Ikke ook. Eentje lopend en eentje waar mijn pc op staatquote:
Het is m'n halfzus eigenlijk, maar ik zie haar dus meer als goede vriendinquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Huh? Er staat me bij dat het je zus was? Of is je zus ook een goede vriendin van je
ligt eraan of ik dr knuffel (dan camieje) of dr boos terugroep (dan een luid 'Kamiel!)quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:38 schreef Troel het volgende:
Uitgesproken als Camiejje of als Kamille?
Mocht hier oooooooit nog een broertje komen dan staat Quinn of Quint ook momenteel op 1 als naamquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Erg leuk om al die verhalen te lezen!
Ooit eind jaren 70 werkte ik als gezinsverzorgende in veel gezinnen, en kwam veel leuke namen tegen.
Maar bij eentje had ik een echte 'klik'. Het was dan ook een erg leuk jongetje
Bij de eerste zwangerschap stond die gewoon als enige met stip bovenaan.
Quint (geboren april '84)
Leuk topic Vivi
Hehe, hoewel ik gelijk aan Highlander moet denken vind ik Connor wel een leuke naam hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, mijn neef is Engels (met een Ierse moeder, vandaar de naam waarschijnlijk). De familie van m'n vrouw heeft een andere naam.
Dean is ook erg leuk, ons neefje heet zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:07 schreef Vivi het volgende:
Mocht hier oooooooit nog een broertje komen dan staat Quinn of Quint ook momenteel op 1 als naam. Erg leuke en krachtige naam vind ik, en het combineert ook goed met "Dean"
.
Mooie naam... je zal maar zo hetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
...
Tot we met Quint sesamstraat keken, en we ineens allebei de naam Frank naar boven kregen..
En zo werd in feb '87 Frank geboren
Grappig! In 'mijn tijd' waren juist de namen die je op je lijstje had staan superpopulair, en was 'Roos' nogal uniek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:29 schreef Ireth het volgende:
Wij wilden geen 'naam van nu'. Geen Fleur, geen Roos, geen Emma of Sophie.
<knip>
Op mijn lijstje stond al snel Susannah, Mariska, Saskia, Chantal, Claudia, maar de voorkeur lag bij Jessica.
Ik vind Jamie zó'n leuke naam he...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
2e zwangerschap had ik voor een jongetje én voor een meisje dezelfde naam ; Jamie, gewoon ergens een keer gehoord in een film geloof iken het werd een meisje... (aug '85)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Moonah het volgende:
Heel vroeger wilde ik een dochter Gerda noemen, daarna werd José favoriet, toen is het een hele poos Rachel geweest en daarna dus Isabel. Tja, smaak kan blijkbaar ernstig fluctueren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |