abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56659103
Oeh... lijkt me heerlijk nu, met een warm dekentje
pi_56659116
Ow, nou, mij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56659205
slapen ?

Wordt wederom een prachtige dag. HUP, bezine in de kinderwagen en genieten !

P*F gaan vandaag voor de laatste controle naar het zhk. Als alles ok is dan worden de flensjes vandaag voor het eerst ontslagen ! Daarna heerlijk op het strand lunchen/wandelen !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 09:02:31 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56659589
moggeh, idd heerlijk weer

K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56659625
Wat een weertje weer zeg, stralend blauwe lucht hier . Straks eerst naar het CB, op zo'n ongelukkig tijdstip dat ik daar maar de fles ga geven en daarna kunnen we vast nog wel een rondje .

KP, succes in t ziekenhuis en lekker genieten op t strand!
Fake it till you make it...
pi_56659647
Wij gaan straks denk ik naar de plantjesmarkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 09:12:00 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56659701
aaarg! wat is dat voor een zijige dame die muzzy aan staat te prijzen!
die is nog erger dan die roodharige taart die het eerst deed.
pi_56659738
Wij gaan zo even langs kdv omdat er een fotograaf komt. Normaal is dit geen kdv-dag voor Noah, dus daarna gaan we door naar de kinderboerderij denk ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56659838
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh, idd heerlijk weer

K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Precies ! Omdat ze 2-ling zijn, te vroeg geboren enzo. De kinderarts wou ze nog een keer zien, de vorige x was eigenlijk al de laatste x. Moet rennuh !!!
pi_56659871
Slaap? Kun je dat kopen?
Saartje
  maandag 11 februari 2008 @ 10:05:53 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660360
en zo ja, waar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660425
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 10:35:57 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_56660811
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
Kan je er dan ook een abbonement op nemen?

Ik slaap de laatste tijd echt kut vanwege de pijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_56661106
Kinderboerderij was dicht

Nu gaan we maar met de trein naar schiphol denk ik, vliegtuigen kijken en naar de starbucks
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56661446
Ik hoorde dat hier slaap te krijgen was. Mag ik vast voor een week op voorraad dan?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56663988
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56664285
Jullie mogen wel wat slaap van mij. Ik had groot ingeslagen, maar heb nu over!
pi_56664525
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
wat zij zegt .

We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot
pi_56664714
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef snoopy het volgende:

[..]

wat zij zegt .

We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot
Ja dan moet je ook niet stiekem naar Artis gaan als je zegt dat je naar de plantjesmarkt gaat
Ik was hier op mijn werk al lichtelijk 'jaloers' toen ik van de plantjesmarkt hoorde, maar Artis is nog veeeeeel leuker
pi_56664897
ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
pi_56664982
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Slaap? Kun je dat kopen?
Is dat bij dezelfde winkel als de volumeknopjes voor kinderen en de extra handen?
pi_56665059
* _Bar_ hoeft nu niet meer te slapen.... kom echt net mijn bed uigerold...
Gelijk alle ramen en deuren opgezwaaid, en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56665412
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:
ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
Binnenkort toch maar weer eens een maandag vrijnemen en lekker uitgebreid naar de plantjesmarkt en de maandagmorgenmarkt op de westerstraat
pi_56665756
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Ik heb ook nog een huis wat best een sopje kan gebruiken... mocht je nog zin hebben .
Ik ga zo maar eens even mezelf en t kind uitlaten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 15:06:59 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56665800
Hier weer binnen opgesloten
strakjes ff kijken of buiten eten nog een optie is.

ik geniet gewoon echt van dit weer, lijk wel weer meer te leven, en baal als ik naar binnen moet op t werk
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie maandag 11 februari 2008 @ 15:12:35 #26
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56665893
Dit weer is ook zo super. Ik krijg er echt bergen energie van Zit hier op werk heerlijk met het raam open van de lentegeur te genieten
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 15:46:00 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_56666477
Ik hoop echt dat dit weer een beetje blijft ipv dat grauwe gedoe. Alles en iedereen zie je er van opbloeien
  maandag 11 februari 2008 @ 16:14:42 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56666983
Ik vind dat zonnetje heerlijk, als het maar lekker koud blijft Ik heb vandaag voor het eerst weer buiten gefietst! Oke, het was maar even om Tristan naar school te brengen en we kunnen de school vanuit huis zien maar het was dan ook om te testen of het ging. En het ging dus!
Vanavond moet ik weer naar theater (altijd op maandag) en ik heb zo verschrikkelijk géén zin. Ik heb zin om lekker op de bank te hangen en niks te doen.
pi_56667063
ahum, da's een luxeprobleem spuug! maar is 't verplicht?
fijn dat je weer kunt fietsen!

