Precies ! Omdat ze 2-ling zijn, te vroeg geboren enzo. De kinderarts wou ze nog een keer zien, de vorige x was eigenlijk al de laatste x. Moet rennuh !!!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh, idd heerlijk weer
K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Kan je er dan ook een abbonement op nemen?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
wat zij zegt .quote:Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
Ja dan moet je ook niet stiekem naar Artis gaan als je zegt dat je naar de plantjesmarkt gaatquote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat zij zegt .
We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot![]()
Binnenkort toch maar weer eens een maandag vrijnemen en lekker uitgebreid naar de plantjesmarkt en de maandagmorgenmarkt op de westerstraatquote:Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
Ik heb ook nog een huis wat best een sopje kan gebruiken... mocht je nog zin hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Dat heb ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dįn niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
Jaa is heerlijk, werkt bij mij ook altijd erg goed wat humeur enzo betrefdquote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Syrena het volgende:
Lekker he Bar, ff soppenIk heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.
Zou niet zoveel doen, laat maar lekker gaan. Je kunt er toch niets aan veranderen. Je kunt je katten moeilijk binnenhouden, maar irritant (en een rare manier van communiceren) is het zeker.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef Suzziieee het volgende:
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!![]()
Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!
Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.![]()
![]()
Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!!![]()
Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.![]()
En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:
A woman's mind explained in one easy diagram...
[ afbeelding ]
Nee klopt!Dat is ook iets waar ik me totaal niet druk over maak!Laat maar bellen en laat ze maar komen...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef bixister het volgende:
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.
suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
Dat je zoiets durft te zeggen over Easyquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie wel gelijkenissen hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
Hoe kom jij aan mijn mri-scanquote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
quote:
verklaring bij het brein van de vrouwen:quote:Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
pluphIs er ook een versie van het brein van mannen?
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit.quote:
Nou, in dit geval is het zo dat een van die katten ook telkens door openstaande deuren naar binnenkomt (erg leuk met een schuifpui) en dan rustig zijn nagels in je bank zet en dergelijke. Ik vind dat je dan als eigenaar toch op zijn minst mee kan denken met hoe dat op te lossen in plaats van "dan geef je dat beest toch een rotschop".quote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef bixister het volgende:
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
verklaring bij het brein van de vrouwen:
Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.
verklaring voor het "brein" van de mannen:
A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.
ik zie hem ja!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
heb ik helemaal geen last van gehad. Was er erg blij meequote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit.erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
da kan niequote:Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef bixister het volgende:
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
jazeker! Ik heb mijn eigen man maar even als voorbeeld genomenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:18 schreef miss_sly het volgende:
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
pas maar op, straks betekent pheller ineens weer van alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:13 schreef phluphy het volgende:
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
Volgens mij mag sport ook wel weer wat kleinerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:59 schreef Vicky het volgende:
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |