bellen." ofzo?

En wat GI zegt. Volgend weekend he.

En ik ben gewoon nog steeds ziek. Maar het heerst heel erg volgens de huisarts assistente.
pi_56720837
GRMBL duw je op een verkeerde knop ga je terug naar de vorige pagina terwijl je al een heel verhaal hebt getypt

Libel, fijn dat hou 20 weken echo er ook goed uitzag

Mamietje ik vind t idd een leuk gezicht als ze zo zit te smakken of te gapen, we hadden een stukje op dvd meegekregen en daar zie je het ook op, ik heb die dvd dus ook al veel te vaak bekeken ondertussen

En wat een onzettend vervelend bericht van je nichtje , ik zou ook niet goed weten of ik dr zou bellen of niet. Idd mischien beter eens polsen bij je tante...en anders zowiezo een kaartje sturen zodat ze weet dat je meeleeft

Liza, Succses zaterdag!

Webkim, ik zeg nog steeds vandaag, de 14e

Over het kamertje, ik ben altijd met alles heel ongeduldig en heb pas rust als iets zo goed als klaar is ...mijn vriend weet dat gelukkig en gaat er meestal maar gewoon in mee hahaha. Met als gevolg dat ik nu alleen nog hoef te wachten op de meubeltjes en we dan dus klaar zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')