moussy, da's echt rot als je van de pijn niet kunt slapen.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:31:18 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56667230
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dįn niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
pi_56667325
oh wacht je speelt zelf. ik dacht dat je naar een voorstelling 'moest'. nou, sterkte met overwinnen van je hobbel. bij zo'n doorloop hoor je inderdaad wel aanwezig te zijn. succes! wanneer is de echte uitvoering? of zijn 't er meer? en denk maar zo: straks zit jouw familie toch maar mooi apetrots naar jou te kijken.
pi_56667346
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het is verplicht, tenminste, ik kan het niet maken tegenover de anderen om er niet te zijn. We hebben vandaag weer een doorloop van het stuk, dus als je er dįn niet bent is dat echt wel erg. Dat ik moét maakt echter dat ik nog meer tegenzin krijg, ik haat dat.
Dat heb ik ook Daarom zit ik ook niet (meer) bij een vereniging of clubje ofzo. Omdat ik daar na een paar weken gewoon de schurft aan krijg, dat "moeten" op een bepaalde dag en tijd.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 februari 2008 @ 16:48:08 #33
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_56667479
Ik stik van de energie met dit weer. Kai en ik zijn net lekker de eendjes wezen voeren en door het park wezen wandelen. Heerlijk. Zag wel dat er voor morgen al veel minder lekker weer wordt verwacht. Jammer is dat, dat dit nooit lang kan duren.

Zullen wij ook komen kijken Spuug. Een hele zaal vol OUD-ers
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_56667751
* _Bar_ heeft net lekker alles gedweild, alle ramen staan heerlijk open deuren open

Heb nog wel het een en ander te doen, maar heb ook weekend dus ik stop er voor vandaag maar mee
pi_56668076
Lekker he Bar, ff soppen Ik heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.

De reparatie aan mijn auto gaat minimaal 350 euro kosten En het rare geluid dat hij maakte en dat we al tijden negeerden omdat we niet wisten waar het vandaan kwam blijkt een lager (??) bij mijn achteras te zijn. Suuuugt.

Maar ja, ik laat 'm maar maken, andere optie is een andere kopen en dan ben ik meer kwijt.
Ik hoor Tim nog zeggen voor de Kerst: "Ik durf best naar Frankrijk te rijden met deze auto hoor!" Uhuh

Ik ga eens kijken wat een busabonnement kost
pi_56668228
940 euro! Sodeju. En dan nog dat gesleep met de boodschappen
pi_56668373
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Syrena het volgende:
Lekker he Bar, ff soppen Ik heb gister mijn ramen gelapt en de badkamer goed geschrobt.
Jaa is heerlijk, werkt bij mij ook altijd erg goed wat humeur enzo betrefd

Jeumig wat een bedrag voor je auto meid...
pi_56668434
kennen jullie deze nog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 18:15:28 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56668854
Hier ook een zucht...
de magnetron op t werk is kapot, en koude boerenkool is
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 februari 2008 @ 18:58:41 #40
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56669563
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!

Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!

Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.

Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!! Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!

pi_56670723
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef Suzziieee het volgende:
Hier meer als een zucht!!Ben zo vreselijk boos!!

Kom ik net thuis ligt er een briefje op de mat zonder afzender natuurlijk dat ik mijn rotkatten binnen moet houden als ik niet thuis ben en dat ze anders de dierenbescherming gaan bellen!!

Nou best hoor..als er iemand goed voor dr katten is ben ik dat wel..dus daar maak ik me totaal niet druk om,maar gewoon die lafheid van een anoniem briefje...echt boos ben ik daarom.En omdat het wel makkelijk te redeneren is dat als je last het van een kat..dat ie automatisch van mij is omdat ik er toevallig 5 heb rondlopen.(waarvan er 3 niet/bijna niet buitenkomen.)En dan om te beseffen dat er hier in de straat van 4 blokken huizen(28 huizen ofzo) een stuk of 30 katten zitten.

Ben in staat om bij iedereen aan te gaan bellen en ff lekker te gaan rellen!! Maar daar schiet ik niet mee op!Effe bedenken wat ik wel kan doen!!

Zou niet zoveel doen, laat maar lekker gaan. Je kunt er toch niets aan veranderen. Je kunt je katten moeilijk binnenhouden, maar irritant (en een rare manier van communiceren) is het zeker.

