O, ik ging ervan uit dat die smile van Matthijs een toevalstreffer was maar hij heeft er dus nog meer in huis,

zeg!
Tico, geniet jij maar lekker van je poppetje, en tuurlijk wil ze lekker bij mama slapen, dat is toch logisch

?
Jojogirl, gefeliciteerd

, ik wens je een mooie zwangerschap toe!
Webkim, het was zeker een ideale dag om geboren te worden maar er volgen vast nog wel meer ideale dagen

. Kan me goed voorstellen dat je ongeduldig wordt van al die foto's van lieve verse beebjes!
Wurpje, het gaat snel he! Ik ben morgen al 15 weken en er staan inmiddels al 8 mensen onder mij terwijl ik voor mijn gevoel echt net zwanger ben...
Dit weekend wel een behoorlijk babyweekend gehad, zaterdag samen met vrienden die ook zwanger zijn op kraamvisite geweest bij vrienden die een 2e zoon hebben - Mees, echt een schatje, lag zo zoet bij mij te slapen

. Daarna met zijn vieren naar de Babydump, vond ik helemaal niks, duur en aanbod niet geweldig. Daarna lekker op een terrasje gezeten.
Gisteren naar Prenatal, uitgebreid wagens bekeken en getest en en oog laten vallen op een bedje en commode - en daarna op een terrasje pannenkoeken gegeten

. We waren eigenlijk van plan om spullen te gaan bestellen na een geruststellende 20 weken echo maar nu hebben we gisteren op internet bij een winkel in Amsterdam een hele goede aanbieding gezien op de Quinny Buzz 3 waar we ons oog op hebben laten vallen en die geldt alleen in februari. Die gaan we dus waarschijnlijk toch maar alvast bestellen want dat scheelt flink veel geld...