Tenzij je al 100 klachten op de deurmat hebt liggen ????
  maandag 11 februari 2008 @ 20:07:52 #42
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56670792
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.

En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:

A woman's mind explained in one easy diagram...

... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 20:08:14 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56670799
hebben ze ook bij iedere katteneigenaar een briefje gedaan, zou wel zo netjes zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 februari 2008 @ 20:15:01 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56670931
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef phluphy het volgende:
Rustig blijven en er eerst een nachtje over slapen.

En hopelijk kan dit je aan het lachen maken:

[ afbeelding ]

, ik vind hem briljant
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator maandag 11 februari 2008 @ 20:15:14 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56670942
Hahaha Phluphy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56671015
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.

suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
  maandag 11 februari 2008 @ 20:21:04 #47
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56671063
Ga dr ook niets mee doen!Heb wel het briljante plan om het briefje op een a4 tje plakken en dan erbij te schrijven of ze tekst en uitleg willen geven waarom mijn katten binnen moeten blijven als ik niet thuis ben en wel naar buiten mogen als ik thuis ben? Bovendien heb ik een kattenluik waarvan ze weten hoe die werkt...dus snap de hele situatie gewoon al niet

Maar ik doe maar niets voordat de boel straks escaleert en ze straks de katten hier wat aan gaan doen!!

Toevallig is er al wel 1 kat die niet helemaal zichzelf is de laatste weken maar dat geef ik eigenlijk te wijten aan het kleine nieuwkomertje wat hier rondspookt!En gister kwam er toevallig 1 thuis en die was gedeeltelijk roze!Geen idee wat het is...was geen verf ofzo...En dat zet me nu wel aan het denken

Verder niemand wat gehad,heb verschillende naaste buren waar ik contact meeheb gevraagd of ze toevallig het handschrift herkenden...Vind het gewoon allemaal erg laf!!
  maandag 11 februari 2008 @ 20:24:45 #48
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56671130
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef bixister het volgende:
phluphy, ik vind dat je de werkelijkheid wel wat te simpel voorstelt hier hoor.

suzziieee, ook al bellen ze de dierenbescherming. als jij goed voor je dieren zorgt zal die jou niet zomaar iets kunnen maken lijkt me?
Nee klopt!Dat is ook iets waar ik me totaal niet druk over maak!Laat maar bellen en laat ze maar komen...
Vind het ook een dreigement van niets...
pi_56671786
quote:

[ afbeelding ]

Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
  maandag 11 februari 2008 @ 21:46:14 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56673142
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat je zoiets durft te zeggen over Easy
Ik zie wel gelijkenissen hoor

Shit.. net een opwelling dat het misschien wel leuk is om de wieg opnieuw te bekleden

Morgen maar eens kijken hoe het ook al weer zat en donderdag stof halen op de markt
Leuk ruitje ofzo.. Nee, ik had niet nog genoeg te doen om straks 3 kinderen knap te slapen te hebben..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56673287
Whaha hij is geweldig Pluph!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 21:52:08 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56673295
Bar die foto van zijn enorme smeerpoetsbroekje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_56673735
quote:
Hoe kom jij aan mijn mri-scan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_56673805
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan mijn mri-scan
ja zie je, die doktoren tegenwoordig! Het stond al in de krant dat je geheimen er niet meer veilig zijn
  maandag 11 februari 2008 @ 22:20:25 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_56673961
Hier lopen ook een heleboel katten buiten en er zijn er twee die in mijn tuin kakken, toevallig van dezelfde eigenaar. Eigenaar doet er niets op uit, ik heb eerder de neiging de stront daar in de tuin te mieteren dan zo'n briefje te schrijven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 februari 2008 @ 22:21:56 #56
103793 kozakken
Living the life
pi_56674003
Dat broekje
  maandag 11 februari 2008 @ 22:32:25 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674298
Bar, dat vond ik zo geweldig toen, dat gebanjes door die plas Een hele speeltuin met speeltoestellen en kinderen en Thuis is aan tarken in en modderpoeltje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 11 februari 2008 @ 22:32:58 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674316
pluph Is er ook een versie van het brein van mannen?
pi_56674438
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:38:52 #60
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674491
die cacao-snippers ruiken wel lekker
pi_56674501
Van mannen is het een stuk simpeler:

pi_56674514
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
pi_56674522
oh wacht, daar staat ie al.
pi_56674554
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
pluph Is er ook een versie van het brein van mannen?
verklaring bij het brein van de vrouwen:

Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.

verklaring voor het "brein" van de mannen:

A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_56674601
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef LadyS het volgende:
die cacao-snippers ruiken wel lekker
dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit. erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
  maandag 11 februari 2008 @ 22:44:58 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_56674679
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef bixister het volgende:
Troel, wij hebben ook last van kattenpoep in onze tuin, maar hoe wil je dat de eigenaar daar iets aan doet? die kan ze toch niet dwingen elders te poepen? of hij zou ze nooit buiten moeten laten. ik weet uit eigen ervaring dat dat voor sommige katten echt geen optie is. het is vaak een territorium-kwestie, heb ik begrepen. wij hebben ooit van die cacao-snippers in onze tuin gegooid. zou ik niet nog eens doen, vind 't rotspul, maar 't hielp wel tegen de poepende katten. er bestaan ook een aantal plantensoorten die ze aardig zouden weren, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Nou, in dit geval is het zo dat een van die katten ook telkens door openstaande deuren naar binnenkomt (erg leuk met een schuifpui) en dan rustig zijn nagels in je bank zet en dergelijke. Ik vind dat je dan als eigenaar toch op zijn minst mee kan denken met hoe dat op te lossen in plaats van "dan geef je dat beest toch een rotschop".
Plantjes en dergelijke hebben hier helaas nog niet geholpen, maar ik hoorde dat konijnenkeutels ook kattenwerend zouden werken, maarja, dan heb je alsnog keutels in je tuin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56674686
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

verklaring bij het brein van de vrouwen:

Every one of those little blue balls is a thought about something that needs to be done, a decision or a problem that needs to be solved.

verklaring voor het "brein" van de mannen:

A man has only 2 balls and they take up all his thoughts.

How true
  maandag 11 februari 2008 @ 22:45:37 #68
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674699
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
ladyS die is er zeker. hoe denk je dat die eruit ziet?
ik zie hem ja! Ik had eigenlijk niet anders verwacht, hahaha
  maandag 11 februari 2008 @ 22:46:40 #69
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56674732
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef bixister het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens! misschien heel in 't begin heel eventjes, maar al gauw kwam die geur me de neus uit. erg doordringend. en nog irritanter: ze waaien weg, dwarrelen door je tuin. ik blééf (blijf) vegen. en 't irritantst: anna deed ze overal in. in bellenblaaspotjes, bijvoorbeeld. maar ook: in haar mond.
heb ik helemaal geen last van gehad. Was er erg blij mee Maar toen nog geen kinderen, dat scheel tmisschien ook weer
  maandag 11 februari 2008 @ 22:53:06 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56674907
Ah... hier waren jullie!!!

Jeetje wat zijn jullie ingewikkelde beestjes zeg!
De mijne:
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56675054
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 februari 2008 @ 23:01:52 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56675084
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:00 schreef bixister het volgende:
rockabelly! wat de neuk!? zeker gisteren deepthroat gekeken.
da kan nie
das pas de 23e
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56675120
oh haha ik had in m'n hoofd dat 't gisteren zou zijn. kejjenagaan! maar ze kan 'm natuurlijk wel gekeken hebben, hij is al van een tijdje terug.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:04:04 #74
190853 RockabeIIa
pi_56675138
bix, wat denk je wel niet van me!!!
pi_56675171
* _Bar_ is aan het vechten om m'n blog aan te passen wat niet helemaal lukken wilt....
morgen maar een nieuwe ronde om een compleet andere blog aan te maken

Slaap lekker allemaal

Enne Rockabella dikke
  maandag 11 februari 2008 @ 23:06:47 #76
190853 RockabeIIa
pi_56675212
hai Barriebar
slaap lekker!

Ik wil je best helpen met je blog
pi_56675258
je moet maar es kijken op m'n blog beetje donker nu allemaal en ik mis ineens wel 3 kollommen en dat had ik toch echt zo ingesteld...
  maandag 11 februari 2008 @ 23:09:25 #78
190853 RockabeIIa
pi_56675305
Ik vind het niet gek, behalve dat groene...
pi_56675412
ja dat groene moet ook nog aangepast worden, maar dat is geploeter voor morgen hoor
Nu echt lekker slapen anders slaap ik morgen weer een gat in de dag en daar heb ik geen zin in
  maandag 11 februari 2008 @ 23:14:42 #80
190853 RockabeIIa
pi_56675482
slaap lekker <3
  dinsdag 12 februari 2008 @ 05:36:54 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56677867
Wat een leuk bankje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56678080
pi_56678093
Het wordt wel steeds uitgebreider, dat mannelijk brein. Nu al opgedeeld in partities
Saartje
  dinsdag 12 februari 2008 @ 07:42:23 #84
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56678095
snoopy
pi_56678175
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:13:47 #86
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56678246
Die van miss-sly klopt wel voor veel mannen!
Die van snoopy is meer voor de iets meer ontwikkelde man!

De strekking is in elk geval duidelijk.
Vrouwen zijn superieur.

En wat is het nou? Neuk? Rock? Neuckafeller dan maar?
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
... ♥ ik mis je ♥
pi_56678273
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
pi_56678381
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:18 schreef miss_sly het volgende:
snoop, wat een ontwikkelde man is dat, zeker een metro-man
jazeker! Ik heb mijn eigen man maar even als voorbeeld genomen

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 12-02-2008 09:21:03 ]
pi_56678505
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:13 schreef phluphy het volgende:
Als we er nou Neuckapheller van maken, staat het wat chiquer.
pas maar op, straks betekent pheller ineens weer van alles. oh wacht, maar dat past juist wel in dit geval.
pi_56678659
Hahaha, gaat het over mannenbreinen, zie ik die advertenties hieronder staan:

"Verleid Iedere Vrouw" en "Daten met een leuke meid"

Toeval?!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:11:26 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56678680
Dat vrouwenbrein! Ik ga 'm maar eens rondsturen op mijn werk.
Gezellig hier!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:18:56 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_56678767
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 07:59 schreef Vicky het volgende:
nou dat stukje geel mag nog wel wat kleiner hoor
Volgens mij mag sport ook wel weer wat kleiner

Ik mag een abonnement op orthopedie gaan nemen Artrose in mn heup en de kom is te vlak/stijl, zodat de kop er niet normaal in draait.
pi_56678816
He getver Mous, das niet zo mooi. Hier een vriend met artrose in z'n knie. Eigenlijk kan/mag hij niet meer voetballen. Echt rot voor hem
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:25:23 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_56678863
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken, eigenlijk wil ik maar 1 ding en het maakt me niet uit hoe.. van de pijn af. Gelukkig deed ik toch al niet aan voetballen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:36:10 #95
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_56679024
Moussy, zo vanaf de zijlijn als meelezer klinkt het alsof je 'gewoon' een nieuwe heup nodig hebt, toch? Een nieuw heup-gewricht in ieder geval. Nu heb je zoveel pijn, en dat jij waarschijnlijk ouder wordt dan dat materiaal lijkt me van later zorg. Hoe wordt er over gesproken in het ziekenhuis? Moet jij kiezen?
Rot voor je!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:41:41 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_56679100
Ik heb echt geen flauw idee, een nieuwe heup is wel gezegd, maar dat is pas later, als ik oud ben en helemaal versleten ben, volgens de huisarts. Ik had het er net met Peet over, doe me er nu maar 1, als ik oud ben zit ik liever in een karretje dan nu met kleine kinderen. De 14 maart kan ik naar de orthopeed hier in het ziekenhuis. Maar ik ga mijn verzekering even bellen of ik ook ergens anders heen mag, wat sneller is, want ik word echt gek dat ik niks, maar dan ook niks kan. de school van de kinderen staat een paar honderd meter verder op en ik moet met de auto heen om ze te halen gister met mooi weer gelopen, daarna een uur plat op de bank gelegen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:44:44 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_56679145
jezus mous wat k*t
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 09:46:59 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_56679194
na een rondje google zie ik dat het gewoon dysplasie is, die stijle kom Ik heb echt niet gegoogled de laatste tijd, wat moeite kostte
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:54:37 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_56679318
mijn reactie hierboven komt misschien nogal over als zo'n makkelijke "ow wat rot" reactie, maar ik meen het dus echt. ik vind het echt k*t voor je. je hebt wel genoeg op je bordje gehad zou ik zeggen.
gelukkig worden de kinderen al wat groter en dus zelfstandiger, maar sjees man
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 10:00:52 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_56679418
weet ik toch

Zoals met alles, we zien wel Ik weet alleen niet zo goed wat ik met mn werk moet doen. Ik wil wel, maar zelfs 2 uur op mn kont zitten om de administratie te doen doet al pijn

[piepmodes] soms is eten koken me al te veel [/piepmodes]

Genoeg gepiept, het is weer mooi weer
pi_56679589
Pijn is ook gewoon heel erg en zeker met kinderen. Dan kan je niet zomaar zitten 'niksen'
Hopelijk komt er snel een oplossing

En het is idd prachtig weer weer
Zo even de kinderkapper bellen want het lijken wel de Stampertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')